با پردیسان هر منطقه ای که مطابق میل و سلیقه تان است عایق بندی کنید. ایزوگام در شیراز به بهترین قیمت به فروش می رسد. برای خرید ارزان ایزوگام و به صرفه فقط کافی است با شماره های درج شده در قسمت تماس با ما با مجموعه پردیسان ارتباط برقرار کنید و درخواست خود را ثبت کنید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مقاله همراه ما باشید.

مواد تشکیل دهنده ایزوگام
مواد تشکیل دهنده ایزوگام شامل موارد زیر است:
• قیر صنعتی
قیر ماده اصلی ایزوگام است و کیفیت ایزوگام بسیار به قیر مرتبط است. با توجه به اینکه شرکت هایی ممکن است از قیرنامرغوب و به میزان کم تر از حد استاندارد استفاده کنند لذا هنگام خرید ایزوگام در شیراز دقت کنید که این محصول را از فروشنده معتبر خریداری کنید.
• فویل آلومینیومی
از مواد تشکیل دهنده عایق رطوبتی فویل آلومینیومی است. دلیل اینکه در ایزوگام فویل آلومینیومی به کار می رود به دلیل دوام و افزایش طول عمر ایزوگام است. زیرا این محصول از تایش مستقیم خورشید جلوگیری کرده و نور را منعکس می کند و از نرم شدن قیر در فصل گرم سال و نفوذ گرما به داخل ساختمان جلوگیری می کند.
• تیشوی نخ دار
تیشوی نخ دارد از جنس پشم شیشه است. این ماده مقاومت عایق را در برابر شرایط جوی بارش های فراوان و همچنین گرمای بسیار زیاد شعله های آتش حفظ می کند.
• سایر مواد
یک لایه پلی استر سوزنی، اتکتیک پلی پروپیلن، پود تالک، پودر مس 600، فیلم پلی اتیلن، باند و چسب استفاده می شود.

ایزوگام در شیراز

انواع ایزوگام در شیراز

به طور کلی ایزوگام بر حسب مواد و بر حسب لایه های تشکیل دهنده به انواع مختلفی طبقه بندی می شوند.
ایزوگام پلیمری
ایزوگام پلیمری از قیرخالص، لایه آلومینیومی، لایه پلی استر، تیشوو .. بدست می آیند و از مواد درجه یک و دو ساخته می شود.
ایزوگام های دمیده
ایزوگام دمیده از قیر دمیده، یک لایه تاشو،یک لایه پلی استر ساخته می شوند.
ایزوگام های با قیر دمیده مرغوبیت کمتری نیست به ایزوگام های پلیمری برخوردار بوده و لذا دارای قیمت کمتری هستند .
ایزوگام تک لایه
منظور از ایزوگام تک لایه از پلی استر ساخته شده و دارای انعطاف پذیری بالایی هستند.

ایزوگام دولایه
ایزوگام دولایه از پلی استر و تیشو تولید می شوند.

این مطلب را بخوانید :  بهترین ایزوگام در تهران | 09128592911

قیمت ایزوگام در شیراز

قیمت ایزوگام در شیراز متغیر بوده و بسیار تحت تاثیر مواد تشکیل دهنده آن به ویژه قیر و الیاف می باشد. لذا در صورتی که در بازار نفت نوسانات شدید باشد و قیمت آن افزایش یابد قیمت قیر نیز افزایش یافته و در نتیجه قیمت ایزوگام بسیار تحت تاثیر قیمت قیر است. البته در ایزوگام هایی که آلومینیوم به کار رفته است قیمت آن تحت تاثیر قیمت آلومینیوم نیز است و نسبت به ایزوگام های معمولی گران تر است.
قطعا قیمت ایزوگام فقط به این خلاصه نمی شود. برند سازنده نیز بر قیمت ایزوگام تاثیر دارد. ایزوگام دلیجان یکی از انواع ایزوگام در بازار بوده که به دلیل دوام، مقاومت و کیفیت بسیار کاربردی و پرطرفدار است و در بین ایزوگام کاران به عنوان بهترین ایزوگام شناخته می شود. البته توجه داشته باشید که نمونه های تقلبی از این ایزوگام در بازار نیز فراوان است.
البته متغیرهایی مانند تورم و افزایش قیمت دلار نیز بر قیمت ایزوگام در شیراز تاثیرگذار است.

نمایندگی فروش ایزوگام در شیراز
پردیسان یکی از شرکت های فروشنده ایزوگام در شیراز به قیمت عمده بوده و با کیفیت ترین ایزوگام های برند دلیجان را به فروش می رساند. شما می توانید ایزوگام دلیجان را از ما با بهترین قیمت و کیفیت و با ضمانت اصالت دریافت کنید. شرایط فروش ایزوگام قسطی و چکی در این مجموعه برقرار است به طوری که شما براحتی می توانید این نوع ایزوگام را از ما دریافت کنید.

نصب ایزوگام
درست است که کیفیت ایزوگام بسیار مهم است اما نحوه صحیح نصب ایزوگام نیز کیفیت آن را دو چندان می کند. به همین دلیل باید از افراد با تجربه در این رابطه کمک بگیرید و نصاب ایزوگام با مهارت لازم را استخدام کنید. به طور کلی نصب ایزوگام شامل موارد زیر است:
• تمیز کاری
در این مرحله سطح مورد نظر را باید از گرد و غبار،رطوبت، گلسنگ و خزه دور نگه داشت. توجه داشته باشیدکه در روزهای بارانی اقدام به ایزوگام کاری پشت بام نکنید و سطح مورد نظر به هیچ عنوان خیس نباشد.
• درزگیری
درزگیری سطح سبب می شود که رطوبت و هوا در لایه های زیرین ایزوگام وجود نداشته باشد. در صورتی وجود درز در لایه زیرین ایزوگام سبب می شود که باد کند و در نتیجه کیفیت آن را کاهش دهد.
• پرایمر
پس ازدرزگیری از پرایمر برای چسبیدن بهتر ایزوگام به سطح انجام می شود.
• بازکردن رول های ایزوگام
رول های ایزوگام را باز کرده و مطابق با سطح مورد نظر برش می زنید. دقت داشته باشید اگر مقدار رطوبت سطح زیاد باشد
• ایزوگام کاری
در این مرحله با شعله اقدام به ایزوگام کاری می شود.این کار حتما به وسیله متخصص با تجربه انجام شود. زیرا فقط یک درز خیلی کوچک و نفوذ هوا و رطوبت در آن باعث از بین رفتن کیفیت ایزوگام می شود.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام قیرگونی آسفالت در گوهردشت

هزینه نصب ایزوگام در شیراز
هزینه نصب ایزوگام در شیراز توسط اتحادیه مشخص می شود. اغلب دستمزد ایزوگام کار بر حسب سختی کار محاسبه می شود. در صورتی که قصد نصب ایزوگام در شیراز دارید برای خرید ایزوگام در شیراز و یا استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

لکه گیری ایزوگام در شیراز
هر چند ایزوگام به خوبی نصب شده باشد اما با انبساط و انقباض دما و به مرور زمان مستهلک می شود و بعد از چند سال باید آن را تعویض کرد. اما گاهی به دلایلی یک قسمت از ایزوگام دچار لکه شده و احتمال خراب شدن کل سطح را افزایش می دهد. در این مواقع توصیه ما این است که عملیات لکه گیری ایزوگام را انجام دهید. در لکه گیری ایزوگام سطح معیوب را برش داده و سپس اقدام به ایزوگام کاری می شود.
توجه داشته باشید که اگر کل سطح ایزوگام خراب شده باشد بهتر است به طور کامل ایزوگام را تعویض کنید. زیرا لکه گیری در این مواقع مناسب نیست.

جمع بندی
ما در این مقاله تلاش کردیم ایزوگام در شیراز را به طور کامل شرح دادیم. اگر قصد انجام ایزوگام کاری در شیراز دارید می توانید بهترین ایزوگام دلیجان را از ما به صورت عمده و خرده فروشی خرید کنید. ما به افرادی که قصد ایزوگام کاری در متراژ بالا دارند تخفیف های به ویژه به همراه خرید چکی ایزوگام و خرید قسطی ایزوگام در شیراز در نظر گرفته ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره هایی که در قسمت تماس با ما اعلام شده است با مجموعه پردیسان در ارتباط باشید.

به این مقاله امتیاز بدهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *