ایزوگام در دماوند

ایزوگام در دماوند با کادری مجرب توسط تیم با تجربه و با بهترین متریال انجام می‌شود. ما از بهترین برند‌های ایزوگام برای عایق کاری استفاده می‌کنیم. به طوری که برای چندین سال عملیات ایزوگام کاری تضمین می‌شود. اگر قصد ایزوگام کارخوب در دماوند هستید مجموعه ما با تکنسین‌های مجرب و با تجربه در خدمت شما هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ایزوگام کار دماوند با ما در ارتباط باشید.

ایزوگام کاری در دماوند

همانطور که همه ما مطلع هستیم کیفیت خدمات ایزوگام کاری بسیار با اهمیت است. در صورتی که کوچکترین اشتباهی در عملیات ایزوگام کاری انجام شود خسارت جبران ناپذیری را وارد می‌کند. با توجه به به گران بودن و پرهزینه بودن این عملیات در سال‌های اخیر توصیه ما این است از ایزوگام کار دماوند با تجربه و دقیق استفاده کنید.

ایزوگام در دماوند

مراحل ایزوگام کاری

بیایید قبل از اینکه به نکات مورد توجه در ایزوگام کار در دماوند بپردازیم، مراحل انجام این کار را شرح دهیم.

مراحل ایزوگام کاری به شرح زیر است:

۱- تمیزکاری سطح

اولین مرحله در ایزوگام کاری تمیزکردن سطح است. این مرحله دارای حساسیت زیادی است و لازم است سطحی که قرار است عایق‌بندی در آن وصورت گیرد کاملاً تمیز و بدون گرد و غبار و شن و ماسه و خزه و گلسنگ باشد. اگر ماهواره، کولر و یا منبع ذخیره آب است باید برداشته شود تا نصب ایزوگام به راحتی انجام شود. اگر در جایی نمور و بسیار رطوبتی قصد انجام ایزوگام کاری دارید بهتر است کپک‌ها و سیاهی‌هایی که در آن جمع شده است را با ابزار‌های مناسب پاک کنید.

۲- درزگیری سطح

درزگیری سطح برای صاف و یکدست شدن سطح مورد نظر انجام می‌شود. برای این منظور درز و شکاف‌ها را باید پر کرد. در این مرحله از موادی مانند سیمان، ماسه، قیر، چسب ماستیک و هر نوع مصالح دیگری باید استفاده کرد. در نتیجه این کار، ایزوگام به راحتی به سطح چسبیده و امکان نفوذ عوامل مختلف به زیر آن وجود نخواهد داشت. این کار به منظور افزایش طول عمر ایزوگام انجام می‌شود.

۳- زیرسازی سطح کار

در این مرحله از مشتق قیری محلول در حلال نفتی استفاده می‌شود. البته این عملیات در سطحی که قصد ایزوگام کاری دارید متفاوت است. برای مثال در سطح‌هایی که موزاییکی هستند قبل از استفاده از این مواد باید سطح دوغاب‌گیری شود.

۴- شیب‌بندی سطح

شیب‌بندی سطح در این مرحله انجام می‌شود. در حقیقت هدف اصلی از ایزوگام کاری سطح مانند پشت بام، دیوار‌ها و جلوگیری از نفوذ آب به داخل سازه است. اگر شیب‌بندی به درستی انجام نشود آب به مرور زمان به سطح نفوذ خواهد یافت. در خاطر داشته باشید که شیب‌بندی باید به گونه‌ای باشد که به هیچ عنوان آب بر روی سطح جمع نشود.

این مطلب را بخوانید :  اجرای ایزوگام قیرگونی و آسفالت کاری در هشتگرد

۵- بازکردن رول ایزوگام

در این مرحله رول ایزوگام را باز کرده و برش آن انجام می‌شود. برای بازکردن تعدادی از رول‌های چروک خورده نیاز است که از مشعل استفاده شود تا از پارکی جلوگیری شود.

۶- شروع نصب ایزوگام

مرحله پایانی از نحوه نصب ایزوگام استفاده از مشعل و چسباندن آن به سطح می‌باشد. در این مواقع از حرارت شعله استفاده می‌شد. این مرحله مهم‌ترین مرحله ایزوگام کاری است. بطوریکه چین و چروک و هواگرفتگی ایجاد نمی‌شود. نحوه چسباندن ایزوگام روی ایزوگام به این صورت است که پس از اینکه لایه اول روی سطح باید ۱۰ سانتی‌متر از لایه دوم روی لایه اول قرار بگیرد و با استفاده از حرارت مشعل آن‌ها را به خوبی چسباند و به هم متصل کرد.

خدمات تعمیرایزوگام در دماوند

در خاطر داشته در صورتی که ایزوگام به درستی انجام نشود ممکن است آسیب ببیند و خراب شود. بنابراین لازم است که خدمات ایزوگام در دماوند را به افراد مناسب بسپارید.

خوشبختانه آسیب ایزوگام اگر در مراحل اولیه باشد براحتی تعمیرمی شود. یکی از خدماتی که توسط مجموعه ما ارائه می‌شود خدمات ترمیم ایزوگام در دماوند می‌باشد. تکنسین ما در محل حاضر شده و مقدار آسیب دیدگی را برآورد می‌کند و نسبت به تعمیر ایزوگام اقدام می‌کند.

 

لکه‌گیری ایزوگام در دماوند

در بهترین شرایط عمر نسبی ایزوگام در دماوند ۱۵ تا ۲۰ سال می‌باشد. نوسانات دما و انقباض و انبساط به مرور زمان سبب ایجاد لکه در ایزوگام می‌شود. در صورتی که بر اثر حادثه‌ای ایزوگام دچار لکه شود بهتر است قبل از نفوذ رطوبت در ایزوگام برای رفع آن اقدام کنید. تکنسیت ایزوگام با استفاده از تیغه برش قسمت‌های آسیب دیده را جدا کرده و سپس ایزوگام‌ها را به هم می‌چسباند و از آسیب پ خسارت نشتی جلوگیری می‌کند.

 

خدمات ایزوگام ارزان در دماوند

هر کجا که ایزوگام را کمتر از ارزش بازار می‌فروشند شک کنید. بهترین ایزوگام موجود در بازار ایزوگام دلیجان می‌باشند که قیمت آن توسط کارخانه اعلام می‌شود. توجه داشته باشید ایزوگام‌های ارزان دارای الیاف‌های بسیار ضعیف و دارای حجم کم می‌باشند. در بازار رول‌های بی‌کیفیت ایزوگام موجود است. دقت داشته باشید که ایزوگام را از نمایندگی معتیر خریداری کنید تا گول ایزوگام‌های ارزان در بازار را نخورید.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در حافظیه - 09128592911 - قیمت و نصب ایزوگام

قیمت ایزوگام در دماوند

قیمت ایزوگام در دماوند تحت تأثیر قیمت‌هایی مانند پلیمر، الیاف‌های مصنوعی می‌باشد. قیمت ایزوگام دماوند تحت تأثیر قیمت‌های جهانی است. همچنین در بازار ایران تحت تأثیر نرخ تورم است. اگر قصد ایزوگام کاری دارید بهتر است برای این منظور اقدام کنید زیرا در آینده ممکن است قیمت ایزوگام افزایش یابد.

 

قیمت نصب ایزوگام در دماوند

قیمت نصب ایزوگام در دماوند تحت تأثیر سختی کار، متراژ و ویژگی‌های سطح مورد نظر است. در انتخاب ایزوگام کار در دماوند دقت کنید. دماوند در زمستان نسبت به سایر مناطق تهران دارای آب و هوای سردتر و در تابستان گرم‌تر است. از این رو انقباض و انبساط ایزوگام در این منطقه بیشتر است. اگر قصد ایزوگام کاری در دماوند دارید با ما در ارتباط باشید. در مجموعه ما مناسب‌ترین قیمت ایزوگام ارائه می‌شود.

 

 

نمایندگی فروش ایزوگام

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در ایزوگام کاری باید توجه شود جنس و کیفیت ایزوگام است. انتخاب ایزوگام مناسب دارای طول عمر زیاد و عملکرد بهتری است و دیرتر دچار لکه می‌شود. از مهمترین نکات انتخاب ایزوگام به صورت زیر است:

  • توجه به ابعاد و وزن ایزوگام
  • عدم وجود بوی بد و نامطبوع ایزوگام
  • دست در ایزوگام کاری سیاه نشود
  • ساختار و ظاهر یکنواخت و یکپارچه در ایزوگام
  • عدم وجود ترک و شسکتگی و یکنواخت می‌باشد.
  • توجه به برچسب ایزوگام می‌باشد. یکی از بهترین برند‌های ایزوگام دلیجان می‌باشدو
  • ایزوگام اصلی دارای علامت استانپارد است و تمامی تست‌ها و آزمایش‌های لازم بر روی آن درج شده است.
  • دارای طول عمر و مقاومت بالا
  • توجه به اینکه ایزوگام برای منطقه گرمسیر یا سردسیر ساخته شده است.

اگر قصد خرید ایزوگام دارید باید آن از نمایندگی معتبر خریداری کنید. در مجموعه ما بهترین ایزوگام از برند دلیجان عرضه می‌شود. شما می‌توانید این محصول را از ما با قیمت مناسب خریداری کنید.

 

جمع‌بندی

ایزوگام بهترین ماده است که تاکنون برای عایق‌بندی کشف شده است. این محصول دارای کاربرد‌های متعددی در عایق‌بندی پشت بام‌ها، دیوار‌ها و سرویس‌های بهداشتی و مکان‌های نمور و رطوبتی می‌باشد. نحوه نصب ایزوگام در سطوح مختلف به صورتی است که باید مراحلی مانند تمیزکاری سطح، درزگیری، زیرسازی، شیب‌بندی و برش و باز کردن رول به ترتیب اجرا شوند.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *