ایزوگام یک نوع عایق حرارتی و رطوبتی است. از این عایق برای ساختمان‌ها و سازه‌های صنعتی استفاده می‌گردد. قیمت ایزوگام در تهران به دلیل تغییرات بازار و نوسانات قیمت مواد اولیه، متفاوت است. با این حال، برای خرید ایزوگام در تهران، باید به فروشگاه‌های عایق‌کاری و فروشندگان معتبر در این زمینه مراجعه کنید.
بسته به نوع و کیفیت ایزوگام، قیمت آن متفاوت است. به طور کلی، قیمت هر متر مربع از این عایق را از مشاوران و کارشناسان شرکت پردیسان بخواهید. همچنین، بسته به حجم خرید شده و شرایط پرداخت، تخفیفات و قابل پذیرش بودن قیمت با فروشنده قابل مذاکره است.

 


بنابراین، برای خرید ایزوگام در تهران به دلیل نوسانات قیمت، بهتر است قبل از خرید، با چند فروشنده مختلف تماس گرفته و قیمت‌ها را مقایسه کنید تا بهترین قیمت را برای خود انتخاب کنید. همچنین، به دلیل اهمیت عایق‌کاری در ساخت و ساز، بهتر است از محصولات با کیفیت و برندهای معروف استفاده کنید.

قیمت ایزوگام در تهران

قیمت ایزوگام در تهران به همراه نصب هر متر مربع در تهران یا کرج ، در سال 1399 برای آپارتمان ، بستگی به نوع و کیفیت ایزوگامی که می خواهیم مورد استفاده قرار دهیم می باشد .

ایزوگام نوعی عایق رطوبتی است که برای کاهش انتقال حرارت از داخل به خارج و بالعکس در ساختمان ها استفاده می شود. در تهران نیز می توان از این نوع عایق برای سقف، دیوارها و کف استفاده کرد. تا در فصول سرد سال، حرارت داخل ساختمان را حفظ کند. و در فصول گرم نیز از ورود حرارت به داخل جلوگیری شود. همچنین، استفاده از این نوع عایق می تواند به صرفه جویی در مصرف انرژی و پول منجر شود.

خدمات شرکت ایزوگام کاری ما  :

  • ایزوگام کاری
  • کندن ایزوگام فرسوده و قدیمی از روی پشت بام خانه شما
  • نصب ایزوگام جدید ( ایزوگام دلیجان و … )

 

همچنین در مواقعی که می خواهیم ایزوگام را بر روی آپارتمان شما نصب کنیم ، همه چیز های که روی پشت بام نصب شده است مانند کولر ها ، حمل و نقل مصالحی که آنجا آورده می شود و کندن سطح سقف نیز توسط شرکت ما انجام می شود .

مقاله : نصب ایزوگام در تهران

 

برند ایزوگام در تهران

ایزوگام ها با برند های متفرقه ای نیز با قیمت های کم و ارزان نیز در بازار ارائه می شود ، ولی در مدت زمان کم استحکام خود را از دست می دهند ، ولی ما از ایزوگام با برند های معتبر و استاندارد و مرغوب استفاده می کنیم و این اطمینان را به شما می دهیم که می توانید چندین سال و در هر فواصل زمانی با خیال راحت از آن استفاده کنید .

ایزوگام های دلیجان ، ایزوگام شرق ، کیفیت و مرغوبیت و قدرت چسبندگی بالایی دارند که از مواد اولیه فوق العاده ای ساخته شده اند .

ایزوگام در جردن - قیمت ایزوگام - نصب ایزوگام دلیجان - نمایندگی ایزوگام

 

مراحل نصب ایزوگام در تهران

مراحل نصب ایزوگام ،توسط متخصصان شرکت پردیسان انجام می شود. که چندین سال در این حوزه فعالیت دارند. و تجربه های بسیاری دارند که باعث می شود. این فرایند به طور دقیقی صورت پذیرد و اگر این کار توسط افراد ناشی و ناوارد انجام شود. دوباره باید در مدت زمان کم ، به فکر نصب مجدد آن ها باشید که هزینه بالایی دارد . امیدوارم با انتخاب درستتان ، با خیال راحت ایزوگام را نصب کنید .

مقاله : نصب ایزوگام

 

ارزان ترین ایزوگام در تهران

شرکت پردیسان در همه مناطق تهران و کرج با داشتن ایزوگام کار مجرب و با تجربه، با ارزان ترین قیمت و هزینه آماده نصب و اجرا ایزوگام می باشد و همه قیمت ها بصورت مصوب می باشد. اگر ایزوگام کار در تهران نیاز دارید با ما در تماس باشید.

 

قیمت نصب ایزوگام در تهران+ ارزان ترین ایزوگام در تهران

متخصصان ایزوگام کاری ما با تمام دقت فرایند نصب ایزوگام در تهران را انجام می دهند و عایق کاری آن را رعایت می کنند.

در ابتدا باید سطح ساختمان کاملا خشک و تمیز شود و شیب و سطح آن بررسی شود و بعد از آن قیرگونی باید انجام بشود .

عایق کاری برای ایزوگام های معتبر و با اصالت امری بسیار واجب می باشد و باید انجام شود .

 

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام نوعی پوشش مقاوم است که از قیر و الیاف مصنوعی تشکیل شده است و آن را به وسیله گرما ذوب می کنند و بر پشت بام ساختمان ها نصب می نمایند . از ایزوگام استفاده های دیگری نیز می شود که عبارتند از عایق کردن سطوح مختلفی از قبیل : کف ، دیواره و پی ساختمان . همچنین برای عایق کردن استخرها نیز از ایزوگام استفاده می شود تا از نفوذ آب و رطوبت جلوگیری شود .

به وسیله ایزوگام می توان جلوی نم دادن سقف خانه ها و آپارتمان ها را گرفت و از ورود آب باران و برف و … به قسمت داخلی سقف جلوگیری کرد .

با توجه به کاربرد ایزوگام ، تهران در گروه شهر هایی قرار دارد که از ایزوگام برای عایق کردن پشت بام ها در آن به وفور استفاده می شود .  از این رو در شهر تهران هزینه بسیار زیادی در طول سال برای عایق کردن پشت بام ها توسط ایزوگام صرف می شود .

 

در ساخت ایزوگام از چه موادی استفاده می شود ؟

برای ساخت ایزوگام مواد اصلی به کار گرفته شده قیر است که حدود 60 الی 70 درصد از بافت ایزوگام را در بر می گیرد . همچنین از مواد دیگری نظیر : پلی پروپیلن ، پشم شیشه ، پلی استر ، پودر تالک و یا پودر مس ، فویل آلومینیومی و باند و چسب استفاده می شود .

 

عمر ایزوگام چه قدر است ؟

در صورتی که ایزوگام از کیفیت بالایی برخودار باشد ، تا مدت زمانی حدودی 15 سال عمر می کند  .

 

چه نوع ایزوگامی بهتر است ؟

ایزوگام ها به صورت تک لایه و یا دو لایه ساخته می شوند که برخی از آنها دارای روکش آلومینیومی است و برخی فاقد روکش آلومینیومی می باشد . برای ایزوگام کردن پشت بام خانه ها که در معرض تابش نور مستقیم آفتاب قرار می گیرد ، بهتر است که از ایزوگامی که دارای روکش آلومینیومی است ، استفاده شود . استفاده از ایزوگام فویل دار نیز برای پشت بام ها مناسب می باشد .

حال برای ایزوگام کردن قسمت هایی مانند : پی ساختمان ها ، دیواره و کف سرویس های بهداشتی بهتر است که از ایزوگام ساده استفاده شود .

 

چه زمانی برای نصب ایزوگام در پشت بام بهتر است ؟

از آنجایی که ایزوگام برای جلوگیری از نم دادن سقف خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد و از آنجایی که برای نصب ایزوگام باید سقف ساختمان کاملا خشک باشد ، بهتر است که ایزوگام کردن ساختمان را در فصل تابستان انجام داد زیرا که در این فصل معمولا بارندگی صورت نمی گیرد و سقف پشت بام کاملا خشک است .

اما در صورتی که در فصول بهار ، پاییز و زمستان عملیات ایزوگام کردن ساختمان را انجام دهید به علت بارندگی های بسیار ، ممکن است با مشکل مواجه شوید و به سختی بتوانید عملیات ایزوگام کردن ساختمان را انجام دهید .

همچنین لازم به ذکر است که در صورتی که ایزوگام کردن را به این فصول موکول کنید ، ممکن است ایزوگام دیگر کارایی لازم برای عایق کردن پشت بام را نداشته باشد و نتواند مانع از نم دادن سقف ساختمان گردد .

پس در نتیجه بهتر است که ایزوگام کردن ساختمان را در موقع مناسب آن انجام داد تا هم عملیات ایزوگام کردن راحت تر  صورت گیرد و هم ایزوگام کارایی لازم را داشته باشد .

 

نصب ایزوگام دلیجان و شرق در تهران با قیمت ارزان

ایزوگام از جمله صنایعی است که اخیرا رشد چشمگیری داشته است و از آن برای عایق کردن دیوار ها و سقف منازل در برابر رطوبت و یا تابش مستقیم آفتاب استفاده می شود. ایزوگام ها بر اساس ویژگی های مختلفی قیمت های متفاوتی دارند. دلیجان و شرق از جمله برند های معروف ایزوگام هستند.

در گذشته مردم آنچنان به زیبایی خانه های خود توجه نمی کردند و توجه بیشتر به راحتی بیشتر در خانه بود. دیوار های خشتی و بافت کهنسالی که در نتایج عوامل مختلفی تغییر کرد و سبک زندگی مدرن را به ارمغان آورد. در زندگی مدرن امروزی مردم بسیار سعی در زیبا نگه داشتن خانه های هود می کنند. تجملات و زیبایی دو عنصر جدا ناپذیر از خانه های امروزِ شده است.

اما رطوبت هوا و بارندگی های پی در پی گاهی موجب عبور آب از دیوار و سقف خانه ها یا به اصطلاح نم دادن می شود. عاملی که موجب زرد شدن آن قسمت و خرابی می شود و هزینه هایی را برای صاحب خانه به وجود می آورد. نصب ایزوگام راهی جهت رهایی از این مشکل است. با توجه به مزایای این روش ، استفاده از آن بین مردم رشد چشمگیری داشته و از آن استقبال فراوانی نیز شده است.

 

ایزوگام مناطق تهران

تقریبا همه ی ما با ایزوگام آشنایی داریم اما اگر بخواهیم آن را تعریف کنیم، ایزوگام لایه ای ساخته شده از مواد نفتی است که معمولا برای جلوگیری از عبور آب از دیوار استفاده می شود. همانطور که می دانیم این لایه ی محافظتی در خارج از بافت خانه ها استفاده می گردد. در ایزوگام از مواد مختلفی استفاده می شود اما مهم ترین آن، نفت است. ماده ای که خوشبختانه در کشور ما کمبود آن حس نمی شود.

سقفی که در آن از ایزوگام استفاده شده است.

 

مزایای استفاده از ایزوگام

  • جلوگیری از عبور رطوبت از دیوار و سقف

  • وزن بسیار سبک

  • عمر طولانی

  • قیمت مناسب

 

مجموعه این عوامل موجب گسترش استفاده مردم از این ایزوگام شده است. استفاده از آن به دلیل مزایایی که دارد روز به روز بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

جهت مشاوره و بازدید لطفا با شرکت پردیسان تماس بگیرید

09128592911

09388274213

ایزوگام دلیجان در تهران

نکات مهم در خرید ایزوگام

  • حتما در هنگام خرید به لایه ی روکش که شامل تاریخ تولید، قیمت و علامت استاندارد است توجه نمایید.
  • اندازه ورق را با متر اندازه بگیرید تا مورد سودجویی کم فروشان قرار نگیرید؛
  • در صورت آگاهی از مواد به کار رفته، مواد به کار رفته در ایزوگام را به صورت چشمی بررسی نمایید؛
  • به برند توجه نمایید، برند دلیجان و شرق از مطرح ترین برند های موجود در حوزه ی ایزوگام ها می باشد.

 

قیمت ایزوگام دلیجان در تهران

یکی از انواع ایزوگام های موجود در بازار، ایزوگام دلیجان است که قیمت آن بسیار مناسب می شود. اگر شما در شهر بزرگی مانند تهران زندگی می کنید، ایزوگام های مختلفی در اطراف شما ممکن است وجود داشته باشد اما اما پیشنهاد ما به شما ایزوگام دلیجان ارزان در تهران می باشد.

عوامل مختلفی در تعیین قیمت این ماده تاثیر گذار است که این عوامل عبارتند از:

  1. درصد نفت به کار رفته: به هر میزان که درصد نفت به کار رفته در یک ایزوگام بیشتر باشد، آن از کیفیت بالاتری برخوردار است.
  2. ضخامت: ایزوگام های ضخیم رطوبت رطوبت را از خود عبور نمی دهند. اگر شما در مناطق پر بارش زندگی می کنید، به شما پیشنهاد می کنیم برای جلوگیری از انتقال رطوبت به قسمت های داخلی خانه حتما از ایزوگام های ضخیم تر استفاده کنید. البته این نوع از ایزوگام ها نسبت به مدل های نازک اندکی وزن سنگین تری دارند اما با این حال برای مناطق پر بارش گزینه ای مناسب محسوب می شوند.
  3. نوع: در این زمینه انواع مختلفی در بازار وجود دارند. ایزوگام دمیده و ایزوگام پلیمری از انواع آن هستند. معمولا ایزوگام دمیده قیمت مناسب تری نسبت به ایزوگام های پلیمری دارند اما شما میتوانید هر دوی این ایزوگام ها را با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت دریافت نمایید.
  4. آن ها به انواع ایزوگام های دولایه، سه لایه و … تقسیم بندی می شوند و همانطور که از نام آن ها پیداست، قیمت های آنان نیز متفاوت است.
  5. طرح: ایزوگام های طرح دار و بدون طرح قیمت متفاوتی دارند. نو طرح دار آن بسیار جدید بوده و مورد استقبال مردم قرار گرفته است.
  6. فویل: نوع فویل به کار رفته نیز در تعیین قیمت آن بسیار موثر و مهم است.
این مطلب را بخوانید :  آسفالت در نظامی -قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکاری آسفالت

 

ایزوگام ارزان در تهران

مزایای استفاده از ایزوگام دلیجان و شرق

با توجه به تورم موجود در جامعه و بالاتر رفتن قیمت ها، سودجویان درصدد تولید و ارائه ی این مواد با کیفیت پایین هستند که می تواند بسیار برای شما هزینه های سنگینی داشته باشد. شما می توانید با خیالی امن و آسوده با استفاده از ایزوگام دلیجان و شرق، کیفیت آن را تضمین نمایید. در استفاده از آن ها، بالا ترین کیفیت ها را پایین ترین قیمت ها در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می گیرد.

با استفاده از ایزوگام دلیجان و شرق امکانات دیگری نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت. به عنوان مثال شما می توانید از نمایندگی فروش آن ها بخواهید که نصاب ماهری را نیز در اختیار شما قرار دهد. البته توجه داشته باشید که امکان خرید آن بدون نصاب نیز وجود دارد.

 

لیست قیمت ایزوگام دلیجان و شرق در تهران

قیمت ایزوگام دلیجان در تهران در نوسان است اما به طور میانگین قیمت آن همراه با نصب بین 200 الی 280 هزار تومان هزینه دارد.

شرق، برند محبوب و معتبر دیگری است که طرفداران زیادی نیز دارد. هزینه ی آن حدودا بین 200000 تومان است البته این ایزوگام انواع مختلفی دارد که با توجه به آن ها قیمت نیز متفاوت است.

چگونه می توان به لیست قیمت ایزوگام دسترسی پیدا نمود یا از تمامی انواع موجود در باازر فروش دیدن نمود؟ شما مخاطبین ارجمند به راحتی و با مراجعه به نشانی اینترنتی ما می توانید از تمامی محصولات مرتبط دیدن نمایید.

 

لیست قیمت ایزوگام

ایا تابحال به این موضوع فکر نموده اید که زمان آن رسیده است تا به زیر سازی ایزوگام خود بپردازید و لکه گیری ایزوگام و تعویض آن را به بهترین نحو ممکن انجام دهید؟  ایزوگام برای مصارفی همچون سقف خانه بسیار کار آمد می باشد و یکی از برترین روش های موجود در حال حاضر برای عایق کاری محسوب می شود.

زمانی که شما زیرسازی ایزوگام بپردازید در حقیقت با انجام این کار سبب می شوید تا کیفیت ایزولاسیون و مقاومت آن نیز به طرز عجیبی افزایش پیدا کند، البته قبل از انجام این کار سعی کنید تا ترک ای ایجاد شده و درز های موجود را به خوبی بپوشانید و هرگونه وسیله ای که در ان محل مد نظر وجود دارد را برداشته و بعد از تمیز کاری اقدام به انجام این عمل نمایید و مکان مذکور را برای قرار دادن ایزوگام آماده نمایید.

در غیر اینصورت اگر نکات ابتدایی را رعایت نکنید، از عمر و دوام محصول تهیه شده توسط خودتان می کاهید و این موضوع سبب می شود تا در زمان کم تری، مجدد مجبور شوید محصول فوق را خریداری نمایید. البته نمی توان لیست قیمت ایزوگام را به صورت دقیق در اختیار شما قرار داد، زیرا بازار در حال نوسان می باشد و هر روزه با افزایش قیمت زیادی نیز رو به رو هستیم.

 

قیمت فروش ایزوگام

کسانی که در این بازار فعالیت دارند و به خرید و فروش ایزوگام به صورت عمده و جزئی می پردازند، به طور قطع از قیمت فروش آن نیز مطلع هستند و شما عزیزان نیز می توانید اگر قصد خریداری این محصول را دارید در ابتدا به چندین نمایندگی معتبر مراجعه فرمایید و از مسئولان بخواهید تا در آن جا تمامی محصولات موجود را به شما معرفی نمایند و ویژگی های آن ها را در اختیار شما قرار دهند.

 در نهایت می توانید به بررسی و مقایسه مدل های مختلف و تفاوت قیمت آنان بپردازید و تصمیمی صحیحی را در رابطه با خرید ایزوگام تجربه کنید. امروزه کارخانه های زیادی در جهت تولید این محصول در حال فعالیت می باشند که می توان گفت تعداد انگشت شماری از آن ها این کالا را به صورت اصلی و با مواد اولیه عالی به تولید و در بازار فروش عرضه می نمایند .

تعداد کثیری از کارخانه های تولیدی نیز در جهت ساخت این کالای پرکاربرد از مواد درجه پایین و قیر ناخالص در تولید ایزوگام استفاده می کنند تا کم ترین میزان سرمایه را به کار گیرند و در نهایت با فروش و پخش آن پول درشتی را به جیب می زنند و در حقیقت از مال عموم مردم و مشتریان نیز سوء استفاده می کنند، پس سعی کنید برای تهیه آن به نمایندگی های دارای سابقه و اعتبار مراجعه کنید.

 

پرایمر ایزوگام چیست؟

ایا تا به اکنون نامی از پرایمر ایزوگام شنیده اید  اطلاعاتی در مورد آن دارید؟ دوستانی که در هر زمانی تمایل به ایزوگام نمودن مکان مورد نظر خود دارند، باید آگاه باشند که اولین کاری که باید به آن توجه نمایند، زیر سازی اصولی و صحیح می باشد، این کار از این حیث انجام می شود تا ناهمواری های موجود و ترک های ریز و درشت از میان برداشته شود و سطح جهت عملیات ایزوگام کردن به طور کامل آماده گردد.

در حقیقت این زیر سازی بدین منظور مورد اهمیت قرار دارد که سبب می شود تا عملیات عایق کاری به بهترین نحو صورت پذیرد و شما بعد از اتمام کار بالاترین کیفیت را مشاهده نمایید. اما در مورد عبارت فوق باید بگوییم که در حقیقت اگر بخواهیم تعریف مختصری از آن را داشته باشیم،  باید بدانید که این ماده از ترکیب چند نوع از پودر های معدنی و قیر ساخته می شود.

 البته بهتر است در جریان باشید که جامد نیست و به صورت مایع می باشد و اگر شما عزیزان در هنگام استفاده تمایل داشتید تا آن را رقیق تر کنید، کافی است از کمی بنزین در آن استفاده نمایید و یا می توانید در نبود بنزین از آب به عنوان حلال و رقیق نمودن زیر ساز استفاده کنید. اگر سعی نمایید تا از این روش به کار ببرید به مقدار قابل توجهی خطر کاربرد از پرایمر را کم می کنید و مصرف آن را نیز برای خود راحت تر خواهید نمود. در نهایت از میزان خطرناک بودن آن به طور چشم گیری نیز کاسته خواهد شد.

 

خاصیت زیرسازی ایزوگام

پرایمر دارای چسبندگی زیادی می باشد و در واقع داشتن این مشخصه مزیت بسیار عالی برای انجام ایزوگام به حساب می آید. در حقیقت این خاصیت سبب می شود تا از آن برای مکان هایی همچون کف استخر، سرویس های بهداشتی و دیگر موارد استفاده شود.

در مورد رنگ این محصول باید ذکر شود که رنگی متمایل به تیره دارد و همچنین در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاومت بالایی را از خود نشان می دهد و همین امر سبب می شود تا عمر ایزوگام بالا رود و کیفیت آن نیز افزایش پیدا کند.

این وسیله کاربردی بعد از این خشک شد حالت بسیار محکم به خود می گیرد و کاملاً سفت می گردد، به همین علت می باشد که توصیه می گردد، نباید به هیچ وجه به پوست بخورد و با آن در تماس باشد، زیرا آسیب زیادی را وارد می سازد. در نهایت در این مقاله به ذکر نکات مهمی خواهیم پرداخت که باید سعی شود آنان را رعایت نمود تا کم تر به مشکل بخورید و در حقیقت با آسودگی خاطر بتوانید به نصب و جای گذاری ایزوگام بپردازید.

 

خرید ایزوگام در تهران

معمولاً افراد در زمانی قصد دارند تا وسیله ای را خریداری نمایند در همان تصمیم می گیرند تا به فروشگاه معتبری مراجعه و اصل آن کالا را خریداری نمایند. حال توصیه تیم ما به شما دوستان محترم این است که برای خرید و در اختیار داشتن لیست قیمت ایزوگام بدون طی نمودن مسافت و زمان زیاد، به نشانی اینترنتی سایت ما مراجعه نمایید و با خیال راحت سفارش خود را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

عایق کاری و آب بندی نوین این روزها در بیشتر کشورها از فعالیت های اساسی ساختمان سازی است. معمولا دست اندرکاران پروژه های ساختمانی، به دنبال قیمت ایزوگام هستند. برآورد هزینه ها برای این قشر افراد از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین منظور برای اجرای طرح های عایق کاری با استفاده از ایزوگام ابتدا تمامی هزینه ها و قیمت ها را برآورد می کنند. در این مقاله در مورد قیمت ایزوگام توضیحات بیشتری را ارائه می کنیم.

 

قیمت ایزوگام برای مصرف کننده

 اگر می خواهید در مورد قیمت ایزوگام اطلاعات کاملی به دست آورید، با ما همراه شوید. ما به شما توضیحات کاملی را در این خصوص ارائه می نماییم. قبل از آن باید بدانید که ایزوگام انواع مختلفی دارد. این انواع مختلف نیز با برندهای مختلفی تولید می شود. اگر می خواهید از تمامی این موارد مطلع شوید، ما شما را در جریان قرار خواهیم داد.

لیست قیمت ایزوگام تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد. به عنوان مثال، مواد اولیه ایزوگام قیر و الیاف شیشه است. حال اگر این مواد اولیه با افزایش قیمت مواجه شود، بر روی قیمت ایزوگام نیز تاثیر مستقیم خواهد داشت. ایزوگام به نوعی قیرگونی پیش ساخته و صنعتی به حساب می آید. بنا بر این می توان آن را از کارخانه های معتبر و به نام تهیه کرد و در پروژه های ساختمان سازی از آن استفاده نمود.

ساختمان سازان معمولا پیش از اقدام به عایق کاری، هزینه های آن را برآورد می کنند. هزینه ایزوگام معمولا متناسب با متراژ ساختمان است. البته نوع و فضایی که قرار است عایق کاری شود نیز مهم و ضروری است. استفاده از ایزوگام در فضاهای بیرونی با فضاهای داخلی متفاوت است. نمی توان از یک نوع ایزوگام در تمام ساختمان استفاده کرد.

برای انبوه سازان نحوه ی محاسبه هزینه ایزوگام در تهران متفاوت است. این هزینه با توجه به حجم خرید آنها تعیین شده و برآورد می گردد. یکی از مواردی که انبوه سازان باید در مورد آن دقت کافی داشته باشند، نوع ایزوگام مصرفی است. هم چنین برخی از آنها ترجیح می دهند برای بخش هایی از ساختمان از عایق دیگری استفاده نمایند. اما در هر صورت می توان هزینه ی تمام شده برای آنها را مقرون به صرفه کرد.

 

قیمت ایزوگام چقدر است؟

 از آنجایی که قیمت کالاهای مختلف و مصرفی روز به روز تغییر می کند، نمی توان قیمت ثابتی را برای ایزوگام در نظر گرفت. این قیمت ممکن است ماه به ماه تغییر کند. بنا بر این اگر می خواهید از قیمت ایزوگام آگاه شوید، کافی است با شرکت پردیسان در تمام باشید. کارشناسان این شرکت می توانند لیست قیمت به روزرسانی شده را در اختیار شما قرار دهند.

یکی از موارد مرتبط با هزینه ایزوگام، برآورد هزینه نصب آن است. این هزینه جز هزینه های خدماتی به حساب می آید. هزینه های خدماتی معمولا بر اساس میزان ساعت کاری و میزان مواد مصرفی قابل محاسبه است. ایزوگام کاران معمولا پس از بازدید از پروژه قیمت های خود را به کارفرما اعلام می کنند. کارفرما نیز با توجه به قیمت اعلام شده پروژه ی خود را آغاز می کند.

این که برای محاسبه قیمت ایزوگام دست های مختلفی در کار است، روی قیمت آن تاثیر می گذارد. اما در مورد شرکت پردیسان از آنجایی که معمولا ایزوگام مصرفی خود را به قیمت درب کارخانه عرضه می کند، متفاوت است. شرکت پردیسان قیمت انواع ایزوگام در تهران را اعلام می کند.

برای دست یابی به قیمت های هر رول ایزوگام، می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید. آنها شما را راهنمایی خواهند کرد. در صورت نیاز به مشاوره های تخصصی نیز می توانید از کارشناسان ایزوگام کاری کمک بگیرید. استفاده از ایزوگام یکی از راه های مطمئن برای عایق کاری منازل است. شما می توانید جلوی ضرر را بگیرید و با هزینه ای کم ضرر را پیش بینی کنید.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در هفت چنار - قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکار آسفالت کاری

عایق کاری نشان دهنده ی بیمه ی ساختمان در برابر رطوبت احتمالی است. بنا بر این شما می توانید عایق کاری منزل خود را با دانستن قیمت ایزوگام به راحتی انجام دهید.

 

مزایای استفاده از عایق های صنعتی و مدرن

 اگر چه قیمت ایزوگام به عنوان یک عایق پیش ساخته و صنعتی از قیمت سایر عایق های قدیمی بیشتر است. اما مزایای استفاده از این نوع عایق نیز نسبت به سایر عایق ها بیشتر است. در ادامه به برخی از این مزایا اشاره خواهیم کرد.

عایق های صنعتی و مدرن هم چون ایزوگام دارای طول عمر بسیار بالا می باشند. شما می توانید برای حداقل 10 سال آینده ی خود مطمئن باشید. این عایق ها طوری طراحی شده اند که با بازدیدهای منظم دوره ای و سالیانه می توان آنها را سالم نگه داشت. عمر مفید ایزوگام حدود 15 سال است.

نصب عایق های پیش ساخته و به خصوص ایزوگام بسیار راحت تر از قیرگونی است. نسبت به قیرگونی حرارت کمتری نیاز دارد و با حرارت دهی توسط یک مشعل می توان آن را نصب کرد. هزینه ایزوگام به همراه نصب را می توان از ایزوگام کاران خبره پرس و جو کرد.

ایزوگام کاری نیازمند نیرو و وسایل کمتری برای نصب است. به راحتی می توان از آن استفاده کرد. مواد مصرفی ایزوگام در صورت زیاد بودن قابل بازگشت است.

ترمیم عایق های صنعتی و مدرن نیز بسیار راحت تر و ساده تر از سایر عایق های قدیمی است. عایق های قدیمی هم چون قیرگونی در صورت آسیب دیدگی باید تعویض گردند. اما ایزوگام به راحتی قابل ترمیم است. قیمت ایزوگام برای ترمیم نیز همان قیمت نصب است.

تنوع محصولات عایق های صنعتی بسیار زیاد است و متناسب با فضایی که باید ایزوگام شود نوع خاصی از آن مورد استفاده قرار می گیرد. بنا بر این برآورد هزینه ایزوگام با توجه به این تنوع محصول قابل اجرا خواهد بود. ایزوگام در انواع مختلف در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

 

شناخت انواع ایزوگام و مزایای آن

 ایزوگام همان طور که می دانید، نوعی عایق پیش ساخته صنعتی است. این عایق در کارخانه تهیه شده و به صورت رول شده در بازار موجود است. قیمت ایزوگام بابت هر رول آن با توجه به مشخصات و ویژگی های آن تعیین می گردد.

قیمت ایزوگام تک لایه با دولایه متفاوت است. در واقع ایزوگام دو نوع تک لایه و دو لایه دارد که با توجه به میزان مواد اولیه ای که در ساخت آن به کار می رود قیمت گذاری می شود. ایزوگام های تک لایه بیشتر موارد مصرف داخلی دارند.

اما در مورد ایزوگام های پلیمری و دمیده باید بررسی های دیگری انجام داد. هزینه ایزوگام پلیمری و دمیده نیز متفاوت است. این ایزوگام نیز دارای مواد اولیه متفاوتی است. قیر استفاده شده در ایزوگام پلیمری و ایزوگام دمیده با هم متفاوت است.

ایزوگام های دیگری نیز داریم که عبارتند از ایزوگام های فویل دار یا اصطلاحا با روکش آلومینیومی، و ایزوگام های بدون فویل یا بدون روکش آلومینیومی. قیمت ایزوگام های این چنینی متفاوت است. به خاطر فویل استفاده شده در ایزوگام قیمت آن متفاوت خواهد شد. در عوض، عمر مفید طولانی تری دارند.

اگر می خواهید به لیست قیمت ایزوگام دست پیدا کنید، کافی است با شرکت پردیسان تماس بگیرید. کارشناسان و ایزوگام کاران این شرکت در جریان تغییر قیمت های ایزوگام هستند. بنا بر این با آنها در تماس باشید تا بتوانید تمامی قیمت ها را به روز و دقیق داشته باشید.

شرکت پردیسان در مورد قیمت های ایزوگام تمامی قیمت های خود را بر اساس قیمت درب کارخانه محاسبه می کند.

استفاده از عایق کاری و آب بندی برای حفاظت از ساختمان در برابر نفوذ رطوبت یکی از کارها و فعالیت های مهم ساختمانی است. عایق های رطوبتی بسیار زیادی امروزه به بازار آماده است. در این میان استفاده از عایق های پیش ساخته که بر پایه قیر و الیاف شیشه طرح ریزی می شود، بسیار متداول شده است. نصب ایزوگام در تهران دارای شرایط مختلفی است. در این مقاله به بررسی این شرایط خواهیم پرداخت.

نصب ایزوگام در تهران و شرایط آب و هوایی

ساکنان تهران در صورتی که برای عایق کاری منازل خود نیازمند استفاده از یک عایق خوب و کارآمد هستند، از ایزوگام استفاده کنند. این عایق بسیار با دوام بوده و در طرح ها و انواع مختلف وجود دارد. البته یکی از مهمترین نکاتی که در مورد نصب ایزوگام در تهران باید بدانید، به شما خواهیم گفت.

شرایط آب و هوایی تهران به گونه ای است که در بعضی فصل ها بارندگی بیشتر است. به همین جهت برای اقدام به نصب ایزوگام در تهران ابتدا باید شرایط آب و هوایی را در نظر گرفت و سپس اقدام کرد. هر نصاب ماهر و زبردستی می داند که در آب و هوای بارانی به خاطر رطوبت بالای سطح نمی توان ایزوگام کاری کرد. این رطوبت در صورت نصب ایزوگام بخار شده و عایق را دچار تبله و خرابی می کند.

بنا بر این اگر ساکن تهران هستید و می خواهید خانه خود را عایق کاری کنید، ابتدا از آب  و هوا و بارندگی مطمئن شوید. اگر برخی از نصابان و ایزوگام کاران تازه کار، پیشنهاد نصب ایزوگام را در چنین شرایطی می دهند، قبول نکنید. ایزوگام بایستی در شرایط آب و هوایی مساعد و کاملا خشک نصب شود. همچنین پیش از نصب باید تمامی مسائل چک گردد.

هزینه نصب ایزوگام در تهران با سایر شهرستان ها متفاوت است. البته این هزینه برای مناطق مختلف تهران نیز متفاوت است. با توجه به میزان خرید مشتری، نوع ساختمان، نوع فضایی که قرار است ایزوگام در آن نصب شود، هزینه برآورد می شود. معمولا ایزوگام کاران پیش ارائه ی هر گونه قیمتی هزینه ها را برآورد می کنند.

بازدید اولین اقدام یک ایزوگام کار خبره و با تجربه است. با بازدید از محل مورد نظر، قیمت نصب ایزوگام در تهران را می توان به راحتی محاسبه و اعلام نمود.

نصب ایزوگام در تهران کدام مناطق

ساکنان تمامی مناطق تهران توجه داشته باشند که شرکت پردیسان در همه جا امکان ارسال کارشناسان خود را دارد. برای استفاده از خدمات عایق کاری در هر محله ای ساکن هستید، با شرکت پردیسان تماس بگیرید. اگر به دنبال برآورد هزینه نصب ایزوگام در تهران هستید، فقط کارشناسان ما می توانند به شما کمک کنند.

در تهران در فصل های بارش، در برخی مناطق هوا هنوز بارانی نشده است و امکان نصب ایزوگام وجود دارد. نصب ایزوگام دارای مقدمات مختلفی است. از جمله نظافت کامل سطحی می خواهد ایزوگام در آنجا نصب شود. استفاده از ابزارها و مشعل های جدید و سایر وسایل می تواند در روند کار تاثیرگذارتر باشد. برخی از نصابان بدون توجه به شرایط و موقعیت منطقه اقدام به نصب ایزوگام می کنند. این اصلا به نفع مصرف کننده نیست.

ایزوگام در تهران

گاهی اوقات نصب ایزوگام با قیر بهتر به نظر می رسد. اما باید در نظر داشت که در مناطق مختلف سلایق متفاوتی وجود دارد. به همین خاطر نمی توان بدون توجه به نظر مشتری، کارهای نصب را آغاز کرد. اجرای ایزوگام روند و فرآیند متفاوتی دارد. بهتر است ابتدا با این فرآیند آشنا شوید.

در مناطق مختلف تهران، ایزوگام برای موارد مختلفی استفاده می شود. برای همین است که نوع ایزوگام مصرفی و نحوه ی نصب ایزوگام در هر منطقه با منطقه ی دیگر متفاوت است. بسته به نیاز منطقه، ایزوگام می تواند در فضاهای مختلف استفاده شود.

به عنوان مثال نصب ایزوگام در تهران برای پشت بام ها، یا سرویس های بهداشتی بسیار رایج است. برخی نیز از ایزوگام به عنوان عایق کاری آشپزخانه استفاده می کنند. هم چنین، استفاده از عایق ایزوگام برای بالکن و تراس نیز جدیدا رایج شده و از آن استقبال فراوانی شده است.

ایزوگام و نصب های مختلف آن

نصب ایزوگام در سایر فضاهای دیگر بستگی به نظر مشتریان دارد. عده ای از برج سازان از ایزوگام به عنوان عایق کاری و آب بندی استخرها استفاده می کنند. این افراد بعضا مشتاق نصب ایزوگام با قیر هستند. بنا بر این می توان گفت ایزوگام مصارف بسیار زیادی را دارا می باشد.

حتی بعضی از کارفرمایان برای عایق کاری دیواره های بیرونی ساختمان خود نیز از نصب ایزوگام در تهران استفاده می کنند. آنها یک گزینه ی بسیار عالی دارند. این گزینه ایزوگام های تزئینی است. این نوع خاص از ایزوگام ضمن دارا بودن زیبایی، عایق بسیار خوبی نیز می باشد. به همین خاطر نظر خیلی از افراد جامعه را به خود جلب کرده است.

هزینه نصب ایزوگام در تهران اگر از نوع ایزوگام تزئینی باشد، روش محاسبه ی متفاوتی دارد. زیرا نصب ایزوگام تزئینی کار هر کسی نیست. به همین خاطر بهتر است پیش از هر نوع اقدامی، با یک کارشناس ایزوگام کاری در این خصوص مشورت کنید. این کارشناس در مورد روش نصب و میزان مصرف ایزوگام تزئینی برای شما توضیحات کاملی را ارائه خواهد کرد.

در صورتی که تمایل دارید ایزوگام شما به روش های خاصی نصب شود، با کارشناسان ایزوگام کاری شرکت پردیسان تماس بگیرید. ایزوگام کاری روش های خاص زیادی را دارد. نصابان ایزوگام از روش های مختلفی رول های ایزوگام را برای نصب آماده می کنند. به خاطر همین تنوع است که قیمت نصب ایزوگام در تهران با شرایط متفاوتی محاسبه می گردد.

برخی از افراد تمایل دارند که پیش از اجرای نصب ایزوگام در تهران، سطح مورد نظر با یک لایه قیر پوشانده شود. در این صورت عایق و آب بندی بهتری اجرا خواهد شد. به همین منظور کارشناسان ایزوگام کاری پیش از شروع نصب ایزوگام روی سطح را قیر می پاشند.

ایزوگام کاران حرفه ای

یکی از مواردی که نصب ایزوگام در تهران را ساده تر می کند، استفاده از ایزوگام کاران حرفه ای، با تجربه و بلده کار است. استفاده از ایزوگام کاران حرفه ای موجب صرفه جویی در وقت شده و هزینه نصب ایزوگام در تهران را کمتر خواهد کرد.

ایزوگام کار با تجربه می داند که زمانی که سطح زمین مرطوب باشد نمی توان روی آن ایزوگام را نصب کرد. به همین خاطر زمانی که پروژهی نصب ایزوگام با قیر به او پیشنهاد می شود، در ابتدا قبول نمی کند. او با دید باز و کامل وارد پروژه می شود. به این خاطر می تواند برای استفاده از امکانات خود برنامه ریزی کند.

این ایزوگام کاران ابتدا پشت بام را برای ایزوگام کاری مهیا می کنند. سپس با توجه به متراژ پشت بام، میزان ایزوگام مصرفی را محاسبه می کنند. در نهایت هزینه نصب ایزوگام در تهران را به کارفرما پیشنهاد می کنند. لذا قیمت پیشنهادی آنها معمولا برای کارفرما و مشتری مقرون به صرفه است.

در شرایطی که نیاز به ایزوگام کمتری باشد، این ایزوگام کاران تمام تلاش خود را برای صرفه جویی در مصرف ایزوگام می کنند. آنها ایزوگام را طوری حرفه ای نصب می کنند که نیاز به ترمیم نداشته باشد. پیشنهاد بازدیدهای سالیانه جهت بررسی ایزوگام از سوی خود نصابان مطرح می گردد.

شرکت پردیسان دارای تعداد بسیار زیادی از این ایزوگام کاران با تجربه است. به همین خاطر پس از اتمام پروژه به کارفرمای خود بیمه نامه کیفیت خدمات ارائه می کند.

 

سخن آخر

با توجه به قرار گرفتن در فصل سرما و پر بارش، به شما پیشنهاد می شود جهت عایق بندی سقف و دیوار خانه خود از ایزوگام ها استفاده نمایید. ایزوگام ها انواع مختلفی دارند که با توجه به آن ها هزینه تعیین می شود اما اگر به دنبال کیفیت بالا هستید، حتما برند دلیجان و شرق را فراموش نکنید.

 

 

 

برای اطلاع از قیمت ایزوگام در تهران توسط گروه پریسان با ما تماس بگیرید .

جهت مشاوره و بازدید لطفا با شرکت پردیسان تماس بگیرید

09128592911

09388274213

 

با تشکر از شما

گروه ایزوگام کاری پردیسان

4.5/5 - (85 امتیاز)

8 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *