معرفی ایزوگام

ایزوگام چیست و چه استفاده هایی از آن می شود؟

ایزوگام یک عایق درست شده برای پیشگیری از نم و آب باران و برف می باشد که بکار بردن  آن آسان می باشد.لیست قیمت ایزوگام در ادامه مطلب آورده شده است، قیر و الیاف مصنوعی از ماده های تشکیل دهنده ایزوگام ها می باشند که عمر متوسط 10 سال را دارا هستند.

فواید ایزوگام در برابر عایق های قدیمی عبارت است از :نگهداری  در برابر رطوبت، آسانی در کار در برابر عایق نمودن های قدیمی، حمل و نقل ساده و جذب حرارت زیاد.

نوع های ایزوگام بر حسب ماده تشکیل دهنده

ایزوگام ها بر حسب ماده مهم تشکیل دهنده، لایه های استفاده شده  در آن ها و پوشش آنها نوع های گوناگونی را دارا هستند.

ایزوگام پلیمری:

این مدل ایزوگام متشکل از 60  یا 70 درصد قیر مخصوص می باشد و از تقطیر نفت خام در پالایشگاه درست می گردد. این ماده ها در دستگاه درست نمودن پلیمر میکس و پخته می گردند و به مایع پلیمر یا در گفته عموم شیره ایزوگام مبدل می گردند که در خط تولید این پلیمر را مبدل به ایزوگام می کند.

تعریف ایزوگام پلیمری

ایزوگام دمیده:

قیر دمیده از ماده های مهم تشکیل شده این ایزوگام می باشد که به منظور به دست آوردن آن به یک مازوت یا نفت کوره ای هوا نیاز است. قیر دمیده درجه نفوذ کم، حساسیت کمی در برابر تغییر های دما و درجه نرمی زیادتری در برابر قیر خالص را دارا است.

ایزوگام دمیده در برابر ایزوگام پلیمری کیفیت پایین تری را دارا می باشد. از قیر نام برده شده در درست نمودن ورق های روکش بام، باطری اتومبیل و اندود نمودن بکار می برند.

لیست قیمت ایزوگام اصل دلیجان:

قیمت هر متر مربع با نصب نمودن آن 58000 هزار تومان هزینه دارد که از محصول های پسندیده و پر خرید و فروش در بازار ایران برای  عایق نمودن سطح های بام و به ازای  یکی از محصول های استاندارد در بازار ایران معرفی شده است. ایزوگام اصل دلیجان با بکار بردن از قیر دمیده درجه یک و علاوه بر آن الیاف استاندارد درست و به فروش می رود.

در وضعیتی که از قیر غیر مناسب در درست نمودن ایزوگام بکار برده شود بعد از تایمی به خصوص در عایق نمودن پشت بام  در برابر تابیدن نور خورشید و باد و باران ایزوگام به وضعیت خشکی دست می یابد و ویژگی منعطف بودن  خود را از دست میدهد و شکننده می گردد.

لیست قیمت ایزوگام متین دلیجان:

قیمت هر متر مربع با نصب نمودن آن 55000 هزار تومان می باشد که  درست کننده ایزوگام های با جنس و بازدهی بسیار عالی، داشتن ۷ سال سابقه استاندارد، دارای  دو لایه مدل پلیمری پلاستیکی  ویژه منطقه های سردسیر و گرمسیر و مابین این دو، عرض ۱۰ متر و ۴ میلیمتر ضخامت و ۴۱ کیلوگرم وزن را نیز دارا می باشد.

لیست قیمت ایزوگام سایبان دلیجان:

قیمت هر متر مربع با نصب نمودن آن 60000 هزار تومان می باشد که از محصول های دلپسند و پرفروش در بازار ایران برای  عایق کردن سطح های بام و به ازای  یکی از محصول های استاندارد در بازار ایران شناسانده شده است.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در فردوس-قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکاری آسفالت

اگر ایزوگام سایبان شرق دلیجان از ماده های مناسب و با کیفیت استفاده نکند، در این هنگام ایزوگام خصوصیت عایق رطوبتی بودن خود را گم می کند. 

نصب و لیست قیمت ایزوگام شرق دلیجان

قیمت هر متر مربع با نصب نمودن آن 62000 هزار تومان می باشد. که برای آشنایی با مرحله های نصب آن با ما همراه باشید:

تنظیم نمودن ایزوگام

1- اول شیب یا از زیر ترین نقطه سطح ایزوگام را باز نموده  و منظم می کنیم.

2- آغاز فعالیت ایزوگام یا هر عایقی از کفشورها است .

3- درون کف خواب ها و لوله ها را بایستی عایق نمود.

4- تمیز کردن سطح مورد هدف

اگر سطح سیمانی بود بعد از تمیز نمودن روی سیمان از قیر مخصوص بکار برده شود یا از خود ایزوگام از چسبنده بودنش  یاری گرفته شود .

لبه های ایزوگام

اورلب روی هم قرار گرفتن لبه های ایزوگام در اندازه معین شده. تقریبا 10 سانتی متر لازم می باشد و بایستی انجام شود. اورلب را تولیدی ایزوگام تعیین می نماید. بخشی را فاقد فویل یا فاقد پودر برای اورلبها تعیین میکنند.

حرارت دادن

حرارت دادن و گرم نمودن ایزوگام در اندازه ای که ویژگی چسبنده بودنش کار کند. عموما با متغیر شدن رنگ متن های ایزوگام دقت نسبت به این بحث پیدا می کنیم.

لیست قیمت ایزوگام بام گستر کد 117 دلیجان

قیمت هر متر مربع و نصب نمودن آن 60000 هزار تومان است که طویل ترین درست کننده نوع های متنوع عایق رطوبتی (ایزوگام) و مشتق های  پلیمری در ناحیه نیز می باشد.

کارخانه ایزوگام بام گستر دليجان در سال 1375 با گنجایش درست نمودن. چهار ميليون متر مربع عايق رطوبتي بام ( ايزوگام ) بنا و افتتاح شد. در اين قسمت با بکار بردن  با تجهیزات ترین آزمايشگاه هاي تحقیق و كنترل نمودن  جنس و استفاده از عالی ترین مدال مواد اوليه ، با یاری كارشناس های  با تجربه اين رشته در اين کارخانه توانایی پیدا کرده که محصول های خود را با مناسب ترین جنس و برابر با برترین استانداردهاي مدرن به بازار می فرستد.

مهم بودن لیست قیمت ایزوگام

با شروع فصل سرما و نزدیک گشتن به پاییز و زمستان افراد به فکر عایق نمودن. سقف خانه هایشان به دلیل پیشگیری از نم باران و برف می باشند. یکی از این نوع های عایق به عنوان پیشگیری از رخنه آب باران و برف ایزوگام می باشد که در این نوشته خواهانیم تا  در مورد نوع ها و فایده ای ایزوگام بیاناتی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوع های ایزوگام بر حسب لایه های استفاده شده

ایزوگام تک لایه:

ایزوگام های تک لایه متشکل از پلی استر درست گشته با ظرافت و منعطف پذیری زیادی را دارا می باشد.

ایزوگام دو لایه:

ایزوگام دو لایه از تیشو و پلی استر با ضخامت با محکمی خیلی زیاد متشکل شده است.

نوع های ایزوگام بر حسب لایه

نوع های ایزوگام بر حسب روپوش

ایزوگام با روپوش آلومینیومی:

اگر خواهان این هستید که برای مکان هایی که در برابر تابش بی واسطه آفتاب قرار دارند ایزوگام انتخاب نمایید، بهترین  مدل ایزوگام برای این مکان ها ایزوگام با روپوش آلومینیومی می باشد.

ایزوگام فاقد روپوش آلومینیومی:

به منظور عایق نمودن سرویس های بهداشتی، پی ها و … می شود از این مدل ایزوگام بکار برد  که مدلی عایق رطوبتی می باشد.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در پیروزی - 09128592911 - قیمت و نصب ایزوگام

ایزوگام با روپوش سنگ ریزه:

بکار بردن این مدل  ایزوگام به دلیل سنگریزه های رنگی آن وجهه مزین نمودن محیط را دارا می باشد  و در جاهای پر تردد بکار برده می شود.

جداسازی ایزولاسیون بر اساس ظاهر و برش روی آن

ایزوگام عادی

این ایزولاسیون برای مردم نمایان می باشد و با لایه های متنوع و روپوش های گوناگون درست می گردد.

ایزوگام برش خورده

این مدل ایزوگام برای عایق نمودن سقف های شیروانی با برش های ویژه و قشنگ استفاده می شود.

ایزوگام شرق از محصول های با کیفیت و پرفروش در بازار ایران برای  عایق نمودن سطح های بام و به ازای یکی از محصول های استاندارد در بازار ایران شناسایی شده است. ایزوگام شرق با بکار بردن  قیر دمیده درجه یک و علاوه بر آن  الیاف استاندارد درست و به فروش میرسد.

در حالتی که از قیر غیر مناسب  در درست نمودن ایزوگام بکار برده شود، بعد  از مدتی به ویژه در عایق نمودن  پشت بام در مقابل تابیدن نور خورشید و باد و باران ایزوگام به وضعیت خشکی دست پیدا می کند و ویژگی منعطف بودن خود را از دست میدهد و شکننده می گردد.

در این حالت ایزوگام ویژگی  عایق رطوبتی بودن خود را گم می کند. ایزوگام شرق با داشتن علامت استاندارد ملی  و ضمانت 10 ساله بعد از نصب از عالی ترین مدل های ایزوگام در بازار خرید و فروش می گردد.

در محدوده 400 کارخانه تولید کننده ایزوگام استاندارد در ایران کار می کنند که بیشتر آنها ایزوگام با ضخیم بودن  4 میلیمتری و وزن 40 کیلوگرمی در بازار درست میکنند.

لیست قیمت ایزوگام

هر رول از ایزوگام شرق برابر با 10 متر طول را دارا است  و وزن آن در حدود 40 کیلوگرم می باشد که از این لحاظ استاندارد ملی ایران به شماره 3885 مرتبط به ورق منعطف پذیر عایق رطوبتی و ورق های قوی شده عایق رطوبتی سطح ها را دارد.

یکی از اصلی ترین  نکاتی که در هنگام خرید ایزوگام شرق به آن بایستی دقت نمود دیدن علامت استاندارد ملی ایران بر روی برچسب رول ایزوگام می باشد. ولی با تاسف می شود گفت که بعضی  از اشخاص سودجو با کپی نمودن  مدل شرکت های درست کننده ایزوگام استاندارد و با اعتبار شروع به فروختن ایزوگام بی کیفیت و با اسم جعلی می کنند.

بر این اساس  پیشنهاد می گردد که اگر چه فکر خرید ایزوگام شرق را دارید از مرکز های با اعتبار و یا شرکت های اطمینان دار شروع به خرید نمایید.

ایزوگام فویل دار جدا از اینکه عایق رطوبتی به حساب می آید، عایق حرارتی نیز است. با منعکس نمودن اشعه uv خورشید از منتقل شدن گرمای خورشید. به سقف طبقه آخر از راه پشت بام نیز پیشگیری به عمل می آورد. ایزوگام شرق با استفاده از نیسان و خاور به همه ی کشور قابل حمل می باشد و به فروش میرسد.

لیست قیمت انواع ایزوگام

در این صفحه می توانید مشاهده کنید. | ارزان و مناسب | تماس بگیرید

برند قیمت هر متر مربع با نصب به تومان
ایزوگام بام گستر کد ۱۱۷  پنجاه هزار تومان
ایزوگام جنت دلیجان پنجاه هزار تومان
ایزوگام پشم شیشه ایران شصت و دو  هزار تومان
ایزوگام ستاره طلایی چهل هزار تومان
ایزوگام مروارید دلیجان پنجاه و پنج هزار تومان
ایزوگام دانا پوش دلیجان پنجاه و هشت هزار تومان
ایزوگام آذربام تبریز چهل هزار تومان
ایزوگام شرق مشهد شصت و سه هزار تومان
ایزوگام دژگام گستر دلیجان پنجاه و پنج هزار تومان
ایزوگام سپهر گستر دلیجان پنجاه و دو هزار تومان
ایزوگام سالار بام دلیجان شصت هزار تومان

ایزوگام نوید دلیجان پنجاه و پنج هزار تومان
ایزوگام ستاره طلایی دلیجان شصت و پنج هزار تومان
ایزوگام نمایان گستر دلیجان پنجاه و هشت هزار تمان
ایزوگام حفاظ تبریز شصت هزار تومان
ایزوگام شرق گستر دلیجان پنجاه و هشت هزار تومان
ایزوگام سعادت بام دلیجان  پنجاه و پنج هزار تومان
ایزوگام بردین شصت هزار تومان
ایزوگام اکسیر  شصت و پنج هزار تومان
ایزوگام پردیسان بام  شصت هزار تومان
ایزوگام سراپوش دلیجان  شصت و سه هزار تومان
ایزوگام سامان دلیجان پنجاه هزار تومان
ایزوگام پیروزگام  پنجاه و پنج هزار تومان
ایزوگام طلوع شمس شصت هزار تومان
ایزوگام صدف دلیجان پنجاه و هشت هزار تومان
ایزوگام عایق شرق پنجاه هزار تومان
ایزوگام وزیران پنجاه و شش هزار تومان



لازم با ذکر است که قیمت های لحاظ شده برای متراژ های بالای صد متر میباشد. و برای متراژ پایین قیمت چکی انجام میشود.


جهت مشاوره و بازدید لطفا با شرکت پردیسان تماس بگیرید
09128592911
09388274213
 
با تشکر از شما
گروه ایزوگام کاری پردیسان

5/5 - (5 امتیاز)

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!