شرکت آسفالت کاری پردیسان مجری پخش و اجرای آسفالت در تهران و کرج
خدمات آسفالت شرکت پردیسان اجرای آسفالت کاری محوطه سازی و ترمیم آسفالت با اکیپ های مجرب و حرفه با تجربه بالای ۲۰ سال میباشد.آسفالت کاری پردیسان اماده ی قرارداد با شرکت ها و دفتر های،بیمارستان ها مدارس، و افراد میبلشد و باقیمت بسیار مناسب و به صورت نقدی و جکی صورت میگیرد. در ادمه قصد داریم آسفالت و کارایی آسفالت را به شما عزیزان شرح دهیم:

اسفالت که همگی ما به خوبی باآن آشناییم از بهترین نوع پوشش برای جاده ها ومحوطه ها میباشد که از مقاومت بالایی برخوردار است.
آسفالت ازمواد مختلفی مانند شن،ماسه و همچنین قیر تشکیل شده است،آسفالت چسبندگی بسیار خوبی دارد و یکی از مهم ترین دلایل استفاده از آن در ساخت جاده ها همین چسبندگی آن است.البته آسفالت کاربرد ومصارف مختلفی بغیر از جاده سازی نیز دارد.
این ماده سیاه رنگ به سه دسته گرم،سرد و حفاظتی تقسیم میشود که براساس نوع آن کاربرد متفاوتی دارد،مثلا از آسفالت گرم درقشرهای روسازی راه ها استفاده میشود وازانواع حفاظتی برای جلوگیری از نفوذ برسر راه ها،افزایش مقاومت لغزشی و سایشی و بهسازی موقت رویه های موجود آسفالتی وبتی استفاده میشود.
اجرای آسفالت مراحل مختلفی دارد که اگر در انجام هریک ازمراحل دقت و استاندارد های لازم رعایت نشود عملیات بدرستی صورت نمی‌گیرد و بعد ازمدتی شاهد ترک برداشتن و کنده شدن آن خواهید بود.برای اینکه اجرای آسفالت بخوبی انجام شود باید از آسفالت باکیفیت استفاده شود همچنین باید از ماشین آلات مناسب مانند غلتک استفاده شود تا آسفالت به خوبی به سطح بچسبد.
آسفالتکاری حرفه ای بسیار تخصصی میباشد که بدست آوردن تخصص درآن به سالها تجربه کاری نیاز دارد،آسفالت کاری در تهران و کرج توسط شرکت….با بهترین نوع آسفالت و پرسنل مجرب و همچنین استفاده از تجهیزات وماشین آلات مدرن انجام میشود که همین موضوع دوام و عمر آسفالت و چسبندگی آن را تاچندین برابر افزایش میدهد.
نکات مهم در آسفالتکاری:تمیز وآماده کردن سطح کار،پرکردن ترک های موجود درمحل کار،پرکردن چاله های موجود برروی سطح کار،قبل از ریختن مواد سطح را مجددا تمیز کنید تا کاملا صاف و‌ هموار باشد. و دقت کنیم که زیرسازی مناسبی برای انجام اسفالت کاری صورت گرفته شده باشد،کلیه خدمات آسفالت کاری اعم از آسفالت کوچه،خیابان و محوطه،محوطه سازی،جلو پارکینگ و زیرسازی آسفالت را با قیمت مناسب و با کیفیت مناسب به مشتریان ارایه میکنیم.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در شرق تهران


جهت مشاوره و بازدید با ما تماس بگیرید.
شماره تماس
09128592911
09388274213

4.6/5 - (9 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *