قیمت روز قیرگونی تک لایه

قیرگونی تک لایه که از یک لایه تشکیل شده و زیر و روی آن با قیر تحت پوشش قرار می گیرد از نظر هزینه تحت تاثیر عوامل مختلفی است و به همین دلیل نمی توان برای قیرگونی قیمت واحد و دقیقی ارايه کرد و تحت تاثیر عوامل مختلفی است.

قیمت روز قیرگونی تک لایه تحت تاثیر مساحت، مصالح و محل اجرا است.

  • مساحت: به متراژ مورد نظر برای قیرگونی اشاره دارد به طوری که برای متراژهای بالاتر قیمت کمتری نسبت به متراژ های پایین تر دریافت می شود.
  • مصالح: هر چه کیفیت مصالح مورد استفاده بیشتر باشد قیمت قیرگونی افزایش می یابد.
  • محل اجرا و سختی کار: به طور کلی هر چه قدر محل اجرا سخت تر باشد ممکن است هزینه دریافت شده افزایش یابد. برای سطح های شیب دار که نیاز به تجهیزات ایمنی دارند مقداری هزینه قیرگونی بیشتر از قیرگونی مکان هایی مانند توالت و آشپزخانه است. قطعا قیرگونی سطح صاف و تخت دارای هزینه کمتری نسبت به دیوارها می باشد.

البته همه اینها به توافق و نحوه قرارداد دو طرفه بین مجری و کارفرما بستگی دارد. گاهی اوقات کارفرما مصالح را خریداری و فقط قیمت نصب قیرگونی را می پردازد.

این را فراموش نکنیم قیمت روز قیرگونی تک لایه تحت تاثیرنوسانات اقتصادی در کشور مانند تورم، قیمت ارز و نفت نیز می باشد.

به طور کلی با توجه به اینکه قیرگونی برای افزایش استحکام و عمر ساختمان است در رابطه با انجام چنین کاری سهل انگاری نکرده و در آن صرفه جویی نکنید.

زیرا ممکن است خسارت جبران ناپذیری به بار بیاورد که موجب افزایش هزینه های شما در آینده می شود.درمجموعه ما با سابقه درخشان و کادری مجرب انواع خدمات قیرگونی قیمت مناسب را بهترین کیفیت و دقت به انجام می رسانیم.

 

قیمت روز قیرگونی دو  لایه

به طور کلی در ساختمان های مسکونی برای کف آشپزخانه، کف سرویس بهداشتی، پشت بام ساختمان و دیواره ها و کف حمام و استخر و حیاط و پارکینگ و در مکان های صنعتی برای کف کارگاه های صنعتی و کارخانه ها و هر مکانی که مد نظر شما است می توان قیرگونی دو لایه انجام داد.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در گوهردشت-آسفالتکاری-هزینه آسفالت-قیمت آسفالت

قیمت روز قیرگونی دو  لایه تحت تاثیر عوامل مختلف مانند مساحت، محل اجرا، سختی کار و عوامل اقتصادی کشور و توافق طرفین است. بنابراین با توجه به نوسانات قیمت قیرگونی  نمی توان قیمت قطعی برای آن درج نمود.

  • مساحت: به متراژ مورد نظر برای قیرگونی اشاره دارد به این صورت که اگر قصد قیرگونی در متراژ بالا دارید قیمت اجرای قیرگونی کمتر خواهد بود.
  • محل اجرا و سختی کار: به طور کلی اجرای قیرگونی دو لایه به زمان بیشتری نیاز دارد. در صورتی که مکان مورد نظر دارای شیب فراوان باشد و یا به نصب تجهیزات ایمنی نیاز داشته باشد قیمت روز قیرگونی مقداری افزایش می یابد.
  • توافق طرفین: گاهی کارفرما مصالح مورد نیاز برای قیرگونی را خریداری و از مجری درخواست اجرا دارد. در این مواقع نیز هزینه روز قیرگونی متغیر است.
  • عوامل اقتصادی: همانطور که می دانیم قیر یکی از فرآوده های نفتی است و قیمت آن بسیار تحت تاثیر قیمت نفت، دلار و تورم در کشور است. بنابراین قیمت روز قیر بسیار بر هزینه قیرگونی دولایه تاثیر گذار است.

قیرگونی دو لایه دو برابر قیمت روز قیرگونی تک لایه به مصالح نیاز دارد. بنابراین با توجه به نیاز و میزان رطوبت پذیری اقدام به این گونه قیرگونی شود.

اجرای قیرگونی را به افراد با تجربه بسپارید زیرا با یک درز کوچک در عملیات و یا یک ایراد جزیی در آن ممکن است خسارات جبران ناپذیری را به وجود بیاورد که ناچار به اجرای لکه گیری در آینده شوید.

شما می توانید اجرای قیرگونی را به ما بسپارید.  ما با بکارگیری تکنسین های مجرب و با تجربه در کمترین زمان ممکن این خدمات را ارایه می کنیم.

لیست قیمت قیرگونی

قیمت قیر بشکه ای

قیمت قیر بشکه ای با توجه به حجم بشکه  و نوع قیر موجود در آن متفاوت است و بسیار تحت تاثیر نوسانات اقتصادی است.

این مطلب را بخوانید :  فروش آسفالت

قیر که در عایق های رطوبتی، تولید آسفالت و ایزوگام بسیار مورد استفاده قرار می گیرد از مشتقات سنگین نفت در پالایشگاه ها تولید می شود و تحت تاثیر قیمت نفت می باشد. در کشور ما قیمت نفت تحت تاثیر قیمت جهانی نفت و در کنار آن ارزش دلار است.

بنابراین قیمت قیر نیز از این روند تبعیت می کند و همچنین تحت تاثیر عرضه و تقاضا نیز است. با توجه به اینکه در فصل سرد سال تقاضا برای قیرگونی به شدت افزایش می یابد در نتیجه ممکن است قیمت قیر بشکه ای مقداری بیشتر از فصل های گرم سال باشد.

بنابراین اگر قصد قیرگونی دارید آن را به روزهای خیلی سرد موکول نکنید.

همانطور بیان شد قیمت قیر بشکه ای تحت تاثیر حجم بشکه است به طوری که عموما در بشکه های 220 لیتری و 190 لیتری و 17 لیتری در بازار عرضه می شود.

اگر قصد استفاده از قیر در حجم فراوان دارید قیمت قیر بشکه ای 220 لیتری برای شما بیشتر مناسب است.

اما اگر برای محیط هایی مانند دستشویی، حمام و آشپزخانه به قیر نیاز دارید  و دارای تجهیزات پیشرفته نیستند قیمت قیر17 کیلویی حلبی برای شما مناسب تر است.

 

همچنین نوع قیر  شامل قیر بشکه ای شل، قیر بشکه ای مخلوط، قیر امولوسیون، دمیده و ام سی نیز بر قیمت قیر بشکه ای تاثیر گذار است.

در قیرگونی کارهای ساختمانی به منظور عایق های رطوبتی از قیر شل استفاده می شود این نوع قیر دارای قیمت پایین تری نسبت به سایر انواع قیر است.

برای استعلام قیمت روز قیر بشکه ای شل، مخلوط، امولسیون و حلبی با ما تماس بگیرید.

 

 

 

لیست قیمت قیرگونی را در این صفحه می توانید مشاهده کنید.قیمتهای درج شده برای متراژ بالای صد متر میباشد. | ارزان و مناسب | تهران ، کرج و …. تماس بگیرید

توضیحات قیمت به تومان
قیرکشی بر روی ایزوگام متری 40000تومان
قیرکشی بر روی سیمان متری50000تومان
قیرکشی بر روی آسفالت متری45000تومان
قیرگونی تک لایه متری 140000تومان
قیرگونی دو لایه متری 250000تومان
   
   
   
   

جهت مشاوره و بازدید لطفا با شرکت پردیسان تماس بگیرید
09128592911
09388274213
 
با تشکر از شما
گروه ایزوگام کاری پردیسان

5/5 - (2 امتیاز)

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!