آسفالت انواع مختلفی دارد که می توان به آسفالت گرم، آسفالت حفاظتی و آسفالت سرد اشاره کرد. عوامل مختلفی در هزینه آسفالت در کرج موثر است که مـی توان به نوع آسفالت مصرفی، کیفیت نهایی آسفالت، مساحت محیط مورد نظر جهت آسفالت، میزان هموار بودن سطح مورد نظر و … اشاره کرد. البته مساحت محیط مورد نظر جهت آسفالت کاری بیشترین تاثیر را در قیمت و یا هزینه آسفالت کاری دارد.

آسفالت چیست؟

آسفالت نوعی ماده ترکیبی می باشد که از  مواد اولیه مصرفی در تهیه و تولید آن می توان به  شن، ماسه و قیر اشاره کرد. این ماده ترکیبی حالت خمیری شکل دارد و اجزا مختلف آن به هم چسبیده و انسجام بسیار بالایی دارد. آسفالت ها انواع مختلفی دارند که می توان به آسفالت گرم، آسفالت سرد و آسفالت حفاظتی اشاره کرد.

هر کدام از آسفالت های نامبرده دارای فرمولاسیون ویژه ای بوده، ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی دارند. همچنین موارد مصرف هر کدام از آنها نیز با هم متفاوت می باشد. آسفالت گرم، آسفالتی می باشد که به صورت گرم مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین مواد آن به صورت گرم با قیر ترکیب می شوند و در محل مورد نظر پخش می شوند. در حقیقت پخش کردن محتویات آسفالت گرم توسط دستگاه های مخصوص صورت می گیرد.

آسفالت نامبرده بعد از پخش شدن، خشک می شوند و بسیار سخت و محکم می شوند. از مواد موجود در ترکیب این نوع آسفالت می توان به تکه سنگ ها، شن، ماسه و قیر اشاره کرد. از آسفالت گرم عموما در جاده سازی، ترمیم خیابان ها و جاده ها، باند فرودگاه و … استفاده می شود. ناگفته نماند که این نوع آسفالت نیز انواع مختلفی دارد. نوع دیگری از آسفالت وجود دارد که به آسفالت حفاظتی معروف است.

اجزا موجود این نوع آسفالت نسبت به آسفالت های گرم درشت تر می باشد. در حقیقت مواد تشکیل دهنده آسفالت نامبرده سنگ های خرده می باشد که دارای اندازه های نسبت درشتی می باشد. این مواد نیز با مقدار زیادی قیر ترکیب می شوند و به عنوان روکش محافظی روی ایزوگام های نصب شده در پشت بام مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین بهتر است برای حفاظت از سطح ایزوگام ها از آسفالت حفاظتی استفاده شود. ناگفته نماند که هزینه آسفالت در کرج بسیار مناسب می باشد، ناگفته نماند که قیمت آسفالت در کرج به عوامل مختلفی بستگی دارد.

 

چه عواملی در هزینه آسفالت در کرج موثر است؟

هزینه آسفالت در کرج نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است که یکی از دلایل اصلی آن افزایش قیمت آسفالت می باشد. افزایش هزینه آسفالت به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه مصرفی در تهیه و تولید آسفالت ها می باشد. البته عوامل مختلفی در قیمت و هزینه آسفالت در کرج موثر است که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. نوع آسفالت مصرفی

  2. کیفیت آسفالت انتخابی

  3. مساحت محیط مورد نظر جهت آسفالت

  4. نوع سطح کار

  5. هزینه انجام کار

  6. نوع وسایل مصرفی

 

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در پاسدار گمنام -قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکاری آسفالت کاری

نوع آسفالت مصرفی: یکی از عوامل موثر در قیمت و یا هزینه آسفالت در کرج، نوع آسفالت مصرفی می باشد. در حقیقت قیمت آسفالت حفاظتی با قیمت آسفالت گرم و یا سرد متفاوت می باشد، بنابراین قیمت آن در هزینه نهایی آسفالت بسیار موثر می باشد.

کیفیت آسفالت انتخابی: هرچه کیفیت آسفالت انتخابی و مصرفی بهتر باشد باعث می شود هزینه آسفالت در کرج بیشتر شود. به عنوان مثال هزینه آسفالت پشت بام یک ساختمان توسط با کیفیت ترین آسفالت بیشتر از هزینه آسفالت همان ساختمان با استفاده از آسفالت متوسط می باشد.

مساحت محیط مورد نظر: هرچه مساحت مورد نظر بیشتر باشد، میزان آسفالت مصرفی نیز بیشتر می باشد، بنابراین یکی از عوامل بسیار مهم در هزینه آسفالت در کرج، مساحت محیط مورد نظر می باشد.

نوع سطح کار: هرچه سطح کار صاف تر باشد، هزینه آسفالت کمتر می شود. به عنوان مثال در فضاهایی که سطح کار هموار نیست و دارای فرورفتگی های متعددی است، ابتدا لازم است تا سطح کار صاف و یکدست شود، فرورفتگی های آن رفع شود، سپس راه برای آسفالت کردن هموار می شود. بنابراین هزینه را افزایش می دهد. دلیل افزایش هزینه آسفالت در این گونه سطح ها به دلیل افزایش ساعت کار، مصرف بیشتر آسفالت و آماده سازی سطح می باشد.

مقاله : آسفالت کاری در تهران

نوع وسایل مصرفی: از دیگر عوامل موثر در قیمت نهایی آسفالت ها، نوع وسایل مصرفی می باشد. در حقیقت برای مکان هایی با متراژ پایین باید از وسایل و یا ماشین های کوچک استفاده شود، اما در محیط هایی با متراژ بزرگ استفاده از ماشین های کوچک وقت گیر و زمان بر می باشد، بنابراین باید از ماشین های بزرگ تر استفاده شود که در هزینه نهایی آسفالت کاری موثر می باشد.

هزینه انجام کار: از دیگر عوامل موثر در هزینه آسفالت در کرج، هزینه انجام کار توسط افراد ماهر و متخصص می باشد. هزینه انجام کار توسط افراد آسفالت کار، در هزینه نهایی آسفالت بسیار موثر می باشد.

 

عوامل موثر در خرابی آسفالت:

  1. پایین بودن کیفیت آسفالت کاری و همچنین کیفیت پایین آسفالت مصرفی یکی از دلایل موثر در خرابی آسفالت ها می باشد.

  2. از دیگر عوامل موثر در خرابی آسفالت ها می توان به شرایط جوی و آب و هوایی منطقه اشاره کرد.

  3. خراب شدن آسفالت ها با استفاده از وسایل متفرقه و مختلف

 

خرابی آسفالت ها عموما به صورت ترک خوردگی، برآمدگی و شکستگی می باشد، البته ناگفته نماند که نمایان شدن و یا خرابی انواع آسفالت های نامبرده با یکدیگر متفاوت می باشد. بهترین گزینه برای انجام بهترین آسفالت، مراجعه به مراکز معتبر می باشد. مراکز و یا نمایندگی های موجود، بهترین و با کیفیت ترین آسفالت ها را انتخاب کرده، سپس عمل آسفالت کاری توسط بهترین و ماهرترین افراد با قیمت بسیار مناسب صورت می گیرد.

این مطلب را بخوانید :  چرا ایزوگام باد میکند | 09128592911

اجرای آسفالت کاری در کرج با افراد و اکیپ کاری حرفه ای در همه مناطق کرج و حومه اریه خدمت میکنند.یکی از میعار های آسفالت کاری داشتن کاری ودر اختیار داشتن ماشین الات مکانیزه برای آسفالت کاری میباشد.

 

شرکت آسفالت کاری پردیسان در کرج با توجه به تجربه که در طول سال های به دست آورده اجرای آسفالت را با بهترین شکل ممکن اجرا میکنند.در اجرای آسفالت کاری باید به نکاتی توجه کرد و این نکات مهم زیرسازی و استفاده از چه نوع آسفالت در سطح محل آسفالت کاری میباشد.

مقاله : قیمت ایزوگام

اجرای آسفالت اگر زیرسازی مناسبی انجام نگیرد باعث به وجود امدن خرابی و هزینه هنگفت برای کار فرما میشود. و بهتر است اجرای آسفالت کاری از همان ابتدای کار به صورت دقیق و با برنامه ریزی مناسب صورت گیرد.از اسفالت برای اجرای آسفالت در جلو پارکینگ خیابان ها کوچه ها و محوطه ها باغ ها و حیاط ها مورد استفاده انجام میگیرد.

در اجرای آسفالت کاری باید از افراد که داری مهارت کافی در خصوص انجام آسفالت کاری می باشد انجام گیرد.قیمت آسفالت در کرج به برخی از نکات باید توجه کرد تا قیمت اجرای آسفالت مشخص شود.

از جمله موادی که در قیمت گزاری آسفالت مهم میباشد میزان سانتاژ اسفالت در محل آسفالت کاری میباشد که این نیاز باید کارشناس های شرکت آسفالت کاری پردیسان در محل حضور یابند و قیمت دقیق میزان تناژ آسفالت را براورد کرد و نیز آستفاده از چه نوع ماشین الات و از چه نوع زیرسازی میباشد که همه ی این موارد در قیمت گزاری آسفالت بسیار مهم میباشد.در برخی موارد آسفالت کاری باید به صورت دستی انجام گیرد و برای این کار باید از افراد متخصص استفاده کرد.زیرسازی آسفالت مهم ارکان برای یک اجرای آسفالت اصولی میباشد که باید به صورت کاملا انجام گیرد.

 

 

جهت مشاهده از محل آسفالت کاری و براورد قیمت آسفالت با شرکت پردیسان تماس بگیرید.

 

تماس

 

09388274213

 

09128592911

 

شرکت پردیسان در کدام مناطق کرج خدمات آسفالت کاری ارائه می دهد؟

خدمات شرکت ما در تمامی ایام هفته و در کلیه مناطق کرج و حومه قابل اجراست.

آیا شرکت پردیسان محوطه سازی و جدول بندی در کرج انجام می دهد؟

بله، شرکت پردیسان کلیه کارهای محوطه سازی، زیرسازی و جدول گذاری را با قیمت مصوبه انجام می دهد.

قیمت آسفالت در کرج چگونه محاسبه می شود؟

قیمت آسفالت با توجه به نوع، متراژ و همچنین میزان سانتاژ مشخص شود.

چرا برای اجرای آسفالت کاری در کرج شرکت پردیسان را انتخاب کنید؟

شرکت پردیسان با تجربه بالای خود و همچنین با اجرای موفق پروژه های متعدد، بهترین انتخاب برای اجرای خدمات آسفالت کاری است.

 

5/5 - (6 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *