قیرگونی در تهران یکی از سنتی ترین و قدیمی ترین روش های عایق کاری است. در این روش فرد متخصص در مورد عایق کاری و رطوبت زدایی محل زندگی و ساختمان ها اقدامات شایان توجهی را انجام می دهد. اگر می خواهید ساختمان و منزل خود را با کم هزینه ترین مواد و مصالح عایق و ضدآب کنید با ما تماس بگیرید. 

شرکت پردیسان پیشنهادات ویژه ای را در این زمینه برای شما دارد. از آنجایی که شرکت سابقه ی کاری بسیار درخشان و خوبی در زمینه ی قیرگونی در تهران می باشد. با یک تماس تلفنی لیست تمامی قیمت ها و مصالح خود را در اختیار مشتریان قرار می دهد. به این صورت شما می توانید آسوده خاطر باشید که دیگر بارندگی خطرناک نیست.

البته باید به این نکته توجه داشته باشید که قیرگونی در تهران عموما برای فضاهای بسته استفاده می شود. فضاهایی مانند سرویس بهداشتی و حمام از این دست می باشند. 

قیرگونی یک فرایند ساختمانی است که در آن یک ساختمان قدیمی به صورت کامل یا جزئی تغییر شکل می‌دهد. این فرایند عموماً برای بهبود و زنده نگه داشتن ساختمان‌های قدیمی و حفظ ارزش تاریخی و فرهنگی آن‌ها استفاده می‌شود.

 

قیرگونی درتهران
قیرگونی درتهران به صرفه و اقتصادی

قیرگونی در تهران با قیمت مناسب

در تهران، به عنوان پایتخت ایران، بسیاری از ساختمان‌های قدیمی و باارزش وجود دارد که نسبت به قیرگونی نیاز دارند. این ساختمان‌ها معمولاً شامل خانه‌های قدیمی، باغ‌های تاریخی، کاروانسراها، بازارچه‌های قدیمی و معابده هستند. قیرگونی در تهران به منظور حفظ و بازسازی این ساختمان‌های باارزش صورت می‌گیرد. هدف اصلی در قیرگونی ضدآب کردن و عایق کاری منازل است. 

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در نازی آباد -قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکاری آسفالت

اجرای قیرگونی در تهران با اکیپ های اجرای کار بلد به صورت ۲۴ ساعت و با اکیپ های سیار در کوتاه ترین زمان ممکن عایق کاری محل مورد نظر را انجام میدهم . قیرگونی برای سرویس ها بهداشتی دیواره ها بهترین عایق میباشد و توسعه شرکت پردیسان این است که با توجه مهم بودن عایق کاری سرویس ها حتما از قیر و گونی استفاده کنیم.

قیرگونی از عایق کاری های می باشد که با نفوذ به همه قسمت های محل عایق کاری به صورت کامل آب بندی می گردد، قیرگونی با قیمت مناسب در تهران انجام میگرد و با تست ۴۸ ساعته به مشتریان تحویل داده میشود.

 

قیرگونی در تهران

برای مشاوره و قیمت با ما در تماس باشید

مزایا و عیب های قیرگونی : قیرگونی را می توان یکی از کارآمد ترین عایق ها در تمامی عایق ها دانست و به علت این که قیر آب شده وارد تمام قسمت های درز ها احتمالی میگرد و قرار گرفتن گونی بر روی آن و سپس قیر بر روی آن کشیده شود احتمال آب دهی آن قسمت به صفر میرسد،قیرگونی عیب های نیز دارد ، از مهم ترین معایب این عایق کاری ، بیش از حد خطرناک بودن این عایق میباشد و احتمال آتش سوزی محل مورد وجود دارد و برای این منظور از اکیپ های اجرای با تجربه مورد استفاده قرار دهیم.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در شیوا -قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکاری آسفالت کاری

قیرگونی در تهران

برای این که عایق کاری محل مورد نظر در تهران با موفقیت انجام گیرد، از افراد متخصص و با تجربه استفاده کنیم تا آسیبی به خود و سازه وارد نشود.

شرکت پردیسان با تجریه زیاد و انجام پروژه های موفق قیرگونی در تهران ، در کنار شماست 

هزینه قیرگونی با توجه به محل مورد نظر متغیر میباشد و برای مثال قیمت اجرای عایق کاری دیوار با کف پشت بام متغیر میباشد و برای اطلاع دقیق قیمت اجرایی قیرگونی با شرکت پردیسان در تماس باشید تا کارشناس های شرکت در محل مورد نظر حضور یابد و راهنمایی های مورد نیاز و قیمت اجرای را به شما عزیزان به صورت کاملا رایگان ارایه کنند.

خدمات ایروگام در تهران 

شماره های تماس شرکت پردیسان در تهران

09128592911

09388274213

 

4.9/5 - (30 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *