قیمت اجرای آسفالت بستگی به نوع و میزان مساحت آن دارد. آسفالت کاری از جمله قدیمی ترین موادی است که انسان از آن استفاده می کند. این ماده ی مفید و ارزشمند در بسیاری از کشور ها، شهر ها و روستا ها کاربرد دارد و از آن معمولا در خیابان ها، فرودگاه ها، پشت بام خانه ها و سایر مکان ها استفاده می شود.

آسفالت انواع مختلفی دارد. آسفالت متداول ترین شی در بین ما انسان هاست و تقریبا در همه ی شهر ها و روستا ها از آن استفاده می شود. این ماده ی دوست داشتنی و سفت با پیشینه ی خود در زندگی ما انسان ها نقش زیادی ایفا می کند. آسفالت از 650 سال قبل از میلاد استفاده می شد. 

احتمالا اولین کسی که این ماده را استفاده کرد هیچگاه فکرش را نمی کرد این ماده روزی اینچنین بین جوامع متداول گردد. ما همه ی این موارد نتوانسته است موجب کاهش استفاده از این ماده ی ارزشمند گردد.

 قیمت اجرای آسفالت

تقریبا همه ی ما این ماده را می شناسیم و نیازی به تعریف این واژه نیست. کاربرد اصلی این ماده در کوچه ها و خیابان هاست اما از آن در موارد دیگر مثل پشت بام ساختمان ها و فرودگاه ها نیز استفاده می شود.

اسفالت کاری در تهران و کرج

انواع قیمت اجرای آسفالت

آسفالت به سه گروه کلی سرد، گرم و حفاظتی تقسیم می شود.

  1. نوع گرم آن شامل آسفالت رویه، آستر، اساس قیری و متخلخل است و وجه اشتراک همه ی آن ها را شاید بتوان مقاوم بودن در برابر فشار و رطوبت دانست. نوع گرم آن بسیار پر کاربرد است.
  2. آسفالت حفاظتی به صورت دانه های شن و ماسه با محلول قیر است؛ این ماده یا در محل ساخته می شود، یا به شکل پیش ساخته از قبل ساخته شده و در محل قرار می گیرد. قیمت اجرای آسفالت حفاظتی با سایر آسفالت ها متفاوت است.
  3. نوع سرد که به صورت ساخته شده از قبل است. آن را می توان انبار کرد و در موقع نیاز از آن استفاده نمود. در دمای محیطی که بیش از 10 درجه سانتی گراد باشد می توان از این نوع استفاده کرد.

نوع دیگری از آن نیز وجود دارد که به نوع تشنه مشهور است. برای جلوگیری از وقوع سیلاب در جاده های پر شیب از آن استفاده می شود؛ زیرا بر خلاف سایر آسفالت ها ، آب را به میزان بیشتری از خود عبور می دهد که از مزایای آن می باشد.

مزایای آسفالت

  • آسفالت به صورت 100 درصد قابل بازیافت است که این ماده را در بین جوامع به ماده ای ارزشمند تبدیل کرده است.
  • قابلیت تحمل فشار بالا را دارد. 
  • این ماده در برابر رطوبت و حرارت بالا مقاوم است. البته حرارتی که موجب آب شدن قیر های موجود در آن نشود. همچنین آسفالت به صورت عادی مقداری آب را از خود عبور می دهد. برای جلوگیری از این کار، از مواد پلیمری خاص در آن استفاده می کنند تا آن را در مقابل رطوبت مقاوم کنند. که این مورد مستقیما روی قیمت اجرای آسفالت تاثیر می گذارد.
  • دارای قدرت چسبندگی بالا و پوشش کامل محیط
این مطلب را بخوانید :  آسفالت در شیخ صفی | 09128592911

 

قیمت اجرای آسفالت در تهران
قیمت اجرای آسفالت در تهران

هزینه ی آسفالت در تهران

  • در مرحله ی نخست این نکته را در نظر داشته باشید که هر تن از آن حدود 7.5 متر مربع محیط را پوشش میدهد. البته ضخامت مد نظر نیز متغیر این موضوع است.
  • هزینه ی آسفالت بسته به شرایطی معمولا متغیر است مثلا اینکه شما می خواهید در چه محیطی از آن استفاده کنید؛
  • اینکه می خواهید به چه نسبت موادی در آن استفاده کنید؛
  • اینکه می خواهید چند سانتی متر ضخامت ایجاد کنید؛
  • همچنین شرایط آب و هوایی هم تا حدی بر قیمت این ماده تاثیر گذار است. این شرایط آب و هوایی روی قیمت اجرای آسفالت نیز تاثیرگذار است. 
  • جدا از هزینه های برای آسفالت، شما باید دستمزدی هم به کارگر آسفالت کننده بپردازید. زیرا در صورتی که تجربه ی انجام کار با آن را به تنهایی ندارید، به شما پیشنهاد می کنیم که بدون مشورت و تجربه این کار را هرگز انجام ندهید.
  • در هنگام استفاده از این ماده باید به قیر استفاده شده در آن هم توجه کنید؛ توجه داشته باشید که هر تن آسفالت به 50 کیلوگرم قیر نیاز دارد.

قیمت آسفالت در تهران | قیمت آسفالت در کرج | هزینه آسفالت

  • نوع 06 (نرمه پشت بامی) بین 20000 الی 22000 تومان

  • نوع 08 بین 20000 الی 22000 تومان

  • نوع 012 (توپکا) بین 18000 الی 21000 تومان

  • نوع 018 (بیندر) بین 17000 الی 20000 تومان

نکته ی اول: این قیمت های آسفالت بسته به روی اجرای آن، متفاوت است.

نکته ی دوم: در واقع این قیمت  برای هر متر مربع و با ضخامت یک سانتی متر است. در صورت ضخامت بیشتر، نرخ بالاتری لحاظ خواهد شد.

نکته ی سوم: در خصوص اینکه این قیمت ها برای متراژ بالای 200 متر و وزن بیشتر از 50 تن است. در صورت سفارش مقدار کمتر اصولا هزینه ی دریافتی متفاوت خواهد بود.

نکته ی چهارم: این قیمت ها برای آسفالت همراه با قیرپاشی است.

نکته ی پنجم: هزینه ی دستمزد در قیمت های بالا لحاظ نشده است. دستمزد به صورت توافقی بین طرفین است اما نرخ معمول آن، هزینه ی دستمزد کارگر روزمزد می باشد.

مقاله : قیمت اجرای ایزوگام در تهران

نکته ی ششم: محلی که قصد آسفالت کردن آن را دارید در تعیین قیمت موثر است. هر چه محل صعب العبور تر باشد، هزینه ی آن بیشتر خواهد بود.

و در نهایت نکته ی آخر:

در صورت استفاده از نوع ضد آب و … یا در صورتی که خواستار افزایش ماده ی ویژه ای در آسفالت خود هستید، حتما باید آن را در سفارش خود ذکر کنید. توجه داشته باشید این موارد موجب تغییر قیمت خواهند بود.

مهم ترین عامل تاثیرگذار در قیمت آسفالت کیفیت آن میباشد هرچه کیفیت آسفالت بالاتر باشد قیمت اجرای آن نیز بیشتر میشود علاوه برآن عواملی مانند مقدار آسفالت مصرفی برای یک پروژه و کیفیت آن در قیمت تاثیر میگذارد.

بهترین قیمت آسفالت را از شرکت آسفالت پردیسان بخواهید ، زیرا این شرکت بصورت تخصصی در زمینه فروش و اجرای آن فعالیت میکند به همین دلیل میتواند قیمت های بسیار مناسب و منصفانه ای را ارایه دهد.خرید آسفالت مستلزم تشخیص آسفالت باکیفیت ازبی کیفیت است برای خرید آسفالت اگر شناخت کافی ازآن ندارید میتوانید با شرکت پردیسان تماس حاصل فرمایید.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در شبیری جی - قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکار آسفالت کاری

شرکت پردیسان بصورت کاملا تخصصی دراین زمینه فعالیت میکندو میتواند بهترین مشاور برای خرید آسفالت باشد.

خدمات شرکت پردیسان مجری اجرای آسفالت کاری،خیابان کوچه ها محوطه ها ، پشت بام و سایر سطوح،به صورت دستی و با ماشین الات سبک و سنگین و زیرسازی محل آسفالت کاری

هزینه زیرسازی و اجرای آسفالت در نیم فصل سال ۹۹ با توجه به محل آسفالت کاری متغیر میباشد،هزینه اجرای آسفالت کاری و زیرسازی با شرح زیر میباشد.

قیمت اجرای زیرسازی:

قیمت خاکبرداری و حمل نخاله به بیرون از محل آسفالت کاری در مواقع که نیاز به خاک برداری باشد به ازای هر ۱۵ سانتیمتر ضخامت هر مترمربع ۲۰ هزار تومان میباشد

تسطیح آب پاشی و کمپکت بستر اولیه موجود، هر متر مربع ۵ هزار تومان میباشد.

برای هر مترمربع زیر اساس (ساب بیس) با ضخامت ۱۵ سانتیمتر هزینه پخش آب پاشی و کوبیدن  ، ۲۰ هزار تومان است.

پخش ، آب پاشی و کوبیدن هر متر مربع اساس (بیس) نیز با ضخامت ۱۵ سانتیمتر ، ۲۵ هزار تومان می‌باشد.

هزینه روسازی ( هزینه اسفالت ) :

  • میزان برآوردی روسازی شامل پریمکت با اندود نفوذی قیر ام سی و یا امولوسیون هر متر مربع ۸ هزار تومان میباشد
  • هزینه اجرای هر متر مربع آسفالت بیندر به ازای هر یک سانتیمتر ضخامت ۹ هزار تومان است.
  • قیمت تک کت نیز ۳ هزار تومان برای هر متر مربع است.
  • قیمت اجرای هر متر مربع آسفالت توپکا نیز به ازای هر یک سانتیمتر ضخامت ۱۰ هزار تومان است.

با توجه به اینکه نوسانات بازار ای قیمت آسفالت نیز با تغییرات مواجه می شود برای اینکه قیمت دقیق آسفالت کاری را داشته باشید با شرکت پردیسان تماس بگیرید.

آسفالت کاری یک حرفه ای است که باید سال ها در این حرفه کارکرده باشید زیرا این که اگر آسفالتکاری را به صورت کاملا حرفه ای بلد نباشید هزینه زیادی به کارفرما متحمل می شود قیمت آسفالت با توجه به نوسانات بازار و قیمت قیر یکی از مهمترین عامل در قیمت گذاری آسفالت می باشد. 

تغییراتی که قیمت بازار بر روی قیر اعمال می شود به مراتب هزینه آسفالت نیز تغییر می کند شرکت پردیسان یکی از موفق ترین شرکتهای خدماتی در سطح تهران و کرج است و با پرسنلی که دارد و با در اختیار داشتن ماشین آلات سبک و سنگین آسفالت کاری کلیه خدمات آسفالت کاری مشتریان را با عقد قرارداد رسمی و شرکتی انجام می دهد.

 ما به شما مشاوره ی رایگان می دهیم. جهت مشاوره و بازدید و اطلاع دقیق قیمت آسفالت و اجرای آسفالت با شرکت پردیسان تماس بگیرید.


شماره تماس
09128592911
09388274213

قیمت و هزینه آسفالت چگونه محاسبه می شود؟

شرکت پردیسان بدون هیچ واسطه ای این قیمت گذاری را انجام می دهند و برای اطلاع از قیمت ها با ما در تماس باشید.

آسفالت کاری در کدام مناطق انجام می شود؟

در تهران، کرج ، تبریز و اکثر نقاط ایران، متخصصان شرکت پردیسان در خدمت شما هستند.

5/5 - (18 امتیاز)

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *