رفع نشتی پشت بام

رفع نشتی پشت بام

برای رفع نم و نشتی در قسمت های مختلف از جمله پشت بام ها شما همشهریان عزیز و گرامی می توانید از نمایندگی رسمی شرکت ایزوگام کاری پردیسان که با سابقه ۲۰ ساله خود رضایت مشتریان خود را هم چه کسب کرده است خدمات بخواهید قابل به عرض است که رفع هرگونه رطوبت و نم در پشت بام با استفاده از انواع ایزوگام در طرح ها و مدل های مختلف می تواند باعث راحتی و امنیت بیشتر ساختمان در برابر شرایط جوی و شیمیایی باشد.

راهکارها و عملکردهایی که برای رفع نشتی پشت بام وجود دارد بدون شک باعث شده است که نمایندگی پردیسان به تواند خدمات خود را با کیفیت بهتری به مشتریان عزیز ارائه دهد انواع ایزوگام کاری با مصالح و مواد عالی که ضمانت نامه و بیمه نامه معتبر آن طول عمر ایزوگام را برای ۱۰ تا ۱۵ سال به راحتی تضمین می کند.

بسیار حائز اهمیت می باشد شما عزیزان برای تشخیص نم و رطوبت در پشت بام و همچنین ترمیم ایزوگام خود می توانید با شرکت پردیسان در تماس باشید و همانطور که می دانید قیمت ترمیم و لکه گیری انواع ایزوگام برای پشت بام ها به شرح زیر می باشد:

لکه گیری هر متر مربع با قیمت ۶۰۰ هزار تومان و بیست متر مربع با قیمت یک میلیون تومان در این نمایندگی عرضه می‌شود.
ترمیم ایزوگام سقف بدون شک یکی از کارهایی است که برای جلوگیری از از نو و نشتی پشت بام بسیار موارد کاربرد می باشد،

زیرا اگر ایزوگامی که در سقف وجود دارد به هر دلیلی دچار تخریب و مشکلات دیگر شود در شرایط جوی مانند بارندگی با چک کردن از سقف و یا موارد دیگر روبرو خواهیم شد و بهتر است که همیشه نسبت به سالم بودن ایزوگام پشت بام خود نهایت دقت را داشته باشید.

قیمت انواع ایزوگام

اگر درز و ترک در ایزوگام بر روی پشت بام وجود داشته باشد آب به راحتی به داخل ساختمان نفوذ کرده و باعث مشکلات بیشماری می گردد که لکه گیری و ترمیم ایزوگام برای ازبین بردن شکافها و درزهای عمیق ایزوگام به کار میرود که البته اگر مایل باشید می توان ایزوگام جدید را به راحتی جایگزین آن نمود.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در شاهین - قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکاری آسفالت کاری

که قیمت انواع ایزوگام ها در نمایندگی شرکت پردیسان تهران به شرح زیر می باشد.
ایزوگام بام گستر کد ۱۱۷ قیمت روز ۲۹۵۰۰۰ تومان
ایزوگام جنت دلیجان قیمت روز ۲۵۵۰۰۰ تومان
ایزوگام ستاره طلایی قیمت روز ۲۷۰۰۰۰ تومان
ایزوگام متین دلیجان قیمت روز ۲۶۰۰۰۰ تومان
ایزوگام پشم شیشه ایران قیمت روز ۳۲۰۰۰۰ تومان
ایزوگام دژکام گستر دلیجان قیمت روز ۲۵۰۰۰۰ تومان
لازم به ذکر است که قیمت های ارایه شده با نوسان های قیمتی مواجع است و بدای اطلاع دقیق قیمت روز انواع ایزوگام با شرکت پردیسان تماس بگیرید.
09128592911
09388274213

رفع نشتی پشت بام
رفع نشتی پشت بام

ترمیم و لکه گیری ایزوگام

روش های متفاوتی برای لکه گیری و ترمیم ایزوگام پشت بام برای جلوگیری از رطوبت وجود دارد که البته باید از نصاب ایزوگام کار ماهر برای این کار استفاده نمود باید بدانید که ترک و درزی که در پشت بام به واسطه رطوبت به وجود آمده است با چسب های مخصوص در ایزوگام کاری می توان آن را تعمیر نمود استفاده از لایه های بسیار در ایزوگام نیز می‌تواند یکی از راه‌های متفاوت در ترمیم آن باشد.

که اینگونه برای کیفیت خوب بر روی سقف آسیب دیده بسیار تاثیر گذار می باشد هرگونه چروکیدگی و ترک خوردگی ایزوگام پشت بام را جدی بگیرید زیرا می تواند به خطرات و خسارت‌های بزرگی نیز منجر شود.
البته باید یادآور شوم که اگر ایزوگام در ابتدای کار به درستی نصب شده باشد عمر خود را بین ۱۰ تا ۱۵ سال به راحتی می تواند تضمین کند و اینگونه با مشکلاتی مانند رطوبت و نشتی در سقف روبرو نخواهید شد.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت کاری غرب تهران

به همین دلیل است که توصیه می کنم برای نصب انواع ایزوگام از نمایندگی معتبر آن مانند شرکت پردیسان یک نصاب قابل اعتماد را برای این کار انتخاب کنید برای پشت بام نصب می شود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است اما اگر به هر گونه ترمیم و لکه گیری در طول زمان خود نیاز داشته باشد شما می توانید از ایزوگام کار بخواهید که برای رفع خرابی های هر چند ناچیز تمام سعی خود را برای تعمیر و ترمیم آن انجام دهد و اگر این کار را در فصل انجام دهید که هوا بارندگی و شرایط جوی نامساعد همراه نباشد بدون شک تاثیر بهتری را مشاهده خواهید کرد.

هرگونه سوراخ شدن لایه لایه ایزوگام و یا وجود ترک در ایزوگام را در سقف جدی تلقی کنید زیرا نصاب ماهر شرکت پردیسان برای لکه گیری و بازسازی ایزوگام در ابتدای کار قسمت مشکل دار ایزوگام را از محل جدا نموده و هرگونه برآمدگی و فرورفتگی را به طرز صحیحی رفع می کند و با حرارتی که به واسطه دستگاه شعله پخش کن انجام میدهد قیر زیرسازی آن را ذوب میکند و بعد از آن ایزوگام را به ایزوگام جدید وصل می کند.

تمیز بودن و آراستگی و کار نشان از مهارت و تجربه نصاب دارد که البته اکیپ سیار را با تجربه شرکت پردیسان با داشتن کارت فنی خدمات خود را به نحو احسن انجام می دهند.
شما عزیزان برای داشتن یک ایزوگام با کیفیت و با ضمانت بالا به شرکت پردیسان اعتماد نمایید تا در صحت و امنیت زندگی طولانی و پربار خود را مشاهده نمایید زیرا هدف نمایندگی ایزوگام پردیسان جلب رضایت شما عزیزان در تهران می باشد.
09128592911
09388274213

انجام انواع نصب ایزوگام با قیمت مناسب در تمام ایام هفته در تهران و کرج توسط اکیپ ماره و باتجربه و دریافت مشاوره رایگان.

به این مقاله امتیاز بدهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *