نحوه ترمیم ایزوگام

نحوه ترمیم ایزوگام

چگونه گی ترمیم ایزوگام

با سلام خدمت شما همشهریان عزیز امروز قصد داریم در مورد ترمیم ایزوگام و راه راه هایی که می توان ایزوگام را ترمیم نمود صحبت کنیم شما برای بازسازی ایزوگام خود که به دلایل مختلف از قبیل ترک خوردگی و چروک هایی که بر روی آن ایجاد شده است و خرابی منجر شده و یا شرایط آب و هوایی که مهمترین تاثیر بر تخریب ایزوگام را دارد ترمیم آن را انجام دهید.

تجهیزات کاملی که شرکت پردیسان برای اکیپ سیار خود قرار داده است مانند دستگاه شعله پخش کن که اصولاً برای جدا نمودن ایزوگام قبلی در جهت نصب ایزوگام جدید استفاده می شود است.

به واسطه دستگاه شعله پخش کن قیری که در زیر سازی ایزوگام کهنه وجود داشته از صبح می شود و اینگونه با برداشتن ایزوگام کهنه قبلی می توان ایزوگام جدید را نصب نمود البته موردی که گفته شده است یکی از راههای ترمیم ایزوگام می باشد.
شما برای ترمیم ایزوگام خود باید بدانید که محل مورد نظر از جمله سازه سقف باید در نهایت صحت و سلامت وجود داشته باشد همچنین استقامت و دوام پوشش باید به گونه‌ای باشد که سطوح آن نیز کاملاً یکدست و صاف باقی مانده باشد اینگونه است که برای ترمیم ایزوگام می توان اقدامات لازم را انجام داد.
شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن های شرکت پردیسان و با جناب آقای مهندس عبدالله زاده در تماس باشید:

09128592911
09388274213

ترمیم ایزوگام

برای ترمیم ایزوگام بهتر است که از متخصص و نصاب ماهر استفاده کنید زیرا به واسطه چسبهای ماستیک و یا پرایمری که برای ترک و شکاف های بین ایزوگام استفاده می شود تعمیم ایزوگام را نصاب عزیز به خوب انجام داده و هر گونه رطوبت جلوگیری به عمل می آورد.

وضعیت ساختمان باید قبل از تعمیر کاملاً بررسی شود و برای چسباندن ایزوگام بر روی ایزوگام کهنه هیچ گونه آلودگی نباید وجود داشته باشد زیرا به کیفیت کار کمک شایانی می‌کند.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در شهریار

البته نصاب ماهر به خوبی با این امر روبرو است که هیچگونه فرورفتگی در هنگام نصب نباید وجود داشته باشد تا ترمیم به نحو احسن انجام پذیرد.
قسمت های جدا شده ایزوگام قبلی را باید به دقت انجام داد تا از هر گونه هزینه اضافی جلوگیری به عمل آید و برای نصب ایزوگام جدید  و عایق کاری به شکل درست انجام پذیرد.

نحوه ترمیم ایزوگام
نحوه ترمیم ایزوگام

تعمیر ایزوگام مانند هر کار دیگری به تخصص و آگاهی نیاز زیادی دارد به همین دلیل در ابتدای کار شما باید یک نمایندگی معتبر برای ترمیم و لکه گیری ایزوگام پشت بام و یا هر محل دیگری مراجعه فرمایید زیرا وظیفه فردی که ترمیم ایزوگام را بر عهده می گیرد بدون شک این است که از وجود طبله ها و قسمت هایی که در ایزوگام جدا شده و باعث ترک و از بین رفتن ماهیت اصلی ادغام می شود محافظت نماید.

در هنگام ترمیم ایزوگام فرد باید به شیب و همچنین اضافه کردن بار اضافی بر روی محل توجه ویژه‌ای داشته باشد تا بتوانند ترمیم و لکه گیری ایزوگام را به نحو احسن به پایان برساند.
شما مشتریان عزیز برای ترمیم و لکه گیری ایزوگام به صورت شبانه روزی میتوانید با ما در تماس باشید تا جناب آقای مهندس عبدالله زاده ضمن ارائه مشاوره رایگان از قیمت ها اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان بگذارند:

09128592911
09388274213

قیمت ترمیم ایزوگام

محاسبه قیمت ایزوگام و حتی ترمیم آن در نمایندگی ایزوگام کاری شرکت پردیسان به طور قطع با در نظر گرفتن شرایط بازار و نوسانات آن و انصاف نسبت به مشتری ارئه می گردد و جای هیچ گونه نگرانی بابت هزینه ها و دستمزد نباید برای مشتریان عزیز وجود داشته باشد.
قیمت ایزوگام و بازسازی آیه های کهنه و قدیمی در نمایندگی ایزوگام کاری شرکت پردیسان به شرح زیر می باشد عموماً از همکاران عزیز در این شرکت برای ترمیم و بازسازی ایزوگام در جهت ۱۰ متر مربع قیمت لکه‌گیری را ۶۰۰ هزار تومان و برای عیب یابی ۲۰ متر مربع ۱ میلیون تومان در نظر دارند که البته جایز به گفتن است که متراژهای بالای ۳۰ متر به شکل متری نیز در این شرکت محاسبه می شوند.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در منطقه 12 | 09128592911

شما با ترمیم ایزوگام می توانید عمر مفید ایزوگام مورد نظر خود را در سال‌های آینده تضمین نمایید و اگر رفع ترک خوردگی و لکه گیری ایزوگام توسط فرد ماهر و با تجربه صورت پذیرد قطعاً نتیجه کار رضایت بخش تر خواهد بود.
شرکت ایزوگام کاری پردیسان که با ۲۰ سال سابقه کار در این زمینه توانسته از اعتماد و همشهریان عزیز در استان تهران کرج و همچنین غرب ایران را به خود جلب نمایند با انجام پروژه های بسیار گسترده با انواع ارگانهای دولتی و شرکتهای خصوصی افتخار دارد که در جهت ترمیم ایزوگام و لکه گیری آن بتوانند خدمات خوب و گسترده‌ای را نیز در اختیار شما همشهریان عزیز نیز قرار دهد پل ارتباطی ما و شما عزیزان به شرح زیر می باشد:
09128592911
09388274213
باید خاطر نشان کنم که قیمت نصب ایزوگام به عنوان مثال برای سرویس های بهداشتی در ابتدای کار با توجه به سختی کار در هنگام نصب محاسبه ای در اختیار دارد که در آن قیمت خامه ایزوگام و قیمت نصب با متراژ مورد استفاده می تواند قیمت حاصل را به دست آورد البته هزینه ایزوگام کاری برای واحدهای آپارتمان در بین واحدها تقسیم می شود که برای صدمترمربع ۲۵ درصد بیشتر باید از ایزوگام استفاده گردد.
ایزوگام کاری و ایزوگام پلیمری در تهران را به شرکت معتبر پردیسان با ارائه انواع ضمانتنامه و بیمه نامه معتبر بسپارید تا از نصب ایزوگام خود نهایت رضایت را در انتهای کار داشته باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *