قیرگونی در شهریار

شرکت پردیسان قیرگونی در شهریار را با بهترین کیفیت و در سریع ترین زمان ممکن به انجام می رساند. برای سفارش قیرگونی و ایزوگام در شهریار و انواع عایق کاری در این منطقه با شماره هایی که در قسمت تماس با ما معرفی شده است با ما در تماس باشید.

قیرگونی چیست؟

قیرگونی نوعی عایق کاری ساختمان است که برای ایزولاسیون قسمت های مختلف انجام می شود. قیرگونی به روش های مختلف انجام می شود. برای آگاهی از روش انجام باید از تکنسین هایی که مهارت فنی و علمی لازم در این زمینه دارید کمک بخواهید. زیرا عایق کاری ساختمان مطابق با قوانین و استانداردهای ساختمان باید انجام شود.
قیرگونی محصولی از قیر و گونی بوده که برای عایق قسمت هایی مانند پی سازی، سرویس های بهداشتی، پشت بام و آشپزخانه انجام می شود. در قیرگونی، گونی ها نقش مسطح کننده را ایفا می کنند و با توجه به مکان قیرگونی می توانید این عملیات را به صورت یک لایه و دو لایه استفاده کنید.
در قیرگونی غلظت قیر باید کم باشد تا در الیاف گونی نفوذ کند و براحتی جذب شود. از این رو قیر را بر روی سطح ریخته، گونی بر روی سطح گذاشته و قیر را بر روی آن میریزند و اگر نیاز به قیرگونی با مقاومت بالاتری داشته باشد نیاز است که از یک لایه دیگر بر روی آن استفاده شود.

 

قیرگونی چگونه اجرا می شود؟

به منظور قیرگونی در شهریار ابتدا سطح کار را ریسمان کشی کرده و صاف و تمیز کنید. سپس منطقه مورد نظر را کاملا خشک و صاف کنید. برای انجام قیرگونی باید ابتدا شیب بندی انجام شود و پس از آن سطح پشت بام کاملا خشک شود. قیرگونی به صورت تک لایه و دو لایه انجام می شود.

– قیرگونی تک لایه: در قیرگونی تک لایه، یک لایع قیر بر روی سطح مورد نظر ریخته می شود و سپس یک لایه گونی بر روی آن قرار داده می شود و در آخر نیز یک لایه قیر روی آن می ریزند.

– قیرگونی دو لایه
در قیرگونی دو لایه ابتدا یک لایه قیر ریخته می شود و سپس روی آن گونی قرار داده می شود. سپس روی گونی یک لایه دیگر قیر ریخته و در نهایت روی قیر گونی دیگری قرار داده و در نهایت یک لایه قیر بر روی ان ریخته می شود.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در زرتشت - قیمت ایزوگام - نصب ایزوگام دلیجان - نمایندگی ایزوگام

در مجموع تعداد لایه های قیرگونی را باید بر حسب نوع پوشش محافظ روی آن و شرایط جوی بررسی کرد. زمانی که قیرگونی انجام شد باید از سطح به مدت 24 ساعت آب گیری انجام شود. در طول این زمان نباید هیچگونه نشتی وجود داشته باشد. در صورتی که از افراد متخصص برای این منظور استفاده شود نشتی اتفاق نمی افتد.

کاربرد قیرگونی

در مجموع قیرگونی برای سطوح مختلف قابل اجرا است.
– قیرگونی پی و فونداسیون در شهریار
در قیرگونی پی و فونداسیون در شهریار پی ساختمان را با قیر می پوشانند و یک لایه گونی بر روی آن قرار می دهند و سپس روی آن را مجدد قیر می ریزند.

– قیرگونی سرویس بهداشتی در شهریار

به منظور قیرگونی سرویس بهداشتی در شهریار عموما از قیر گونی دو لایه استفاده می شود.
– عایق بندی و قیرگونی پشت بام در شهریار
برای قیرگونی پشت بام در شهریار با توجه به اینکه محیط مورد نظر دارای رطوبت زیاد است یا کم از قیرگونی تک لایه و دو لایه استفاده می شود.

نکات مورد توجه در قیر گونی شهریار

در قیرگونی کردن باید به مواردی توجه کرد:
– ضخامت قیرگونی بیشتر از دو الی سه سانت نباشد.
– سازه تحمل وزن قیرگونی را داشته باشد.
– بر روی سطوح آهکی قیرگونی انجام نشود.
– برای ملات زیر ماسه از سطح سیمانی استفاده شود.
– زیرسازی پشت بام محکم باشد تا در اثر وارد شدن وزن قابل توجه تغییری حاصل نشود.

– نوع قیرگونی با توجه به شرایط آب و هوایی انجام شود.
– پس از اتمام عایق کاری از یک لایه بتن آسفالتی استفاده می شود.
– حرارت قیر مصرفی نباید بیشتر از 150 درجه سانتیگراد باشد چون حرارت بالا قیر تجزیه می شود و خصوصیات آن تغییر می کند. از این رو قیر زمانی که گرم و روان است باید مصرف شود.

قیمت قیرگونی در شهریار

قیمت قیرگونی در شهریار تحت تاثیر عوامل مختلفی است:
قیر: قیر ماده اصلی تشکیل دهنده قیرگونی است و قیمت آن تحت تاثیر قیمت شرکت تولید کننده و نرخ ارز می باشد. قیر از تقطیر نفت بدست می آید و در انواع مختلف به فروش می رسد:
1- قیر AC: قیری که مستقیما از تقطیر نفت خام حاصل می شود.
2- قیری که با هوا دادن به قیرهای جامد تولید می شود و دارای انواع مختلفی می باشد.
3- قیر جامد اکسید شده است که با علامت اختصاری R نشان داده می شود و انعطاف پذیری از ویژگی های اصلی این نوع قیر است. قیر R به قیرهای نرم نیز معروف می باشند.
گونی : گونی مورد استفاده در قیرگونی باید دارای ویژگی هایی از قبیل نو بودن، ریز بافت بودن، سالم باشد و وزن هر منر مربع آن حدود 380 گرم باشد. قیمت گونی در مقایسه با قیمت قیرناچیز است.
نرخ ارز: نرخ ارز یکی از عوامل مهم تاثیرگذار بر قیرگونی می باشند. با توجه به اینکه نوسانات نرخ ارز در کشور بالا است توصیه می شود .

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در کیانشهر شمالی - قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکار آسفالت کاری

هزینه قیرگونی در شهریار
هزینه یا دستمزد قیرگونی در شهریار توسط اتحادیه مشخص می شود. البته در دستمزد عوامل مختلفی مانند سختی کار نیز در نظر گرفته می شود.

شماره تماس قیرگونی در شهریار

برای قیرگونی در شهریار می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید. ما در مجموعه پردیسان کلیه خدمات عایق کاری از قبیل قیرگونی، ایزوگام و آسفالتکاری را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به انجام می رسانیم.

قیرگونی در شهریارنمایندگی فروش قیر در شهریار

برای فروش قیر در شهریار می توانید از طریق راه های ارتباطی که در قسمت تماس با ما در همین سایت اعلام شده است با مجموعه ما در تماس باشید.

سخن پایانی
در این مقاله تلاش شد به بررسی قیرگونی، روش ها و نکات مهم در شهریار پرداخته شود. توجه داشته باشید که عایق بندی ساختمان یکی از کارهای مهمی است که برای جلوگیری از نفوذ رطوبت انجام می شود و باید به نحوه اجرای آن به طور دقیق توجه شود. در صورتی که این عملیات به درستی انجام نشود هزینه های بسیاری را برای افراد ایجاد می کند. برای اجرای قیرگونی در شهریار می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *