نحوه ایزوگام دور ناودان

سقف از خانه در برابر گرما و سرمای شدید مواظبت می کند و این کار را از طریق ایزوگام کاری سقف انجام می شود. در صورتی که سقف و ناودان ها به خوبی زاویه دار شده باشند ، بارشی که روی سقف می ریزد به داخل ناودان ها می لغزد و از طریق دهانه ها به پایین تخلیه می شود تا از آسیب به سقف و فونداسیون جلوگیری شود.گاهی اواقات نحوه ایزوگام دور ناودان به درستی انجام نمی شود و در نهایت با انبساط و انقباض ترک خوردگی ایجاد می شود و آب در ایزوگام نفوذ پیدا می کند. اگر می خواهید ایزوگام دور ناودان به درستی انجام شود باید به افرادی که تخصص لازم در رابطه با ایزوگام کاری دارند بسپارید. در صورتی که قصد ایزوگام کاری در تهران و کرج را دارید این کار را به ما بسپارید.

 

اهمیت آب بندی ناودان

عایق دور ناودان در عایق کاری سقف بسیار دارای اهمیت است.هنگامی که ایزوگام دور ناودان ها در نزدیکی سقف وصل می شوند، انقباض و انبساط عرشه می تواند به آویزها فشار وارد کند. تحت چنین شرایطی، سخت افزاری که در زمان عایق بندی آویزها را محکم می کند می تواند به مرور زمان شل شود. این ممکن است در یک روز طوفانی یا زمانی با بارش شدید رخ دهد. اگر این اتفاق بیفتد، ایزوگام ممکن است ترک کند، باد کند و در نهایت آب درون ایزوگام نفوذ کند و در نهایت عمر مفید آن را کم کند.

 

نحوه ایزوگام کاری دور ناودان

.ایزوگام کاری سقف یکی از کارهای کم هزینه است که به محافظت از خانه شما کمک می کند.اگر می خواهید این کار را انجام دهید، در اینجا چند مرحله وجود دارد که باید انجام دهید.

1- هماهنگی با ایزوگام کار

با نمایندگی ایزوگام تماس بگیرید و درخواست مشاوره را ثبت کنید. ایزوگام کار به طور دقیق تعداد لایه های ایزوگام و همچنین هزینه ایزوگام کاری را به شما اطلاع می دهد. در صورتی که در تهران و کرج هستید می توانید این کار را به مجموعه ما بسپارید. در مرکز ما ایزوگام به قیمت مناسب به فروش می رسد و همچنین خدمات نصب ایزوگام در سریع ترین زمان در هر نقطه از تهران به انجام می رسد.پس از توافقات اولیه در یک روز آفتابی ایزوگام کار در محل حضور یافته و اقدام به ایزوگام کاری سقف می کند. ایزوگام کاری دور ناودان در این مواقع دارای اهمیت است و ایزوگام کار باید مهارت کافی در این زمینه داشته باشد. پس از اعمال عایق، ناودان های خود را بررسی کنید و هر گونه اتصالات شل را که ممکن است در نتیجه انبساط یا انقباض عرشه بوده باشد، سفت کنید و با ایزوگام کار در میان بگذارید.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در دزاشیب - قیمت ایزوگام - نصب ایزوگام دلیجان - نمایندگی ایزوگام

 

2- ایزوگام کاری سطوح اطراف ناودان

در ایزوگام کاری سطوح اطراف ناودان باید تمام سطوح به سمت شیب پنج درصد جهت گیری شوند تا آب در سطح ایزوگام جمع نشود. مکان هایی که دارای زاویه نود درجه هستند باید فیله کشی شوند.به طور کلی شیب بندی باید به گونه ای باشد که آب در پشت بام جمع نشود و به سمت ناودانی هدایت شوند.

3- نحوه ایزوگام کاری سطوح اطراف ناودان در پشت بام ها

لازم به یادآوری است که تنها راه حذف آب از پشت بام از طریق ناودان است. بنابراین باید شیب سقف را به گونه ای تنظیم کرد که تمام آب حاصل از بارندگی به سمت ناودان ها هدایت شود. همچنین ایزوگام نباید به گونه ای باشد که مسیر آب منحرف شود.

بنابراین عایق های رطوبتی را باید موازی با مسیر شیب نصب شود. برای اینکه این اطمینان حاصل حاصل شود که آب روی پشت بام به صورت کامل به ناودان می رسد مقداری از ایزوگام را در محل ناودان روی ناودان کشیده می شود و به وسیله حرارت محکم چسبانده می شود. در این زمان ایزوگام کار باید بسیار دقت کند که ناودانی به وسیله ایزوگام پوشانده نشوند.

4- تست ایزوگام کاری

پس از اینکه ایزوگام کاری به اتمام رسید نوبت به تست آن است.سطوح شیبدار را می توان با پاشیدن آب مانند یک بارندگی شدید تست کرد. اگر در پوشش بام نقصی وجود داشته باشد با ظاهر شدن قطرات باران در زیر سقف در فاصله خیلی کوتاه می توان به محل آن پی برد.

 

 

ایزوگام دور لوله فاضلاب

از ایزوگام کاری دور لوله فاضلاب به دلیل عایق کاری لوله های فاضلاب و همچنین کف سرویس های بهداشتی برای جلوگیری از نشت آب استفاده می شود. عموما برای عایق بندی دور لوله فاضلاب از ایزوگام دو لایه دلیجان استفاده می شود. مراحلی که در ایزوگام کار دور ناودان اجرا شد در این نوع ایزوگام کاری نیز اجرا می شود و پس از ایزوگام کاری تست می شود که آب در سطح نماند. اگر قصد ایزوگام کاری سرویس بهداشتی در تهران و کرج دارید با ما تماس بگیرید.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت کاری در امید دژبان-قیمت اسفالت-هزینه آسفالت-ترمیم و لکه گیری

 

ایزوگام مناسب برای ایزوگام دور ناودان و لوله فاضلاب

عموما برای ایزوگام کاری دور ناودان و لوله فاضلاب از ایزوگام دولایه استفاده می شود. این نوع ایزوگام به دلیل اینکه دارای ضخامت بیشتری است از سطوح محافظت بیشتری می کند و همچنین برای ایجاد شیب مناسب است. از برندهای موجود در بازار ایزوگام دولایه دلیجان بهترین نوع ایزوگام محسوب می شود. توجه داشته باشید که در بازار ایران نمونه های تقلبی از این محصول وجود دارد. اگر قصد دارید خودتان خدمات ایزوگام را انجام دهید توجه داشته باشید که نمایندگی فروش ایزوگام دلیجان این محصول را خریداری کنید. در مجموعه ما انواع محصولات دلیجان با قیمت مناسب به فروش می رسد. شما می توانید برای خرید ایزوگام دلیجان با ما ارتباط برقرار کنید. همچنین اگر قصد ایزوگام کاری در تهران و کرج دارید با ما تماس بگیرید. در این مجموعه با تکنیسن های ماهر و با تجربه سریعا و با کیفیت فراوان این عملیات به اجرا می رسد.

 

دستور العمل نصب ایزوگام

در نصب ایزوگام بهتر است به نکاتی توجه شود:

• برای اجرای ایزوگام دور ناودان باید توجه داشته باشید که باد نوزد.

• سطح ایزوگام باید خشک و سطح آن نم دار نباشد.

• سطح ایزوگام باید عاری از گرد و غبار و کثیفی باشد.

• ایزوگام دور ناودان با دقت نصب شود

• شیب بندی در نصب ایزوگام رعایت شود

• سطح زیر ایزوگام خالی نماند

• بهتر است در مکان هایی که رطوبت آن زیاد است از ایزوگام های دولایه دلیجان استفاده شود.

• تکنسین ها با تجهیزات ایمنی کامل در محل حاضر و اقدام به نصب ایزوگام کنند.

 

 

خدمات ایزوگام کاری در تهران و کرج

در مجموعه ما خدمات ایزوگام کاری در در کلیه مناطق تهران و کرج انجام می شود. ما از تکنسین های ماهر و با تجربه برای ایزوگام کاری و قیرگونی استفاده می کنیم. همچنین در طی فرآیند ایزوگام کاری، بهترین مواد و بروزترین تجهیزات را به کار می گیریم. اگر قصد نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، لگه گیری ایزوگام در تهران و کرج را دارید با شماره هایی که در قسمت تماس با ما در این سایت ثبت شده است ارتباط برقرار کنید.

 

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *