لکه گیری ایزوگام در تهران

لکه گیری ایزوگام در تهران 

لکه گیری ایزوگام در تهران
لکه گیری ایزوگام یکی از مهم ترین مراحل نصب ایزوگام می باشد که در کیفیت و عمر ایزوگام تاثیر خیلی زیادی دارد و نمایندگی ایزوگام در کرج با کیفیت عالی و قیمت مناسب برای شما انجام می دهد با ارائه فاکتور مالیاتی و تمام پیمانکاران و نصابان در این نمایندگی دارای کارت فنی برای انجام خدمات را دارا هستند.
در نصب ایزوگام پشت‌بام باید حتمت نصاب با دقت همه ترک‌ها و روزنه های سطح ایزوگام را بررسی کند وجاهایی که تبله شده و بندهایی که از هم گسسته شده اند را پیدا کند. معمولا این فضا‌ها در ، ناودان و زیر پایه کولر‌ها و مکانهای خیس وجود دارند.
همینطور امکان دارد در جاهایی که از سیمان سفید استفاده کرده اند نیز این مشکل را داشته باشد. برای رفع آن تکه ای ایزوگام را با حرارت و فشار زیاد روی آن می چسبانند تا اب نتواند نفوذ کند.
ناودان هایی که دارای کف خواب فلزی می باشندرا حتما باید بررسی کنیم که اگر پوسیده باشندحتما آن را تعویض کنیم حتما در تعمیرو آب‌بندی لوله ناودان‌های پلاستیکی یا چدنی از نمره ۸ به بالا نیازی به فلنچ قیفی شکل یا کف خواب نمی‌باشد حتما باید با خود ایزوگام تست و آب‌بندی شود.
جهت راهنمایی و مشاوره شما عزیزان میتوانید با شماره گیری شماره های درج شده از خدمات ما بهرمند شوید و هرگونه سوال درباره نحوه محاسبه هزینه ایزوگام را از ما بپرسید.
مهندس عبدلله زاده
09128592911

نصب ایزوگام سفارشی برای استخر
09388274213

مکان های که در پشت بام دچار مشکل شده اند برای لکه گیری با ایزوگام ، روزنه ها و روزنهای که در آنجاایجاد شده است را باید به دقت بررسی وشناسائی کرد که این روزنها اکثرا در گوشه های پشت بام ومکان هایی که خیس شده اند تشکیل می شود و همین طور در زیرکولرها در صد این روزنه هابسیار بیشتر از بقیه مکان ها می باشد این ترکیدگی ها و روزنها برای پشت بام شما ایجاد مشکل می کنند.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در شارق ب | 09128592911
لکه گیری ایزوگام در تهران
لکه گیری ایزوگام در تهران

درنماد ایجاد این مشکلات به مقدار کافی ایزوگام حرارت ایزوگام را ترمیم میکنیم ضمنا باید ناودان ها یا همان راهرو آب را که کف خواب فلزی دارند بررسی کنیم که اگر براثر بخار داخل لوله پوسیده شده اند را سریع عوض کنیم.لکه گیری ایزوگام در تهران و تمام مناطق آن حتی درروزهای بارانی و یا تعطیل در خدمت شما همشهریان عزیز می باشد حتی یک متر وشایان ذکر است که هزینه لکه گیری ایزوگام در تهران بسیار مناسب می باشد.

قیمت لکه گیری ایزوگام در تهران 
طریقه لکه گیری ایزوگام در تهران:
در بیشتر مواقع اجرای کلی عایق ها محل مورد نظر نیاز به انجام کلی ایزوگام نیست و در مواردی میتوان با ترمیم و لکه گیری مشکل محل مورد نظر را رفع کنیم.
برای ترمیم و لکه گیری برای هر ۱۰ متر مربع قیمت عیب یابی و لکه گیری ۶۰۰۰۰۰ تومان میباشد.
برای لکه گیری و عیب یابی برای ۲۰ متر مربع ۱۰۰۰۰۰۰ تومان میباشد.
و برای متراژ های بالای ۳۰ متر ، به صورت متری محاسبه میشود.

09128592911
09388274213

طریقه لکه گیری یا آب‌بندی ناودان بام هایی که قبلا ایزوگام یا آسفالت شده اند دراین پشت‌بام‌ها ناودان ها و اطراف آن را تا شعاع حدودا یک متری خوب باید حرارت داده ولایه برداری کنند تا به لایه‌های زیری که تازه ایزوگام یا قیر گونی شده برسند و بعد از آن شروع به عایق‌کاری کنند با این کار ناودان ایزوله و آّب بندی می شود و شیب این قسمت ازپشت بام را به صورت اتوماتیک اضافه کرده اید. ناودان هایی که در داخل کار و یا کنار دیوار می‌باشند و ورودی آن‌ها تنگ می باشد را باید ورودی شان را گشاد کنید که به سادگی و راحت داخل آن ها تعمیرمی شود که اگر این کار انجام نشود وگل ولای موجود درمحل و گرد و خاک مانع اب بندی درست می شود ودر مدت زمان کمی باعث آسیب به عایق پشت‌بام شما می‌ شود.
نصب و لکه گیری ایزوگام در تهران:
چنانچه شما نیاز به تعویض، تعمیر، نصب و یا لکه گیری ایزوگام پیدا کردید می‌توانید همین حالا با مجموعه ایزوگام پایتخت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان و خدمات حرفه ای این مجموعه بهره مند گردید.
قیمت لکه گیری ایزوگام در تهران:
قیمت لکه گیری ایزوگام در تهران با توجه به میزان فضاهایی که نیاز هست لگه گیری به جهت عایق کار انجام شود بستگی دارد و اینکه بتوانیم لکه گیری را در روی هر نمونه ایزوگامی و با هر زیرساختی انجام دهیم تقریبا می شود گفت غیر ممکن است.

این مطلب را بخوانید :  لکه گیری ایزوگام در کرج | 09128592911

هزینه لکه گیری ایزوگام در تهران
چه زمانی لکه گیری ایزوگام انجام می شود
هر وقت که ترک روی سطح پشت بام ایجاد شد نیازمند این است که کارشناس ماهرو حرفه ای موقعیت پشت بام را بررسی کند و با توجه و تشخیص مدت زمانی که از عمرمفید ایزوگام قبلی باقی مانده است، روش صحیح لکه گیری ایزوگام را تعیین کند.
همه لکه گیری های که هنوز فرصت برای ترمیم را دارند دراستان تهران و کرج با مناطق تحت پوشش آنها لکه گیری بصورت اختصاصی و کاملا حرفه ای و انجام می شود.
در ضمن دوستان و همشهریان عزیز دقت داشته باشید که وقتی یک لکه گیری ایزوگام می تواند مفید مثمر ثمر باشد که ایزوگام های قبلی شما از طول عمرشان باقی مانده باشد و نیاز به نصب مجدد ندارد.

شما عزیزان نیز میتوانید برای اطلاع داشتن از آخرین قیمت ها و هزینه محاسبه ایزوگام با ما تماس بگیرید.
پل ارتباطی شما عزیزان با ما
09128592911
09388274213

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *