قیمت انواع ایزوگام در کرج

قیمت انواع ایزوگام در کرج

ایزوگام کاری بخاطر پوشش عالی و دوام بالا بسیار مورد توجه است بدین دلیل شما میتوانید خرید و نصب خود را از نمایندگی پردیسان بخواهید تا با قیمت عالی به شما عزیزان در کرج ارائه دهد.
چرا که این شرکت با انواع ارگانهای دولتی و غیر دولتی پروژه های مهمی را به ثمر رسانده و با سابقه بالا بهترین ، متخصص ترین و باتجربه ترین ها را در این شرکت در اختیار دارد.

قیمت روز انواع ایزوگام در کرج
قیمت های زیر با نوسانات بازار ممکن است روبه رو گردد ولی با تخفیف عالی بهترین را میتوانید تهیه نمایید و بصورت اقساطی.
ایزوگام بام گستر کد ۱۱۷ قیمت روز ۲۹۵۰۰۰ تومان
ایزوگام جنت دلیجان قیمت روز ۲۵۵۰۰۰ تومان
ایزوگام ستاره طلایی قیمت روز ۲۷۰۰۰۰ تومان
ایزوگام متین دلیجان قیمت روز ۲۶۰۰۰۰ تومان
ایزوگام پشم شیشه ایران قیمت روز ۳۲۰۰۰۰ تومان
ایزوگام دژکام گستر دلیجان قیمت روز ۲۵۰۰۰۰ تومان
در بیشتر موارد برای هر صد متر مربع محل مورد نظر بیست درصد ایزوگام بیشتر استفاده میشود و ایزوگام مصرفی را ضرب بر قیمت تتوافقی شده میکنیم که این قیمت نیز براساس سختی کار و میزان متراژ کار متغیر میباشد.

09128592911
09388274213

 

ایزوگام کار بهتر است که برای لکه گیری و ترمیم در ابتدای کار پاکسازی آن را جدی بگیرند و بعد از آن نسبت به ترمیم اقدام کند که اینگونه تمام ترک ها بازسازی و نوسازی شده با استفاده از حرارت و چسب مخصوص ترمیم ایزوگام بتواند ایزوگام را به شکل صحیح برای ماندگاری بیشتر آماده کند.

قیمت انواع ایزوگام در کرج
قیمت انواع ایزوگام در کرج

بسیاری از افراد با خرید ایزوگام نامرغوب خود را به دردسر می اندازند چرا که این نوع ایزوگام ها دوام خوبی نداشته و باعث هزینه‌های جانبی و خسارات بیشتری می گردد چراکه ایزوگام باید برای جلوگیری از نشتی و نرم دوام خود را نشان دهد و این گونه شما با نصب ایزوگام نامرغوب نسبت به نشتی ساختمان خود بی توجهی نشان داده اید

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در شهرک فرهنگیان - قیمت ایزوگام - نصب ایزوگام دلیجان

و این گونه باید برای رفع نشتی به نمایندگی مراجعه فرمایید تا سریعا مشکل را برای شما برطرف نمایند.

از همکاری با انواع روکش های متنوع می تواند جوابگوی انتخاب و سلیقه های متنوع و مختلف در کرج باشد چنانچه شما به صورت حضوری نتوانید در این شرکت حضور به هم رسانید می‌تواند خرید اینترنتی را به راحتی انجام داده و ارسال رایگان به محل را نیز دریافت کنید.

ضمانتنامه و بیمه نامه ۵ ساله نیز با ایزوگام برای شما ارسال می شود که به خاطر خرید اینترنتی تخفیف ویژه را نیز دریافت می کنید

این شرکت آماده قرار عقد قرارداد با افراد و شرکت‌های دولتی و خصوصی نیز می باشد و شما در پایان کار می توانید

فاکتور مالیاتی را به خاطر دریافت خدمات از این شرکت از پیمانکار تحویل بگیرید پیمانکاران و از همکارانی که در این نمایندگی معتبر یعنی پردیسان مشغول فعالیت هستند .

قیمت انواع ایزوگام دلیجان در کرج

همگی دارای کارت فنی می باشند و با تجهیزات کامل ایمنی و استاندارد و لباس مخصوص به محل اعزام می‌شوند و همچنین حمل و نقل ایزوگام با روال استاندارد خودتی می گردد چرا که در هنگام حمل و نقل آن باید پاشنه ایزوگام توجه بسیاری شود

تا به شکستگی و پارگی منجر نگردد و رول ها را به هیچ عنوان پرتی نمی کنند زیرا این گونه باعث بروز مشکلات نیز می گردد.

در هنگام نصب چنانچه ایزوگام با چروکیدگی همراه باشد نصاب عزیز با استفاده از مشعلی که در اختیار دارد

و حرارت مناسب نسبت به حساب سازی ایزوگام اقدام می کند عملیات خشک شدن ایزوگام بسیار مهم است و به استقامت آن اشاره مستقیم دارد چنانچه در مورد خدماتی را با همکاری و مسائل مربوط به آن از قبیل ایزوگام کاری بر روی سطوح مختلف و رفع خرابی زکام سوالاتی داشته باشید می توانید با جناب آقای مهندس عبدالله زاده وارد گفت‌وگو شوید،

چرا که تیم پشتیبانی و فروش ما به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شما همشهریان عزیز در کرج می‌باشند بهترین خدمات را می‌توانید از نمایندگی پردیسان با ۲۰ سال سابقه کاری بخواهید چرا که رضایت شما همشهریان عزیز بهترین و باکیفیت‌ترین تبلیغی است که ما می‌خواهیم.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در 22 تهران - قیمت ایزوگام - نصب ایزوگام دلیجان - نمایندگی ایزوگام

09128592911
09388274213
ایزوگام کاری روی انواع پشت بام باید با توجه به شیب استاندارد انجام پذیرد که اینگونه ناودان نیز کار خود را به راحتی انجام دهد و به مشکل برنخورد و آب باران و هرنوع رطوبت دیگر در یکجا جمع نگردد و باعث نشتی نشود.
مواد موجود مانند قیر و الیاف موجود د رایزوگام را باید در آن شناخت داشته باشید که نمایندگی پردیسان بهترین مواد را برای تولید ایزوگام از کارخانه دریافت میکند و با برندهای معتبر کار خود را انجام میدهد و همچنین وجود نشان استاندارد ایران و نبود بوی نامطبوع در ایزوگام باعث مرغوبیت کالا می باشد.
با تهیه از نمایندگی شما به ضمانت کالا باید اطمینان داشته باشید.
اینچنین دوام و استقامت در برابر پارگی را به خوبی مشاهده خواهید نمود در هرنوع ایزوگام در محل های متفاوت.
ایزوگام کاری با وجود تعمیرکار کاردرست و با تجربه میتواند تجربه شیرین باشد که دوام را در ان نیز تشخیص دهید.
قیمت روز ایزوگام در این شرکت به راحتی نمایان و رویت می گردد و جای هیچگونه نگرانی بابت کیفیت و اصل بودن ایزوگام وجود ندارد و شما با خیال راحت میتوانید ازاین خدمات استفاده نمایید.

09128592911
09388274213

در بیشتر مواقع اجرای کلی عایق ها محل مورد نظر نیاز به انجام کلی ایزوگام نیست و در مواردی میتوان با ترمیم و لکه گیری مشکل محل مورد نظر را رفع کنیم.

برای ترمیم و لکه گیری برای هر ۱۰ متر مربع قیمت عیب یابی و لکه گیری ۶۰۰۰۰۰ تومان میباشد.

برای لکه گیری و عیب یابی برای ۲۰ متر مربع ۱۰۰۰۰۰۰ تومان میباشد.

و برای متراژ های بالای ۳۰ متر ، به صورت متری محاسبه میشود.

به این مقاله امتیاز بدهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *