ایزوگام در طرشت یک نوع سقف است که برای عایق‌بندی و حفاظت از ساختمان در برابر گرما، سرما، صدا و رطوبت استفاده می‌شود. طرح اصلی ایزوگام شامل لایه‌های مختلفی است که به هم چسبیده‌اند و باعث ایجاد عایق حرارتی و صوتی مطلوب می‌شود.

ایزوگام در طرشت

این نوع عایق یک نوع پوشش سقف است که در مناطق خشک و باددهنده استفاده می‌شود. طرح اصلی نصب ایزوگام در طرشت شامل لایه‌های پلاستیکی چسبیده به هم است که باعث جلوگیری از نفوذ آب به داخل ساختمان می‌شود. همچنین، این عایق قابل استفاده در ساختمان‌های فولادی، بتنی و چوبی است.

در اجرای ايزوگام در طرشت، لايۀ ايزولاسيون حرارتی يك عامل عايق حساس را فراهم مي كند. كاربردي تحقيقات نشان دادہ این است که  تأثيرات حساس رطوبت بالاتر و در يكپارچگي جداره بسیار خوب و پر قدرت عمل می کند.

ایزوگام یک نوع سقف ساختمانی است که از مواد شیمیایی با پایه پلی‌استایرن ساخته شده است. این نوع سقف دارای خواص حرارتی بسیار عالی است و می‌تواند در تابستان سرد و در زمستان گرم باشد. همچنین، این نوع سقف به دلیل وزن سبک، نصب آسان و هزینه کم، در بسیاری از ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در منطقه طرشت نیز از این نوع سقف برای ساختمان‌های مسکونی و تجاری استفاده می‌شود. همچنین، به دلیل خواص عایق حرارتی بالای آن، می‌تواند به کاهش هزینه‌های انرژی نیز کمک کند. در کل، ایزوگام یک راه عالی برای ساخت سقف‌های با کیفیت و با هزینه کم است.

 

اجرای ایزوگام در طرشت
اجرای ایزوگام در طرشت

نصب ایزوگام در طرشت

نصب ایزوگام در طرشت یک فرایند پروژه ای است که برای عایق‌بندی سقف مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای نصب ایزوگام در طرشت، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. ابتدا سطح سقف را بررسی کنید و از وجود هر گونه خرابی، نشتی یا ترک در سطح اطمینان حاصل کنید. در صورت وجود هر گونه خرابی، آن را تعمیر کنید.

2. پس از برطرف شدن خرابی‌ها، سطح سقف را تمیز کنید. با استفاده از مواد شوینده مناسب و جاروی دستی، همه ذغال‌ها، گچ و آجرهای شکسته را از سطح سقف پاک کنید.

3. حال به نصب ایزوگام در طرشت می‌پردازیم. بسته به نوع ایزوگام استفاده شده (مثلاً الیاف پشم شیشه، پلاستيك يا پلی يورتان)، دستورالعمل‌های تولیدکننده را دقيقًا دنبال كنيد.

4. قسمت‌های دور لوله های ورودی را با يك كاتر كاغذ به صورت عمودی ببريد و با يك قلاب دستی در جای خود قفل كنيد.
5. پس از نصب كامل لولۀ ورودی، لولۀ خروجی را با يك قلاب دستی به جای خود قفل كنيد.
6. در صورت استفاده از پلاستيك يا پلي يورتان به همراه لایه ی آلومینیومی، مشخصات تكميلی نصب پلاستروژيل رعایت شود.
7. در نهایت، بعضى منافذ را با استفاده از قیر و لایه های کوچک ایزوگام در طرشت پر کنید.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در هاشمی - قیمت ایزوگام - نصب ایزوگام دلیجان - نمایندگی ایزوگام

8.حال مجددًا سطح سقف را کفپوش کنید.

ترمیم ایزوگام

برای ترمیم ایزوگام در طرشت، می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. یکی از روش‌های معمول برای ترمیم ایزوگام، استفاده از چسب سیلیکونی است. برای انجام این کار، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. پاک کردن سطح ایزوگام: قبل از شروع به ترمیم، سطح ایزوگام را با آب و جارو شستشو دهید تا از هرگونه ذرات گرد و غبار و لکه‌های آن پاک شود.

2. خشک کردن سطح: پس از شستشو، سطح ایزوگام را به خوبی خشک کنید. برای این کار، می‌توانید از یک تی نخی استفاده کنید یا منتظر شوید آفتاب آن را خشک کند.
3. برش دادن به چسب سیلیکون: چسب سیلیکون را با چاقو یا قیچی برش دهید. برش دادن به چسب سیلیکون به اندازه کافی برای پوشش منطقه ترک خورده است.

4. قرار دادن چسب سیلیکون: چسب سیلیکون را روی منطقه ترک خورده ایزوگام قرار دهید و آن را به خوبی فشار دهید تا چسب به سطح ایزوگام چسبیده و ترمیم ایزوگام در طرشت انجام شود.

5. خشک کردن چسب سیلیکون: پس از قرار دادن چسب سیلیکون، آن را به خوبی خشک کنید. زمان خشک شدن چسب سیلیکون ممکن است بسته به شرایط هوایی و دمای محیط متفاوت باشد.
با انجام این مراحل، ایزوگام شما ترمیم خواهد شد و می‌توانید از آن برای مصارف خود استفاده کنید.

روش های دیگر

روش دیگر ترمیم و لکه گیری ایزوگام در طرشت استفاده از لایه های کوچک ایزوگام است. این لایه ها را می توانید در قسمت هایی که نیازمند ترمیم هستند به میزان حداقل 10 سانتی متر بیشتر از سطح مورد نظر قرار داده و حرارت دهید.

استفاده از قیرگونی هم روش خوبی برای لکه گیری ایزوگام در طرشت می باشد. در این روش با استفاده از یک یا دو لایه قیرگونی قسمت های مورد نظر را عایق می کنیم.

ترمیم ایزوگام در طرشت با استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد و مصالح   را به شرکت پردیسان بسپارید. این شرکت دارای 20 سال سابقه در زمینه عایق کاری ساختمان می باشد.

استفاده از انواع عایق های پیش ساخته شده ی صنعتی و عایق های قدیمی و سنتی از مزایای انتخاب شرکت پردیسان است. متخصصان این شرکت در کارگروه های مختلف قادر به ارائه ی خدمات مربوط به نصب و اجرای ایزوگام در طرشت می باشند.

این مطلب را بخوانید :  فروش آسفالت

 

نمایندگی ها

از آنجایی که در ادامه این مقاله می خواهیم به لیست نمایندگی های  ایزوگام اشاره کنیم. شرکت پردیسان اولین و تنها نمایندگی ایزوگام در طرشت است. شما می توانید بهترین محصولات را از این شرکت با بهترین قیمت تهیه کنید.

دیگر نگران نباشید. ما شما را در روزهای سخت تنها نمی گذاریم. با استفاده از خدمات عایق کاری و نصب ایزوگام ساختمان شما از هرگونه گزندی محفوظ خواهد ماند. در این راستا باید به تمامی موارد توجه کنید.

اگر می خواهید خانه ای امن و به دور از هر گونه رطوبت داشته باشید از همین حالا اقدام کنید. فروش ایزوگام در طرشت به قیمت درب کارخانه است. پس همین حالا برای عایق کاری خانه خود تصمیم بگیرید.

 شرکت پردیسان ایزوگام یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه تولید و عرضه محصولات عایق حرارتی و ضد صوت است. این شرکت با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و با بهره‌گیری از کادری مجرب و متخصص، محصولاتی با کیفیت بالا و قابلیت رقابت با برندهای معتبر جهانی تولید می‌کند.

محصولات این شرکت شامل انواع عایق‌های حرارتی و صوتی، پوشش‌های ضد آب، فوم‌های پلی یورتان، مواد لاستیکی و … است. همچنین شرکت پردیسان ایزوگام به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت ساختمان، خدمات مشاوره فنی و طراحی را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

انتخابی مطمئن

با انتخاب نمایندگی ایزوگام در طرشت می توانید مطمئن باشید. چرا که این شرکت برای ارائه ی خدمات عایق کاری خود هم بیمه نامه صادر می کند. هم ضمانت نامه ی کتبی ارائه می کند. بنابر این شما می توانید در این خصوص آسوده خاطر باشید.

شرکت پردیسان این روزها با توجه به سرمای هوا پیشنهادات ویژه ای برای عایق کاری مطمئن به شما ارائه خواهد کرد. پس می توانید با خیالی راحت ایزوگام کاری خود را به این شرکت بسپارید.

ما در تمامی زمینه ها و در 24 ساعت شبانه روز آماده ی ارائه ی خدمات مشاوره ای به شما شهروندان محترم هستیم. مشاوران ما برای اجرای ایزوگام در طرشت ابتدا پیشنهاد بازدید می دهند.

سپس برآورد قیمت می شود. پس از آن شما نوع ایزوگام خود را انتخاب کرده و تیم اجرایی ما را برای نصب فرا می خوانید. تیم اجرایی ما در حوزه ی نصب ایزوگام در طرشت بهترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه می کنند. نصب و اجرای ایزوگام با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت را از ما بخواهید. 

به این مقاله امتیاز بدهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *