یکی از سوالات پر تکرار مشتریان و متقاضیان عایق کاری شرکت پردیسان این سوال است. بهترین زمان برای نصب ایزوگام چه زمانی است. ما در این مقاله می خواهیم به این سوال شما جواب کاملی بدهیم. پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

 

بهترین زمان برای نصب ایزوگام چیست؟

 

عایق کاری یک فعالیت بازسازی ساختاری بسیار اساسی و در عین حال مهم است ، به ویژه برای خانه های مدرن. این فرآیند ساختن در معرض دیدترین قطعات یک سازه است ، یعنی سقف ها و فضای داخلی ، عایق کاری و آب بندی راه نفوذ آب را می بندد. اما باید بدانیم چه زمانی برای نصب ایزوگام مناسب است.

عایق کاری و نصب ایزوگام  نه تنها از ساختمان ها در برابر شرایط بد آب و هوایی مانند باران شدید و اشعه ماورا بنفش مضر محافظت می کند. بلکه موجب می گردد سقف ها و فضای بیرونی به دلیل نشت مخزن و شکسته شدن خطوط لوله ، از نفوذ آب در امان باشند. بنا بر این باید اطلاعات مفیدی در خصوص زمان مناسب برای نصب ایزوگام بدست آوریم.

زمان مناسب برای نصب ایزوگام خانه بیشتر به شرایط سقف و فضای بیرونی شما بستگی دارد. زیرا آنها به محافظت بیشتر در برابر چالش های پیش بینی نشده ناشی از نشت آب نیاز دارند. البته این در اولین گام است.

وقتی به نظر می رسد عایق های قلبی در معرض فرسودگی بوده و ضعیف شده اند. همراه با مشکلات دیگری مانند رنگ پریده شدگی، سطح پوسته پوسته، نشت آب و گرمای مستقیم ، این نشان می دهد که زمان آن فرا رسیده است که خانه خود را به طور حرفه ای ایزوگام کنید. پس در اولین نگاه این بهترین زمان برای نصب ایزوگام است.

ماهیت غیرقابل پیش بینی عایق های مرسوم با ضعیف شدن و فرسایش سقف و سطح خارجی ، بر مشکلات بیشتر صاحبان خانه می افزاید. وقتی در هنگامیکه باران می بارد. احتمال نفوذ آب از طریق شکاف بسیار زیاد است. از این رو ، بهتر است خانه های شما از قبل عایق شده باشد تا این که شاهد سقف های چکه دار و قسمت های ترک خورده باشید.

 

بهترین زمان برای نصب ایزوگام چه فصلی است؟

 

در ماه های اوج تابستان ، به ویژه در مناطق گرم سقف ها و نمای خارجی ساختمان در طول روز در معرض اشعه ماورا بنفش خورشید قرار دارند. این قرار گرفتن در معرض مداوم باعث فرسایش و سفید شدن ، منجر به ضعیف شدن سطوح می شود. در نتیجه ، سطح برای انعکاس گرمای مضر آنچنان محکم نمی ماند و در نتیجه جذب بیشتر آن می شود. به همین خاطر زمان مناسب برای نصب ایزوگام دمای بالای 40 درجه نیست.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در شهرک استقلال- قیمت ایزوگام - نصب ایزوگام دلیجان - نمایندگی ایزوگام

دیوارهای مرطوب داخلی روزنه های آسیب زا هستند. باید فوراً مراقبت شود تا از به خطر افتادن ایمنی جلوگیری شود. به دلیل نشت مداوم آب ، به ویژه در مناطق نزدیک آشپزخانه و حمام ، و اشعه های مضر آفتاب که ممکن است از پنجره ها نفوذ کند. فضای داخلی می تواند خرد و پوسته شود و زیبایی خانه شما را خراب کند.

 عایق رطوبتی داخلی شما به اندازه عایق کاری فضای خارجی بایستی برای شما مهم باشد. پر کردن آن شکاف ها و احتیاط بیشتر قبل از اینکه به خاطر ضرر راه طولانی را طی کنند. زمان مناسب این است که در هنگام استفاده مجدد از رنگ ، از عایق کاری داخلی استفاده کنید. یعنی یکی از آن زمان ها یعنی بهترین زمان برای نصب ایزوگام هم زمان با بازسازی منازل است.

بنابراین ، دفعه بعدی که می خواهید خانه های خود را بازسازی کنید ، محدوده خطرزا را با محصولی مانند ایزوگام عایق کنید.  که به بهبود فضای داخلی خانه شما اختصاص دارد. این عایق نه تنها از خانه شما در برابر نفوذ آب محافظت می کنند ، بلکه انواع طرحدار و رنگ پذیر نیز دارند ، بدین معنی که شما می توانید رنگ های مورد علاقه خود را بدون برداشتن مراحل دیگر اعمال کنید.

 

 

بهترین زمان برای نصب ایزوگام 

آیا پاییز فصل مناسبی برای عایق کاری است؟

 

این سوال خود را که چه زمانی برای نصب ایزوگام مناسب است را می توانید از کارشناسان شرکت پردیسان بپرسید. آنها همواره پاسخگوی سوالات شما در این زمینه هستند.

تراوش آب و رطوبت از مشکلات رایجی است که بیشتر صاحبان خانه با آن روبرو هستند. کیفیت پایین ساخت و عدم اقدامات مناسب عایق کاری از دلایل اصلی این مشکلات است. در حالی که به نظر می رسد اثرات فوری مانند پف کردگی دیوارها ، رطوبت و لایه برداری رنگ آن بسیار ناچیز است. اما اگر در زمان مناسب از آنها مراقبت نشود ، می توانند صدمات زیادی به اموال وارد کنند.

به همین خاطر باید توجه داشت که زمان مناسب برای نصب ایزوگام را پیدا کرد. یکی از مواردی که اولویت آن را بیش از هر چیز دیگری قرار داد عایق کردن خانه جهت جلوگیری از نفوذ رطوبت است. این کار بهتر است در زمان ساخت انجام گیرد. بهترین زمان برای نصب ایزوگام ساختمان ها زمان ساخت آنها است.

عایق می تواند ارزش قابل توجهی را برای یک عمر تضمین کند. اثرات مخرب جمع شدن رطوبت بر روی یک ساختمان بسیار بد است. خانه های زیبا و خوش ساخت بدون عایق کاری می توانند در کمترین زمان خراب شوند. جلای خود را از دست می دهند و آشفته به نظر می رسند. همه به این دلیل که صاحبان خانه ها نتوانسته اند عایق کاری  را به درستی و در زمان مناسب انجام دهند!

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در خانی آباد نو جنوبی -قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکاری

اغلب مردم سرمایه گذاری در عایق کاری خانه های خود را غیرمادی می دانند. آنها گمان می کنند همین که پشت بام را با موزائیک بپوشانند کافی است. اما این یک اشتباه بزرگ است. باید بهترین زمان برای نصب ایزوگام را پیدا کرده و اقدام نمود.

 

چه کار کنیم تا عایقی مطمئن داشته باشیم؟

 

در مرحله اول زمان مناسب برای نصب ایزوگام در زمان ساخت ساختمان است. عایق کاری بهتر است در زمان ساخت انجام شود. در این مرحله ، می توان از ترکیب عایق مایع با کیفیت بالا مانند قیر با سیمان و شن و ماسه استفاده کرد.

این ترکیب برای کلیه کارهای آجرکاری و سیمان ، ستون ها و پی ها ، دال های سقف ، رندر ، زیرزمین و گچ کاری مناسب است. وقتی در نسبت مناسب مخلوط شود ، از جداسازی جلوگیری کرده و پیوند منسجمی محکم ایجاد می کند. پس یکی از پاسخ ها به سوال چه زمانی برای نصب ایزوگام مناسب است، زمان ساخت می باشد.

سقف یا تراس شما منطقه ای است که نیاز به توجه دارد زیرا حتی یک خط ترک خوردگی جزئی نیز می تواند با گذشت زمان بدتر شده و باعث نشت آب و رطوبت داخل آن شود. نشت از مناطق بام در بسیاری از خانه هایی اتفاق می افتد که در زمان ساخت مرحله ضد آب نیستند. برای ضد آب کردن سقف یا تراس خود ، ابتدا باید آن را آماده کرده ، از بین شکاف ها و کل منطقه تمیز کنید.

پس از آن بهترین زمان نصب برای نصب ایزوگام، پس از زیر سازی مناسب سقف و تراس است. آیا شرایط آب و هوایی بد و باران باعث شده است که دیوارهای شما در شرایط نامناسبی قرار بگیرند؟ آیا آب از شکاف بین آجرها یا دیواره های آسیب دیده نفوذ می کند؟

غالباً گچ کاری های قدیمی و آسیب دیده باعث نفوذ آب می شوند و منجر به ایجاد رطوبت و رطوبت می شوند. این نیاز به توجه فوری دارد زیرا می تواند برای دارایی شما مهلک باشد. پس زمان مناسب برای نصب ایزوگام همین حالاست.

4.6/5 - (7 امتیاز)

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!