در دنیای کنونی نگهداری وسایل و دارایی ها اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. بدین منظور افراد از روش های مختلفی برای نگهداری اموال خود استفاده می کنند. بیمه، استفاده از دوره های سرویس و نگهداری و هم چنین عایق کاری از جمله این راه هاست. در این نوشتار می خواهیم در مورد ایزوگام روی آهن، فلز، گالوانیزه اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

 

اجرای ایزوگام روی آهن، فلز، گالوانیزه

نصب ایزوگام روی آهن دارای شرایط خاصی می باشد. از آنجایی که آهن دچار خوردگی و زنگ زدگی می شود. باید به موارد نصب توجه کافی نشان داد. به همین منظور پیش از آن که در این مورد اطلاعاتی را برای شما ذکر کنیم. این اطلاعات کمک بسیار زیادی را در خصوص انتخاب نوع ایزوگام مناسب خواهد کرد.

خواه یک سقف فلزی کاملاً جدید نصب کنید و یا یک سقف قدیمی را بازسازی کنید ، باید محافظت کافی در برابر نفوذ آب ایجاد کنید. نصب ایزوگام روی فلز نیازمند تجربیات خاصی در این زمینه است. بنا بر این بهتر است ابتدا شناخت کافی از نوع فلز استفاده شده در سقف خود را داشته باشید.

سقف های فلزی با اتصال صفحات جداگانه به یکدیگر نصب می شوند. این پانل ها بهم می چسبانند و با ملاقه های لاستیکی به سطح بام محکم می شوند. برای سقف فلزی تازه ساخته شده ، درزگیر سقف فلزی مورد نیاز است. البته اگر سقف گالوانیزه باشد، باید فکری هم به حال نصب ایزوگام روی ورق گالوانیزه کرد.

البته به طور معمول نوار درز بوتیل بر روی اتصالات قرار می گیرد و درزهای بین صفحات فلزی قرار می گیرد و کلاهک های بوتیل بر روی تمام ناخن ها و اتصال دهنده ها قرار می گیرند تا از مهر و موم مناسب استفاده شود. پس از آن نوبت به عایق کردن سقف می رسد. ایزوگام روی آهن، فلز، گالوانیزه از جمله عایق هایی است که می توان در این نوع از سقف ها مورد استفاده قرار داد.

 

ایزوگام روی آهن، فلز، گالوانیزه چرا و چگونه

در مورد کار ترمیم سقف فلزی ، درزها ، اتصالات ، اتصال دهنده ها و میخ ها مناطقی هستند. که بیشتر در معرض تخریب هستند و باعث نفوذ آب می شوند. این مناطق باید با یک درزگیر سقفی فلزی جدید – نوار بوتیل ، کلاهک های بوتیل و سایر عایق ها به طور کامل دوباره مهر و موم شوند ، برای مناطقی که نمی توانند با نوار بوتیل یا کلاهک مهر و موم شوند. نصب ایزوگام روی فلز را به ما بسپارید.

پس از نصب درزگیرهای سقف فلزی و از بین بردن یا زنگ زدگی زنگ زدگی با آغازگر مهارکننده زنگ زدگی ، مانند ایزوگام روی آهن، فلز، گالوانیزه، یک لایه پایه با گزینه ای برای جاسازی پارچه پلی استر تقویت شده سفارشی در مناطقی که نیاز به مقاومت و دوام بیشتری دارند ، اعمال می شود.

سرانجام ، یک پوشش روی سطح سقف فلزی اعمال می شود. در نهایت به شما یک غشای سقف ضد آب و کاملاً بازسازی شده ، محافظت شده در برابر اشعه ماورا بنفش می دهد. که نصب ایزوگام روی آهن را بسیار ساده و آسان می کند.

چه مواد و مصالحی برای نصب ایزوگام روی فلز به کار می روند؟ این سوال تمامی مشتریان شرکت پردیسان است. این شرکت که سال های زیادی است در این زمینه فعالیت می کند. با سابقه ای درخشان و تیمی تخصصی اقدام به عایق کاری می نماید.

این مطلب را بخوانید :  پیمانکاری آسفالت در ملارد

اجرای ایزوگام روی آهن، فلز، گالوانیزه از جمله مواردی است که در شرکت پردیسان به خوبی اجرا شده است. بنا بر این متخصصان ما توانایی های لازم را برای ارائه این گونه خدمات دارا می باشند. هم چنین شما می توانید پیش از عقد قرارداد با سایر نمونه های کاری ما آشنا شوید.

 

ایزوگام روی آهن، فلز، گالوانیزه

انواع درزگیرهای سقف های فلزی

نوار بوتیل یک نوار درزگیر لاستیکی بوتیل تقویت شده با پلی استر ، با مقاومت کششی 4 اینچ ، برای آب بندی لبه ها و درزهای صفحه های فلزی سقف است. این نوار معمولا در سقف های فلزی استفاده می شود. کارکرد آن در بالا بردن عایق کاری و ایزوگام روی آهن، فلز، گالوانیزه است.

کلاهک های بوتیل دیسک های گردی هستند که از یک درزگیر لاستیکی بوتیل کاملاً چسبنده با سطح پلی استر تقویت کننده تشکیل شده است. این کلاهک ها باعث می شوند که نصب ایزوگام روی آهن دوام بیشتری داشته باشد.

از جمله مزایای نوار و کلاهک های بوتیل کاربرد بسیار آسان آن است. هم چنین دارا بودن خاصیت ضد آب فوری و چسبندگی بیشتر به سقف فلزی از دیگر مزایای آن است. کارشناسان نصب ایزوگام روی ورق گالوانیزه نیز دوام طولانی مدت و انعطاف پذیری عالی در محدوده دمایی گسترده را از مزایای آن ها گفته اند.

آرکیفلکس یک درزگیر اکریلیک با کیفیت عالی ، پایه آب ، الاستیک است که برای انعطاف پذیری طولانی مدت ، چسبندگی و مقاومت در برابر آب و هوا طراحی شده است. این نوع درزگیر برای استفاده در سقف فلزی و آب بندی اطراف اتصالات بسیار عالی است. که نوعی پوشش مقاوم برای نصب ایزوگام روی آهن محسوب می شود.

از جمله مزایای استفاده از این نوع درزگیر چسبندگی برتر به سقف فلزی، دوام طولانی مدت است. از دیگر مزایا می توان به انعطاف پذیری عالی در محدوده دمایی گسترده اشاره کرد. اما اگر بخواهیم باز هم در مورد مزایای آن بگوییم باید به غیر قابل اشتعال، بی خطر و استفاده آسان از آن بپردازیم. که این امر موجب شده نصب ایزوگام روی آهن، فلز، گالوانیزه راحت تر باشد.

 

روش های عایق کاری سقف های فلزی

سقف های فلزی تا زمانی که به یاد بیاوریم با ما بوده اند. و سالهاست که مجبور شده ایم تاکنون راه حل مناسبی را برای نشت بام ها تحمل کنیم. نصب ایزوگام روی فلز غشای ضد آب با دوام را ارائه می دهند که به راحتی قابل استفاده است.

 

در این مقاله در خصوص ایزوگام منحصراً تولید شده برای سقف های فلزی صحبت می کنیم. و هدف آن جلوگیری از نشت سقف فلزی یکبار برای همیشه است. لاستیک مذاب نیز با استفاده از پلیمر بسیار پیشرفته و سازگار با محیط زیست به یک محصول بسیار محبوب در صنعت ساخت و ساز تبدیل شده است . لذا اجرای ایزوگام روی آهن، فلز، گالوانیزه بسیار اهمیت دارد.

این به ماندگاری و همچنین خاصیت سایش سخت آن برمی گردد. این محصول از طریق تحقیق و توسعه برای بهبود مزایای خود تحت توسعه مداوم قرار می گیرد تا بتواند مقرون به صرفه ترین راه حل ها را برای ضد آب بودن در بازار امروز ارائه دهد. هم چنین نصب ایزوگام روی گالوانیزه مستلزم داشتن مهارت های زیادی است.

این مطلب را بخوانید :  هزینه آسفالت در شمال تهران

محصولات لاستیکی مذاب بهترین راه برای ترمیم نشت سقف است. علاوه بر این ، آنها بسیار دوستدار محیط زیست هستند و می توانند توسط کارگران و برای خانه با خیال راحت استفاده شوند. این محصولات نصب ایزوگام روی آهن را ساده ترنند. می ک

فلز گالوانیزه

سطح های فلزی در سازه ها زیاد استفاده میشود.  ولی عموما در برابر نوع های گوناگون مشکلات و خطرها قرار دارند. برای عدم آسیب رسیدن به سطوح فلزی موادی به نام عایق بکار برده میشود. عایق‌ها برای کم کردن تلفات حرارتی در امکانات متفاوت ساختمان مانند لوله‌ها و کانال‌ها بکار برده میشوند. افزون بر این ها برای عدم منتقل شدن صوت و سروصدا و همچنین نفوذ رطوبت هم از عایق کار میگیرند. در سطح های فلزی به علت داشتن حرارت خیلی زیاد در وقت انتقال، احتمال پوسیدگی، زنگ‌زدگی و همچنین از دست رفتن  انرژی خیلی زیاد است. پوسیدگی این سطح ها موجب خرابی‌های سیستمی دیگر می شود. هزینه‌های شما را زیاد میکند.در نوشته منظور داریم تا شما را با عایق کاری سطح های فلزی، نوع های مختلف آن و نکته های مربوط به آن را  برای شما بگوییم همراهیمان کنید.

 

آب بندی ورق گالوانیزه

 

ورق گالوانیزه در اصل ورق فولادی میشود گفت.  فلز گالوانیزه  در ردیف  ذوب شده فلز روی (Zn) جای دارد. سطح آن را با یک لایه از این میپوشانیم. فولاد گالوانیزه در برابر فولاد معمولی استحکام زیادی در مقابل زنگ‌زدگی و پوسیدگی را دارا میباشد. ورق‌‌های گالوانیزه تنوع رنگ بالایی دارند و تا ۳۰ سال عمر مفید دارند.   گالوانیزه به اندازه ای  مستحکم است که اگر لایه فلزی سطح آن را نابود کنیم.  باز هم زنگ میزند. همه‌ این موردها به کنار که نمایی قشنگ و وزن کم را میشود به این فلز افزود.

 

همانگونه که میفهمید ورق‌های گالوانیزه در کارهای مختلف بکار برده میشود. بنابراین زیادترین کارایی آن‌ها در سازه سازی و سقف‌های شیروانی بکار برده میشود. یکی از کارها برای عایق‌سازی ورق گالوانیزه آب‌بندی برای به وجود آوردن استحکام در مقابل آب و رطوبت میباشد. مرحله های آب‌بندی ورق گالوانیزه به این روش اجرا می‌شود که اول باید سطح آن را کاملا تمیز و یکدست کنید. اطمینان داشته باشید که هیچ ماده مزاحمی میان سقف و مواد نیست.دومین کار اینکه باید سقف شیروانی که روی ورق گالوانیزه بکار برده شده است  را خشک کنید. اکنون نوبت این رسیده که ماده آب‌بندی را به سقف بیفزاییم و اجازه دهید تا به طور کامل خشک شود. پس از اجرای این مرحله سقف شما مورد آب‌بندی قرار گرفته است.

 

شرکت پردیسان در این زمینه

شرکت پردیسان که سال های زیادی است در این زمینه فعالیت می کند. امروزه به تکنولوژی های بسیار خوبی دست یافته است. این تکنولوژی ها موجب شده است که نصب ایزوگام روی فلز را با دقت بیشتری انجام دهد.

در واقع شرکت پردیسان اقدام به پرورش متخصصان نصب ایزوگام روی آهن، فلز، گالوانیزه نموده است. این متخصصان پس از بازدید از پروژه ها می توانند نظر نهایی خود را در خصوص اعلام قیمت بگویند.

اگر سوالی در این زمینه ها دارید با کارشناسان شرکت پردیسان در ارتباط باشید.

4.7/5 - (4 امتیاز)

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!