ایزوگام در منظریه

ایزوگام در منظریه

نمایندگی ایزوگام کاری در منطقه منظریه از جمله نمایندگی‌های معتبر پردیسان می باشد که شما می توانید انواع ایزوگام خود را با قیمتهای بسیار مناسب و شکل ظاهری زیبا و روکش های متنوع تهیه فرمایید.

بهتر است بدانید که کیفیت لایه ایزوگام همیشه به به جنس ایزوگام مربوط نیست بلکه شیوه نصب ایزوگام نیز از جمله کارهای مهم می‌باشد که متخصص باید این کار را به نحو احسن انجام دهد روکش آلومینیوم برای برخی از ایزوگام ها برای استقامت در برابر نور خورشید می باشد که اصولاً برای بیشتر پشت بام ها از اینگونه آلومینیوم ایزوگام استفاده می شود.

بهتر است بدانید که یک ایزوگام استاندارد همیشه باید بوی نامطبوع دور است و از نشانه های ایزوگام تقلبی یک بوی نا مشمول مانند گازوئیل صنعتی می باشد به همین دلیل شما با دیدن برچسب استاندارد و همچنین تاریخ تولید و انقضای ایزوگام میتوانید به راحتی به ایزوگام اصلی پی ببرید استاندارد ایزوگام باعث می شود که کیفیت جان تازه بگیرد و همچنین بتوانید در سال های طولانی استفاده خوبی از آن را داشته باشید.

 نمایندگی ایزوگام در منظریه

چنانچه برای کندن ایزوگام کهنه به نصاب نیاز داشتید می توانید با تماس با شماره تلفن های زیر یک نصاب ماهر را به محل اعزام فرمایید

09128592911

مهندس عیدالله زاده

09388274213

و همچنین برای دریافت انواع مشاوره در زمینه نصب و ترمیم ایزوگام میتوانید با جناب آقای مهندس عبدالله زاده وارد گفتگو شوید.

ایزوگام به خاطر مقاومتی که در برابر پارگی و کشش دارد همیشه توانسته پایداری خود را حفظ کند و همچنین در مقابل رطوبت و آب نیز یکی از اصلی ترین عایق های رطوبتی و حفاظتی باشد ضخامت اصلی ایزوگام و وزن سبک آن بهترین دلیل برای ایزوگام کاری نمای ساختمان ؛مخازن آب و بیشتر سرویس های بهداشتی می باشد حتی کشاورزان عزیز برای مرغداری‌ها و دامداری‌ها نیز می‌توانند از نمایندگی پردیسان بخواهند که یک ایزوگام عالی را برای آنها نصب نماید.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در عباسی - قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکار آسفالت کاری

برای سقف های شیروانی از ایزوگام های طرح دار و یا برش خورده بسیار استفاده می‌شود تا تر و زیبایی آن نیز به چشم آید اما سرویس های بهداشتی را ایزوگام بدون روکش آلومینیوم نیز می توان استفاده نمود سطح روی آی ق از هرگونه چسبندگی به دور می باشد و باید  زیر سازی آن کاملاً دقیق و درست باید صورت پذیرد.

چین و چروک در ایزوگام را باید قبل از نصب با استفاده از مشعل کاملاً یکدست و یکنواخت نمود میتوان نصب را با کیفیت بهتری انجام داد بهتر است بدانید که چسبندگی و انعطاف پذیری از جمله کارهای اصلی نصاب برای نتیجه کار نصب دقیق و با کیفیت می باشد.

وزن هر رول ایزوگام نباید از ۴۰ کیلوگرم بیشتر باشد و به همین دلیل برای تشخیص ایزوگام سالم بهتر است که به قسمت پاشنه آیا آن نیز توجه فرمایید.

ایزوگام در منظریه
ایزوگام در منظریه

 قیمت ایزوگام در منظریه

قیمت خام ایزوگام + قیمت نصب ایزوگام × متراژ استفاده شده=حاصل به دست امده هزینه ایزوگام

ایزوگام بام گستر کد ۱۱۷ قیمت روز ۲۹۵۰۰۰ تومان
ایزوگام جنت دلیجان قیمت روز ۲۵۵۰۰۰ تومان
ایزوگام ستاره طلایی قیمت روز ۲۷۰۰۰۰ تومان
ایزوگام متین دلیجان قیمت روز ۲۶۰۰۰۰ تومان
ایزوگام پشم شیشه ایران قیمت روز ۳۲۰۰۰۰ تومان
ایزوگام دژکام گستر دلیجان قیمت روز ۲۵۰۰۰۰ تومان
لازم به ذکر است که قیمت های ارایه شده با نوسان های قیمتی مواجع است و بدای اطلاع دقیق قیمت روز انواع ایزوگام با شرکت پردیسان تماس بگیرید.

 

09128592911

قیمت به روز و مناسب انواع ایزوگام در منظریه

09388274213

برای ترمیم و لکه گیری برای هر ۱۰ متر مربع قیمت عیب یابی و لکه گیری ۶۰۰۰۰۰ تومان میباشد.
برای لکه گیری و عیب یابی برای ۲۰ متر مربع ۱۰۰۰۰۰۰ تومان میباشد.
و برای متراژ های بالای ۳۰ متر ، به صورت متری محاسبه میشود.

ایزوگام کاری روی سطوح مختلف از جمله موزائیک ،دیوار گچی و سیمان را به ایزوگام کاران باتجربه پردیسان بسپارید.
عوامل مهمی در تخریب ایزوگام نقش دارد و همین جهت برای ترمیم و لکه‌گیری آن همان طور که قیمت های متفاوت را در بالا ذکر کردیم بهتر است به نمایندگی مراجعه فرمایید
و حتی برای کندن ایزوگام کهنه و بازسازی محل مورد نظر با استفاده از چسب ترمیم ایزوگام نیز اقدامات لازم را به عمل آورید بازسازی ایزوگام به ماندگاری و دوام بیشتر آن بسیار کمک کرده و باعث می شود تا شما با خیال راحت به توانید از امنیت ساختمان و یا مکان های متفاوت دیگر مطمئن باشید.
بدون شک نصب درست ایزوگام قیمت آن می‌تواند در جذب مشتری نقش خوبی را ایفا کند و همین دلیل است که تمام تمرکز اکیپ سیار ما بر روی همین موضوع می باشد و شما می توانید قیمت ایزوگام دلیجان را با نصب مناسب از شرکت پردیسان بخواهید مواد اصلی ایزوگام عموماً پلاستیک پشت لایه و ابزار کار مناسب و قیر با خالصی ۶۰ و ۷۰ درصد می‌باشد.
ایزوگام های سه لایه اصولاً از قدرت جذب و دوام بالایی برخوردار هستند که شما میتوانید به راحتی از آن استفاده نمایید که به شکل سفارشی برای بسیاری از مکان ها انجام میگیرد.
برای مناطق سردسیر و گرمسیر هرکدام ایزوگام جداگانه وجود دارد که شما با مشورت میتوانید آن را به خوبی و درستی تهیه نمایید.
البته بهتر است بدانید که ایزوگام با روکش آلومینیوم تنها به خطر استقامت در برابر تابش خورشید بوده و به کیفیت ایزوگام مورد نظر هیچ ارتباطی ندارد.
ترمیم ، بازسازی ، لکه گیری با چسب ترمیم ، نصب عالی با سرعت عمل بالارا به تیم ماهر و متبحر ما در منظریه بسپارید تا رضایت کافی را در پایان کار داشته باشید.

این مطلب را بخوانید :  قیمت انواع ایزوگام در کرج | 09128592911

09128592911

خدمات ایزوگام کاری پردیسان بصورت شبانه روزی در تهران و کرج

09388274213

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *