ایزوگام در مهرویلا

ایزوگام در مهرویلا

 

ایزوگام در مهرویلا

 قیمت ایزوگام در مهرویلا

برای ترمیم و لکه گیری برای هر ۱۰ متر مربع قیمت عیب یابی و لکه گیری ۶۰۰۰۰۰ تومان میباشد.
برای لکه گیری و عیب یابی برای ۲۰ متر مربع ۱۰۰۰۰۰۰ تومان میباشد.
و برای متراژ های بالای ۳۰ متر ، به صورت متری محاسبه میشود.
فیمت ایزوگام مستقیم به کیفیت ایزوگام ارتباط دارد و ایزوگام درجه یک دولایه فولدار با قیمت میانگین ۲۵۰۰۰۰ تومان تا ۳۲۰۰۰۰تومان میباشد.

برای محاسبه هزینه ایزوگام در پشت بام ابتدا قیمت ایزوگام خریداری شده را بدست می آوریم و سپس قیمتی که تفاهم کرده اید برای نصب ایزوگام را با قیمت خام ایزوگام جمع میکنیم و سپس حاصل را به متراژ کل استفاده شده ایزوگام را ضرب میکنیم و قیمت دقیق را برایتان مشخص میشود.

قیمت خام ایزوگام + قیمت نصب ایزوگام × متراژ استفاده شده=حاصل به دست امده هزینه ایزوگام

برای محاسبه هزینه ایزوگام برا آپارتمان ها ، هزینه کای نصب ایزوگام با تعداد واحد های آپارتمان تقسیم میشود و مبلغ به دست امده را باید هر واحد جهت نصب ایزوگام برای پشت بام پرداخت کنند.

ایزوگام بام گستر کد ۱۱۷ قیمت روز ۲۹۵۰۰۰ تومان
ایزوگام جنت دلیجان قیمت روز ۲۵۵۰۰۰ تومان
ایزوگام ستاره طلایی قیمت روز ۲۷۰۰۰۰ تومان
ایزوگام متین دلیجان قیمت روز ۲۶۰۰۰۰ تومان
ایزوگام پشم شیشه ایران قیمت روز ۳۲۰۰۰۰ تومان
ایزوگام دژکام گستر دلیجان قیمت روز ۲۵۰۰۰۰ تومان
لازم به ذکر است که قیمت های ارایه شده با نوسان های قیمتی مواجع است و بدای اطلاع دقیق قیمت روز انواع ایزوگام با شرکت پردیسان تماس بگیرید.

09128592911
09388274213

 نصب ایزوگام در مهرویلا

برای نصب ایزوگام نکات مهمی وجود دارد که باید نصاب به آن توجه نماید و مهارت کافی در این زمینه را داشته باشد
جنس ایزوگام در وهله اول بسیار مهم است زیرا با داشتن علامت استاندارد می‌تواند مرغوبیت خود را به راحتی نشان دهد سطح زیرین ایزوگام باید کاملاً تمیز و عاری از هرگونه آلودگی و گرد و غبار باشد و نصاب قبل از نصب بهتر است که زیر سازی را کاملاً تمیز نموده
تا بتواند استقامت ایزوگام را چند برابر کند خاطرنشان می‌کند که نصب ایزوگام بر روی سطوحی مانند سرامیک و چوب مانند سیمان و غیر دوام طولانی نخواهد داشت و چسبندگی را نمی تواند به روش خوب ایجاد کند پس بهتر است که زیر سازی خود را در همان ابتدای کار مشخص نمایید
اصولاً برای ناودان ها یک شیب ملایم را در نظر می گیرند تا مسیر آب در یک جا جمع شود و بتوانند از ایزوگام عبور کند شیب در ایزوگام از اهمیت بالایی برخوردار است به همین دلیل نصاب باید به این موضوع دقت کافی داشته باشد قیمت نصب ایزوگام کاملا متغیر می باشد
به همین دلیل بهتر است با تماس با شماره تلفن های زیر اطلاعات جدید را به واسطه صحبت با جناب آقای مهندس عبدالله زاده کسب نمایید:
09128592911
09388274213

این مطلب را بخوانید :  قیمت نصب ایزوگام در تهران
ایزوگام در مهرویلا
ایزوگام در مهرویلا

شما عزیزان برای تشخیص ایزوگام مرغوب می توانید به انعطاف پذیری ایزوگام در برابر آب و هوا و ضخامت و وزن آن توجه کنید این گونه مشخص می‌شود
که ایزوگام از چه جنسی است همچنین باید بدانید که هر قدر کشش به ایزوگام وارد آورد به هیچ عنوان پاره نمی شود ایزوگام هایی که نشان استاندارد بر روی آنها درج شده است و همچنین تاریخ تولید آن ها مشخص است
ایزوگام تاثیر دارد و شما عزیزان همچنین به قسمت پاشنه عایق اگر توجه نمایید می‌توانید مرغوبیت و سالم بودن ایزوگام را به راحتی تشخیص دهید
البته نمایندگی ایزوگام همیشه ایزوگام مرغوب را تحویل می دهد تا اعتبار و رضایت مشتری را نیز داشته باشد به دلیل تولید از فراورده های نفتی ایزوگام بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرد
شما عزیزان میتوانید برای ایزوگام روی ایزوگام و یا حتی بازسازی ایزوگام کهنه از اکیپ سیار شرکت کمک بگیرید.

ترمیم ایزوگام در مهرویلا

نصب ایزوگام بر روی سطح سیمان خیس به هیچ عنوان کار عاقلانه ای نیست و باید نصاب صبر کند تا سیمان کاملا یکدست و خشک باشد تا بتواند پسپندگی ایزوگام را به خوبی تامین نماید.
بعضی از افراد با ندانم کاری و بی دقتی باعث نصب پر از ایراد ایزوگام بر روی این سطوح می شوند ولی که ایزوگام کاران این شرکت همیشه با صبر و حوضله نسبت به ایزوگام کاری اقدامات لازم را انجام می دهند.
بهترین کار این است که نصاب همیشه مهارت کار را بالا ببرد و همچنین که با تجهیزات کامل به نصب خود ادامه دهد و عملیات خشک شدن نهایی ایزوگام را نیز به درستی طی کند.
ازجمله مکان هایی که ایزوگام به شدت به آن تعلق دارد پشت بام و همچنین سرویس های بهداشتی می باشد زیرا هرگونه نشتی در این مکان های عاملی رایج است که بسیار محل را تحت شعاع قرار می دهد.
رفع نشتی را نیز میتوانید به شرکت بسپارید تا ایزوگام کار با مهارت بالا نشتی را نیز از بین ببرد و دقت داشته باشید که خرید و فروش ایزوگام در این نمایندگی با اصول و استاندارد بالا انجام می گیرد و شما با خیالی راحت می توانید به تیم باتجربه پردیسان اعتماد نمایید.
لایه ای که برای برخی ایزوگام ها بر روی آن کشیده می شود بخاطر استقامت و دوام بالای آن می باشد بدین جهت یک کار کاملاً اختیاری است که شما میتوانید از ایزوگام کار بخواهید برای شما به انجام برساند.
فاکتور مالیاتی را در انتهای کار نصاب به شما تحویل میدهد که بدون هیچ گونه مشکلی بتوانید نسبت به دریافت خدمات ایزوگام کاری اقدام فرمایید . همچنین بصورت اقساطی نیز این نمایندگی آماده همکاری با شرکت ها و ارگانهای دولتی و افراد عزیز می باشد.
بهترین و به روز ترین ایزوگام ها با کیفیت ها و روکش های متفاوت را از ما بخواهید.

به این مقاله امتیاز بدهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *