ایزوگام در مشکین دشت

ایزوگام در مشکین دشت

شرکت ایزوگام کاری و  آسفالت کاری پردیسان با سابقه بیست ساله خود در مناطق مختلف کرج و تهران نصب و فروش انواع ایزوگام را با کیفیت بالا برعهده دارد و شما عزیزان انواع ایزوگام با طرح های مختلف و برندهای معتبر را می‌توانید در این نمایندگی بیابید.

کافیست به ما اعتماد نمایید تا بهترین نصب را با طول عمر بسیار طولانی برای شما انجام دهیم تجهیزات کامل که شرکت پردیسان برای نصب ایزوگام همراه خود دارد باعث می شود که نمونه کارهای بسیار خوبی را تحویل دهد همچنین  در نظر داشته باشید که این شرکت خدمات خود را به صورت اقساطی برای رفاه حال شما عزیزان در تهران و کرج و غرب ایران انجام می‌دهد و شما حتی در پایان کار می توانید فاکتور مالیاتی ایزوگام را نیز دریافت نمایید .

تمام خدمات ما در این شرکت اصولی و با روند طبیعی خود در حرکت است و شما می توانید ایزوگام مرغوب را از این نمایندگی معتبر یعنی پردیسان تهیه نمایید ایزوگام معتبر که دارای نشان استاندارد و در قدم بعدی دارای تاریخ تولید و انقضا می باشد باعث می شود تا شما بتوانید مکان های مورد نظر را از جمله پشت بام ها با استفاده از ایزوگام روکشدار آلومینیوم که البته آلومینیوم به خاطر مقاومت در برابر نور خورشید می باشد و صرفاً به کیفیت ایزوگام هیچ گونه ارتباطی ندارد و برای سرویس های بهداشتی از ایزوگام بدون روکش استفاده نمایید.

البته برای مرغداری‌ها دامداری‌ها و بسیاری از مکان‌های دیگر نیز می توانید از ایزوگام های متنوع در این شرکت استفاده نمایید .

ایزوگام به خاطر اینکه از مواد اصلی فرآورده‌های نفتی و همچنین قیر ۶۰ و ۷۰ درصد به وجود می‌آید یکی از پوشش های فوق العاده و منحصر به فرد محسوب می‌شود که در برابر شرایط جوی و نامساعد برای مناطق گرمسیر و سردسیر هرکدام ایزوگام های متفاوتی را در نظر دارد شما عزیزان بهتر است بدانید که جنس ایزوگام در کنار نصب درست و با کیفیت آن پاسخ خوبی می دهد و شما می توانید نتیجه خوبی را دریافت کنید حتی برای ترمیم و لکه گیری ایزوگام نیز می توانید به این شرکت مراجعه فرمایید .

این مطلب را بخوانید :  قیمت اجرای آسفالت

09128592911

بازسازی و لکه گیری ایزوگام

09388274213

 

عوامل زیادی ممکن است به ایزوگام آسیب برساند به همین دلیل چسب ترمیم ایزوگام از جمله وسایل مهم یک نصاب می باشد که برای درزگیری و همچنین ترک های موجود استفاده می‌شود البته نصاب قبل از انجام نصب ایزوگام زیرسازی را کاملاً از هرگونه آلودگی کرده و اگر ترک و درز وجود داشته باشند نسبت به ترمیم آن اقدام می فرمایید تا نتیجه کار بدون برآمدگی و فرورفتگی باشد .

البته عملیات خشک شدن در پایان کار بسیار مهم است و افراد باید به این گزینه توجه زیادی داشته باشند شما در هر ساعتی از شبانه روز می توانید با شرکت پردیسان در ارتباط باشید از خدمات متنوع ما بهره ببرید.

 قیمت ایزوگام در مشکین دشت

برای ترمیم و لکه گیری برای هر ۱۰ متر مربع قیمت عیب یابی و لکه گیری ۶۰۰۰۰۰ تومان میباشد.
برای لکه گیری و عیب یابی برای ۲۰ متر مربع ۱۰۰۰۰۰۰ تومان میباشد.
و برای متراژ های بالای ۳۰ متر ، به صورت متری محاسبه میشود.

ایزوگام بام گستر کد ۱۱۷ قیمت روز ۲۹۵۰۰۰ تومان
ایزوگام جنت دلیجان قیمت روز ۲۵۵۰۰۰ تومان
ایزوگام ستاره طلایی قیمت روز ۲۷۰۰۰۰ تومان
ایزوگام متین دلیجان قیمت روز ۲۶۰۰۰۰ تومان
ایزوگام پشم شیشه ایران قیمت روز ۳۲۰۰۰۰ تومان
ایزوگام دژکام گستر دلیجان قیمت روز ۲۵۰۰۰۰ تومان
لازم به ذکر است که قیمت های ارایه شده با نوسان های قیمتی مواجع است و بدای اطلاع دقیق قیمت روز انواع ایزوگام با شرکت پردیسان تماس بگیرید.
09128592911
09388274213

ایزوگام در مشکین دشت
ایزوگام در مشکین دشت

برای محاسبه هزینه ایزوگام در پشت بام ابتدا قیمت ایزوگام خریداری شده را بدست می آوریم و سپس قیمتی که تفاهم کرده اید برای نصب ایزوگام را با قیمت خام ایزوگام جمع میکنیم و سپس حاصل را به متراژ کل استفاده شده ایزوگام را ضرب میکنیم و قیمت دقیق را برایتان مشخص میشود.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در داودیه - قیمت ایزوگام - نصب ایزوگام دلیجان - نمایندگی ایزوگام

قیمت خام ایزوگام + قیمت نصب ایزوگام × متراژ استفاده شده=حاصل به دست امده هزینه ایزوگام

ترمیم ایزوگام در مشکین دشت

برای محاسبه هزینه ایزوگام برا آپارتمان ها ، هزینه کای نصب ایزوگام با تعداد واحد های آپارتمان تقسیم میشود و مبلغ به دست امده را باید هر واحد جهت نصب ایزوگام برای پشت بام پرداخت کنند.

همانطور که میدانید ی نیازی ندارد و سبک وزن آن باعث شده است که بسیاری از مکان‌ها به راحتی با آن پیدا کنند لایه هایی که در ایزوگام وجود دارد باعث استفاده مکرر آن شده است و به تنهایی می‌تواند یک قایق حفاظتی کامل در برابر اسیدها و گازهای سمی نیز دوام خوبی را نشان دهد.

همچنین کاربرد ایزوگام به هیچ عنوان به آلودگی هوا منجر نمی‌شود به محیط زیست نیز آسیبی وارد نمی کند و نصب آن را می‌توانید از یک نصاب ماه به صورت آسان مشاهده نمایید.

نصاب و پیمانکاری که در محل حاضر می شود بدون شک با داشتن کارت فنی کار خود را آغاز کرده است و خیال شما درباره تجربه و فنی بودن اکیپ سیار شرکت پردیسان بهتر است کاملا راحت باشد زیرا ما برای رفاه حال شما و کسب رضایت شما عزیزان تلاش خود را بکار میگیریم.

نصب انواع ایزوگام با ابعاد،رنگ و پوشش متفاوت و ترمیم آن را تیم ماهر و زبردست ما با سرعت عملی بی نظیر به انجام می رسانند و شما میتوانید نتیجه نهایی را به راحتی تجزیه و تحلیل نمایید.

انواع ایزوگام دلیجان در نمایندگی پردیسان موجود و به فروش نیز می رسد.

ایزوگام در مشکین شهر تهران و مناطق مختلف کرج به راحتی میتواند کاربرد خود را پیدا نماید.

 

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *