یکی از موضوعات مهم و تخصصی برای اجرای عایق کاری زیرسازی و شیب بندی مناسب فضا است. حال اگر این فضا پشت بام باشد، زیر سازی اهمیت ویژه ای خواهد داشت. بنا بر این می خواهیم در این مقاله به اهمیت شیب بندی مناسب در عایق کاری بپردازیم. شرکت پردیسان دارای سابقه ی بسیار طولانی در امور اجرای انواع پروژه های عایق کاری، در حال پرورش نیروی متخصص عایق کاری می باشد.

 

زیرسازی و شیب بندی مناسب چیست؟

خانه شما یکی از مهم ترین سرمایه گذاری های شما است، بنابراین سزاوار سقفی است که محافظت پیشرفته ای ارائه می دهد. اگر به دنبال پیمانکاری هستید که بتوانید به آن اطمینان داشته باشید، سقف و مرمت سنگ بنا را انتخاب کنید. شرکت پردیسان می تواند در زمینه زیرسازی وشیب بندی به شما کمک کند.

کسب و کار محلی ما یک پیمانکار متخصص و پیمانکاری شیب بندی است که شما را به محصولات استثنایی سقف و ضمانت های این تولید کنندگان دسترسی می دهد. و مهم نیست که کدام یک را انتخاب می کنید، مطمئن هستید که سقفی خواهید داشت که برای سال های آینده از خانه شما محافظت می کند!

خدمات نصب سقف ما شامل: نصب سقف تخت، نصب سقف شینگل، نصب سقف فلزی، بازسازی کامل سقف می باشد. هم چنین زیرسازی و شیب بندی از جمله خدمات ارزشمند شرکت پردیسان می باشد. رضایت شما اولویت ما است.

خدمه متعهد ما به تمام تاسیسات سقف ما افتخار می کنند. هدف ما ارائه کار با کیفیت و خدمات عالی به مشتریان است، و به عنوان یک شرکت معتبر در زمینه عایق کاری و آب بندی، ما درک می کنیم که چقدر مهم است که مطمئن شویم شما راضی هستید! زیرا زیرسازی و شیب بندی از ارکان مهم یک عایق کاری خوب است.

شرکت پردیسان، یک پیمانکار خانه مسکونی و ساختمان تجاری که متعلق به خانواده است و اداره می شود، تصمیم گرفته است خدمات مشتری خود را در اولویت قرار دهد و این نشان می دهد. ما اعضای انجمن پیمانکاران اداره کسب و کار بهتر ایزوگام کاری با رتبه A+، ستاره طلایی در Google هستیم .به راحتی می‌توان فهمید که چرا مشتریان هم چنان برای پروژه ‌های سقف، نمای سایدینگ و پنجره‌ها به کل قسمت بیرونی بازمی‌گردند.

 

زیرسازی و شیب بندی چگونه است؟

ما فقط از مواد بام با کیفیت ممتاز، سایدینگ با عمر طولانی و پنجره های کم مصرف استفاده می کنیم. شرکت پردیسانیک پیمانکار تخصصی در زمینه ی زیرسازی و شیب بندی است. ما یک پیمانکار و نصب کننده دارای گواهینامه استاندارد هستیم. در این خصوص باید گفت که استانداردهای اصلی برای زیرسازی و شیب بندی رعایت می شود.

این مطلب را بخوانید :  قیر زیر ایزوگام

کل نمای بیرونی توسط نصابان شرکت و یکی از اعضای انجمن پیمانکاران عایق کاری تایید شده است. ما مستقیماً با شرکت بیمه شما کار خواهیم کرد و تأمین مالی ارائه می دهیم. عرض و طول، شیب سقف را نشان می دهد که به صورت نسبتی از عمودی به افقی بیان می شود.

این مقاله هر دو شیب سقف عرضی و شیب سقف طولی و تفاوت های بین آنها را توضیح می دهد، زیرا آنها یکسان نیستند. از آنجایی که شیب بر نحوه نصب سیستم‌های سقف تأثیر می‌گذارد، از جمله تعیین نوع مواد پوشش سقف، درک نحوه اندازه‌گیری شیب سقف ممکن است برای یک بازرس خانه ارزشمند باشد. اگر بخواهید در مورد نحوه اندازه گیری برای زیرسازی و شیب بندی اطلاعاتی را کسب کنید، تماس بگیرید.

لطفاً توجه داشته باشید که طبق استانداردهای بین المللی برای انجام بازرسی عمومی خانه، بازرس نیازی به اندازه گیری شیب سقف ندارد. اما زیرسازی و شیب بندی پشت بام نیازمند این مهم می باشد. قاب بندی سقف یک کاربرد عملی هندسه است و شیب سقف عمدتاً بر اساس ویژگی های یک مثلث قائم الزاویه است. در این حالت باید به زیرسازی و شیب بندی ساختمان توجه کافی داشته باشیم.

 

زیرسازی و شیب بندی

آشنایی با شیب بندی های متفاوت

شرکت پردیسان بهترین مجری عایق کاری در ساختمان می باشد. در قاب بندی سقف به قاعده مثلث قائم الزاویه ران می گویند. ران فاصله از بیرون صفحه بالایی دیوار تا نقطه ای است که مستقیماً زیر مرکز خط الراس است. ساق عمودی مثلث خیز نامیده می شود، که فاصله ای است که تخته تیر سقف به سمت بالا از صفحه بالایی دیوار امتداد می یابد. زیرسازی و شیب بندی از موارد مهمی است که باید به آن توجه کرد.

شیب: شیب شیب سقف است که به صورت نسبتی از خیز عمودی به مسیر افقی بیان می شود، جایی که شیب بخشی از دهانه است. این نسبت همیشه به صورت اینچ در فوت بیان می شود.

نسبت شیب: سقفی که به ازای هر 1 فوت یا 12 اینچ دویدن 4 اینچ بالا می رود، شیب “4 در 12” دارد. اگر افزایش به ازای هر 12 اینچ دویدن 6 اینچ باشد، شیب سقف “6 در 12” است. شیب را می توان به صورت عددی به عنوان یک نسبت بیان کرد.  برای زیرسازی و شیب بندی باید اندازه گیری ها دقیق باشد. 

نسبت شیب مقدار معینی از افزایش عمودی را برای هر 12 اینچ اجرای افقی نشان می دهد. به عنوان مثال، شیب “4 در 12” را می توان به عنوان نسبت 4:12 بیان کرد. شیب “6 در 12” به صورت 6:12 بیان می شود.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در مولوی - قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکار آسفالت کاری

 

اصطلاحات و تعاریف

گام صدا: شیب سقف، شیب سقف است که به صورت کسری از تقسیم برآمدگی بر دهانه به دست می‌آید، جایی که دهانه سقف فاصله بین سطح بیرونی صفحه بالایی یک دیوار تا دیوار دیگر است. زیرسازی و شیب بندی را چک نمایید.

کسر گام: از نظر تاریخی کلمه “پیچ” به معنای نسبت بین ارتفاع یال به کل دهانه / عرض ساختمان یا نسبت بین طول تیر به عرض ساختمان بود. و در آن زمان، خط الراس معمولاً در وسط دهانه قرار داشت. این دیگر در شیوه های مدرن ساختمان سازی صدق نمی کند. برآمدگی را می توان در هر نقطه از دهانه، از مستقیماً وسط تا هر نقطه انتهایی دهانه قرار داد.

گفته می‌شود سقفی که 8 فوت از دهانه 24 فوتی بالا می‌رود دارای شیب “1 تا 3” است. اگر ارتفاع 4 فوت از یک دهانه 24 فوتی باشد، شیب سقف “1 تا 6” گفته می شود. اگر از نظر اندازه گیری برای زیرسازی و شیب بندی نیازمند راهنمایی باشید این موارد به شما کمک خواهد کرد. این اندازه گیری ها برای زیرسازی و شیب بندی بسیار اهمیت دارد.

گام را می توان به صورت عددی به صورت کسری بیان کرد. کسر گام نشان دهنده مقدار معینی از افزایش عمودی در کل دهانه است. برای مثال، با توجه به سقفی با ارتفاع 4 فوت و دهانه 24 فوت، شیب گام “1 تا 6” است که می تواند به صورت کسری از 1/6 بیان شود. گام “12 تا 24” به صورت 1/2 بیان می شود.

اصطلاح “پیچ” و “شیب” اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند که نادرست است. منظور آنها یکسان نیست. و شیب اطلاعات با ارزش تری نسبت به گام، همانطور که در این مقاله تعریف شده است، ارائه می دهد. لذا در مورد زیرسازی و شیب بندی باید تصمیمات جدی گرفته شود. 

 

پیمانکاری مطمئن

برای دریافت خدمات ویژه از شرکت پردیسان می توانید با کارشناسان شرکت تماس بگیرید. شرکت پردیسان ارائه دهنده ی انواع خدمات مربوط به زیرسازی و شیب بندی می باشد. به همین خاطر شما می توانید با خاطری آسوده تمامی پروژه های ساختمانی خود را به این شرکت بسپارید. با ما همراه باشید.

استفاده از خدمات شرکت برای همه با کیفیت و درجه یک ارائه می گردد. شما هم می توانید در این زمینه اطلاعاتی را از کارشناسان ما دریافت نمایید. با ما درتماس باشید.

5/5 - (12 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *