ایزوگام مناسب

در انتخاب ایزوگام مناسب باید ب برخی از مشخصات ایزوگام توجه خاص داشته باشیم تا بتوانیم ایزوگام مناسب انتخاب کنیم. قبل از این که بخواهیم مشخصات ایزوگام با کیفیت مرغوب را ب شما بگویم لازم است که توضیحاتی در باره ایزوگام ب شما ارایه کنیم.

ایزوگام یک نوع عایق پیش ساخته می باشد ک با توجه ب صولت و راحتی اجرای این نوع عایق کاری ها طرفدار های زیادی پیدا کرده است و در همه مناطق های قابل استفاده می باشد و در آب هوای متفاوت از لحاظ سردسیری و گرم سیری مورد استفاده میباشد. با توجه ب این که ایزوگام از مصرف بالای برخوردار است برای استفاده بیشتر ایزوگام های طرحدار نیز وارد بازار شده است ک برای اطلاع از این نوع ایزوگام می توانید ب لینک زیر مراجعه فرمایید و از قیمت این نوع ایزوگام اطلاع داشته باشید.

توضیحات بیشتر درباره ایزوگام طرحدار : ایزوگام طرحدار

 

ایزوگام مناسب

چگونه ایزوگام با کیفیت مناسب را انتخاب کنیم ؟

با توجه ب وجود انواع ایزوگام های با برند ها و نام های مختلف در سطح بازار انتخاب یک ایزوگام با کیفیت مناسب کار بسیار دشواری شده است ، برای این که بتوانیم راحت تر ایزوگام مورد نظر خود را پیدا کنیم باید برخی از نکاتی ک پایین ب شما گفته می‌شود توجه کنید.

  • وزن مناسب ایزوگام : یکی از معیار های مهم در انتخاب ایزوگام با کیفیت وزن مناسب است که بین ۳۷ تا ۴۲ کیلو گرم باشد.
  • قیمت مناسب : با توجه ب وجود افراد سود جو و با وسوسه کردن مشتریان با قیمت کمتر از عرف بازار اقدام ب فروش ایزوگام های درجه دو به عنوان ایزوگام درجه یک می‌کنند.
  • خرید از نمایندگی های مجاز : یکی از راه راحت برای خرید ایزوگام، تهیه ایزوگام مصرفی خود از طریق نمایندگی های میباشد ک شرکت پردیسان با دایر کردن نمایندگی های متعدد این فرصت را برای شما عزیزان فراهم کرده است.
  • ایزوگام تک لایه و دولایه : ایزوگام ها دو نوع هستند ک ایزوگام خوب از دولایه تشکیل شده است و با وزن ۴۲ کیلوگرم در بازار ها موجود میباشد.
  • میزان ضخامت : ضخامت ایزوگام باید بین سه نیم میل تا ۴ میل باشد.
این مطلب را بخوانید :  آسفالت در میدان قیام - قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکار آسفالت کاری

شرکت پردیسان چگونه ایزوگام های درجه یک را به مشتریان خود عرضه میکند؟

شرکت پردیسان با دایر کردن نمایندگی های خود در تهران و کرج این امکان را ب مشتری های خود داده است ک بتواند هم حضوری و آنلاین ایزوگام های مصرفی خود را تهیه کنند. و با حمل رایگان و با بارگیری رایگان این امکان برایشان ب وجود می آید که هزینه کمتری نسب ب بقیه شرکت ها پرداخت کنند.با توجه ب سابقه ای درخشان ک این شرکت دارد و با حضور چندین ساله خود اعتماد مشتریان خود را جلب کرده و با داشتن اصول و قواعد طبق استاندار های در خصوص مشتری مداری کلیه ی خدمات از جمله ، نصب ایزوگام ، فروش انواع ایزوگام ، ترمیم و لکه گیری ایزوگام و با ضمانت نامه های شرکتی معتبر خود ب مشتری خیال آسوده را برای مشتری های خود ب وجود می آورد.

شرکت پردیسان نمایندگی های خود را در کرج و در تمامی مناطق تهران از جمله شمال ، غرب ، جنوب و شرق تهران گسترش داده است. تا بتوانیم در اسراع وقت خدمات عایق کاری خود را انجام دهیم.

این مطلب را بخوانید :  چه چیزی ایزوگام را خراب میکند | 09128592911

 

شرکت پردیسان در تمامی مدت خدمت خود ب همشهریان عزیز مان تمام سعی خود را کرده است که بتوانید خدمات با کیفیت و ایزوگام مناسب ب مشتریان خود عرضه کنند و این افتخار ما هست ک بتوانیم ب مردم خود خدمت با ارزش ارایه کنیم.

پل ارتباطی و سریع با ما

09128592911
09388274213

5/5 - (7 امتیاز)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *