ایزوگام در دهقان ویلا

ایزوگام در دهقان ویلا

خدمات ایزوگام کاری پردیسان به صورت شبانه روزی تمام خدمات ایزوگام را با قیمت مناسب توسط ایزوگام کار ماهر در کرج ارائه می دهد ایزوگام به دلیل کاربردهای متنوعی که دارد از جمله پوشش های قوی و مقرون به صرفه شناخته شده است.

به همین دلیل این شرکت با بهره گیری از ایزوگام های مرغوب که با مواد درجه یک تولید شده اند توانسته با سابقه ۲۰ ساله خود مشتریان خود را راضی نگه دارد همچنین این شرکت به دلیل کار با برندهای معتبر ایزوگام و صادرات آمریکا کشورهای همسایه باعث افتخار برای این مرز و بوم گشته است.

شما عزیزان حتی برای انواع کفپوش ها و یا دیوارپوش ها میتوانید از ایزوگامهای شرکت پردیسان استفاده نمایید ایزوگامی که شما قصد استفاده و به کار بردن آن را دارید باید با اقلیم و شرایط آب و هوای منطقه شما سازگاری کامل داشته باشد.

به عنوان مثال اگر در منطقه گرمسیری زندگی می کنید که نور خورشید بسیار زیاد است باید از یک ایزوگام با روکش آلومینیوم برای جلوگیری از نفوذ نور خورشید به در درون ایزوگام استفاده نمایید.

 

ایزوگام دلیجان در دهقان ویلا

هنگامی که شرکت پردیسان اکیپ سیار خود را به محل اعزام می کند همراه آن یک عدد کارت فنی را نیز به نیروهای ماهر خود می دهد تا خیال شما بابت استاندارد کار و همچنین مهارت ایزوگام کاران آسوده و جمع باشد.

هنگام خرید ایزوگام از نمایندگی پردیسان شما یک عدد ضمانت نامه و بیمه نامه ۵ ساله را نیز دریافت می کنید که ضمانت سلامت ایزوگام شما می باشد اگر ایزوگام به خوبی نصب نشود و یا فردی که آن را نصب می‌کند همراه با چروکیدگی آن را استفاده کند بدون شک ایزوگام نخواهد توانست عمر مفیدی داشته باشد اما اگر نصاب با توجه به مهارت که دارد و قبل از نصب ایزوگام چروک های آن را با استفاده از حرارت مشعل صاف و یکدست نماید ایزوگام به راحتی به سطح مورد نظر چسبیده و انعطاف خود را حفظ می نماید.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت کاری در کمال شهر

مواد اصلی که به واسطه های فرآورده های نفتی در تولید ایزوگام به کار میرود همگی در مرغوبیت کالا نقش مهمی ایفا می کنند و بهتر این است که شما بدانید برای نصب ایزوگام قیمت خام و قیمت نصب با متراژ مورد استفاده می تواند نتیجه به دست آمده برای قیمت ایزوگام باشد.

 قیمت ایزوگام در دهقان ویلا

همچنین  اگر قصد خرید انواع ایزوگام را از نمایندگی پردیسان دارید می‌توانید قیمت های زیر را بررسی نمایید:
ایزوگام بام گستر کد ۱۱۷ قیمت روز ۲۹۵۰۰۰ تومان
ایزوگام جنت دلیجان قیمت روز ۲۵۵۰۰۰ تومان
ایزوگام ستاره طلایی قیمت روز ۲۷۰۰۰۰ تومان
ایزوگام متین دلیجان قیمت روز ۲۶۰۰۰۰ تومان
ایزوگام پشم شیشه ایران قیمت روز ۳۲۰۰۰۰ تومان
ایزوگام دژکام گستر دلیجان قیمت روز ۲۵۰۰۰۰ تومان
لازم به ذکر است که قیمت های ارایه شده با نوسان های قیمتی مواجع است و بدای اطلاع دقیق قیمت روز انواع ایزوگام با شرکت پردیسان تماس بگیرید.

ایزوگام در دهقان ویلا
ایزوگام در دهقان ویلا

09128592911
09388274213

در بیشتر اوقات اجرای کلی عایق ها محل مورد نظر نیاز به انجام کلی ایزوگام نیست و در مواردی میتوان با ترمیم و لکه گیری مشکل محل مورد نظر را رفع کنیم.
برای ترمیم و لکه گیری برای هر ۱۰ متر مربع قیمت عیب یابی و لکه گیری ۶۰۰۰۰۰ تومان میباشد.
برای لکه گیری و عیب یابی برای ۲۰ متر مربع ۱۰۰۰۰۰۰ تومان میباشد.
و برای متراژ های بالای ۳۰ متر ، به صورت متری محاسبه میشود.
درباره هزینه ها به هیچ عنوان جای نگرانی وجود ندارد بلکه این شرکت به صورت اقساطی نیز با شما عزیزان وارد کار می گردد.
برای ایزوگام کاری سرویس های بهداشتی شما می توانید از ایزوگام بدون روکش آلومینیوم استفاده نمایید و نکته مهم دیگر این است که ایزوگام دمیده که همانطور که از نام آن پیداست ماده اصلی آن قیر دمیده می باشد از کیفیت پایین تری برخوردار است و نفوذ آن نسبت به ایزوگام از حساسیت پایین تری بهره می برد .

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام روی کرسی چینی

که شما برای باطری اتومبیل می توانید از ایزوگام دمیده استفاده نمایید.

اما ایزوگام پلیمری که حدود ۶۰ یا ۷۰ درصد قیر خالص در آن وجود دارد یکی از ایزوگام های بسیار معروف می باشد که می توان در دسته بندی ایزوگام این مورد را نیز نام برد برای امنیت بیشتر ساختمان ایزوگام  پدیده بسیار فوق‌العاده است که پایداری و استقامت آن کاملاً امتحان شده و تضمین شده می باشد

زیرا از لایه های مختلفی در تولید آن استفاده گشته که می‌تواند سبک بودن و دوام آن را به راحتی تکمیل نماید ضخامتی که اضافه هم دارد باعث ایمنی بیشتر و استاندارد بالای کار می گردد .

اگر بخواهید که برحسب شکل ظاهری ایزوگام را تقسیم بندی نمایید ایزوگام  عادی که به عنوان مثال شما آن را زیاد دیده اید با روکش های متفاوت در بازار عرضه می شوند که چیزی حدود یک متر عرض و رول های آن ۱۰ متر می‌باشد اما برای سقف های شیروانی اصولاً از ایزوگام برش خورده که زیبایی و کیفیت خاصی نیز دارد مورد استفاده می باشد.

نصب ایزوگام در دهقان ویلا

نصب با دقت و ظرافت انواع ایزوگام در محل عای مختلف را به نصابان باتجربه پردیسان کرج بسپارید زیرا عملیات نصب اقدامی است که ماندگاری و طول عمر ایزوگام را تضمین می کند به همین خاطر باید به آن بسیار اهمیت داد.

چیزی که بسیار حایز اهمیت است وسایل و تحهیزاتی است که ایزوگام کار هنگام نصب باید با خود داشته باشد از قبیل:

دستکش مخصوص و لباس ایمنی که تمام این موارد به امنیت و ایمنی در کار کمک می کند.

 

به این مقاله امتیاز بدهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *