اگر قصد اجرای پروژه تعمیرات پشت بام خود را دارید، با آسودگی خاطر آن را به ما بسپارید. در این مقاله شما را با یک تیم حرفه‌ای جهت اجرای این نوع از تعمیرات آشنا می کنیم.

تعمیرات پشت بام شامل چه مواردی است؟

مهم ترین نکته این است که لحظه ای که نشت سقف مشاهده کردید ، برای تعمیر پشت بام برنامه ریزی شود. در صورت عدم مراقبت، حتی یک نشت کوچک نیز می تواند صدمات اساسی به خانه شما وارد کند. خوشبختانه تعمیرات پشت بام بسیار مقرون به صرفه تر از تعویض سقف کامل است.

شرکت پردیسان، یکی از برترین پیمانکاران عایق کاری و تعمیرات در تهران و کرج، آنچه را که باید در پست امروز بدانید توضیح می دهد. ما در مورد بهترین راه های شناسایی مشکلات پشت بام بحث می کنیم تا بتوانید برای تعمیر پشت بام، نحوه یافتن پیمانکار مناسب و روند تعمیرات برنامه ریزی کنید.

مشکلات سقف لکه دار

اولین چیزی که باید یاد بگیرید این است که چگونه مشکلات سقف را تشخیص دهید. بسیاری از صاحبان خانه ها وقتی صحبت از سیستم سقف آنها می شود ، ذهنیت “دور از چشم ، دور از ذهن” دارند. این یک اشتباه است زیرا سقف یکی از مهمترین قسمت های خانه شما است.

سقف شما دفاع اصلی خانه شما در برابر آب و هوا است و مشکلات سقف منجر به مشکلات بقیه خانه می شود. توجه دقیق به وضعیت سقف شما از آسیب دیدگی آب جلوگیری کرده و در هزینه های زیادی صرفه جویی می کند. هم چنین هزینه تعمیرات پشت بام را کمتر می کند.

به این دلیل که تعمیرات کوچک، هم چنین تعمیر و نگهداری پیشگیرانه بسیار مقرون به صرفه تر از تعمیرات گسترده پشت بام است. مهم است که مشکلات را زود تشخیص دهید. شما می توانید این کار را به دو روش انجام دهید.

برنامه ریزی منظم برای بازرسی های بام: به عنوان پیشروترین شرکت بام سازی در تهران و کرج ، می توانیم از پشت بام شما به خوبی مراقبت کنیم. ما می فهمیم که سیستم سقف شما چگونه کار می کند ، بنابراین می دانیم که کجا باید جستجو کنیم و چه چیزی را باید برطرف کنیم تا از وخیم تر شدن سقف یا حتی تشکیل آن جلوگیری شود.

بازرسی های حرفه ای ما می تواند طول عمر ، عملکرد و ظاهر سقف شما را بهبود بخشد ، مشکلات جزئی را قبل از اینکه به مشکلات اساسی تبدیل شوند ، برطرف کند. در این حالت قیمت تعمیرات پشت بام بسیار کم تر خواهد شد.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در آزادی - قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکار آسفالت کاری

خودتان بازرسی های تصویری ساده انجام دهید: همچنین می توانید سقف خود را بازرسی کنید. پشت بام را از نظر مشکلات از زمین اسکن کنید. همچنین می توانید در سقف خود به دنبال لکه های آب، عایق اشباع شده و سایر نشانه های نشت سقف باشید. از آنجا که پیشگیری بهتر از درمان است، لذا بهترین نوع عملکرد تعمیرات پشت بام زمانی اثر دارد که تشخیص زود هنگام باشد.

 

علائم رایج مشکلات بام

 

با داشتن چشمانی تیزبین و خوب، اگر می دانید کجا را جستجو کنید، می توانید این مشکلات را ببینید. اگر هرکدام از آنها را مشاهده کردید، بلافاصله با ما تماس بگیرید تا بتوانیم بازرسی کاملی انجام دهیم و تعمیرات لازم را انجام دهیم.

عایق شکسته یا کنده شده: تشخیص این مشکل از زمین آسان است. اگر می بینید که تکه های مختلفی از عایق روی بام یا در حیاط شما پر شده است ، با ما تماس بگیرید. باران شدید و وزش باد شدید ممکن است به پشت بام آسیب برساند یا آن را از بین ببرد.

عایق ترک خورده: برخی از ایزوگام های آلومینیومی دارای قطعات نازکی از فلز هستند که ما آنها را روی اتصالات و دره های سقف شما نصب می کنیم تا یک مانع ضد آب ایجاد کنیم. آنها از شکاف های سیستم سقف شما محافظت می کنند ، بنابراین اگر شکسته شود آب به راحتی عبور می کند. عایق ترک خورده می تواند در اثر آسیب هوا یا خوردگی ایجاد شود، در هر صورت نیاز به توجه فوری دارد.

اقدام درست و به موقع جهت تعمیرات پشت بام بسیار مهم و ضروری است اگر قصد دارید این بخش از تعمیرات را به ما بسپارید کافی است با ما تماس بگیرید. شماره های ما 09128592911 و  09388274213 می باشد. ما همه روزه پاسخ گوی شما هستیم.

راه آب ترک خورده: راه آب های کوچک مانند لوله های کوچکی هستند که از سقف شما بیرون زده اند و برای دفع رطوبت اضافی کار می کنند. معمولا زمانی که لوله ها از سقف بیرون می کشند اطراف آنها را عایق کرده مهر و موم می کند. متأسفانه ، راه آب ها می تواند با گذشت زمان خراب شود و منجر به ترک شود.

 

از دیگر نشانه های مشکلات پشت بام می توان به نورگیرهای نصب نشده ، تراکم در اتاق، تجمع مواد عایق موجود  در آسفالت در ناودان ها و لکه های آب اشاره کرد.

 

تعمیرات پشت بام چطور اجرا می شود؟ 

پیمانکار تعمیرات پشت بام

 

این مطلب را بخوانید :  آسفالت کاری در شمال تهران

اکنون وقت آن است که شما برای تعمیرات پشت بام خود با یک پیمانکار معتبر تماس بگیرید. برخی از صاحبان خانه ممکن است وسوسه شوند که عایق پشت بام خود را تعویض کنند ، حتی اگر مشکل جزئی به نظر برسد. قیمت تعمیرات پشت بام را سوال می کنند تا هر چه سریعتر اقدام نمایند.

 ما به عنوان یک متخصص در زمینه تعمیر پشت بام و نصب عایق های رطوبتی، توصیه نمی کنیم این کار را انجام دهید. یک عایق کار حرفه ای می تواند سقف شما را سریعتر ، با دقت و ایمن ترمیم کند. ما تجهیزات، آموزش و مهارت های لازم برای بالا رفتن از پشت بام شما و کار بر روی آن را داریم.

وقتی به دنبال یک پیمانکار بام خوب هستید ، باید به این عوامل اصلی توجه کنید: تجربه، گواهینامه ها و محل سکونت. منظور ما از مکان این است که شما باید یک پیمانکار محلی برای کار در پشت بام خود تماس بگیرید. چرا؟ یک پیمانکار محلی بهترین مواد برای استفاده و بهترین روش های عایق کاری را برای آب و هوای خاص منطقه شما می داند. و در هزینه تعمیرات پشت بام صرفه جویی می شود.

 

گواهینامه ها از این جهت مهم هستند که نشان می دهند پیمانکار صلاحیت نصب، تعمیر و نگهداری محصولاتی را که حمل می کنند، دارد. تولیدکنندگان عایق های رطوبتی قبل از اینکه محصولات خود را حمل کنند ، از پیمانکاران دارای  گواهینامه استفاده می کنند. گواهینامه تولید کننده یک صلاحیت مهم است که نشان می دهد یک پیمانکار یک متخصص باتجربه و ماهر است.

بنا بر این از آنجایی که تعمیرات پشت بام در تهران و تعمیرات پشت بام در کرج بسیار مهم و ضروری است برای پیش گیری از آسیب های شدیدتر هر چه سریع تر با عایق کاران و کسانی که در امور مربوط به تعمیرات پشت بام حرفه ای هستند تماس بگیرید تا در خصوص تعمیر پشت بام خود مشاوره های لازم را به شما ارائه نمایند.

در چنین شرایطی آگاهی از سوابق کاری گروهی که تعمیرات را به عهده می گیرند و قیمت تعمیرات پشت بام را به شما می گویند مهم است. گاهی گروه های کم تجربه با ارائه ی قیمت های بسیار پایین شما را ترغیب می کنند که از خدمات آنها استفاده کنید. اما اگر این گروه ها کار خود را به درستی انجام ندهند، مجبور می شوید هزینه تعمیرات پشت بام را چند باره بپردازید.

به این مقاله امتیاز بدهید

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!