ایزوگام در هشگرد

ایزوگام در هشگرد

نمایندگی ایزوگام در هشگرد

شرکت خدمات ایزوگام کاری پردیسان در کرج خرید و فروش انواع ایزوگام و نصب آن را با دقت و ظرافت بالا بر عهده دارد

همانطور که می دانید ایزوگام عایق حفاظتی و رطوبتی با پوشش دهی فوق العاده برای انواع پشت بام ها و بسیاری از محل های دیگر می باشد که شما برای جلوگیری از نفوذ انواع رطوبت و آب می توانید از این عایق که اصولاً از گونه ای از فرآورده های نفتی تولید شده است استفاده نمایید.

شرکت پردیسان با ۲۰ سال سابقه کار انواع خدمات آسفالت و قیر گونی را با قیمت مناسب و توسط افراد ماهر برای همشهریان محترم به انجام می رساند به دلیل صرفه اقتصادی که در ایزوگام کاری وجود دارد که عموم مردم از این پوشش استفاده می‌کنند .

خصوصاً سرویس‌های بهداشتی و پشت بام ها از جمله محل هایی هستند که بسیار با ایزوگام پوشش دهی می شوند محل های متفاوتی که در تولید ایزوگام استفاده می‌شود از جمله لایه الیاف پلی استیل و الیاف شیشه می باشد که استقامت و انعطاف پذیری ایزوگام را بالا میبرد.

شما برای مرغداری‌ها و دامداری‌ها از ایزوگام به خاطر سبک وزنی آن و دوام بسیار بالای آن می توانید به راحتی استفاده نمایید.
09128592911
دریافت مشاوره رایگان از جناب اقای مهندس عبدالله زاده
09388274213

نصب ایزوگام در هشگرد

نصب ایزوگام به دلیل حساسیت که دارد باید به افراد ماهر سپرده شود به همین دلیل شرکت ایزوگام کاری پردیسان هنگام اعزام ایزوگام کارگران و پیمانکاران این شرکت به محل یک کارت فنی صادر نموده تا مهارت و اصول استاندارد فرد را به مشتری عزیز ثابت نماید.

ایزوگام در هنگام نصب با بی‌دقتی همراه شود به هیچ عنوان نمی‌توان انتظار ماندگاری و طول عمر خوبی از آن داشت بیشتر ایزوگام کار آن هنگام نصب انواع ایزوگام اگر پوشش را با چروک همراه ببینند با مشعلی که در اختیار دارند مقدار حرارت را به ایزوگام وارد کرده تا ایزوگام کاملاً صاف و یکدست شود بعد از اینکه ایزوگام یکدست شد می‌توان بر روی سطوح مورد نظر آن را چسباند.

این مطلب را بخوانید :  هزینه آسفالت در غرب تهران

چسبندگی و انعطاف ایزوگام از جمله نکات مهمی است که باید به آن توجه بسیار زیادی شود در زیر سازی ایزوگام تمام حواس نصاب باید به این موضوع باشد که هیچگونه هوا وجود نداشته باشد زیرا بعدها به واسطه وجود هوا انواع برآمدگی وی و یا طبله بودن ایزوگام مشاهده خواهد شد که حتی برای ترمیم و لکه گیری نیز با مشکلاتی دست و پنجه نرم خواهد کرد.
09128592911
جناب اقای مهندس عبدالله زاده مسئول فروش انواع ایزوگام در کرج
09388274213

ایزوگام در هشگرد
ایزوگام در هشگرد

قیمت ایزوگام در هشگرد

قیمت ایزوگام مستقیم به کیفیت ایزوگام ارتباط دارد و ایزوگام درجه یک دولایه فولدار با قیمت میانگین ۲۵۰۰۰۰ تومان تا ۳۲۰۰۰۰تومان میباشد.
ایزوگام بام گستر کد ۱۱۷ قیمت روز ۲۹۵۰۰۰ تومان
ایزوگام جنت دلیجان قیمت روز ۲۵۵۰۰۰ تومان
ایزوگام ستاره طلایی قیمت روز ۲۷۰۰۰۰ تومان
ایزوگام متین دلیجان قیمت روز ۲۶۰۰۰۰ تومان
ایزوگام پشم شیشه ایران قیمت روز ۳۲۰۰۰۰ تومان
ایزوگام دژکام گستر دلیجان قیمت روز ۲۵۰۰۰۰ تومان
برای ترمیم و لکه گیری برای هر ۱۰ متر مربع قیمت عیب یابی و لکه گیری ۶۰۰۰۰۰ تومان میباشد.
برای لکه گیری و عیب یابی برای ۲۰ متر مربع ۱۰۰۰۰۰۰ تومان میباشد.
و برای متراژ های بالای ۳۰ متر ، به صورت متری محاسبه میشود.

انواع ایزوگام به‌جهت مواد اصلی آن به دو نوع پلیمری و دمیده تقسیم می‌شوند که البته ایزوگام پلیمری از کیفیت و استقامت بالاتری برخوردار می باشد .

ایزوگام ها باید از یک سطح یکنواخت و هموار تهیه شده باشند و هیچگونه تکه تکه بودن در آن قابل رویت نباشد زیرا در این هنگام شما باید متوجه شوید که این اقدام مورد نظر کاملاً تقلبی است حتی ایزوگام با هیچ گونه بوی نامطبوع همراه نیست.

این مطلب را بخوانید :  نصب ایزوگام روی سطوح مختلف

شرکت پردیسان هنگام بسته بندی و جابجایی انواع رول ها تمام حواس خود را به کار می گیرند تا ایزوگام باز نشود و با نظم و ترتیب بتوانند به محل مورد نظر فرستاده شود.

اگر ایزوگامی که شما قصد خرید آن را دارید با هرگونه فرو رفتگی و یا برآمدگی همراه باشد بدون شک کیفیت لازم را نخواهد داشت و این چنین است که پول شما کاملاً بیهوده مصرف شده است.

اصولاً  افرادی که به انعطاف پذیری بیشتر در ایزوگام توجه دارند ایزوگام تک لایه را برای محل مورد نظر خود انتخاب می‌کنند اما استقامت و دوام که در ایزوگام دولایه وجود دارد باعث برتری نسبت به ایزوگام تک لایه می شود.

در برخی مکان‌ها افراد مایل هستند که از روکش های رنگی و طرح دار ایزوگام استفاده نمایند زیرا زیبایی کار از اهمیت بالایی برخوردار است به همین دلیل شما برای نصب و تهیه انواع ایزوگام با روکش های مختلف می توانید با نمایندگی پردیسان و پیمانکاران این شرکت در ارتباط باشید.

در شرکت پردیسان اصولاً در پایان کار ایزوگام کار یک عدد فاکتور مالیاتی به مشتری عزیز تقدیم می کند تا شما بتوانید رضایت کامل از خدمات ایزوگام کاری این نمایندگی معتبر داشته باشید .

همچنین قابل ذکر است که ایزوگام روی آسفالت و شیروانی را با ضمانت بالا توسط افراد متخصص به شرکت پردیسان بسپارید

و با شماره تلفنهای زیر با این شرکت و جناب آقای مهندس عبدالله زاده در ارتباط باشید ارزانترین و بهترین ایزوگام را از شرکت ایزوگام کاری پردیسان در استان تهران و کرج بخواهید.
09128592911
09388274213

بیمه و مالیت ایزوگام امری است که به ضمانت ایزوگام مربوط است و یک ایزوگام استاندارد صددرصد بیمه نامه و ضمانت نامه را دارا می باشد به همین خاطر هنگام تحویل ایزوگام این موارد نیز لجاظ می شود.
کیفیت خوب حق شماست.

5/5 - (7 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *