گروه بازسازی ما مفتخر بوده تا خدمات بازسازی ساختمان شما را در ده ها حوزه مختلف به خوبی انجام و تحویل شما مشتریان عزیز بدهد. مجموعه ما بازسازی و تعمیرات ساختمان در کرج را به صورت کاملا حرفه ای از صفر تا صد بر عهده گرفته و نتیجه کار نهایی را با کیفیت و قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه به مشتریان خود تحویل می دهد. شما می توانید ضمن تماس با کارشناسان و دریافت مشاوره رایگان از پیشنهادات متخصصان با تجربه ما بهره کافی را ببرید و بهترین روش را جهت بازسازی و تعمیرات ساختمان خود انتخاب کنید.

بازسازی و تعمیرات ساختمان در کرج

بازسازی ساختمان در کرج باید به شکل کاملا حرفه ای انجام گرفته و هر گونه استفاده غلط از متریال یا مواد اولیه بی کیفیت و نامرغوب در دراز مدت به ساختمان ضربه زده و احتمال دارد موجب بروز مشکل در بخش های مختلف دیگر ساختمان شود. در نتیجه انتخاب یک بازسازی کار مجرب که به اصول بازسازی و ابزارهای آن مسلط بوده الزامی است. تیم بازسازی ما با تجربه ی دراز مدتی که در امر بازسازی دارد، برای بازسازی ساختمان و یا انجام تعمیرات آپارتمان در کرج خدمات زیر را انجام می دهد :

تخریب جزئی مانند دیوار ها و پارتیشن های مختلف و یا تخریب کل ساختمان جهت ساخت مجدد آن انجام امور سفت‌ کاری از جمله آماتور بندی و شناژ، ستون، دیوار چینی، تیغه چینی، مقاوم سازی ستون‌ ها، اجرای آهنگری ساختمان، ساخت و پیاده سازی انواع درب های آهنی، درب ضد سرقت، نرده های راه پله، درب پارکینگ و انواع درهای ورودی و داخلی و پنجره های فلزی ساختمان، اجرای تغییرات داخلی ساختمان اضافه کردن یا حذف کردن توالت و حمام اضافه کردن و یا حذف کردن اتاق خواب، کم یا زیاد کردن فضای داخلی، پارتیشن بندی خانه و ساختمان های اداری، اجرا و تعمیر انواع سقف کاذب، کناف، نور مخفی، انواع نقاشی ساختمان، کاغذ دیواری و غیره .

شما می توانید دکوراسیون داخلی منزل و یا محل کار خود را هر منطقه ای از کرج نظیر مصباح، حاجی آباد، جوادآباد، آسیاب  برجی، حصارک، میانجاده، حصار، کلاک و سر حدآباد که باشید به دست شرکت بازسازی ساختمان ما و مهندسان معماری کاردان سپرده و از مزایای صرفه جویی در وقت و هزینه خود بهره مند شوید‌. شما می توانید تغییرات مربوط به بازسازی ساختمان منزل خود و یا ساختمان اداری را به صورت سه بعدی پیش از اجرا مشاهده نمایید.

خدمات بازسازی و تعمیرات ساختمان در کرج

گچ کاری و تعمیر گچ ساختمان

اگر شما ساکن یک خانه قدیمی می باشید، تعمیرات گچ دیوار مشکلی است که هرچند وقت یک بار ممکن است برای شما رخ دهد. گچ کاری های قدیمی ساختمان ها یادگار دوره های گذشته بوده و جلوه ی زیبایی را به محیط می بخشند اما جهت حفظ آن ها در شرایط مناسب، لازم است که به دنبال علائم اولیه خرابی بوده تا آن ها را برطرف کنید.

به طور معمول انجام کلیه امور نازک کاری از جمله گچ کاری و تعمیر گچ ساختمان از جمله کار هایی هستند که شما می توانید آن را با اطمینان خاطر به ما سپرده تا برای شما انجام دهیم. تیم تخصصی بازسازی و تعمیرات ساختمان ما این کار را با بهترین کیفیت برای شما هر جایی از کرج از جمله منطقه ۱ : شهرک رسالت عظیمیه، حصار بالا، سرجوی، جهانشهر، بلوار جمهوری شمالی، کوی کارمندان شمالی، کوی اتحاد و … که باشید، به انجام می رساند.

کاشی کاری و تعمیر کاشی های ساختمان

هر فردی که مالک خانه ایی با مدت ساخت بالای ۱۵ سال باشد ممکن است به بازسازی و نوسازی آن فکر کند و قصد زیبا و مدرن کردن آن را داشته باشد . اولین مکانی از منزل که معمولا مورد بازسازی قرار می گیرد، آشپزخانه و سرویس بهداشتی است چرا که این دو مکان بیشترین آسیب را نسبت به سایر نقاط خانه می بینند. تعویض کاشی و سرامیک یکی از اصلی ترین بخش های باز سازی و نوسازی آشپزخانه  و حمام هستند . جهت نصب کاشی جدید شما به یک نصاب کاشی یا کاشی کار ماهر نیازمند می باشید . نصب کاشی حتما باید توسط یک کاشی کار مجرب و کاربلد انجام شود تا نتیجه کار برای شما رضایت بخش باشد.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در جنوب تهران

اگر شما به دنبال یک کاشی کار برای کاشی کاری و تعمیر کاشی های ساختمان از جمله سرامیک سنگ آنتیک، اجرا و تعمیر انواع نمای ساختمان و غیره در منطقه ۲ کرج شامل مناطق همت آباد، ویلا، کوی بنفشه، خلج آباد، اکبر آباد، کوی شقایق، حسین آباد، شهرک ذوب آهن، سرحدآباد، شهر صنعتی، شهرک شیخ سعدی، نوروز آباد، بلوار چمران، قلمستان، فردوسی ، شکرآباد، بلوار هفت تیر و ..‌. می گردید بهتر است بیشتر از این زمان خود را تلف نکنید و با ما تماس حاصل بفرمایید. شما با در خواست بهترین کاشی کار برای نصب و یا تعمیر کاشی خانه خود ، روند کار بازسازی و نوسازی سریع تر طی می کنید.

لوله کشی آب و نوسازی لوله کشی و تعمیر

بازسازی لوله کشی ساختمان جزء خدماتی است که همواره در تمام ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. در این مورد فرقی ندارد که ساختمان شما نوسازبوده و یا چند سالی از احداث آن گذشته است، تنها چیزی که می تواند این سیستم را مدت زمان بیشتری سالم نگه دارد، کیفیت مواد اولیه مورد استفاده می باشد.

لوله ها بخشی از ساختمان هستند که با چشم مسطح دیده نمی شوند به همین علت اگر دچا  فرسودگی، نشتی و ترکیدگی، زنگ زدگی و … شوند به راحتی قابل مشاهده نبوده و عدم کم توجهی به این موضوع می تواند موجب ایجاد خسارات های مالی و جانی جبران ناپذیری برای شما شود. بنابراین اگر شما به دنبال نصاب لوله کشی آب و یا تعمیرکار لوله کش در مناطق مختلف کرج از جمله منطق ۳ شامل شهرک ناز، شهرک شهید رستمی، فردیس ، حافظیه ، نجف آباد ، شهرک پاسدار ، شهرک دهکده ( شهرک خانه ) هستید می توانید با مجموعه متخصص ما تماس گرفته تا در کمترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف نماییم.

لوله کشی فاضلاب ساختمان و تخلیه چاه فاضلاب ساختمان

لوله کشی فاضلاب ساختمان مجموعه ای از لوله ها و اتصالات مرتبط با یکدیگر می باشند، که وظیفه آن ها خارج کردن آب و همچنین گازهای آلوده از ساختمان ها است. انتقال آب های آلوده در این سیستم به وسیله ی لوله های قائم و لوله اصلی فاضلاب صورت می پذیرد و گاز های آلوده را نیز لوله های هواکش به خارج از ساختمان هدایت می نمایند.

شما می توانید در مواجه با هر گونه مشکل در رابطه با تخلیه چاه فاضلاب ساختمان با تانکر و پمپ کف کش و ارتفاع زن در کرج بخصوص در منطقه ۴ از جمله فاز 1 ، 2 ، 3 ، 4 و 5 مهرشهر ، شهرک دریا ، حسین آباد افشار ، احد آباد ، رجب آباد ، اسد آباد ، کوی فرهنگ ، کوی زنبق ، شهرک ولی عصر و … که موجب ایجاد آلودگی محیط خانه و یا سلب آسایش ساکنین ساختمان شده است با تیم کاری متخصص ما تماس گرفته تا در مدت کوتاهی مشکل شما را برطرف نماییم.

بازسازی سرویس بهداشتی در کرج

برق کشی ساختمان و انجام تعمیرات برق کشی

برق کشی ساختمان شغلی قدیمی و موثر بوده که اهمیت زیادی در امنیت منزل و یا محل کار شما دارد. سرویس سیم کشی و تعمیرات ساختمان از جمله خدمات پرطرفدار شرکت ما است که به وسیله متخصصین برقکار ارائه می‌ شود و درصد بالای رضایت افراد از این مجموعه نشان‌ دهنده ی کیفیت آن می باشد. اگر شما در جست و جوی یک برق کار کاربلد و فنی جهت سیم کشی و یا تعمیرات برق کشی ساختمان خود در کرج و مناطق مختلف آن از جمله منطقه ۵ : دهقان ویلای اول و دوم ، شهرک پردیسان ، شهرک شهید چمران ، شهرک مهران ، کرج نو ، شهرک موحدین ، گلشهر، درختی ، میدان عطار ، گلزار ، انوشیروان ، حصارک پایین ، رضا شهر ، شهرک ولیعصر ، شهرک قائمیه ، شهرک گلها و … هستید، می توانید با خیالی آسوده و اطمینان کامل کار خود را به ما بسپارید.

بیشتر بخوانید:بازسازی ساختمان در غرب تهران

تعمیرات توالت فرنگی ساختمان

شرکت ما در رابطه با خدمات نصب و تعمیر توالت فرنگی نظیر تبدیل توالت ایرانی به فرنگی در کرج به طور فوری و شبانه روزی و در تمامی محله های کرج از جمله منطقه ۶ : باغستان غربی، بیدار چشمه، حصارک بالا، حیدر آباد ، شهرک گلدشت ، پیشاهنگی ، شهرک طالقانی، شاهین ویلا، صوفی آباد، شهرک ظفر و … پاسخگوی مشکلات مشتریان عزیز بوده و شما می توانید جهت دست یافتن به اطلاعات لازم با افراد ماهر و حرفه ای ما در زمینه نصب توالت فرنگی و یا تعمیر آن و یا رفع گرفتگی توالت فرنگی تماس گرفته تا در کمترین زمان ممکن مشکلات شما را حل نمایند.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام قیرگونی آسفالت در شرق تهران

رفع نم ساختمان و بوی بد منزل و تشخیص ترکیدگی لوله آب منزل با دستگاه

شرکت بازسازی و تعمیرات ساختمان در کرج با بهره گیری از بهترین فنی کاران و متخصصان ساختمانی فعال می تواند در رفع نم ساختمان و بوی بد منزل، رفع بوی گند فاضلاب ساختمان و از بین بردن بوی بد توالت و حمام ساختمان با مجهز بودن به مدرن ترین و کارآمد ترین تجهیزات نم گیری، تشخیص ترکیدگی لوله آب منزل با دستگاه و تعمیر نوسازی لوله کشی و ترمیم کل قسمت آسیب دیده و تحویل کار به صورت تمام شده و یکجا مشکل شما را برطرف نماید.

بنابراین شما همشهریان گرامی علی الخصوص منطقه ۷ : رجایی شهر (گوهردشت )، شهرک بهارستان شرقی، شهرک بهداری، شهرک جهازیها، حسن آباد، شهرک امام رضا، شهرک فرهنگیان، شهرک اوج، کوی امامیه، کوی قائم می توانید با مجموعه مجرب ما در این باره تماس گرفته تا مشکل شما را در کوتاه ترین زمان برطرف نماییم .

تعمیر و نگهداری انواع موتورخانه، تعمیر لوله کشی پکیج و پمپ آب ساختمان

همه موتور خانه ها، پس از نصب و راه اندازی، نیاز به تعمیر و نگهداری دارند. تعمیر و نگهداری موتور خانه ها می توانند شامل تغییر فصل موتورخانه، سرویس، تعمیر انواع پمپ آب ساختمان جهت آبرسانی بهتر به طبقات بالا، منبع دوجداره یا کویل دار، منبع انبساط، شیرآلات موتور خانه، بویلر یا دیگ موتور خانه، چیلر، برج خنک کن، سرویس و اسید شوئی مبدل های حرارتی و سرویس یا تعمیر مشعل باشند.

برای موتور خانه‌ های ساختمان های بزرگ و با ظرفیت بالا که اغلب برای مجموعه‌ های مختلف مسکونی، تجاری، اداری، تفریحی و صنعتی و … استفاده می‌ شود.

به طور معمول جهت تعمیر و نگهداری انواع موتورخانه، تعمیر لوله کشی پکیج و تعمیر انواع پمپ آب ساختمان باید از افراد آشنا به امور تاسیساتی و فنی قهار استفاده شود، لذا به شما مشتریان گرامی توصیه می کنیم، به تعمیر و نگهداری و بازدید های دوره ای موتور خانه ساختمان خود اهمیت داده و آن را در فواصل شش ماهه در برنامه زمان بندی قرار دهید تا از خسارت ها و هزینه های جبران ناپذیر جلوگیری کنید، تیم کاری متخصص ما در این حوزه در خدمت شما مشتریان عزیز ساکن کرج و مخصوصا منطقه ۸ : برغان ، خیابان ولیعصر ، اسلام آباد ، خیابان بهار ، خیابان چالوس می باشد.

تعمیر و سرویس کولر ساختمان

سرویس کولر یکی از کار هایی است که سالانه قبل از راه اندازی آن جهت جلوگیری از بروز مشکلات در آن، باید انجام شود. شما باید توجه داشته باشید که قیمت سرویس کولر به مراتب بسیار پایین‌ تر از هزینه تعمیر آن می باشد. پس بهتر است این کار توسط یک سرویسکار کولر ماهر انجام گیرد تا کولر شما بیشترین راندمان را داشته و قبل از بروز هر اختلالی در آن، عیب یابی کولر توسط متخصص، صورت پذیرد.

در همین راستا شما می‌ توانید از خدمات سرویس و تعمیر کولر شرکت ما در شهر کرج و مناطق مختلف آن از جمله منطقه ۹ و ۱۰ از قبیل : بلوار بلال، آسیاب برجی، کارخانه قند، گلشهر ویلای شرقی، کوی کارمندان جنوبی، مظاهری، دانشکده کشاورزی، شهرک سیمین دشت، رزکان، مهرویلا، شهرک منظریه، کوی 110، کوی لاله، دولت آباد، شهرک هفده شهریور، گلستان، شهرک ارم، شهرک شهید حسینی، چهار باغ، شهرک وحدت (راه آهن )، واریان شهر استفاده نمایید.

حفر چاه فاضلاب ساختمان، نوسازی و تعمیر آن

حفر انواع چاه فاضلاب ساختمان، نوسازی و تعمیر چاه فاضلاب و انجام لایروبی چاه فاضلاب منازل و ساختمان ها همگی از جمله خدمات مربوط به شرکت ما در شهر کرج و حومه مخصوصا مناطق ۱۱و ۱۲ : کلاک بالا ، کلاک پائین ، حصار، احمدیه، شهرک جهان نما، کیانمهر، گلستان، قزل حصار، آق تپه، سهرابیه می باشند‌.

4.9/5 - (19 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *