آیا شما می دانید ایزوگام سنگریزه ای چیست و چه کاربردی دارد؟ آیا این عایق رطوبتی با ایزوگام های معمولی تفاوت دارد؟ ایزوگام سنگریزه ای به عنوان یکی از نوین ترین و خاص ترین انواع ایزوگام در کشور شناخته شده است که در حال حاضر می توان آن را در مدل ها و رنگ های مختلف در بازار های داخلی مشاهده نمود.

ایزوگام سنگریزه ای نام های دیگری به اسم ایزوگام شنی و یا ایزوگام ماسه ای نیز دارد که در رنگ های بسیار متنوع و با سنگدانه هایی طبیعی و جذاب تولید شده است که به منظور استفاده در سطوح خاصی کاربرد دارد. رنگ های جذاب و استحکام این عایق رطوبتی، همه را حیرت زده کرده است. نحوه ی نصب یا ترمیم این عایق رطوبتی برای شرکت پردیسان گستر مورد توجه قرار گرفته است.

ایزوگام سنگریزه ای چیست ایزوگام با روکش سنگریزه ای

ایزوگام سنگریزه‌ ای همانند ایزوگام‌ های عادی یک نوع عایق رطوبتی محسوب می شود و برای نصب در مکان‌ هایی همچون پشت‌ بام‌ها، استخرها و غیره مورد استفاده قرار می‌ گیرد. ایزوگام شنی بسیار شبیه به ایزوگام عادی می باشند و تنها تفاوت آن ها در لایه بیرونی شان است؛ به این صورت که در ایزوگام سنگریزه‌ ای به‌ جای ورق آلومینیوم از سنگ‌ ریزه ها با رنگ طبیعی استفاده‌ شده است.

از آنجایی که این نوع عایق بیشتر جنبه ی تزیینی دارد، در رنگ‌ های مختلفی نظیر قرمز، سفید، سبز، طوسی و غیره در طیف‌ های متنوع تولید می‌ شود. این سنگ‌ ریزه‌ ها همان طوری که گفتیم دارای رنگی طبیعی هستند به طوری که در اثر تابش نور مستقیم خورشید، حرارت، رطوبت و یا فشار تغییر رنگ پیدا نخواهند کرد. ایزوگام ماسه ای در رنگ‌ های مختلف، تفاوتی در جنس نداشته و تنها رنگ آن‌ ها متفاوت می باشد.  سنگریزه های دارای رنگ طبیعی را پس از اینکه تحت فشار و حرارت خیلی زیادی قرار دادند، به جای فویل آلومینیوم روی سطح رویی ایزوگام قرار می‌ دهند. علاوه بر این پوشش سنگریزه ای، سطح عایق رطوبتی از صدمات فیزیکی و همچنین آثار مخرب اشعه UV نیز جلوگیری می‌ نماید.

این مطلب را بخوانید :  قیمت آسفالت تنی

ایزوگام سنگریزه ای دلیجان

ایزوگام شنی نوعی از محصولات تولیدی ایزوگام دلیجان است که به علت داشتن تنوع رنگی مختلف در ایزولاسیون مکان‌ ها و فضاها به منظور هماهنگی و مطابقت با محیط اطراف  کاربرد بسیار زیادی دارد. این عایق رطوبتی از یک یا دو لایه حامل با دوام و با ضخامتی در حدود ۲ تا ۵/۵ میلی متر ساخته شده است.

این لایه‌ های حامل بر اساس کاربرد ایزوگام از انواع تیشوی ۶۰ الی ۱۲۰ گرمی و یا از پلی‌ استر ترموباند با خصوصیت های متفاوت به کار می‌ روند. لایه حامل در زمان ساخت ایزوگام  با یک لایه قیر پلیمری با کیفیت بسیار بالا پوشش داده می‌ شود. از رنگ مناسب ایزوگام سنگریزه ای دلیجان بسته به نوع ایزولاسیون مکان استفاده می‌ کنند. به عنوان مثال سنگریزه آبی، مناسب برای عایق‌ کاری استخر بوده و از نوع قهوه ای آن نیز برای عایق‌ کاری مکان هایی مانند باغچه استفاده می‌ نمایند.

قیمت ایزوگام سنگریزه ای در تهران

نرخ ایزوگام سنگریزه ای با هزینه ی نصب را با ارزان ترین قیمت ایزوگام سنگریزه ای در تهران و حومه را از ما بخواهید. قیمت ها به عوامل گوناگونی بستگی دارند از جمله نوع ایزوگام پشت بام مصرفی که کیفیت آن بالا یا متوسط باشد، که این موضوع به متریال و مواد اولیه مصرف شده در تولید آن در کارخانه ها مربوط می باشد که موجب تفاوت قیمت ایزوگام ها نسبت به یکدیگر می شود. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت ایزوگام با کارشناسان فروش مجموعه پردیسان گستر تماس حاصل فرمایید.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در فردیس-نصب ایزوگام-قیمت و هزینه ایزوگام

شرکت ما ارائه دهنده ی خدمات ایزوگام ، قیرگونی و آسفالت در تمام مناطق تهران و حومه همراه با کادری مجرب و متخصص در اجرا و نصب ایزوگام سنگریزه ای در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد.

قیمت ایزوگام شنی در کرج

شرکت پردیسان گستر با تیم کاری حرفه ای که دارد، پاسخگوی تمام نیاز های شما همشهریان عزیز در کرج می باشد. هزینه عایق رطوبتی شنی نیز مانند انواع دیگر ایزوگام های موجود در بازار بر حسب مشخصات فنی و مزیت هایی که دارد، می تواند متفاوت باشد و همین امر موجب شده تا اکثر کارشناسان و کارخانه های تولید کننده ایزوگام شنی بر مبنای سفارش و نیاز مشتریان خود و همچنین متریال مورد استفاده در تولید ایزوگام شنی اقدام به قیمت گذاری آن کنند.

ایزوگام سنگریزه ای با تولید ویژه ای که دارد، یکی از بهترین گزینه های انتخابی می باشد. برای اطلاع از بهای روز ایزوگام سنگریزه ای شما می توانید به سایت ما یعنی پردیسان گستر سری بزنید. شرکت ما به عنوان نمایندگی ایزوگام در کرج و حومه، دارای بهترین نوع ایزوگام های با کیفیت و مرغوب را در بین عایق های تولید شده در بازار می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *