ایزوگام در شرق تهران

ایزوگام در شرق تهران
خدمات ۲۰ ساله ایزوگام کاری شرکت پردیسان را در شرق تهران مشغول به ارائه می‌باشد و شما در مناطقی از جمله:
تهران نو ، حشمتیه ، وحیدیه ، پیروزی ، شمس آباد ، نظام آباد ، نارمک ، گرگان ، منصورآباد ، تهرانپارس ، نیروهوایی ، کالاد ، شهرک امید ، مجیدیه ، حکیمیه

می توانید از این خدمات استفاده نمایید.
بهتر است بدانید ایزوگام کاری به دلیل تولید آن در فرآورده‌های نفتی در ایزوگام از جمله عایق های حفاظتی برای انواع نم و رطوبت بسیار عالی محسوب می شود.
که شما می توانید برای مکان های بسیاری از جمله سرویس‌های بهداشتی؛ پشت بام ها و حتی نمای ساختمان خود از آن بهره ببرید.
مقرون به صرفه بودن هزینه ایزوگام و نصب آن نسبت به آسفالت از جمله دلایل بسیار خوب و عالی در محبوبیت این عایق به حساب می آید.
خدماتی مانند لکه‌گیری و بازسازی انواع ایزوگام کهنه و قدیمی که نیاز به تعمیرات دارند را میتوانید آر شرکت پردیسان به صورت شبانه روزی و با داشتن تجهیزات کامل در مناطق شرق تهران به خوبی به ثمر می‌رسانند.
برای ترمیم و لکه گیری برای هر ۱۰ متر مربع قیمت عیب یابی و لکه گیری ۶۰۰۰۰۰ تومان میباشد.
برای لکه گیری و عیب یابی برای ۲۰ متر مربع ۱۰۰۰۰۰۰ تومان میباشد.
و برای متراژ های بالای ۳۰ متر ، به صورت متری محاسبه میشود.

قیمت ایزوگام در شرق تهران

توجه داشته باشید که نصب ایزوگام اگر با رعایت استاندارد و اصول خاص خود انجام نپذیرد بدون‌شک کیفیت و دوام خوبی نخواهد داشت زیرا نصب ایزوگام در کنار جنس آن حائز اهمیت می باشد و بهتر است بدانید که قیمت انواع ایزوگام به شرح زیر می باشد :

ایزوگام بام گستر کد ۱۱۷ قیمت روز ۲۹۵۰۰۰ تومان
ایزوگام جنت دلیجان قیمت روز ۲۵۵۰۰۰ تومان
ایزوگام ستاره طلایی قیمت روز ۲۷۰۰۰۰ تومان
ایزوگام متین دلیجان قیمت روز ۲۶۰۰۰۰ تومان
ایزوگام پشم شیشه ایران قیمت روز ۳۲۰۰۰۰ تومان
ایزوگام دژکام گستر دلیجان قیمت روز ۲۵۰۰۰۰ تومان
قیمت هایی که ارائه گشت ممکن است با نوساناتی همراه باشد بخاطر شرایط بازار که البته این شرکت معتبر ایزوگام کاری بصورت اقساطی نیز اماده همکاری با انواع شرکت ها و نهادهای دولتی نیز می باشد.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در مینای شمالی - قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکاری آسفالت کاری
ایزوگام در شرق تهران
ایزوگام در شرق تهران

09128592911
09388274213

برای محاسبه هزینه ایزوگام در پشت بام ابتدا قیمت ایزوگام خریداری شده را بدست می آوریم و سپس قیمتی که تفاهم کرده اید برای نصب ایزوگام را با قیمت خام ایزوگام جمع میکنیم و سپس حاصل را به متراژ کل استفاده شده ایزوگام را ضرب میکنیم و قیمت دقیق را برایتان مشخص میشود.

قیمت خام ایزوگام + قیمت نصب ایزوگام × متراژ استفاده شده=حاصل به دست امده هزینه ایزوگام

ایزوگام کاری در مناطق شرق تهران اصولاً با ارائه فاکتور مالیاتی انجام می‌پذیرد و شما همچنین در هنگام خرید ضمانتنامه و بیمه نامه معتبر را دال بر کیفیت درست ایزوگام تحویل میگیرید که همین امر نشان دهنده کیفیت و مجاز بودن محصول می باشد.
بسیاری به خاطر هزینه پایین ایزوگام نسبت به خرید آن اقداماتی را انجام می‌دهند و نمی‌دانند که این گونه عایق یک عایق کاملا تقلبی می باشد زیرا کیفیت پایینی دارند و بهتر است بدانید که بوی نامطبوعی نیز در آنها وجود دارد که گازوئیل مانند نیز دارد.

ایزوگام کار در شرق تهران
همچنین ریزدانه های پودری که به دست میچسبد از جمله عوامل ایزوگام نامرغوب به حساب می‌آید اما شما به راحتی با دیدن نشان استاندارد بر روی ایزوگام می توانید به مرغوب بودن و با کیفیت بودن آن پی ببرید و همچنین به تاریخ تولید و انقضای آن نیز باید توجه خوبی داشته باشید این نکته را از یاد نبرید که ایزوگام نباید هیچ گونه ترک یا شکستگی در ابتدای کار داشت بسته باشد و اگر چروکیدگی در آن موجود باشد با حرارت دادن مشعل توسط نصاب عزیز کاملاً یکدست می شود.
و همچنین شما می توانید به راحتی آن را بر سطح مورد نظر بچسبانید و چسبندگی یکی از نکات اصلی در نصب ایزوگام می باشد که کیفیت آن را تضمین می نماید و شما می توانید بین ۱۰ تا ۱۵ سال از آن به راحتی استفاده کنید.

این مطلب را بخوانید :  قیمت نصب ایزوگام در تهران

هزینه نصب ایزوگام در مناطق شرق تهران مانند :
تهران نو ، حشمتیه ، وحیدیه ، پیروزی ، شمس آباد ، نظام آباد ، نارمک ، گرگان ، منصورآباد ، تهرانپارس ، نیروهوایی ، کالاد ، شهرک امید ، مجیدیه ، حکیمیه با قیمت باور نکردنی انجام می پذیرد که شما را به رضایت از این خدمات وا می دارد ، توجه داشته باشید ایزوگام در دمای خاصی در فضای بسته صورت می یگرد که البته نصاب همیشه به این نکات ایمنی با احتیاط برخورد می کند که سلامت کار را نشان می دهد .
ارزان ترین و بهترین ایزوگام را در نمایندگی رسمی ایزوگام کاری پردیسان تجربه کنید با سابقه طولانی پیمانکاران ما و نصابان ماهر و کاربلد باعث گشته این شرکت به موفقیتی روزافزون دست یابد که شامل ارائه خدمات متنوع در سرتاسر استان تهران می باشد .
شما نسبت به شرایط اقلیمی باید نوع ایزوگام در ابعاد مختلف خود را انتخاب نمایید که اینگونه استاندارد انتخاب ایزوگام را حفظ کرده باشید.
هرگونه ایزوگام کاری برروی ایزوگام کهنه و بر روی سطوح مختلف را به نمایندگی پردیسان بسپارید تا کیفیت را مشاهده نمایید .
انواع ایزوگام روی حلب و شیروانی بصورت شبانه روزی توسط اکیپ ماهر و سیار با قیمت ایزوگام مناسب در کیفیت و روکش های متنوع و بالا در شرکت پردیسان موجود می باشد.

3/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *