آسفالت در خواجه نظام

آسفالت در خواجه نظام 

شرکت خدمات اسفالت کاری پردیسان

آسفالت سرد که آن را با نام تراشه آسفالت هم شاید بشناسید از جمله آسفالت های بسیار مورد کاربرد و پرفروش می باشد که با گذشت زمان کارکردی شبیه اسفالت گرم نیز از خود نشان می دهد.

حمل نقل ؛ توزیع و پخش انواع آسفالت به شکل دستی و مکانیزه برای اجرا و به ثمر رساندن آسفالت کاری انواع محوطه ،خیابان،پارکینگ،مجموعه های ورزشی به خوبی انجام می پذیرد.

هزینه آسفالت در خواجه نظام 

قیرپاشی تک کت و پریم کت با زیرسازی ب و انجام انواع کوبش قوی غلطک های به روز برای دوام و استقامت ویژه اسفالت وهم سطح شدن روکش ان حائز اهمیت است.
چنانچه آسفالت مورد نظر شما به بازسازی، تعمیرات و ترمیم ترک ها و درزگیری نیاز داشته باشد میتوانید از اکیپ سیار این شرکت استفاده کنید و تمام خدمات ما را بررسی نمایید.
آسفالت برای پشت بام هر متر مربع ۲۸۰۰۰هزارتومان از متراژ ۲۰۰ متر به بالا میباشد و کمتر از متراژ ۲۰۰ متر به صورت توافقی انجام میشود.

آسفالت خیابان هر سانت ۱۸۰۰۰هزار تومان میباشد.
آسفالت معمولی برای کوچه هر متر مربع
۵۵۰۰۰هزارتومان از متراژ ۵۰۰ متر به بالا
زیرسازی آسفالت با قلتک سنگین تا ۵ سانت مخلوط
ریختن بالای ۵۰۰ متر هر متر مربع ۲۵۰۰۰هزارتومان
اب پاش وقلتک زنی هر متر مربع ۲۰۰۰۰ هزار تومان میباشد.
قیرپاشی با دستگاه قیر پاش هر متر مربع ۲۳۰۰۰ هزار تومان میباشد ، توضیح اینکه متراژ ها بالای ۵۰۰ متر باشد.
لازم به ذکر است که قیمت های ارایه شده با نوسان های قیمتی مواجع است و بدای اطلاع دقیق قیمت روز انواع اسفالت با شرکت پردیسان تماس بگیرید.
09128592911
09388274213

چنانچه قصد استفاده از تراشه اسفالت را داشته باشید میتوان برای مکان های زیر در نظر گرفت:
انواع جاده خاکی و حیاتهای بزرگ و بسیاری از جاده ها و راههای گل و لایی و استفاده برای انواع جدول کاری های نهری و کانیوا و همچنین در نظر داشته باشید اجرای کلیه ی زیرسازی،صاف کردن ؛آب پاشیو کوبیدن با انواع غلتک های سنگین به همراه خاکبرداری و خاکریزی نکات مهم در آسفالت کاری هر مکانی محسوب می گردد.
حمل و نقل سریع اسفالت با ماشین الات به روز در این شرکت موجود است که به سرعت کار اهمیت بالایی می بخشد،
قیر پاشی پریمکت و تک کت و انجام انواع آسفالت کاری در استان تهران – کرج و غرب ایران با قیمت مناسب و بصورت فینیشر و مکانیزه با کیفیت بالا و اجاره اناوع غلطک دستگاه برش اسفالت و کاتر انجام می پذیرد.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در کوثر - 09128592911 - قیمت و نصب ایزوگام

هرگونه تعمیرات و ترمیم استفالت را به خاطر حفظ جان و استاندارد کار مهم در نظر بگیرید چرا که در غیر این صورت برای انواع وسایل نقلیه و عبور و مرور افراد حتی مشکلات بسیاری به وجود می آورد.
ضخامت اسفالت با تراکم ان در رابطه است و به یک نواختی سطح اسفالت کاری ربطی ندارد و مهم ترین نکته ضخامت آن محسوب می شود.

شما عزیزان نیز میتوانید برای اطلاع داشتن از آخرین قیمت ها و هزینه محاسبه اسفالت با ما تماس بگیرید.

پل ارتباطی شما عزیزان با ما

09128592911

09388274213

زیرسازی اصولی و بر پایه ی اصول استاندار را با کوبش قوی غلتک برای دوام و استحکام بالای آن وهم سطح کردن زیره ‌کاری موجود در  آسفالت باید در نظر گرفت.

تعمیرات و بازسازی انواع اسفالت را به اکیپ سیار ما بسپارید چرا که تعمیرات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و بی توجهی به آن باعث بروز مشکلات بسیار زیادی نیز می گردد که به هیچ عنوان ارزش مادی ندارد.

اجرای درست و با کیفیت خدمات آسفالت کاری در استان تهران و کرج بصورت شبانه روزی و تهیه و توزیع انواع آسفالت و روکش کردن انواع خیابان ها، کوچه ها، معابر و بسیاری از  محوطه ها به شکل دستی و به شکل مکانیزه در این شرکت معتبر و با سابقه انجام می‌گیرد.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در خزانه -قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکاری آسفالت
آسفالت در خواجه نظام
آسفالت در خواجه نظام

انجام کلیه امور زیرسازی و آسفالت کاری برای پر کردن حفاری و همچنین به خاطر داشته باشید  تراشیدن و کندن انواع اسفالت فرسوده،کهنه و قدیمی  و معیوب وترک برداشته در خیابان ها و محوطه ها را به شرکت اسفالت کاری پردیسان در تهران با اکیپ سیار و ماهر بسپارید تا کیفیت را مشاهده کنید.

به یاد داشته باشید که به هیچ عنوان روکش و یک دست بودن اسفالت معیار و ملاک نیست بلکه تراکم و ضخامت مواد اولیه زیر سازی آن مورد قضاوت قرار میگیرد.

آسفالتکاری در خواجه نظام 

در نظر داشته باشید تمامی خدمات اسفالت کاری از جمله :

تهیه و توزی انواع اسفالت سرد و گرم ،انواع آسفالت دوبینه ؛توپکا؛بیندر با قیمت مناسب در این شرکت ارائه می گردد.

اجاره انواع غلطکهای مناسب راهسازی برای انجام خدمات اسفالت کاری در این شرکت معتبر موجود می باشد.

قیمت آسفالت در خواجه نظام 

.اجرا و نصب و توزیع انواع خدمات مربوط به امورساختمان وراسازی و محوطه سازی و همچنین انواع جدول بندی را به اکیپ ماهر ما بسپارید.

.انجام تمامی لکه گیری و تعمیرات مربوط به اسفالت کاری  برای هرچند متر را با ما در میان بگذارید تا در کم ترین زمان ممکن بهترین ها را برای شما به وجود آوریم.

هدف شرکت پردیسان تنها کسب رضایت شما عزیزان می باشد چرا که تبلیغ اصلی این شرکت شما همشهریان عزیز هستید.

برای انجام زیر سازی با شیب مناسب و اسفالت مکان ورزشی و مدارس میتوانید از اسفالت های رنگی و جذاب استفاده کنید و این شرکت بهترین ها را در اختیار شما قرار می دهد.

شما عزیزان نیز میتوانید برای اطلاع داشتن از آخرین قیمت ها و هزینه محاسبه اسفالت با ما تماس بگیرید.

پل ارتباطی شما عزیزان با ما

09128592911

09388274213

به این مقاله امتیاز بدهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *