آسفالت در انقلاب

آسفالت در انقلاب 

شرکت پردیسان در حوزه آسفالت کاری و ایزوگام کاری بیست سال است که مشغول به کار بوده و با همکاری انواع ارگان های دولتی و غیر دولتی بهترین تجربه را در ازین زمینه همراه با اعتبار کافی به دست آورده است و شما نیز برای دریافت خدمات بسیار متنوع در این حوزه می توانید با این شرکت در تماس باشید.
بازدید از محل رایگان بوده و ارائه فاکتور مالیاتی به مشتری عزیز انجام می پذیرد.
تمامی کادر فنی در این شرکت دارای کارت فنی بوده که به اصول ایمنی و استاندارد کار اشاره مستقیم دارد.
09128592911
09388274213
زیرسازی با شیب بندی درست و استاندارد و بکار بدن مواد اولیه درجه یک و با کیفیت برای انجام خدمات آسفالت کاری و محوطه کاری در استان تهران ،کرج و غرب ایران را شرکت پردیسان با قیمت مناسب بصورت شبانه روزی انجام میدهد.
توجه داشته باشید که اجرای انواع زیرسازی با مواد مختلف و مخلوط های ترکیب شده بسیار برای شیب بندی درست موثربود ؛ تعمیرات و ترمیم و بازسازی و کندن انواع اسفالت را با شرکت پردیسان تجربه کنید.
اسفالت کاری پشت بام؛ حمل نخاله بابت تخریب اسفالت و اجرای صحیح و سریع انواع آسفالت و حتی اسفالت رنگی برای پارک ها، مجموعه های ورزی و مدارس را اکیپ سیار پردیسان به انجام می رسانند.

هزینه آسفالت در انقلاب
کف سازی و آسفالت کاری انواع محوطه از جمله:
حیات ها ؛پشت بام ؛ پارکینگ ,؛انواع معابر کوچه و خیابان را به شرکت پردیسان تهران بسپارید.
اجرای صحیح و اصولی آسفالتکاری و توزیع قیمت مناسب انواع اسفالت و به خصوص تراشه آسفالت به صورت مکانیزه و یا دستی در استان تهران و کرج و حتی غرب ایران به انجام می رسد.
ایزولاسیون و آسفالت کاری استاندارد با به کار بردن مواد اولیه درجه یک و مرغوب و استاندارد و حتی این شرکت مجری انجام قیر پاشی تک کت و پریمکت می باشد و کندن انواع آسفالت های کهنه و ساییده خیابان ، کوچه و محوطه های بزرگ را با در اختیار داشتن انواع دستگاه های پیشرفته و به روز دستگاه آسفالت تراش با حمل و جابجایی با کامیون و تمیز کاری را این شرکت معتبر برعهده دارد.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در مظاهری -قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکاری آسفالت کاری
آسفالت در انقلاب
آسفالت در انقلاب

توزیع و فروش تراشه آسفالت قیمت پایین و ارزان با کیفیت عالی و مثال زدنی در حجم های ایده آل و متفاوت و با قیمت های مقرون به صرفه نسبت به آسفالت گرم و حفاظتی همراه است.
با به کاربردن تراشه آسفالت شما قادر هستید در کمترین زمان ممکن نسبت به هموار سازی انواع محوطه از شرکت پردیسان خدمات متنوع بخواهیدو بدین ترتیب از هرنوع خاک و گرد و غبار در امان باشید.
09128592911
09388274213

در صورتیکه محوطه بزرگی ذارید و به صورت چند هزار متری می باشد ؛ به دلیل قیمت بالای آسفالت گرم یا به دلیل قیمت بالای بتون قادر نیستید از پس قیمت های بالا و زیاد آسفالت و بتونن راحتی یابید این انتخاب رادارید که از تراشه ی آسفالت با قیمتی پایین و کیفیت عالی برای اینگونه خدمات استفاده نمایید.
از جمله خوبیها و ویژگی های بکار بردن تراشه آسفالت میتوان به هزینه بسیار پایین و ارزان آن و سرعت عمل آن اشاره نمود.
قیمت آسفالت در انقلاب
آسفالت برای پشت بام هر متر مربع ۲۸۰۰۰هزارتومان از متراژ ۲۰۰ متر به بالا میباشد و کمتر از متراژ ۲۰۰ متر به صورت توافقی انجام میشود.
آسفالت خیابان هر سانت ۱۸۰۰۰هزار تومان میباشد.
آسفالت معمولی برای کوچه هر متر مربع
۵۵۰۰۰هزارتومان از متراژ ۵۰۰ متر به بالا
زیرسازی آسفالت با قلتک سنگین تا ۵ سانت مخلوط
ریختن بالای ۵۰۰ متر هر متر مربع ۲۵۰۰۰هزارتومان
اب پاش وقلتک زنی هر متر مربع ۲۰۰۰۰ هزار تومان میباشد.
قیرپاشی با دستگاه قیر پاش هر متر مربع ۲۳۰۰۰ هزار تومان میباشد ، توضیح اینکه متراژ ها بالای ۵۰۰ متر باشد.
لازم به ذکر است که قیمت های ارایه شده با نوسان های قیمتی مواجع است و بدای اطلاع دقیق قیمت روز انواع اسفالت با شرکت پردیسان تماس بگیرید.
09128592911
09388274213

این مطلب را بخوانید :  قیمت قیرگونی

تراشه آسفالت در انقلاب 
محوطه سازی و پخش و فروش و توزیع انواع آسفالت دستی؛ آسفالت با دستگاه فنیشر و بصورت مکانیزه در دستور کار خدمات اسفالت کاری این شرکت قرار گرفته است.
جدول کاری نهری و کانیوا و انواع دیگر در خیابان به همراه شیب بندی صحیح و اصولی با ضریب ایمنی بالا و به کار بردن مواد اولیه مناسب و تسطیح محوطه را اکیپ سیار ما به انجام می رسانند با سرعت عملی بالا و بی نظیر.
خاک برداری به همراه خاک ریزی تسطیح رگلاژ با کوبش استاندارد و عالی به واسطه ی غلطک های استاندارد و مجهز و با ماشین آلات مناسب انجام میگیرد.
تهیه و توزیع و پخش تراشه اسفالت (اسفالت سرد ) و قیرپاشی و غلطک زنی را به نیروی ماهر و سیار و باتجربه پردیسان در تهران و در منطفه هفت بسپارید.

آسفالتکاری در انقلاب 
به لحاظ مخلوط و نحوه کاربرد میتوان اسفالت را به گونه های زیر تقسیم بندی نمود :
آسفالت داغ ؛ رویی ؛قیری؛آستر؛متخلخل
بهترین و باتجربه ترین پیمانکاران و آسفالت کاران را در تهران وکرج و حتی غرب ایران از ما بخواهید چرا که هذف شرکت پردیسان تنها کسب رضایت شما عزیزان در هر هر شرایطی می باشد و رضایت شما باعث تبلیغ مثبت برای این شرکت با سابقه کاری بالا می باشد.
آسفالت کاری با بهترین و مناسب ترین قیمت ممکن و با اجاره انواع غلطک برای زیر سازی و روکش سازی درست و پایه ای و انجام آسفالت کاری به شکلی کلی و جزئی را به ما بسپارید.
جهت راهنمایی و مشاوره شما عزیزان میتوانید با شماره گیری شماره های درج شده از خدمات ما بهرمند شوید و هرگونه سوال درباره نحوه محاسبه هزینه اسفالت را از ما بپرسید.
مهندس عبدلله زاده
09128592911
09388274213

به این مقاله امتیاز بدهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *