قیمت ایزوگام در شمال تهران

 

شرکت پردیسان مجری اجرای ایزوگام قیرگونی و آسفالت کاری در منطقه یک تهران و شمال تهران میباشد که کلیه خدمات عایق کاری و نصب ایزوگام را با قیمت مناسب به شما عرضه میکند ، نمایندگی ایزوگام در شمال تهران و با دایر کردن نمایندگی های خود در تمامی مناطق منطقه یک تهران از جمله ، اقدسیه ، ازگل ، الهیه ، امام زاده قاسم ، گلابدره ، اوین ، درکه ، تجریش ، جماران ، باغ فردوس ، زعفرانیه ، دربند ، چیذر ، تجریش ، ولنجک ، نیاوران ، محمودیه ، کامرانیه ، کاشانک ، قیطریه ، فرمانیه ، شهرک محلاتی ، شهرک نفت ، سوهانک را با بهترین خدمات ممکن را به شما عزیزان ارایه میدهد.
شرکت ایزوگام کاری پردیسان با سابقه ۲۰ ساله ارزان‌ترین و مناسب ترین ایزوگام را در شمال تهران به شما ارائه می‌دهد و در هنگام تحویل هر نوع ایزوگام با برند متفاوت یک عدد ضمانت‌نامه و بیمه نامه را نیز می توانید دریافت کنید و به هیچ عنوان نگران هزینه‌های جانبی انواع ایزوگام نباشید زیرا این شرکت به صورت اقساطی نیز با شما عزیزان وارد همکاری می شود.
بهتر است در هنگام خرید هر نوع ایزوگام به نشان استاندارد درج شده بر روی محصول و همچنین وجود تاریخ تولید و انقضا نیز دقت نظر بالایی داشته باشید تا گول افراد سودجو را نخورید که البته نمایندگی معتبر همیشه محصولات با کیفیت را ارائه می‌دهد اما از نشانه‌های دیگر ایزوگام مرغوب نبود بوی نامطبوع می باشد که شما به راحتی می توانید آن را تشخیص دهید و یک ایزوگام با کیفیت و استاندارد را تهیه نمایید تا در حدود 10 تا 15 سال به خوبی آن را مورد استفاده قرار دهید.
09128592911
09388274213

نمایندگی ایزوگام در شمال تهران و منطقه یک تهران

نمایندگی انحصاری شرکت پردیسان در شمال تهران ارایه دهنده خدمات ایزوگام دلیجان و سایر برند ها ایزوگام از جمله بام گستر کد ۱۱۷ ، ایزوگام شرق مشهد، ایزوگام برفاب و سایر ایزوگام ها درجه یک را به شما با قیمت کارخانه به شما عرضه میکنیم.
قیمت ایزوگام ها هر کدام متفاوت با نوع برند کیفیت و طرح خود می باشد که به عنوان مثال ایزوگام بام گستر کد ۱۱۷ با قیمت ۲۹۵ هزار تومان به فروش می‌رسد اما بسیاری از افراد در مناطق مختلف شمال تهران به دنبال ایزوگام پشم شیشه ایران با قیمت ۳۲۰۰۰۰ تومان می باشند.
قیمت ایزوگام جنت دلیجان ۲۵۵ هزار تومان مابین ایزوگام متین دلیجان با قیمت ۲۶۰ هزار تومان می باشد که اگر مایل باشید می‌توانید ایزوگام بام گستر دلیجان با قیمت ۲۵۰ هزار تومان را نیز خریداری نمایید.
کافیست تا با قسمت پشتیبانی ما در تماس باشید و یا به نمایندگی ما در شمال تهران مراجعه فرمایید و مدنظر داشته باشید که این شرکت ایزوگام ستاره طلایی را نیز با قیمت ۲۷۰ هزار تومانی در اختیار دارد.
09128592911
09388274213
قیمت ایزوگام با کیفیت و نوع جنس آن در رابطه می باشد پس که بهتر است به این موضوع نیز توجه داشته باشید.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در ملارد

ترمیم و لکه گیری ایزوگام

لکه گیری ایزوگام در تمامی محله های درج شده با قیمت مناسب انجام میشود ، جهت اطلاع دقیق از قیمت ها ترمیم و لکه گیری ایزوگام را با ما تماس بگیرید. هزینه ترمیم ایزوگام برای هر ده متر مربع ۷۰۰۰۰۰ تومان میباشد که با توجه به سختی کار قیمت نیز متغیر میباشد.
بازسازی و نوسازی ایزوگام را بهتر است جدی بگیرید و برای این کار محاسبه زیر را در نظر داشته باشید:
چرا که برای ۱۰ متر مربع قیمت ۶۰۰ هزار تومان و برای ۲۰ متر مربع قیمت یک میلیون تومان محاسبه می‌شود البته برای متراژهای بالای ۳۰ متر به شکل متری محاسبه صورت می گیرد.

قیمت ایزوگام در شمال تهران
قیمت ایزوگام در شمال تهران

شاید بدانید که چسب ترمیم ایزوگام از جمله وسایل مهم می باشد که بسیاری از ایزوگام کاران آن در اختیار دارند و برای کندن ایزوگام کهنه و ترمیم آن با چسب نیاز پیدا می کنند و شما همچنین برای رفع ترک و درزگیری ایزوگام نیز می توانید به این نمایندگی اطمینان نموده و ماندگاری و دوام ایزوگام را ثبات بخشید.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در منصوریه | 09128592911

نصب ایزوگام در تهران

نصاب های شرکت پردیسان در تهران و در منطقه شمال تهران با بهترین قیمت و با کیفیت ترین کار ممکن را به مشتریان خود ارایه مینماییم.کلیه نصب ایزوگام با ضمانت ده ساله شرکتی انجام میشود. جهت هرگونه از خدمات ما با تماس با شرکت پردیسان ، و با اعزام اکیپ های سیار به محل مورد نظر شما راهنمایی و مشاوره های مورد نظر شما را به شما را در اختیارتان قرار میدهند.
09128592911
09388274213
برای نصب ایزوگام بهتر است که بدانید تمامی پیمانکاران و نصاب عزیز که در این نمایندگی مشغول به کار می باشد و حتی دارای کارت فنی و همچنین سابقه کاری بالا می باشند که تخصص خود را در این زمینه قبلاً به اثبات رساندند و باعث کسب رضایت مشتریان عزیز در مناطق مختلف شمال تهران از جمله نیاوران، الهیه، اقدسیه ،زعفرانیه، تجریش و بسیاری از مناطق دیگر نیز شدند.
زیرا که زیرسازی ایزوگام را بر روی تمام سطوح مختلف به خوبی انجام داده و با چسبندگی عالی توانسته اند بهترین ایزوگام را برای فصل‌های متفاوت سال ایجاد نمایند.
از جمله انجام کارهایی که یک نصاب باید به آن دقت داشته باشد عملیات خشک شدن ایزوگام در پایان کار می باشد و به همین دلیل شما عزیزان نیز می توانید اکیپ سیار ما را با تجهیزات کامل آن در محل حاضر ببینید و بهتر است بدانید که از مزیت های اصلی ایزوگام برای فصل سرما این مسئله است که نیاز به برف‌روبی ندارد و شما دیگر لازم نیست نگران این موضوع باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *