نصب ایزوگام در شمال تهران همواره با چالش هایی روبه رو بوده است. این منطقه به علت بارش برف و باران در فصل سرد سال نیازمند توجه بیشتری است. برخی ساختمان های قدیمی در این محدوده نیازمند ایزوگام کاری می باشند. به همین خاطر برای استفاده از خدمات ایزوگام کافی است با شرکت پردیسان تماس بگیرید. 

شرکت پردیسان دارای کادر مجرب در زمینه نصب و ترمیم عایق های رطوبتی پیش ساخته و سنتی است. با ما در تماس باشید. تجربه ی یک زندگی آرام و بدون استرس را با ما خواهید داشت. در اولین فرصت با ما تماس بگیرید. 

نصب ایزوگام در شمال تهران
نصب ایزوگام در شمال تهران

نصب ایزوگام در شمال تهران

شرکت پردیسان تهران که در حوزه انواع ایزوگام و آسفالت سالیان طولانی فعالیت دارد با بیست سال سابقه کاری نصب بهترین ایزوگام را در مناطق مختلف شمال تهران به انجام می رساند.

تجریش ، نیاوران ، اقدسیه ، پل رومی ، ظفر ، درکه ، صاحبقرانیه ، زعفرانیه ، ولنجک ، فرشته ، گاندی ، دزاشیب ، شهرک غرب ، اوین ، دروس ، مینی سیتی ، زرگنده ، آراج ، جماران ، دارآباد ، محمودیه ، آجودانیه ، سعادت آباد ، چیذر ، قلهک ، سوهانک ، لویزان ، داوودیه ، کامرانیه ، فرحزاد ، الهیه ، ازگل ، فرمانیه ، باغ فردوس ، جردن ، قیطریه .

شما عزیزان برای محل های متفاوتی از جمله از سرویسهای بهداشتی ایرانیت ها، پشت بام ها و بسیاری از مناطق دیگر می توانید به این شرکت اعتماد نموده و ضمن دریافت مشاوره رایگان و صحبت با جناب آقای مهندس عبدالله زاده بهترین ایزوگام را نیز دریافت نمایید.
همانطور که می دانید قیمت ایزوگام با کیفیت آن در رابطه مستقیم می باشد و شما هر چقدر ایزوگام باکیفیت‌تر باجنس بهتر را تهیه کنید دوام و ماندگاری آن را نیز تضمین کرده اید.

این پوشش بادوام و هنگام بارندگی برف به برف‌روبی نیاز ندارد و شما با خیال راحت می توانید به آن اطمینان نمایید. در هنگام خرید بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که هیچ گونه شکستگی در پاشنه ایزوگام نباید وجود داشته باشد و هم چنین زنگ دانه های سیاه رنگ و پودری نباید به دست شما بچسبد که این عوامل نشانه یک ایزوگام نامرغوب و تقلبی می باشد.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در میدان انقلاب | 09128592911

 

اطلاعات بیشتر

09128592911
مهندس عبدالله زاده
09388274213

البته درج تاریخ تولید و انقضا و همچنین علامت استاندارد ایران نشان این مسئله می گردد که شما با خیال راحت بتوانید کالای مورد نظر خود را تهیه فرمایید و در کنار آن ضمانت نامه و بیمه نامه پنج ساله را نیز دریافت کنید . زیرا هر ایزوگام دارای یک بیمه نامه مجزا می باشد که شما استاندارد کار را با آن می توانید در نظر بگیرید.

ایزوگام کاری به دلیل مقرون به صرفه بودن نسبت به آسفالت و قیرگونی بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته و عمدتاً افراد ایزوگام های ساده و بدون روکش را بیشتر می شناسند اما شما برای دوام بیشتر می توانید از ایزوگام دولایه استفاده کنید. البته برای مکانهایی مانند پشت بام که در مقابل نور خورشید می باشد استفاده از ایزوگام با روکش آلومینیوم توصیه می گردد که البته آلومینیوم موجود در این رو که به دلیل دوام در مقابل تابش خورشید می باشد و به کیفیت ایزوگام مربوط نیست.

ایزوگام در شمال تهران چند است؟

بهتر است برای تهیه آن به نمایندگی معتبر آن محصول مراجعه فرمایید. چراکه نمایندگی ها با اصول و استاندارد بهتری کار خود را به انجام می رساند. زیرا رضایت شما مشتری عزیز باعث دلگرمی و یک نوع تبلیغ مثبت برای این شرکت محسوب می شود چنانچه احساس نمودید که ایزوگام شما به لکه گیری و ترمیم نیاز دارد میتوانید با اکیپ سیار ما در تماس بوده تا نسبت به رفع مشکل شما اقدامات لازم را فراهم آورند.

بهتر است برای لکه گیری هر 10 متر مربع هزینه ۶۰۰ هزار تومان را در نظر داشته باشید. که برای ۲۰ متر مربع نیز یک میلیون تومان برآورد می‌شود.اگر قصد درزگیری ساده و یا کندن ایزوگام کهنه را داشته باشید می توانید برای قسمتهای مورد ترمیم از یک ایزوگام جدید استفاده نمایید ، که قیمت میانگین بین ۲۵۰ تا ۳۲۰ هزار تومان را می توانید در نظر داشته باشید.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در شارق ب | 09128592911
نصب ایزوگام در شمال تهران
نصب ایزوگام در شمال تهران

و همانطور که می‌دانید کیفیت و قیمت میت با هم در رابطه تنگاتنگ به سر می‌برند.
ایزوگام بام گستر کد ۱۱۷ قیمت روز ۲۹۵۰۰۰ تومان
جنت دلیجان قیمت روز ۲۵۵۰۰۰ تومان
 ستاره طلایی قیمت روز ۲۷۰۰۰۰ تومان
 متین دلیجان قیمت روز ۲۶۰۰۰۰ تومان
 پشم شیشه ایران قیمت روز ۳۲۰۰۰۰ تومان
دژکام گستر دلیجان قیمت روز ۲۵۰۰۰۰ تومان

09128592911
مهندس عبدالله زاده
09388274213

محاسبه قیمت ایزوگام

شما برای محاسبه هزینه ایزوگام می‌تواند روش زیر را در نظر بگیرید و به این نکته توجه داشته باشید:

قیمت خام ایزوگام + قیمت نصب ایزوگام × متراژ استفاده شده=حاصل به دست امده هزینه ایزوگام

که هزینه ایزوگام به قیمت مواد درون آن نیز مربوط می‌شود. و البته نصب هر نوع ایزوگام با شرایط آن نیز سنجیده می گردد. و برای محیط های بسته باید به دمای خاصآن نیز توجه داشته باشید را نیز باید مد نظر داشت در بسیاری از شرایط این نکته بسیار حائز اهمیت است.
که استاندارد را در کار نصاب عزیز در نظر بگیرد. ایزوگام کاری برای دیوار گچی ،حلب و شیروانی را پیمانکاران ما با مصالح و مواد آلی انجام میدهند.

شما می توانید بیمه و فاکتور را نیز از این شرکت بابت خدمات آن دریافت نمایید و با شماره تلفن ایزوگام کار نیز در ارتباط باشید زیرا شرکت پردیسان یک شرکت رسمی برای نصب و نوسازی  انواع ایزوگام در شمال تهران می باشد.

09128592911
09388274213

نصاب ایزوگام 

توجه داشته باشید که تعمیر انواع ایزوگام در کنار هزینه مقرون به صرفه آن‌را بهتر است به خوبی انجام دهید. زیرا انواع قیر و فرآورده های نفتی که در تولید ایزوگام به کار میرود باعث پوشش دهی مقاوم آن و قیمت مناسب آن می گردد.

پیمان کاران عزیز برای نصب ایزوگام در  استخر و بسیاری از مکان‌های دیگر بهترین کیفیت را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهند. بابت خدمات این شرکت شما می توانید اطمینان کامل داشته باشید زیرا که هدف ما کسب رضایت شما عزیزان می باشد.
09128592911
قیمت انواع ایزوگام در تجریش
09388274213

به این مقاله امتیاز بدهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *