یکی از خدمات بسیار ارزشمند ارائه شده توسط ایزوگام کاران حرفه ای، اجرای پروژه های خرده کاری ایزوگام است. در این نوع پروژه ها، هزینه خرده کاری ایزوگام توسط ایزوگام کار به پیمان کار اعلام می شود.

مشکل و راه حل خرده کاری ایزوگام

مطمئن نیستید کدام یک از راه حل های ضد آب بودن سقف تخت برای شما بهتر است؟ ما لیستی از مشکلات رایج تهیه کرده ایم و آنها را با محصولی که می تواند به شما کمک کند مطابقت داده ایم. بنا بر این قیمت خرده کاری ایزوگام قابل محاسبه خواهد بود.

 

یکی از مشکلات که با استفاده از خرده کاری ایزوگام در کرج قابل حل است، این می باشد که شما باید نشت سقف را به سرعت برطرف کنید اما در خارج از آن مرطوب است. راه حل آن اکریپول پلاس است.

برای این نوع موارد اضطراری ، شما به یک راه حل ضد آب ضد آب سریع و سریع نیاز دارید که حتی می توانید در شرایط مرطوب استفاده کنید.  از آنجا که بسیاری از محلول های ضد آب برای موثر بودن به سقف مسطح کاملاً خشک نیاز دارند، اکریپول پلاس حتی در هوای مرطوب نیز قابل استفاده است و می تواند ترک هایی به عرض 10 میلی متر را برطرف کند.

اگرچه این محصول در مقادیر بیشتری (مانند قوطی های 5 کیلوگرمی یا حتی 20 کیلوگرمی) در دسترس است ، اما شما فقط برای یک تعمیر کوچک به این مقدار نیاز ندارید. به همین دلیل ما مواد خرده کاری ایزوگام را در قوطی کوچکتر 2.5 کیلوگرم توصیه می کنیم. حتی بهتر ، در سایه خاکستری متوسط ​​قرار دارد. این به طور خاص طراحی شده است تا رنگ با سقف موجود شما یکپارچه شود.

 

مواد خرده کاری ایزوگام چگونه کار می کند؟

 اکریپول پلاس رزین اکریلیکی است که در یک حلال پراکنده می شود ، بنابراین به نظر می رسد خمیر نیمه مایع است. در صورت خشک شدن به یک پوشش کشسان سخت تبدیل می شود که هرگونه رطوبت را از طریق آن متوقف می کند. برای آگاهی از هزینه خرده کاری  با ما در تماس باشید.

ساختار شیمیایی آن به گونه ای طراحی شده است که حتی رطوبت به دام افتاده می تواند با خیال راحت از بین برود ، بنابراین از ایجاد تاول جلوگیری می کنید. این محصول خاص همچنین دارای الیافی است که بهم متصل می شوند ، و به آن کمک می کند تا شکاف ها را پر کند و از بین برد ، در حالی که هنوز انعطاف پذیر است. اکریپول پلاس یا مواد خرده کاری ایزوگام برای موارد زیر مناسب است:

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در ظهیرآباد -قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکاری آسفالت

اکریپول پلاس را می توان تقریباً روی هر نوع سطح مسطح مسطح از آسفالت و قیر تا نمد استفاده کرد. این یک محصول مفید است که باید در خانه داشته باشید زیرا می توانید از آن برای تعمیر ناودان ها ، فلزات ، بتن و سنگ تراشی نیز استفاده کنید. لذا یکی از مواد خوب برای خرده کاری ایزوگام در تهران به حساب می آید.

 

خرده کاری ایزوگام را جدی بگیرید 

نحوه استفاده از اکریپول پلاس :

 ابتدا تمام آلودگی های سست ، خزه و آب ایستاده را از ناحیه سقف خود که باید تصفیه شود ، پاک کنید. محصول را با برس یا غلتک بزنید. در حالی که هنوز مرطوب هستید ، آن را در سطح کار دهید تا رطوبت اضافی آن گرفته شود ، سپس کاملا مسواک بزنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد راهنمای برنامه اکریپول ، نگاهی به راهنمای برنامه اکریپول در صفحه محصول بیندازید.

مشکل: دیگر این است که شما می خواهید سقف تخت خود را به تراس تبدیل کنید بنابراین به کفپوش های ضد لغزش احتیاج دارید. راه حل آن ساده است  و با استفاده از مواد جدیدی مانند مواد به کار گرفته شده در خرده کاری ایزوگام این مشکل قابل حل است.

 

قبل از تبدیل سقف تخت خود به عرشه آفتاب ، به یاد داشته باشید که ممکن است برای تحمل وزن بسیاری از افراد طراحی نشده باشد. ابتدا برای تقویت ساختار موجود نیاز به مشاوره تخصصی داشته باشید. با فرض اینکه شما یک هدف عملیاتی دارید ، ماده آکریپل کوارترز یک ترکیب عالی برای طراحی بزرگ شما است.

در انتخاب رنگ های زیبا ، نه تنها یک کفپوش جذاب برای بالکن جدید شما ایجاد می کند ، بلکه ضد لغزش نیز طراحی شده است ، به علاوه می تواند سقف صاف شما را در همان زمان ضد آب کند. شرایط استفاده از خدمات خرده کاری ایزوگام در ادامه شرح داده خواهد شد.

 

آکریپل کوارترز  در خرده کاری ایزوگام 

 محلول ضدآب و ضد لغزش در یک ، آکریپل کوارترز شامل گرانولهای کوارتز واقعی است که شما آنها را روی یک پوشش ضد آب مقاوم می پاشید ، همه آنها را با یک لایه نهایی رزین مهر و موم کرده و بهم می چسبانید. آکریپل کوارترز برای موارد زیر مناسب است:

شما می توانید از آکریپل کوارترز در هر مکانی که به پوشش ضد لغزش مانند بالکن ، راهروها ، پله های خارجی، بالابرها و باغ های بام نیاز دارد استفاده کنید. این برای استفاده در هر نوع پوشش سقف مسطح مناسب است. لذا قیمت خرده کاری ایزوگام بستگی به مواد مصرفی دارد.

این مطلب را بخوانید :  قیرگونی استخر

 

نحوه اعمال آکریپل کوارترز:

 ابتدا رنگ گرانول های خود را انتخاب کنید. یک نقره جذاب وجود دارد که با خاکستری روشن و سیاه مخلوط شده است و یا قرمز قابل توجهی با خاکستری روشن و سیاه مخلوط شده است. سپس بر روی یک سطح مسطح تمیز و خشک ، آغازگر کوارترز را روی کل منطقه بمالید. این مرحله اولیه برای اجرای خرده کاری ایزوگام است.

بگذارید به مدت یک تا دو ساعت خشک شود و سپس رزین کوارترز را در نوارهایی به عرض نیم متر بمالید. دانه های کوارتز را در پوشش مرطوب بپاشید. اجازه دهید یک شب خشک شود ، سپس یک لایه نهایی رزین کوارترز را روی قسمت بالا قرار دهید. این نیز باید یک شبه خشک شود ، اما روز بعد تراس مسطح تخت جدید شما آماده است تا از آن لذت ببرید. خرده کاری ایزوگام در کرج گاهی هزینه بر می شود.

مشکل دیگر این است که شما باید یک سقف تخت پیچیده را که دارای جزئیات و تکیه گاه های زیادی است، ضد آب کنید.یک راه حل به کار رفته در استفاده از لاستیک مایع است.

 

غشاهای لاستیکی روان و انعطاف پذیر، راهی بدون درد برای ضد آب شدن کامل سقف صاف است که دارای ویژگی های پیچیده بسیاری است. کاملاً سازگار با محیط زیست و با امید به زندگی طولانی، سقف و پشت بام گزینه های زیادی برای انتخاب دارد. مواد خرده کاری ایزوگام تمام مسواکی وجود دارد که (سقف لاستیکی) آن مخصوصاً برای استفاده در دست طراحی شده است و آن را برای افراد مناسب می کند.

یا به دنبال سقف اقتصادی با رده بالا بروید که به دلیل خاصیت چسبندگی استثنایی اش بسیار مشهور است ، به این معنی که کاملاً به هر سقفی که قبلاً دارید می پیوندد. سرانجام ، محصولات سودال وجود دارد که برای تعمیرات اضطراری لاستیک بسیار مناسب هستند. برآورده هزینه خرده کاری ایزوگام را به ما بسپارید.

پیمانکار مطمئن خرده کاری ایزوگام

یافتن افراد حرفه ای که در زمینه ی خرده کاری ایزوگام مختصص باشند بسیار مهم است. در این زمینه ما به شما افراد مطمئن را معرفی می کنیم. شما می توانید با شماره های  09128592911 و  09388274213 در تماس باشید.

5/5 - (43 امتیاز)

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!