در هر شرایط آب و هوایی، اهمیت عایق کاری درست و کارآمد به شدت ضرورت پیدا می کند. بنا بر این اگر هم اکنون از بابت ایزوگام منزل خود اطمینان خاطر دارید باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که گاه تعمیرات ایزوگام پشت بام امری مهم است که اگر به موقع انجام شود جلوی خیلی از اتفاقات ناخوشایند آینده را می گیرد.

 

تعمیرات ایزوگام پشت بام چگونه است؟

 

اگر می خواهید بدانید که تعمیرات ایزوگام پشت بام چگونه است و چه طور می توان مطمئن شد که پشت بامی که قبلا عایق شده هم اکنون در معرض خطر نفوذ آب و رطوبت قرار ندارد، با ما در ادامه ی این مقاله همراه شوید.

در این مقاله قرار است به شما بگوییم که تعمیرات ایزوگام پشت بام چگونه صورت می گیرد، قیمت تعمیرات ایزوگام پشت بام چقدر است و هزینه تعمیرات ایزوگام پشت بام چگونه محاسبه می گردد. بررسی قیمت ها در تهران و کرج متفاوت است پس اگر می خواهید با این موضوع آشنا شوید، اندکی صبر کنید.

در مرحله ی اول در پاسخ به کسانی که می پرسند ایزوگام با عمر طولانی 10 ساله و 15 ساله اش مگر نیاز به تعمیر دارد باید بگوییم که بله، ایزوگام در هر مرحله و هر ساله نیازمند بازدید دوره ای بوده تا در صورت نیاز به تعمیر، این اقدام سریع تر صورت گیرد.

در مرحله بعدی در پاسخ به کسانی که می پرسند از کجا بدانیم که ایزوگام پشت بام نیاز به تعمیرات دارد، باید به آنها گفت که حتما نباید نفوذ رطوبت و آب را از لکه های زرد رنگ تشکیل شده بر سقف خانه تشخیص داد. چرا که شاید آن زمان خیلی دیر باشد و دیگر نتوان اقدامی در این مورد انجام داد. پس پیش از این ها باید پوسیدگی و نیاز به تعمیر را تشخیص داد.

 

هزینه تعمیرات ایزوگام پشت بام چگونه محاسبه می شود؟

 

برای محاسبه هزینه ها ابتدا باید تشخیص داد که خرابی تا چه حد است و تعمیرات به چه روشی باید صورت گیرد. تشخیص درست و به موقع می تواند هزینه ها را پایین آورده و برای متقاضی مقرون به صرفه تر باشد.

مقابله سریع با تعمیرات سقف می تواند آسیب های کم هزینه را به حداقل برساند ، اما تعیین بهترین روش برای نوسازی سقف برای کمک به افزایش طول عمر سازه بسیار مهم است. قبل از تصمیم گیری در مورد نحوه تعمیرات سقف ، تعدادی از فاکتورها باید در نظر گرفته شوند.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در سی متری جی | 09128592911

چقدر رطوبت برای سازه قابل قبول است؟ به عنوان مثال ، اگر پشت بام پارکینگ باشد ، کمی رطوبت خوب است. با این حال ، سایر ساختارها مانند بیمارستان ها ، ساختمان های اداری و موزه ها باید کاملاً خشک بمانند. در بسیاری از مناطق راهنمایی های کتبی (به عنوان مثال: استاندارد انگلیس) برای کمک به شما در تعیین میزان عایق  بودن سقف شما ارائه شده است.

هدف سقف چیست؟ اگر سقفی دارید که به طور مرتب به آن دسترسی پیدا می کنید (مانند سقف سبز یا پارکینگ پشت بام) ، مهم است که عایق عایق  به اندازه کافی مقاوم باشد که نه تنها در برابر عناصر بلکه در برابر ترافیک بالای مردم و یا وسایل نقلیه مقاومت کند.

میزان آسیب سقف چقدر است؟ از یک پیمانکار بخواهید بررسی کند که آیا نشت در یک منطقه جدا شده است یا خیر. در این صورت ، شاید بتوانید به جای انجام کارهای گسترده تعمیر ، آن را وصله کنید. اگر نشت گسترده یا ردیابی آن دشوار باشد ، ممکن است لازم باشد پیمانکار بررسی کند که آیا عایق  فعلی آسیب جبران ناپذیری دارد یا می توان آن را حفظ کرد.

 

تعمیرات ایزوگام پشت بام را جدی بگیرید.

حال وقت تعمیرات است!!!

 

 بسته به تصمیم نهایی در مورد نگهداری یا حذف عایق رطوبتی موجود ، لازم است سازگاری غشای عایق  جدید با غشای موجود مورد توجه قرار گیرد.

برنامه را در نظر بگیرید. مدت زمان موجود برای تعمیر سقف – و همچنین بودجه – ممکن است نوع محلول عایق  استفاده شده را تعیین کند. به عنوان مثال ، اگر حذف عایق رطوبتی موجود کاملاً ضروری است ، این می تواند زمان بیشتری ببرد. غالباً در این شرایط استفاده از محلول عایق  مایع پخت سریع بهتر است تا به برنامه شما در زمان مناسب کمک کند.

آیا سطوح ناهمواری برای مبارزه وجود دارد؟ گاهی اوقات به دلیل شرایط مختلف سقف ها به طور یکنواخت فرسوده می شوند. به عنوان مثال ، اگر یک قسمت از سقف در معرض آفتاب کامل قرار داشته باشد ، ممکن است سریعتر از مناطقی که سایه دارند ، فرسوده شود. غالباً در این موارد ، عایق رطوبتی عایق  مایع با پوشش بالا راه حل خوبی است ، زیرا می توان آن را روی سطوح ناهموار اعمال کرد.

بستر سقف از چه ساخته شده و در چه شرایطی قرار دارد؟ سیستم های عایق  مختلفی وجود دارد که متناسب با شرایط مختلف است. به عنوان مثال ، برای یک بستر با رطوبت بالا ، آغازگر اپوکسی مورد نیاز است ، در حالی که در یک بستر معمولی ، آغازگر پلی اورتان به خوبی کار می کند.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در زرتشت - قیمت ایزوگام - نصب ایزوگام دلیجان - نمایندگی ایزوگام

پیمانکار شما همچنین باید بفهمد که آماده سازی بستر قبل از بام مجدد مورد نیاز است ، به عنوان مثال آیا برای سیستم عایق  که آنها انتخاب می کنند ، یک آستر خاص یا انفجار شن و ماسه مورد نیاز است تا بتواند به خوبی با لایه زیرین پیوند بخورد؟ آیا روی مفصل ساختمانی یا اتصال فلزی نیاز به درمان مفصل است؟ برای محاسبه هزینه تعمیرات ایزوگام پشت بام در تهران تماس بگیرید.

چه اقداماتی را باید در نظر گرفت؟

نگهداری سقف هر چند وقت یک بار انجام می شود؟ به عنوان مثال ، برخی از قراردادهای مسکن عمومی مستلزم آن است که تعمیر و نگهداری سقف هر پنج سال یکبار انجام شود ، بدون توجه به اینکه سقف در چه شرایطی قرار دارد. شرایط قرارداد از این قبیل حکایت از دوام طولانی شدن محلول عایق  بودن شما دارد. با یک متخصص عایق کاری تماس بگیرید.

منطقه ای که باید عایق شود چقدر بزرگ است؟ اگر سطح وسیعی را عایق  می کنید و توانایی انجام این کار را دارید ، ممکن است بخواهید از عایق  مایع استفاده شده با اسپری استفاده کنید زیرا معمولاً می توان آن را خیلی سریعتر از محلول های اعمال شده روی ورق یا دست استفاده کرد.

با این حال ، اگر از یک منطقه کوچکتر عایق  می شوید ، محدودیت های فضا ، محدودیت های وزنی در سقف داشته باشید که استفاده از دستگاه اسپری را دشوار می کند ، یا اگر لوله ها یا سایر سازه ها روی سقف وجود دارد ، با استفاده از مایع استفاده شده توسط دست عایق  بودن ممکن است راحت تر باشد.

در ادامه ی این مقاله باید بگوییم که قیمت تعمیرات ایزوگام پشت بام متناسب با خرابی های آن محاسبه می گردد و تا زمانی که پیمانکار از محل بازدید نکند، نمی توان هزینه آن را محاسبه و اعلام کرد. پس اگر گمان می کنید که پشت بام شما نیاز به تعمیرات اساسی ایزوگام دارد، از همین حالا به دنبال یک ایزوگام کار مطمئن باشید.

اگر می خواهید با خیالی راحت و خاطری آسوده کارهای تعمیرات ایزوگام پشت بام خود را به یک پیمانکار مطمئن و کاربلد و حرفه ای بسپارید، به راحتی و با شماره گیری شماره های 09128592911 و  09388274213 می توانید به یکی از بهترین متخصصان در این زمینه دسترسی داشته و از راهنمایی های آنها بهره مند گردید.

4.9/5 - (10 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *