خدمات عایق کاری، آب بندی و ایزوگام کاری پشت بام را از ما بخواهید. تیم تخصصی ایزوگام کاری ما می توانند با بهترین کیفیت پشت بام های شما را عایق کرده و خاطرتان را آسوده سازند.

 

ایزوگام کاری پشت بام با چه موادی؟

 

انواع مختلفی از مواد عایق کاری وجود دارد. همانطور که باید بدانید ، عایق کاری می تواند تغییر بزرگی در زندگی شما ایجاد کند. بدون نوع عایق کاری مناسب ، خانه شما با مشکلات اساسی روبرو خواهد شد. عایق بودن برای بسیاری از اهداف حیاتی است. لذا یکی از عایق های پیشنهادی ایزوگام  است.

در خانه ، در وسیله نقلیه شما ، برای لباس های مختلف و حتی برای قایق خانوادگی عالی است. فقط به یاد داشته باشید که همه مواد عایق کاری برای همه اهداف مناسب نیستند. بنابراین ، شما باید اطمینان حاصل کنید که انواع مناسبی از مواد عایق کاری را برای نیازهای فردی خود تهیه کرده اید. برآورد هزینه ایزوگام کاری پشت بام کار بسیار ساده ای است.

انواع مختلفی از مواد ضد آب وجود دارد. برخی از بهترین و متداول ترین موارد شامل: پلی اورتان ، پوشش سیمانی، لاستیک EPDM ، آسفالت لاستیکی ، ترموپلاستیک ، غشا قیر ، و غشای ضد آب PVC . در این مقاله ، شما در مورد انواع متداول مواد ضد آب ، مزایای آنها هنگام استفاده صحیح و هزینه کلی آنها بیشتر خواهید آموخت. که یکی از آنها قیمت ایزوگام کاری پشت بام است.

 

پلی اورتان مناسب برای عایق کاری 

 

در حالی که انواع مختلفی از مواد ضد آب وجود دارد ، همه آنها برابر نیستند. برای بسیاری از افراد ، پلی یورتان بهترین گزینه خواهد بود. این مزایای بی شماری را ارائه می دهد و بسیاری از آنها با گزینه های دیگر در دسترس نیستند. بنابراین ، شما باید قبل از سرمایه گذاری در وقت یا هزینه خود ، تا آنجا که می توانید در مورد این نوع مواد ضد آب یاد بگیرید. هزینه عایق کاری  می تواند برای شما متفاوت باشد.

با انجام این کار اطمینان حاصل خواهید کرد که می توانید بهترین مواد را برای نیازهای خاص خود پیدا کنید. این ماده غشای ضد آب یکپارچه را ارائه می دهد. این می تواند تغییر بزرگی ایجاد کند. علاوه بر این ، این ماده ضد آب تمام ترک های مویرگی را پر می کند. این می تواند جذب آب بتن را کاهش دهد. بنا بر این ایزوگام کاری پشت بام به سهولت انجام می شود.

نکته دیگری که باید توجه داشته باشید این است که این ماده بالاترین سطح بتن را سخت می کند. لذا باید هنگام برآورد هزینه ایزوگام کاری پشت بام به این نکات توجه کافی نشان داد.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام دلیجان در کرج با نصب | 09128592911

این کار را با نفوذ بسیار عمیق سطح انجام می دهد. در اینجا برخی از خطرات وجود دارد. باید درک کنید که این ماده می تواند خطرناک باشد. اگر این مواد پوست شما را لمس کند ، این خطر وجود دارد که شما اثرات سوئی بر سلامتی داشته باشید. ممکن است کوتاه مدت یا بلند مدت باشند. ایزوگام کاری پشت بام کم خطر ترین نوع عایق کاری است.

 

خطرات ایزوگام کاری پشت بام

 

در عین حال ، هنگام استنشاق می توانند خطرناک باشند. این مهم است که به یک متخصص اجازه دهید روند درخواست را انجام دهد. در غیر این صورت ، خود را در معرض خطر قرار می دهید. غشای مایع پلی یورتان را می توان برای اهداف مختلف استفاده کرد. قیمت ایزوگام کاری پشت بام نیز تحت تاثیر همین خطرات قرار دارد.

به عنوان مثال ، می تواند ضد آب را به عرشه های عابر پیاده ، مخازن آب ، حوضچه ها ، بالکن ها ، سقف ها ، پل ها ، عرشه های پارکینگ و موارد دیگر اضافه کند. این یک ماده بسیار متنوع است که می تواند برای بسیاری از برنامه ها استفاده شود. ایزوگام کاری پشت بام نوعی عایق کاری با مواد بسیار ساده است.

 غشای مایع پلی یورتان مزایای بسیار متنوعی را ارائه می دهد. به عنوان مثال ، می تواند به مقاومت در برابر آب کمک کند و باعث ایجاد اتصالات یا نشتی در مناطق خطرناک نخواهد شد. مواد بخار آب نیز نفوذ پذیر است. این چسبندگی را برای سطح کامل فراهم می کند. قیمت ایزوگام کاری پشت بام را کارشناسان ما به شما خواهند گفت.

نکته دیگری که باید به آن توجه شود این است که پلی اورتان بسیار عالی است زیرا می تواند در برابر روغن ها ، مواد شوینده و سایر مواد شیمیایی مقاومت کند. در این رده خاص بسیار عالی است. به طور متوسط ​​تخمین زده می شود که این ماده 25 سال یا بیشتر عمر مفید داشته باشد. این اطمینان می دهد که خانه شما برای مدت طولانی محافظت می شود. اما نباید نگران خطرات ناشی از عایق کاری پشت بام بود.

 

ایزوگام کاری پشت بام 

هزینه پلی اورتان چگونه است؟

 

این نوع مواد بام تا حدودی گرانتر از بقیه است. باید انتظار داشته باشید که برای یک سطل حدود 70 دلار بپردازید. به طور متوسط ​​، هزینه آن برای هر متر مربع 10 دلار است. با این حال ، قیمت ممکن است ارزان تر از آن باشد. در نهایت ، این ماده برای هدف مورد نظر به خوبی کار می کند اما خطرات زیادی در این زمینه وجود دارد. بنابراین ، هنگام سرمایه گذاری در این ماده باید محتاط باشید.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در شهید دستغیب - قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکار آسفالت کاری

لذا در این زمینه می توانید با کارشناسان خبره ما تماس بگیرید را تمامی هزینه ایزوگام کاری پشت بام را برآورد کرده و به شما مشاوره مستقیم در این زمینه را بدهند.

برای دریافت مشاوره یا هر گونه اطلاعات دیگر در زمینه ایزوگام کاری پشت بام می توانید با شماره های 09128592911 و  09388274213 تماس بگیرید و از آنها در خصوص اطلاعات تکمیلی کمک بخواهید. این یک تیم تخصصی می باشد.

 

پوشش سیمانی

 

پوشش سیمانی پودری است که از شن و ماسه ، مواد شیمیایی آلی و معدنی و مواد پایه سیلیس تشکیل شده است. هنگامی که مواد فعال با آهک ترکیب می شوند ، باعث ایجاد واکنش هیدراتاسیون و ایجاد یک مهر و موم ضد آب می شود. بسیاری از کارشناسان کار با این نوع پوشش را ترجیح می دهند زیرا استفاده از آن بسیار آسان است. برآورد هزینه ایزوگام کاری  به عهده کارشناسان است.

 همانطور که در بالا ذکر شد استفاده از پوشش ضد آب سیمانی بسیار آسان است. اکثر مارک ها توصیه می کنند قبل از استفاده ، پوشش را با مقدار مشخصی از آب شیر مخلوط کنید. برخی از متخصصان از مواد افزودنی اکریلیک برای ایجاد یک پوشش جامد با دوام تر استفاده می کنند. اما با این حال استفاده از خدمات ایزوگام کاری پشت بام به شما توصیه می گردد.

 محصول سیمان را طبق دستورالعمل ارائه شده توسط سازنده مخلوط کنید. پوشش سیمانی را اضافه کرده و کاملاً مخلوط کنید. اگر استفاده از افزودنی اکریلیک را انتخاب کردید ، می توانید این ماده را بعد از پوشش سیمانی اضافه کنید. اگر می خواهید از هزینه ایزوگام کاری پشت بام مطلع شوید، با ما در تماس باشید.

سیمان مانند هر نوع محصول ضد آب دیگر دارای مزایا و معایبی است. بزرگترین مزیت این محصول ارائه یک کاربرد آسان است. بزرگترین عیب عدم انعطاف پذیری آن است. این احتمالاً به این دلیل است که سیمان برای شروع انعطاف زیادی ندارد. در حالی که بتن قابلیت انعطاف پذیری ، خم شدن ، فشرده سازی و کشش را دارد ، اما حداقل است. قیمت ایزوگام کاری پشت بام مقرون به صرفه است.

4.9/5 - (36 امتیاز)

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!