بشر از دیرباز همواره به دنبال ایجاد امنیت و آسایش برای خود بوده است. با اولین تجربه ی بارندگی به دنبال غار و پناهگاهی برای در امان ماندن از بارش باران بود. در ادامه ی این روند ساخت خانه با استفاده از شاخ و برگ درختان را در پیش گرفت. پس از آن برای استحکام بیشتر ساخت خانه های خشتی و گلی را در پیش گرفت. در این مقاله می خواهیم توضیح کاملی در مورد انواع ایزوگام به خصوص ایزوگام فویلدار ارائه دهیم.

 

سیر تکاملی ایزوگام فویلدار

شاید یکی از دغدغه های همیشگی بشر، محافظت از خود در برابر بارندگی باشد. اگر چه بارش باران نشانه ای از رحمت خداوند است. اما اگر همین باران در فضایی نامناسب و به صورت سیل آسا فرود آید، تخریب های جبران ناپذیری به دنبال دارد. لذا حفاظت از خانه و کاشانه در اولویت قرار می گیرد. اگر به تاریخ باز گردیم، امروزه یکی از بهترین عایق های رطوبتی یعنی ایزوگام فویلدار در اختیار بشر قرار دارد.

در گذشته اولین عایق رطوبتی مخلوطی از کاهگل و نمک بود. این عایق را هر ساله بر بام خانه ها می ریختند. که خود موجب سنگینی بام خانه و نا امن شدن آن می شد. در ادامه با پیدایش و کشف قیر، عایق ها جان تازه ای یافتند. قیر به عنوان یک عایق رطوبتی که از نفوذ آب بسیار جلوگیری می کند در دستور کار عایق کاران قرار گرفت. البته امروزه با مقایسه قیمت ایزوگام فویلدار می توان تمامی عایق های پیشین را کنار زد.

همین خاصیت ضدآب بودن قیر موجب شد که بشر به ترکیب های جدیدتری دست یابد. در چنین شرایطی قیر با گونی ترکیب شد. و عایق قیرگونی پا به عرصه ظهور گذاشت. اگر چه قیرگونی هنوز هم بین عایق کاران رطوبتی مرسوم است. اما قیمت تمام شده ی آن نسبت به عایق های پیش ساخته روند کار را دچار اختلال می کند. ایزوگام به عنوان یکی از محبوب ترین عایق های پیش ساخته پس از آن وارد بازار شد.

امروزه اولین انتخاب مشتریان ایزوگام فویلدار است. این نوع از عایق ها دارای مزایای بسیار وسیع و گسترده ای می باشد. ما می خواهیم تمامی مزایای این نوع ایزوگام را در اختیار شما قرار دهیم.

 

ایزوگام فویلدار بهتر است یا ساده؟!

تمامی متقاضیان عایق کاری یک سوال واحد دارند. ما در این خصوص اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار خواهیم داد. شما می توانید تمامی معایب و مزایا را بررسی نمایید. شرکت پردیسان ارائه دهنده ی انواع ایزوگام به شما می باشد. در ادامه ی این مقاله به سوال ایزوگام فویلدار بهتر است یا ساده، پاسخ خواهیم داد.

این مطلب را بخوانید :  هزینه آسفالت در ملارد

ایزوگام از نظر مواد تشکیل دهنده ی آن به دو نوع دمیده و پلیمری تقسیم می شود. اولی نوعی از عایق است که قیر به دست آمده از آن از انواع دمیده است. دومی نوع دیگری است که قیر آن از نوع مرغوب تر و پلیمری است. اما از نظر روکش می توان ایزوگام را به دو نوع ایزوگام فویلدار و بدون فویل دسته بندی کرد.

در ایزوگام با روکش فویل، یک لایه آلومینیوم روی ایزوگام نصب شده است. این لایه آلومینیوم موجب حفاظت بیشتر از ساختمان می شود. ضمن این که از خود ایزوگام نیز در برابر تابش آفتاب حفاظت می کند. هم چنین بازتابش نور توسط فویل موجب خنک تر شدن ساختمان می گردد. به همین خاطر است که قیمت ایزوگام فویلدار پایین تر است.

از آنجایی که شرکت پردیسان ارائه دهنده و مرکز پخش انواع عایق های رطوبتی است. شما مشتریان گرامی می توانید این برای خرید ایزوگام فویلدار از طریق این شرکت اقدام نمایید. حتما در نظر داشته باشید ایزوگام محافظ امنیت مال و اموال و جان شماست.

در ادامه اگر سوالی در خصوص ایزوگام فویلدار بهتر است یا ساده داشتید. با مشاوران ما در مرکز پاسخگویی به تماس های تلفنی تماس بگیرید. شما می توانید از مشاوران ما تمامی سوالات خود را بپرسید. کارشناسان خبره ای در این زمینه می توانند پاسخ گوی شما باشند.

 

ایزوگام فویلدار چیست؟
ایزوگام فویلدار چیست؟

انواع ایزوگام را بشناسیم

آشنایی با انواع ایزوگام تاثیر بسیار خوبی در روند اجرایی آن دارد. هر مشتری فارغ از هر انتخابی باید با تمامی انواع ایزوگام ها آشنایی کامل داشته باشد. در قسمت قبل با برخی از انواع ایزوگام از جمله ایزوگام دمیده و پلیمری آشنا شدیم. هم چنین با ایزوگام فویلدار و بدون فویل نیز آشنایی مختصری پیدا کردیم. در این قسمت می خواهیم با سایر انواع ایزوگام آشنا شویم.

ایزوگام ها از نظر تعداد لایه ها به دو نوع تک لایه و دو لایه تقسیم می شوند. تک لایه ها سبک ترند و قطر کمتری دارند.دو لایه ها قطورتر و سنگین ترند. برای استفاده از انواع ایزوگام ها باید شناخت کافی از آن داشته باشیم. یکی از بهترین برندهای شناخته شده در این خصوص ایزوگام فویلدار دلیجان است.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در خلیج فارس جنوبی -قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکاری آسفالت

شرکت پردیسان لیست قیمت کاملی از انواع ایزوگام در دسترس دارد. اگر می خواهید از قیمت های انواع عایق ها مطلع شوید، کافی است با کارشناسان ما در شرکت تماس بگیرید. قیمت ایزوگام فویلدار دلیجان بسیار مقرون به صرفه تر از سایر ایزوگام ها می باشد.

هم چنین قیمت فویل ایزوگام نیز در لیست قیمت های شرکت وجود دارد. شرکت پردیسان دارای تنوع کالایی بسیار زیادی است. نصابان این شرکت همگی آموزش دیده و با تجربه هستند. تجربه ی کاری نقش بسیار مهمی را در اجرای ایزوگام ایفا می کند.

برای استفاده از خدمات عایق کاری منزل خود با ما تماس بگیرید. ما عایق کاری را با بهترین برندها و کیفیت تضمین شده برای شما انجام می دهیم. قیمت ایزوگام فویلدار دلیجان ارائه شده توسط شرکت پردیسان هم قیمت با درب کارخانه می باشد. پس ما تضمین قیمت را نیز در لیست شاخصه های مشتری مداری خود قرار داده ایم. همین حالا با شرکت پردیسان تماس بگیرید.

 

خدمات نصب و اجرای ایزوگام

اجرای ایزوگام روند ساده ای دارد. اما نصاب باید در آن مهارت و تخصص لازم را داشته باشد. مهارت و تخصص نصب انواع ایزوگام به طور خاص ایزوگام فویلدار را در تمامی نصابان شرکت پردیسان مشاهده می کنید. شرکت پردیسان دارای تیم و گروه تربیت شده بسیار قوی در این زمینه می باشد.

تمامی افراد گروه زیر نظر مربیان با تجربه آموزش دیده اند. هم چنین تمامی افراد گروه دارای سابقه ی کار بسیار خوب و رزومه ی بسیار قوی می باشند. آن ها پیش از اجرای هر پروژه ای ابتدا از آن پروژه بازدید به عمل می آورند. سپس با استفاده از اطلاعات مندرج در بازدید به عمل آمده، بهترین نوع ایزوگام فویلدار دلیجان به مشتری پیشنهاد می گردد.

مشتری نیز باید اطلاعات خود را در این زمینه از طریق مشاوره های شرکت پردیسان بالا برد. در این راستا استفاده از مقالات منتشر شده در سایت شرکت پردیسان نیز می تواند کمک کننده باشد. لذا برای دریافت اطلاعات در زمینه عایق کاری ساختمان، انواع عایق های سنتی و پیش ساخته با شرکت در تماس باشید.

هم چنین اگر سوالی در خصوص نحوه ی اجرای ایزوگام دارید. یا می خواهید بدانید ایزوگام فویلدار بهتر است یا ساده با شرکت پردیسان در تماس باشید. این شرکت پاسخ گوی تمامی سوالات شما خواهد بود.

4.7/5 - (8 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *