ایزوگام در شهرک وحدت

ایزوگام در شهرک وحدت

با سلام خدمت شما همشهریان عزیز در استان تهران و همچنین کرج همان طور که می دانید ایزوگام ها با پوشش فوق العاده ای که دارند عموماً بسیار در دسترس عموم قرار گرفتند زیرا بافت ایزوگام به دلیل ویژگی های منحصر به فرد از جمله پوشش های عالی برای انواع پشت بام ها و همچنین شیروانی ها می باشد که شما میتوانید با خیال راحت از این عایق استفاده نمایید.

در پاره ای از مواقع شما برای پارکینگ های طبقاتی و یا تاسیسات دریایی می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید دوام  و همچنین وزن سبک ایزوگام باعث شده است که بتواند در برابر هرگونه از شرایط به خوبی مقاومت کند و اینگونه حفاظت خود را به همگان ثابت نماید.

اجرای درست ایزوگام را با قیمت مناسب در موارد مختلف می توانید از شرکت پردیسان در تهران و کرج به خواهید شرکت در تماس باشید:
09128592911
09388274213
جناب آقای مهندس عبدالله زاده به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

اگر بخواهیم به ویژگی‌های ایزوگام پلیمری اشاره داشته باشیم بدون شک استانداردی که در آن وجود دارد و همچنین استقامت بالا در مقابل شرایط جوی و حتی عمر طولانی آن از جمله ویژگی‌های عالی به حساب می‌آید که شما می‌توانید به عنوان یکی از ایزوگام های خوب بر روی آن حساب کنید.

نصب ایزوگام در شهرک وحدت

نصب ایزوگام که از دیرباز به مهارت و تخصص بالا نیاز من بوده است چنانچه با هرگونه عیب و ایراد همراه باشد می تواند مشکلات زیادی را به وجود آورد و همین دلیل شما باید از یک ایزوگام کار ماهر برای این کار استفاده کنید قبل از هر چیز بهتر است بدانید که ماله بندکشی و کفش مخصوص ایزوگام کار به همراه وسایل ایمنی دیگر از جمله لوازم بسیار مهم در هنگام نصب ایزوگام می باشد.

و قبل از هر چیز ایزوگام کار باید نسبت به تمیز بودن سطح زیرین ایزوگام اطمینان کامل به دست آورد زیرا در غیر این صورت ایزوگام در نتیجه کار رضایتی  را برای مشتری به بار نخواهد آورد.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در نظام آباد | 09128592911
ایزوگام در شهرک وحدت
ایزوگام در شهرک وحدت

استفاده از پرایمر می تواند برای زیرسازی بسیار مهم قلمداد شود خشک بودن و دور از هرگونه آلودگی از شرط های اصلی در نصب ایزوگام می باشد و همچنین باید بدانید که برای مکان هایی که کولر ممکن است در آنجا وجود داشته باشد بهتر است یک تک لایه دو متری نیز استفاده شود.

در آخرین مرحله نصاب می‌تواند به واسطه جوشکاری ایزوگام را با چسبندگی عالی همراه کند اما اگر از بندکشی استفاده کند سرعت کار ممکن است کمی پایین بیاید.
شاید یکی از ایزوگام های  بسیار در دسترس ایزوگام فویلدار باشد زیرا به خاطر لایه آلومینیومی که در این ایزوگام وجود دارد کیفیت آن را بالا می برد و ما اگر شما بخواهید که ایزوگام اصلی را تشخیص بدهید بهتر است به نشان استاندارد و همچنین تاریخ تولید و انقضای آن دقت نمایید.

و خبر خوشی که می توانم به شما بدهم این است که این شرکت آماده همکاری به صورت اقساطی با اشخاص و ارگانهای دولتی و شخصی نیز می باشد و شما در هر ساعتی از شبانه روز می توانید از اکیپ سیار شرکت پردیسان برای نصب و یا ترمیم انواع ایزوگام بخواهید که به محل اعزام شود.

09128592911
09388274213

قیمت ایزوگام در شهرک وحدت

قیمت انواع ایزوگام را می توانید از جناب آقای مهندس عبدالله زاده با تماس با شماره تلفن های زیر جویا شوید:

09128592911

نمایندگی رسمی ایزوگام کاری در تهران و کرج بصورت شبانه روزی
09388274213

ایزوگام بام گستر کد ۱۱۷ به قیمت ۲۹۵ هزار تومان و ایزوگام دژکام گستر دلیجان با قیمت  ۲۵۰۰۰۰ تومان ارائه می‌شود اما اگر خرید ایزوگام پشم شیشه ایران را مد نظر دارید 320هزارتومان اما ایزوگام جنت دلیجان با قیمت ۲۵۵ هزار تومان ارزانتر از ایزوگام ستاره طلایی با قیمت ۲۷۰ هزار تومان می باشد اما ایزوگام متین دلیجان با قیمت ۲۶۰ هزار تومان مابین این دو ایزوگام می باشد.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در دربند - قیمت ایزوگام - نصب ایزوگام دلیجان - نمایندگی ایزوگام

البته به دلیل نوسانات بازار ممکن است تغییراتی در قیمت رخ دهد.

چنانچه برای لکه گیری اطلاعاتی بخواهید  باید عرض کنم که برای هر ۱۰ متر مربع قیمت لکه‌گیری ۶۰۰ هزار تومان و برای ۲۰ متر مربع قیمت یک میلیون تومان محاسبه می‌شود و شما اگر بازسازی و نوسازی ایزوگام را در اسرع وقت و قبل از خراب شدن قدیمی ایزوگام انجام دهید بدون شک ایزوگام شما از عمر بیشتری بهره خواهد برد و شما خواهید توانست به راحتی از آن استفاده نمایید.

هرگونه مشکل و با ایراد در نصب ایزوگام می‌تواند باعث مشکلات شدید تر و همچنین خسارت به مکان های مورد نظر گردد به همین دلیل بهتر است نسبت به سلامتی ایزوگام خود همیشه نهایت اطمینان را داشته باشید.

ایزوگام بدون روکش که عموماً برای انواع سرویسهای بهداشتی استفاده می شود از مقاومت کمتری نسبت به روکش آلومینیوم برخوردار میباشد زیرا ایزوگام با روکش آلومینیوم برای پشت بام و برای حفاظت در برابر نور خورشید می باشد اما شما می توانید حتی بهترین ایزوگام بدون روکش را از شرکت پردیسان انتظار داشته باشید.

این شرکت در پایان کار به مشتریان عزیز و گرامی خود فاکتور مالیاتی را نیز تحویل می دهد و شما به راحتی می توانید به خدمات این شرکت معتبر در زمینه ایزوگام و اسفالت در تهران و کرج اعتماد نمایید.

هدف اکیپ و پیمانکاران پردیسان بدون شک کسب رضایت شما عزیزان می باشد زیرا رفاه و امنیت شما باعث قوت قلب ما می گردد .

در هر ساعتی میتوانید با شرکت پردیسان در ارتباط بوده و مشاوره رایگان نیز دریافت نمایید.

09128592911
09388274213

بهترین ها را از ما بخواهید با باتجربه ترین ها.

5/5 - (8 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *