ایزوگام در طالقانی

ایزوگام در طالقانی

 

نمایندگی ایزوگام در طالقانی

خدمات ایزوگام کاری شرکت پردیسان خدمات خود را به شکل سراسری در استان تهران و کرج به مشتریان عزیز خود ارائه می دهد و شما عزیزان میتوانید بهترین ایزوگام را با برند های معروف و قیمت مناسب از این شرکت با سابقه بیست ساله بخواهید و بدانید که ضمانت نامه و بیمه نامه ای که از این شرکت دریافت میکنید کاملا معتبر می باشد
خاطر نشان میکنم خدمات ایزوگام و قیرگونی پردیسان بصورت شبانه روزی ایزوگام کاران و پیمانکاران خود را بصورت سیار در سطح شهر همراه دارد و با تجهیزات کامل به محل های مورد نظر اعزام می شوند کافیست با شماره تلفن های زیر و با جناب آقای مهندس عبدالله زاده وارد صحبت شوید تا ضمن دریافت مشاوره رایگان درباره ایزوگام و برندهای موجود نیز اطلاعاتی را به شما عزیزان ارائه دهند.

توجه داشته باشید به هیچ عنوان فریب افراد سود جو را بخاطر هزینه پایین نخورید زیرا که ایزوگام تقلبی با هزینه پایین تر و کیفیت بسیار پایین در اختیار شما عزیزان قرار گذاشته می شود.
شما مشتریان گرامی با دیدن نشان استاندارد بر روی ایزوگام و همچنین تاریخ تولید و انقضای آن میتوانید به راحتی به ماهیت اصلی ایزوگام پی ببرید و آن را با خیال راحت مورد استفاده قرار دهید زیرا نمایندگی پردیسان تنها ارائه دهنده ایزوگامهای با کیفیت و اصلی به مردم عزیز می باشد.

به یاد داشته باشید که تعمیر و نصب ایزوگام را نیز می توانید به شرکت پردیسان و پیمانکاران ماهر  ان بسپارید.

نصاب  عزیز برای نصب صحیح ایزوگام تمام ترک‌ها و درزهایی که در زیر سازی ایزوگام وجود دارد را به خوبی شناخته و در جهت رفع آن تمام تلاش خود را به کار می بندد.

ایزوگام دلیجان در طالقانی

همچنین زیرسازی را از هرگونه غبار و آلودگی در امان نگه می دارد نصاب همیشه مرحله جوشکاری را با ایمنی و امنیت بالا برای مشتریان عزیز انجام می دهد و شما حتی برای مکان هایی که ممکن است پایه کولر وجود داشته باشد می‌توانید از نصاب بخواهید که یک عدد تک لایه دو متری را در زیر پایه کولر نصب نمایید تا به ایزوگام فشاری وارد نشود.

این مطلب را بخوانید :  آشنایی با آسفالت توپکا و بیندر و قیمت اجرا روز

اگر قصد ایزوگام پشت بام را دارید توصیه من به شما عزیزان این است که از ایزوگام با روکش آلومینیومی استفاده کنید تا بتواند نور خورشید را به راحتی ساطع نماید،

باز کردن رول ایزوگام از جمله کارهایی است که ایزوگام کار باید با نهایت دقت آن را انجام دهد زیرا اینگونه به طور مساوی خواهد توانست ابعاد را اندازه گیری نماید.

کفش کف صاف و همچنین دستکش نسوز ازجمله لوازم مورد نیاز برای یک نفر می‌باشد که ایمنی و امنیت کار را بالا می‌برد شما عزیزان بعد برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن‌های این شرکت و با جناب آقای مهندس عبدالله زاده وارد مشورت شوید.
09128592911
09388274213

ایزوگام در طالقانی
ایزوگام در طالقانی

 

هنگام نصب ایزوگام باید به شیب مورد نظر بر روی پشت بام آن نیز بسیار دقت نمود زیرا اگر شیب در ایزوگام کاری پشت بام  وجود نداشته باشد بدون هیچ شکی آب در  گوشه ای  جمع شده و باعث خرابی شدید ایزوگام می گردد.

ترمیم ایزوگام در طالقانی

و اگر شما برای ترمیم و لکه‌گیری ایزوگام در اسرع وقت اقدام نکنید ایزوگام شما نمی تواند طول عمر مفید را داشته باشد و البته مد نظر داشته باشید که شرکت پردیسان برای لکه گیری و ترمیم هر ۱۰ متر مربع مبلغ ۶۰۰ هزار تومان و برای ۲۰ متر مربع مبلغی بالغ بر یک میلیون تومان را دریافت می‌کند اما برای متراژهای بالای ۳۰ متر به شکل متری این محاسبه صورت می‌گیرد.

اما می‌تواند قیمت روز انواع ایزوگام را در زیر مشاهده نمایید:

ایزوگام بام گستر کد ۱۱۷ قیمت روز ۲۹۵۰۰۰ تومان
ایزوگام جنت دلیجان قیمت روز ۲۵۵۰۰۰ تومان
ایزوگام ستاره طلایی قیمت روز ۲۷۰۰۰۰ تومان
ایزوگام متین دلیجان قیمت روز ۲۶۰۰۰۰ تومان
ایزوگام پشم شیشه ایران قیمت روز ۳۲۰۰۰۰ تومان
ایزوگام دژکام گستر دلیجان قیمت روز ۲۵۰۰۰۰ تومان
لازم به ذکر است که قیمت های ارایه شده با نوسان های قیمتی مواجع است و بدای اطلاع دقیق قیمت روز انواع ایزوگام با شرکت پردیسان تماس بگیرید.
09128592911

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در تهرانپارس

نمایندگی رسمی ایزوگام کاری در تهران و کرج بصورت شبانه روزی
09388274213

عموماً ایزوگام های با روکش سنگریزه برای بسیاری از مکان‌ها که از کیفیت بصری بیشتری برخوردار است مورد استفاده قرار می‌گیرد اما روکش آلومینیومی بدون شک می‌تواند مقاومت خوبی در برابر نور خورشید از خود داشته باشد اما بسیاری از ایزوگام هایی که در بین مردم شناخته شده می‌باشد ایزوگام عادی است و بهتر است بدانید که برای کانال‌های آبیاری و بسیاری از مخازن آب می توان از ایزوگام استفاده نمود.

زیرا وزن سبک و همچنین استقامت بالای آن از جمله ویژگی‌های مهم در کاربرد انواع ایزوگام محسوب می‌شود.
بهتر است بدانید که قیمت خام ایزوگام به علاوه قیمت نصب ایزوگام با متراژ استفاده شده ظرف می‌شود و نتیجه به دست آمده هزینه ایزوگام می باشد که برای محاسبه هزینه ایزوگام برای آپارتمان ها هنگام کار نصب ایزوگام را با تعداد واحدهای آپارتمان تقسیم می کند و مبلغ به دست آمده با هر واحد پرداخت می‌شود ولی با این حال برای راهنمایی بیشتر میتوانید با جناب آقای مهندس عبدالله زاده صحبت نمایید.
09128592911
09388274213
هدف شرکت پردیسان بدون هیچ گونه شکی کسب رضایت شما مشتریان گرامی در تهران و کرج می باشد.
کافیست تنها یکبار به این شرکت اعتماد نمایید تا اعتماد شما تبلیغی پربار برای خدمات ایزوگام کاری ما نیز باشد.
اکیپ سیار و پیمانکاران باتجربه و متخصص در این نمایندگی افتخار سابقه بیست ساله ای شرکت می باشند.

4.9/5 - (8 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *