شرکت پردیسان ارائه دهنده خدمات ایزوگام در سیدخندان-نصب ایزوگام قیمت و هزینه ایزوگام می‌باشد وبا قیمت وهزینه مناسب اقدام به فروش و نصب ایزوگام می کند نمایندگی ایزوگام دلیجان در سیدخندان ۲۴ساعته در خدمت محله های محترم سیدخندان می باشد و این شرکت خدمات فروش و ترمیم ایزوگام نیز انجام می دهد

ایزوگام چیست و ایزوگام خوب چه ویژگی هایی دارد؟
ایزوگام یک پوشش مقاوم است که از قیر و الیاف مصنوعی تشکیل شده و بااستفاده از گرما بر بستر بام و مکان نورد نظر نصب و چسبانده می شود و از ایزوگام برای عایق کردن سطوح مختلفی همچون پی دیواره کف وبام ساختمان ها واستخرها برای جلوگیری از نفوذ آب ورطوبت استفاده میشود وقابل ذکر است عمر ایزوگام با کیفیت و خوب به طورمتوسط 15 سال است که شرکت پردیسان می تواند خدمات ایزوگام را برای شما مشتریان عزیزدرمنطقه سیدخندان ارائه کند.
مواد اولیه به کار رفته در تولید ایزوگام:
قیر صنعتی60/70
مواد پلیمری به نام اتکتیک پلی اتلین(APP)
یک لایه پلی استر سوزنی
یک لایه تیشوی نخ دار(پشم شیشه)
پودر تالک ودر بعضی از این عایق ها پودر مس 600 نیز بکار میرود.
فیلم پلی اتیلن
فویل آلومینیومی
باندوچسب
مشخصات ظاهری ایزوگام استاندارد:
ایزوگام استاندارد در ابعاد10*1متر(طولعرض)ضخامت 3.5تا4میلی متر وزن تقریبی 40 تا 42 کیلوگرم به صورت رول های وکیوم شده تولید می گردد.
انواع ایزوگام در بازار از نظر لایه تشکیل شده:
در حالت کلی دونوع ایزوگام در بازار وجود داردیک نوع تک لایه باضخامت3 میلی متر و یک نوع دولایه با ضخامت 3.5 تا 4 میلی متر.
ایزوگام تک لایه یا دولایه؟کدام بهتراست؟
ایزوگام چه تک لایه چه دولایه ممکن است با روکش آلومنیومی یا بدون روکش باشد اگر قصد دارید سطوحی مثل پشت بام را ایزوگام کنیددر برابر تابش نور خورشید وگرما قرار داردبهتراست از ایزوگام با روکش آلومنیوم یا ایزوگام فویل دار استفاده کنید و اگر قصدتان عایق کاری پی ساختمان یا دیواره و کف سرویس های بهداشتی است از نوع بدون روکش یا ایزوگام ساده استفاده کنیدتا اقتصادی تر باشد و پیشنهاد می کنیم که با شرکت پردیسان در ارتباط باشید چون کارشناسان ما بهترین خدمات را به شما مشتریان عزیز در منطقه سیدخندان ارائه میکند ودر ضمن شما را راهنمایی می کنند.
شکل ظاهری یک ایزوگام استاندارد:
امروزه با وجود فراوانی کارخانه های تولید ایزوگام .ایزوگام نامرغوب وغیر استاندارد و تقلبی به فراوانی در بازار یافت میشود و همین امر سبب شده است تا به نحوه تشخیص ایزوگام مرغوب واستاندارد بیشتر توجه کنیم واما بهتر ترین و معروف ترین ایزوگام .ایزوگام بام گستر دلیجان است که در شرکت پردیسان است که کارشناسان ما در منطقه سیدخندان بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه کند.
خرید یک ایزوگام استاندارد:
آیا شما هم هنگام خرید یک ایزوگام خوب و درجه یک دغدغه دارید؟آیا شما هم در این آشفته در بازار ایزوگام سردگم شده اید؟آیا شما هم با این همه نام شرکت های شبیه به هم در صنعت ایزوگام برای خرید ایزوگام دچار سردرگمی شده اید؟دیگر نگران نباشید شرکت پردیسان در منطقه سیدخندان برای انتخاب آگاهانه و بهتر در کنار شماست.با توجه به اینکه وقتی برای خرید ایزوگام تصمیم میگرید با تعداد بسیار زیادی از آگهی ها و نام های مشابه ایزوگام که بیشتر آن ها شرق یا گستر را یدک میکشند مواجه میشوید که متاسفانه تعداد بسیاری از آن ها غیر استاندارد وتقلبی می باشند و اگر آگاهی خوب نسبت به ایزوگام و برند های مرغوب و درجه یک نداشته باشید در دام آن ها گرفتار شده و اقدام به خرید ایزوگام غیر استاندارد وتقلبی می کنید و متاسفانه بعضی از شرکت ها از نام ایزوگام بام گستردلیجان سوءاستفاده و کلاهبرداری میکنند اما شرکت پردیسان با 20 سال سابقه در خدمت شما مشتریان عزیز در منطقه سیدخندان میباشد.
طریقه نصب ایزوگام و کارایی آن:
برای داشتن یک ایزوگام مناسب کیفیت لایه ایزوگام فقط 30%تاثیر دارد70%دیگر آن کیفیت نصب لایه است بنابراین مردم باید دقت کنند که ایزوگام خریداری شده حتما توسط کارگران متخصص وچه از این بهتر که توسط شرکت پردیسان نصب شود.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در بهار | 09128592911

در مورد ایزوگام

ایزوگام یک محصول پیش درست شده عایق رطوبتی می باشد که به منظور عایق نمودن سطح های گوناگون استفاده می شود. این عایق جانشین خوبی به منظور قیرگونی است که در دوران قبل مورد کاربرد قرار می گرفت.

 کیفیت و جنس  ایزوگام از عامل های موثر در عایق کاری رطوبتی می باشد که باید در انتخاب آن توجه شود. ولی ایزوگام مناسب چه ایزوگامی می باشد و چه خصوصیت هایی بایستی داشته باشد؟

 ایزوگام خوب و با کیفیت، باید حاوی تیشو نخ دار و پلی استر بافته نشده، پلاستیک و مشتقات مناسب باشد. علاوه بر این ها ایزوگام استاندارد بایستی حاوی قیر خوب و طبیعی بررسی شده باشد تا از توانایی چسبنده بودن  زیادی برخوردار باشد. در باره کیفیت ایزوگام بایستی عنوان نماییم که یک ایزوگام مناسب باید نرم و منعطف  باشد. ایزوگام خشک و ترد که زمان تا نمودن با دست بشکند، بالافاصله پس از نصب نیز گرفتار ترک خوردگی می شود.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در سعادت آباد | 09128592911

 علاو هبر این ایزوگام مناسب و استاندارد دارای استحکام و مداومت  بوده و زود پاره نمی گردد. لبه های آن تماما سالم و ضخامت کل رول یکسان است.

ایزوگام نا مناسب 

پیشنهاد می شود از ایزوگام های نا مناسب که با نام های شبیه به برندهای با اعتبار در بازار عرضه می شوند بکار نبرید. 

 در درست کردن ایزوگام های نا مناسب از پودرهای گوناگون، کوک، ضایعات پالایشگاه، مازوت، ضایعات پلاستیکی و … بکار برده می شود. این نوع محصول ها از لحاظ ظاهری هیچ نوع تفاوتی با ایزوگام مناسب ندارند. اتفاقا این نوع برندهای بی کیفیت علاوه بر وزن و ضخامت زیاد، زرق و برق زیاد تری هم دارند. بنابراین غافل گیر مارک ها، نوشته ها، تبلیغات و نقش و نگارهای گوناگون روی روکش آن ها نگردید.

 راهکار آسان شناسایی ایزوگام نا مناسب این می باشد که زمان نصب بوی دود، گازوئیل و روغن سوخته مکان را فرا می گیرد.

نصب ایزوگام

 در باره نصب ایزوگام بایستی عنوان نماییم که نصب آن بایستی به وسیله تخصص داشته های نصب ایزوگام صورت گیرد.

 برخی وقت ها دیده می شود اشخاص معمولی و استادکاران بنا، کاشی کار و حتی لوله کش شروع به نصب ایزوگام می نمایند. نداشتن دقت و مهارت در نصب، سبب عدم چسبنده بودن  با تاثیر و باقی ماندن شکاف در میان لایه های ایزوگام می شود. نفوذ رطوبت از میان شکاف ها به زیر عایق سبب وارد  شدن آب به درون سقف و درون سازه ها می شود. تعمیر و یا نصب ایزوگام جدید، افزون بر اتلاف وقت، هزینه های بسیاری را برای استفاده کننده در پی دارد.

برای دریافت نمایندگی. مشاوره ومحاسبه قیمت ایزوگام در سیدخندان-نصب ایزوگام قیمت و هزینه ایزوگام با شماره های تلفن زیر 09128592911و09388274213تماس بگیرید.همکاران ما در شرکت پردیسان آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز سیدخندان میباشد.

5/5 - (7 امتیاز)

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *