ایزوگام روی سیمان خیس

ایزوگام روی سیمان خیس

همانطور که میدانید ساختمانی که ما در آن زندگی می کنیم باید از امنیت بالایی برخوردار باشد تا نسان با ذهنی آرام به فعالیت‌های روزمره خود بپردازد و ایزوگام کاری یکی از کارهای بسیار مقرون به صرفه نسبت به آسفالت و قیرگونی میباشد که با قیمت بسیار مناسب و نصب با کیفیت آن می‌توان در طی سال های زیادی بین ۱۰ تا ۱۵ سال و اغلب تنها با ترمیم بخش های خاص آن امنیت ساختمان را بهبود بخشید.

شما همشهریان عزیز برای خرید انواع ایزوگام میتوانید به شرکت پردیسان در تهران و شعبه دیگر آن در کرج نیز مراجعه فرمایید و نصب انواع ایزوگام در پارکینگ و یا روی شیروانی را به این نمایندگی معتبر بسپارید.

نصب انواع ایزوگام

روش نصب ایزوگام به  گونه‌ای است که باید طبق اصول استاندارد و با مهارت های لازم اجرا شود تا ایزوگام بتواند کیفیت کار خود را نشان دهد شرکت پردیسان در هنگام حمل و نقل انواع ایزوگام همیشه مورد نظر ایزوگام را به شکل عمودی حمل می کند تا عایق با پارگی مواجه نشود.

نصاب عزیز قبل از ایزوگام  کاری بر روی سیمان خیس به این نکته توجه بسیاری دارد که سیمان مورد نظر با پستی و بلندی مواجه نباشد زیرا اگر هر گونه برآمدگی و فرورفتگی در سیمان وجود داشته باشد بدون شک ایزوگام سوراخ میشود.

البته  این گونه موارد در هنگام کار افرادی که اطلاعات لازم و مهارت کافی نداشته‌اند بسیار رویت شده است اما نصاب ماهر که در شرکت پردیسان مشغول به کار می باشد با همراه داشتن کارت فنی خود نصب انواع ایزوگام را بر روی سیمان خیس با مهارت و به گونه‌ای که کاملا سیمان خشک شود و بعد از آن ایزوگام را با آن می چسباند.

زیرا  در صورت رطوبت ایزوگام به‌خوبی به سیمان نمی چسبد و نمی توان نتیجه خوبی را در انتهای کار انتظار داشت اگر به هر دلیلی مایل باشید که سرعت کار افزایش پیدا کند ایزوگام کار با دقت شرکت پردیسان با روشن نمودن شعله بر روی سیمان خیس روند خشک شدن آن را افزایش می دهد.

اکیپ سیار شرکت پردیسان به هیچ عنوان نصب ایزوگام را بر روی سیمان خیس قبل از انجام خشک شدن آن انجام نمی دهند به همین دلیل شما با خیال راحت می توانید به کادر مجرب و ماهر ما در این شرکت اعتماد نمایید.
جناب آقای مهندی عبدالله زاده آماده پاسخگویی به سوالان و ارائه مشورت به شما عزیزان بصورت شبانه روزی در شرکت ایزوگام کاری پردیسان در تهران و کرج می باشد.
09128592911
09388274213

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در مقدم -قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکاری آسفالت کاری
ایزوگام روی سیمان خیس
ایزوگام روی سیمان خیس

شما عزیزان اگر قصد داشته باشید که ایزوگام را بر روی دیوار نصب کنید بهتر است بدانید که نکات مهمی وجود دارد از این قبیل که شرکت پردیسان برای نصب انواع ایزوگام بر روی دیوار از داربست مطمئن برای کیفیت و سرعت کار خود استفاده می کند و شما حتی اگر مایل باشید که ایزوگام بر روی موزاییک باشد این شرکت ابتدای کار با پرایمر زیرسازی خوبی را برای چسبندگی و انعطاف عالی ایزوگام انجام می‌دهد تا نصب ایزوگام به شکلی با کیفیت به چشم بیاید.

هزینه ایزوگام بر روی موزاییک و دیوار کاملا مناسب در این شرکت ارائه می‌شود و شما عزیزان جای هیچگونه نگرانی برای نصب ایزوگام نمی توانید داشته باشید و در هر ساعتی از شبانه روز میتوانید نصب انواع ایزوگام بر روی سطوح مختلف را به اکیپ سیار شرکت پردیسان در تهران کرج و حتی غرب ایران نیز بسپارید.

09128592911
09388274213

ایزوگام در تهران

شما هنگام خرید ایزوگام از نمایندگی معتبر پردیسان ایزوگام را همراه با ضمانت نامه و بیمه نامه معتبر آن دریافت می کنید و برای خدماتی که این شرکت به شما عزیزان ارائه می دهد در پایان کار نیز ایزوگام کار با فاکتور مالیاتی تمام خدمات را برای شما برآورد می‌کند.

به  همین دلیل شما بزرگواران می توانید ایزوگام مخصوص استخر و یا ایزوگام پشت بام را در تمام مناطق تهران به ایزوگام کار با دقت و متخصص ما در این شرکت بسپارید ارزانترین و مناسبترین قیمت ایزوگام را در شرکت پردیسان دنبال کنید.

قیمت روز انواع ایزوگام ها

ایزوگام بام گستر کد ۱۱۷ قیمت روز ۲۹۵۰۰۰ تومان
ایزوگام جنت دلیجان قیمت روز ۲۵۵۰۰۰ تومان
ایزوگام ستاره طلایی قیمت روز ۲۷۰۰۰۰ تومان
ایزوگام متین دلیجان قیمت روز ۲۶۰۰۰۰ تومان
ایزوگام پشم شیشه ایران قیمت روز ۳۲۰۰۰۰ تومان
ایزوگام دژکام گستر دلیجان قیمت روز ۲۵۰۰۰۰ تومان
لازم به ذکر است که قیمت های ارایه شده با نوسان های قیمتی مواجع است و بدای اطلاع دقیق قیمت روز انواع ایزوگام با شرکت پردیسان تماس بگیرید.

09128592911
09388274213

خدمات نصب انواع ایزوگام و درزگیری همراه با لکه گیری ایزوگام از جمله کارهای مهمی است که شرکت پردیسان به راحتی و با دقت فراوان آن را برای مشتریان خود و با رعایت نکات ایمنی به راحتی و انجام می رساند.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در کشاورز غربی | 09128592911

فروش ایزوگام با نصب عالی در تهران را به شرکت پردیسان بسپارید و همچنین بهتر است بدانید که تعویض انواع ایزوگام همراه با خرده کاری و تعمیر ناودان از جمله خدماتی است که این شرکت نیز ارائه می دهد.

قیمت ترمیم ایزوگام و لکه گیری عایق های قدیمی

در بیشتر مواقع اجرای کلی عایق ها محل مورد نظر نیاز به انجام کلی ایزوگام نیست و در مواردی میتوان با ترمیم و لکه گیری مشکل محل مورد نظر را رفع کنیم.
برای ترمیم و لکه گیری برای هر ۱۰ متر مربع قیمت عیب یابی و لکه گیری ۶۰۰۰۰۰ تومان میباشد.
برای لکه گیری و عیب یابی برای ۲۰ متر مربع ۱۰۰۰۰۰۰ تومان میباشد.
و برای متراژ های بالای ۳۰ متر ، به صورت متری محاسبه میشود.

قیمت آسفالت

قیمت ایزوگام بدون نصب

ترمیم و تعویض ایزوگام را همیشه در صورت وجود ترک و چروکیدگی ایزوگام مهم بدانید زیرا با ترمیم درست به موقع به کیفیت و عمر مفید ایزوگام خود کمک کرده اید.

قیرگونی در شهریار

قیرگونی در شهریار

قیرگونی در شهریار شرکت پردیسان قیرگونی در شهریار را با بهترین کیفیت و در سریع ترین زمان ممکن به انجام می رساند. برای سفارش قیرگونی و ایزوگام در شهریار و انواع عایق کاری در این ...
ایزوگام در شیراز

ایزوگام در شیراز _09128592911

با پردیسان هر منطقه ای که مطابق میل و سلیقه تان است عایق بندی کنید. ایزوگام در شیراز به بهترین قیمت به فروش می رسد. برای خرید ارزان ایزوگام و به صرفه فقط کافی است ...

ایزوگام در دماوند-09128592911

  ایزوگام در دماوند ایزوگام در دماوند با کادری مجرب توسط تیم با تجربه و با بهترین متریال انجام می‌شود. ما از بهترین برند‌های ایزوگام برای عایق کاری استفاده می‌کنیم. به طوری که برای چندین ...
اسفالت در بندرعباس

آسفالت در بندرعباس_09128592911

آسفالت در بندرعباس بندرعباس، مرکز استان هرمزگان، یکی از شهرهای مهم و پرتردد ایران است. این شهر با برخورداری از موقعیت جغرافیایی ویژه و اهمیت اقتصادی، نقش مهمی در توسعه کشور ایفا می کند. به ...
image

نحوه ایزوگام دور ناودان

نحوه ایزوگام دور ناودان سقف از خانه در برابر گرما و سرمای شدید مواظبت می کند و این کار را از طریق ایزوگام کاری سقف انجام می شود. در صورتی که سقف و ناودان ها ...
5/5 - (13 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *