یکی از تصورات غلط در اجرای عایق کاری، این است که اغلب مردم گمان می کنند تنها راه نفوذ آب پشت بام است. به همین خاطر برای عایق کاری دیوارها کاری انجام نمی دهند. اما مهم ترین نکته این است که عایق کاری را در همه ی قسمت های ساختمان اجرا کنیم. در این مقاله می خواهیم در خصوص نصب ایزوگام روی دیوار بدون داربست اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

 

نصب ایزوگام روی دیوار بدون داربست چگونه است؟

یکی از مواردی که معمولا در نصب ایزوگام روی دیوار مطرح می شود عدم استفاده از داربست است. روش های مختلفی برای نصب ایزوگام روی دیوار بدون داربست وجود دارد. نصب داربست اصولا هم هزینه های زیادی را به همراه دارد. هم خطراتی را برای کسانی که از داربست استفاده می کنند به همراه خواهد داشت. به همین خاطر انتخاب های دیگری برای عایق کاری دیوارها وجود دارد.

شرکت پردیسان سابقه ی بسیار زیادی در اجرا و نصب ایزوگام روی دیوار بدون داربست دارد. شما می توانید با شرکت تماس بگیرید. همکاران ما در انتخاب نوع ایزوگام مناسب دیوارها راهنمایی خواهند کرد. ایزوگام های تزئینی مناسب دیوارها است. این نوع از ایزوگام در طرح ها و تنوع بسیار موجود است. شما می توانید هر نوع را که بخواهید می توانید انتخاب کنید.

راه های نفوذ آب از دیوارها معمولا جدی گرفته نمی شود. در صورتی که عایق کاری بهتر است در زمان ساخت و ساز انجام شود. استفاده از ترکیب ضد آب مایع با کیفیت بالا در مرحله شروع با سیمان و ماسه می تواند موثر باشد. در غیر این صورت ، قبل از رنگ آمیزی دیوارهای خارجی از روکش ایزوگام استفاده کنید تا از نشت آب جلوگیری شود. قیمت نصب ایزوگام بدون داربست را از ما بخواهید.

ایزوگام یک پوشش تقویت شده با الیاف است که برای عایق کاری استفاده می شود. این یک لایه الاستیک ضخیم ایجاد می کند که آب را مسدود می کند و ضد آب عالی را ارائه می دهد. به همین منظور کارشناسان فروش و خدمات شرکت پردیسان حضور دارند. آنها هزینه نصب ایزوگام روی دیوار بدون داربست را برای شما محاسبه خواهند کرد.

اکنون که می توانید با عایق کاری و آب بندی خانه خود را محافظت کنید. بدون نگرانی از باران های سیل آسا لذت ببرید.

 

محاسبه هزینه نصب ایزوگام روی دیوار بدون داربست

برای محاسبه ی هزینه نصب، باید ابتدا میزان ارتفاع دیوار و متراژ ایزوگام مصرفی را برآورد کرد. پس از آن می توان قیمت نصب ایزوگام بدون داربست را محاسبه کرده و اعلام نمود. در این راستا شرکت پردیسان یک تیم کارشناسی بسیار حرفه ای را تدارک دیده است.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام فویلدار چیست؟

 دیوارهای مرطوب و نمناک یک مشکل دائمی در بسیاری از نقاط جهان است. عایق رطوبتی یک مهارت تخصصی است و نصب آن می تواند به طرز شگفت انگیزی دشوار باشد. حتی حرفه ای ترین پیمانکاران نیز اگر ندانند چه کار می کنند محکوم به شکست خواهند بود. اما اگر قیمت نصب ایزوگام بدون داربست را داشته باشند، کار به راحتی انجام می شود.

با رعایت برخی اصول اساسی و استفاده از ابتکار همراه با مصالح پیچیده ، دیوارها می توانند به طور رضایت بخشی عایق کاری شوند. اجازه دهید به عایق رطوبتی دیوارها و رویکرد منطقی برای آن نگاه کنیم. نصب ایزوگام روی دیوار بدون داربست یک راه کار خوب و مناسب است.

قانون طلایی در عایق کاری این است که جلوی ورود آب را بگیرید و سعی نکنید از خروج آن جلوگیری کنید. این بسیار واضح به نظر می رسد. اما شما از تعداد سازندگان حتی باتجربه ای که سعی می کنند نشتی ها را از داخل مهر و موم کنند، تعجب خواهید کرد. هزینه نصب ایزوگام روی دیوار بدون داربست با توجه به میزان نشتی های روی دیوار محاسبه می گردد.

توجه داشته باشید، یافتن نقطه ورود ممکن است آسان نباشد.آب می تواند مسیری طولانی را در یک سازه طی کند. یا حتی آن را کاملاً اشباع کند و پیدا کردن منبع را به یک کار دشوار تبدیل کند. به همین خاطر است که کارشناسان شرکت پردیسان برای ارائه قیمت نصب ایزوگام بدون داربست از محل بازدید می کنند.

 

نصب ایزوگام روی دیوار بدون داربست

نکاتی در خصوص عایق کاری دیوارها

دیوارهای اکثر ساختمان ها این روزها دارای ستون های عمودی بتنی با تیرهای حلقه ای تقویت شده در بالای آن هستند که استحکام را ایجاد می کنند. مناطق بین ستون ها و تیرها دارای بلوک های بتنی سبک یا آجرهای قرمز نرم با سطحی از بتن سخت روی سطح است. بتن مسلح اغلب بسیار ضعیف با شکاف و حفره در آن ساخته می شود و پر شدن مانند کاغذ لکه دار است. به همین منظور نصب ایزوگام روی دیوار بدون داربست را داریم.

این نوع ساختار بسیار سفت و سخت است و زمین لرزه های معمولی که ما در بالی می گیریم (بله ما تعداد زیادی می گیریم ، معمولاً آنقدر کوچک هستند که حتی متوجه آنها نمی شویم اما بارها و بارها آن چیزی که شما را در شب بیدار می کند) و این حرکات منظم زمین منجر به ترک خوردگی سازه ها معمولاً از طریق دیوار ساختمان ها می شود. هزینه نصب ایزوگام روی دیوار بدون داربست با توجه به ساختار سازه است.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در منطقه 9- قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکار آسفالت کاری

همچنین بسیار نادر است که کسی را بیابید که به طور منطقی از طریق علائم یک مشکل کار کند و علت را به طور دقیق شناسایی کند تا راه آسان را نادیده بگیرد و اولین چیزی را که می بیند درمان کند. بنا بر این هر کسی بخواهد برای عایق کاری ساختمان و دیوارهای خود اقدامی کند. ابتدا تمامی موارد را بررسی می کند. پس از آن اگر مشکل از دیوارها بود. برای نصب ایزوگام روی دیوار بدون داربست اقدام خواهد کرد.

همانطور که همه می دانیم ، این یک قانون اساسی طبیعت است که آب به سمت پایین سرازیر می شود بنابراین ما از بالاترین نقطه شروع می کنیم. تا بتوانیم قیمت نصب ایزوگام بدون داربست را اعلام کنیم.

 

بررسی های بیشتر دیوارها

آیا دیوار به عناصر بالا باز می شود یا سقف بیش از حد نمایان شده است؟ اگر سقف برجسته نیست در بالای دیوار نگاه کنید و ترک ها را بررسی کنید ، حتی ترک های بسیار ریز. آیا سطح بالایی دارای روکش ضد آب است. آیا سقف بتنی یا دیوار چوبی وجود دارد؟ ممکن است آب در جایی که تخته سقف بتنی با دیوار برخورد می کند یا از طریق دیوار چوبی وارد قسمت بالای دیوار زیر می شود.

مشکل بسیار رایج نشت ناودان های بتنی است. در اینجا تصور می شود که این بسیار بد است که اجازه دهید آب پشت بام شما به ملک همسایه یا خیابان وارد شود. اگر یک ساختمان درست در امتداد خط املاک ساخته شده است. و بسیاری از آنها ساخته شده اند ، معمولاً یک ناودان بتنی در امتداد بالای دیوار ساخته می شود. تا آب را از پشت بام بگیرد. در نصب ایزوگام روی دیوار بدون داربست باید ناودان را در نظر گرفت.

در نهایت می توان با استفاده از دریافت یک مشاوره ی خوب از شرکت پردیسان قیمت نصب ایزوگام بدون داربست را دریافت کرد. محاسبه ی قیمت ها  به صورت قیمت های ایزوگام درب کارخانه می باشد. بنا بر این اگر مجری طرح عایق کاری شما شرکت پردیسان باشد. شما می توانید از این معامله علاوه بر سود مالی، آسودگی خاطر را نیز دریافت کنید.

پس برای عایق کاری دیوارهای خود از همین حالا اقدام کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *