قیمت ایزوگام دیجی کالا

قیمت ایزوگام دیجی کالا یکـی از جمله موارد بسیار مهمی است که اغلب مشتریان در زمان خرید به آن توجه ویژه ای دارند. این قیمت گذاری با توجه به مولفه های بسیاری همچون نوع، جنس، برند، تعداد لایه ها، کیفیت ایزوگام و … دارای مبالغ مختلفی می باشد. در حال حاضر یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین ایزوگام های موجود در کشور ایزوگام دلیجان است. این عایق بر اساس ویژگی های مثبتی که دارد. به عنوان پر فروش ترین عایق در میان ایزوگام های موجود در بازار شناخته شده است.

امروزه انتخاب بسیاری از مشتریان می باشد. با توجه به محبوبیت این محافظ رطوبتی مرغوب و تولید انواع گوناگون آن با لایه های مختلف قیمت ایزوگام دلیجان دیجی کالا نیز بنا به نیاز مصرف کنندگان گرامی و درجه کیفیت آن متفاوت بوده که شرکت پردیسان گستر با سابقه ی درخشانی که در این حیطه دارد. توانسته این عایق کاربردی را با مناسب ترین هزینه در اختیار متقاضیان خاص خود قرار دهد.

قیمت پرایمر ایزوگام دیجی کالا

به طور معمول قیمت پرایمر ایزوگام دیجی کالا بر اساس کیلوگرم و با توجه به تغییرات موجود در بازار ارز که تاثیر بسزایی در این قیمت گذاری دارند محاسبه می شود. شما مشتریان عزیز می توانید این محصول کاربردی را بدون هیچ دغدغه و نگرانی بابت پرداخت هزینه های بالا از مجموعه ی ما خرید نمایید. در این راستا نیز بسیاری از افراد سودجو و شرکت های غیر مجازی نیز وجود دارد. که قیمت هایی بیشتری را از مشتریان خود دریافت می کنند.

به همین دلیل توصیه ما به شما عزیزان جهت برخورداری از قیمتی مناسب و استعلام قیمت دقیق به نمایندگی ما مراجعه فرمایید. نا گفته نماند که قیمت انواع پرایمر ایزوگام با توجه به عوامل مختلفی از جمله میزان درصد قیر به کار برده شده و همچنین درجه خلوص آن در پرایمر برآورد می شود، به طوری که هر چه کیفیت پرایمر بالاتر باشد. به همان اندازه نیز قدرت ایزولاسیون عایق شما در برابر نفوذ هر گونه نم و نشتی هم بیشتر می شود. و بدین ترتیب موجب بالا رفتن طول عمر عایق شما خواهد شد.

قیمت ایزوگام شرق مشهد 

قیمت ایزوگام شرق مشهد دیجی کالا یکی از جمله موارد و فاکتور های مهمی است که در هنگام خرید این عایق مورد توجه اغلب خریداران عزیز قرار می گیرد. ملاک اصلی این قیمت گذاری بسته به نوع، جنس، مدل، شرایط آب و هوایی و … متغیر بوده و نمی توان قیمت ثابتی را برای آن در نظر گرفت. بنابراین قیمت نهایی ایزوگام شرق مشهد به عوامل مهمی مانند پلیمر مورد استفاده  در ساخت این عایق و همچنین ضخامت و وزن هر کدام از رول های خریداری شده نیز بستگی دارد.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در امیرآباد | 09128592911

البته در نظر داشته باشید که تیشوی مصرفی در تولید این محصول نیز باعث کاهش و یا افزایش قیمت تمام شده آن شده است. نحوه ی فروش رول های تولیدی این ایزوگام نیز در صورتی که به طور عمده به فروش برسد یقینا قیمت پایین تری نسبت به فروش جزئی خواهد داشت. اگر شما قصد خرید ایزوگام دیجی کالا برند شرق مشهد را با پایین ترین هزینه داشته و همچنین به منظور قطع دست واسطه گران بسیاری که در این حیطه قرار دارند، می توانید آن را متناسب با بودجه خود به طور مستقیم از شرکت ما تهیه کنید.

قیمت ایزوگام طرح دار دیجی کالا

ایزوگام طرح دار به عنوان یکی از پر فروش ترین عایق های موجود در بازار ایزوگام کشور است. بر اساس پارامتر ها و مولفه های گوناگونی به فروش می رسد. یکی از اصلی ترین عوامل موثر در تعیین قیمت ایزوگام طرح دار دیجی کالا شیوه خرید جزئی و یا عمده شما از شعب مختلف نمایندگی های ما در سراسر تهران و کرج می باشد. همچنین قیمت ایزوگام طرح دار با توجه به مواد اولیه به کار برده شده در آن نیز متفاوت می باشد.

علاوه بر این ایزوگام طرح دار با برخورداری از کیفیتی درجه یک، دوام و استحکام بالا از هزینه ی کمتری نسبت به دیگر عایق کاری ها و اجرای نما کاری با استفاده از سنگ و کاشی و … دارد. شما این امکان را دارید تا انواع ایزوگام دیجی کالا طرح دار مانند طرح آجرنما، لانه زنبوری، چمنی، استخری، سنگی، چوب، ورساچه و غیره را با مقاومت، ضخامت و کارایی بسیار بالا در شرکت پردیسان بی واسطه با قیمتی مقرون به صرفه و کسب سود بالایی در این خرید برای خود تهیه نمایید.

 

قیمت رول ایزوگام دیجی کالا

معمولا برای خرید ایزوگام عوامل مختلفی مد نظر می باشند. که قیمت رول ایزوگام دیجی کالا نیز یکی از عامل های مهم در زمان خرید رول ایزوگام برای استفاده می باشد. در زمان خرید رول ایزوگام، ابتدا به کیفیت محصول خریداری شده باید دقت بالایی داشت. البته شما باید این محصول را از کمپانی معتبری تهیه کنید که عایق های رطوبتی خود را بر اساس استاندارد های لازم ارائه می دهد.

از جهت دیگر نیز به این نکته اساسی هم توجه داشته باشید که همواره ایزوگام با قیمت بالا ملاک مرغوبیت بیشتر نبوده، به همین دلیل قیمت ارزان یک محصول نیز نشانه ی پایین بودن کیفیت آن نخواهد بود. مجموعه ی ما قیمت رول ایزوگام را با توجه به مواد اولیه و فناوری به کار رفته در ساخت آن، یک قیمت منصفانه در نظر گرفته است.

قیمت مشعل ایزوگام کاری دیجی کالا

مشعل های ایزوگام دارای انواع مختلفی هستند. که در برند های گوناگونی به بازار ارائه می شوند. و دارای قیمت های متفاوتی می باشند. این محصول دارای مزیت های بسیاری است. که هر یک بر روی قیمت مشعل ایزوگام کاری دیجی کالا تاثیر بسزایی دارند.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در سعدآباد - قیمت ایزوگام - نصب ایزوگام دلیجان - نمایندگی ایزوگام

از عوامل مختلفی که نقش تعیین کننده ای در این هزینه ها دارند می توان به نوع مشعل ایزوگام دیجی کالا اعم از ساده و یا کلاج دار بودن آن، برند مشعل، اندازه و طول آن، کیفیت مشعل ایزوگام و غیره اشاره نمود. توجه داشته باشید که شما با خرید این محصول کارآمد از یک شرکت نامی می توانید کمترین هزینه را بابت بهترین مشعل بپردازید.

 

قیمت ایزوگام طرح دار استخر دیجی کالا

قیمت ایزوگام طرح دار استخر دیجی کالا با توجه به طرح های متنوعی که متناسب با محل اجرای آن دارد. مختلف بوده به طوری که با رنگ آبی استخری تولید شده و با کمترین هزینه توسط شرکت پردیسان به مشتریان عزیز ارائه می شوند. تفاوت برند های این محصول نیز می تواند بر قیمت آن اثرگذاری بالایی داشته باشد. خریداران گرامی می توانند ایزوگام دیجی کالا نوع طرح دار استخری را با ضخامت بالا و کیفیتی فوق العاده متناسب با سطح مربوطه از برند های مشهور به صورت مستقیم به قیمت کارخانه از ما درخواست کنند.

نا گفته نماند که با توجه به مساحت کار شما و تعداد رول های به کار برده شده هزینه ایزوگام مورد نظر نیز متغیر می باشد. از دیگر پارامتر های موثر بر قیمت این نوع عایق می توان به وزن و لایه های آن نیز اشاره کرد. بنا بر کلیه مباحث گفته شده شما می توانید قیمت عایق مورد نظر خود را پیش از خرید توسط شماره گیری تلفن های ثبت شده در وب سایت شرکت استعلام بگیرید.

 

قیمت رول ده متری ایزوگام دیجی کالا

آیا می دانید قیمت رول ده متری ایزوگام دیجی کالا چگونه تعیین و محاسبه می شود؟ اگر توجه کرده باشید ایزوگام ها را معمولا به صورت رول در نظر می گیرند. که طول هر رول ایزوگام برابر با ۱۰ متر در عرض یک متر می باشد.  به علت برخورداری از ویژگی هایی متفاوت از نظر قیمت با همدیگر فرق دارند.

قیمت نهایی رول ده متری ایزوگام بر اساس نوع قیر مصرفی در ساخت آن تخمین زده می شود. در شعب مختلف کمپانی ما قیمت هر رول ۱۰ متری ایزوگام به قیمت روز بوده. زیرا به علت متغیر بودن متریال استفاده شده در آن نمی توان قیمت ثابت و مشخص شده ای را در نظر گرفت‌. متقاضیان گرامی مراقب باشید تا به خاطر پرداخت هزینه ای کمتر رول های ده متری ایزوگام خود را از مراکز غیر مجاز تهیه نفرمایید.

4.9/5 - (17 امتیاز)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *