درز گیری ایزوگام

درز گیری ایزوگام

ایزوگام به دلیل اینکه یک عایق و پوشش محافظتی می باشد بهتر است که از نوع با کیفیت و همچنین مواد درجه یک آن استفاده شودو انواع متفاوت ایزوگام در شرکت پردیسان با برندهای مختلف موجود می باشد که شما به راحتی می توانید با تماس با شماره تلفن های زیر اقدام به خرید برای مکانهای خاص خود داشته باشید.

09128592911
09388274213

ایزوگام کاری باید به دست افراد ماهر و متخصص انجام پذیرد زیرا هرگونه بی‌دقتی در کار می‌تواند باعث مشکلات زیادی در آینده شود مانند ترک و شکاف هایی که به خاطر چروک بودن ایزوگام به وجود می‌آید به دلیل نصب نادرست شکل ناصحیح آن می‌باشد به همین خاطر شما می توانید از نصاب های ماهر این شرکت برای نصب انواع ایزوگام خود بهره بگیرید.

اگر به هر دلیلی ایزوگام دچار مشکل  باشد میتوان آن را به روش‌های متفاوتی ترمیم و تعمیر نمود البته باید بدانید که ایزوگام در چه مقدار خرابی به سر می برد و وضعیت آن را به خوبی تشخیص دهید در این شرایط اصولاً ایزوگام کار یک لایحه نهایی ایزوگام قدیمی را جدا کرده و در محل مورد نظر جدید ایزوگام را قرار می‌دهد که این یکی از روش‌های درزگیری برای ایزوگام می باشد.

برخی اوقات نیز از چسب های مخصوص بازسازی ایزوگام برای محله‌ای صدمه دیده ایزوگام استفاده می‌شود تا درزگیری به نحوه درست انجام پذیرد البته برخی نصابان نیز یک لایه ایزوگام را بر روی درز گذاشته تا از نفوذ آب و نرم به درون محل جلوگیری به عمل آورند.

روش های گفته شده بستگی به این دارد که ایزوگام کار عزیز  چه نوع تشخیصی را جایز بداند،

اما شرکت پردیسان بخاطر هزینه کمتر و البته سود بیشتر مشتری روش‌های خود را به سمت و سویی سوق می‌دهد که افراد بتوانند با خیال راحت مشکل درزگیری ایزوگام خود را حل نمایند.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در شهرک بعثت-قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکاری آسفالت

قیمت ترمیم و لکه گیری ایزوگام مورد نظر به صورت کاملاً مطمئن در نمایندگی شرکت پردیسان محاسبه می‌شود و جای هیچ گونه نگرانی برای هزینه ها وجود ندارد شما اگر بخواهید که از ایزوگام جدید استفاده کنید بهتر است که بدانید قیمت روز ایزوگام ها در شرکت پردیسان به شرح زیر می باشد.
ایزوگام بام گستر کد ۱۱۷ قیمت روز ۲۹۵۰۰۰ تومان
ایزوگام جنت دلیجان قیمت روز ۲۵۵۰۰۰ تومان
ایزوگام ستاره طلایی قیمت روز ۲۷۰۰۰۰ تومان
ایزوگام متین دلیجان قیمت روز ۲۶۰۰۰۰ تومان
ایزوگام پشم شیشه ایران قیمت روز ۳۲۰۰۰۰ تومان
ایزوگام دژکام گستر دلیجان قیمت روز ۲۵۰۰۰۰ تومان
لازم به ذکر است که قیمت های ارایه شده با نوسان های قیمتی مواجع است و بدای اطلاع دقیق قیمت روز انواع ایزوگام با شرکت پردیسان تماس بگیرید.
09128592911
09388274213

درز گیری ایزوگام
درز گیری ایزوگام

خاطر نشان می کنم که شرکت پردیسان به صورت اقساطی با افراد و شرکت های دولتی و خصوصی وارد کار می شود پس برای نصب انواع ایزوگام و یا بازسازی و رفع درز آن بهتر است که زمان را غنیمت شمرده و تا قبل از اینکه دیر شود نسبت به پوشش دهی مکان مورد نظر خود برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و نم به درون ساختمان قدمی مثبت بردارید.
محاسبه قیمت ترمیم ایزوگام اصولاً برای لکه گیری و درزگیری ۱۰ متر مربع شما قیمت ۶۰۰ هزار تومان و برای ۲۰ متر مربع می توانید قیمت یک میلیون تومان را پیش بینی کنید البته برای متراژهای بالای ۲۰ متر به شکل متری محاسبه انجام می پذیرد.

همانطور که می دانید قیمت ایزوگام با کیفیت آن ارتباط تنگاتنگی دارد و شما باید قیمتی بین ۲۵۰ تا ۳۲۰ هزار تومان را مد نظر داشته باشید.

ایزوگام کاری تقریباً کار سخت و پیچیده‌ای است که باید آن را خصوصاً در هنگام نصب جدی تلقی نمود زیرا هرگونه بی دقتی باعث می‌شود که ایزوگام از طول عمر مفید خود دست بکشد و هزینه‌های جانبی سنگینی را برای فرد به وجود بیاورد.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در کاج | 09128592911

درزگیری ایزوگام از جمله کارهایی است که قبل از از بروز بیشتر ترک و درز باید نسبت به ترمیم آن اقدامات لازم را انجام داد البته مقدار خرابی در ایزوگام در چگونگی بهتر ترمیم آن نقش به سزایی دارد .

باید بدانید که خاصیت چسبندگی در ایزوگام از جمله مواردی است که باید به آن دقت فراوانی شود در غیر این صورت نباید انتظار یک ایزوگام خوب و آن را از آن داشت.
برای درزگیری ایزوگام می توان از درزگیری با تمیز کردن ترک به وسیله دمیدن هوای فشرده در آن که به واسطه قیر انجام می شود استفاده نمود البته در برخی اوقات برای لکه گیری و ترمیم از روسازی استفاده می‌شود تا این گونه لکه گیری و نحو احسن انجام پذیرد بسیاری از ترک ها که آماده درزگیری هستند ترکهای طولی عرضی بلوکی ایا ترک های پوست سوسماری میباشند.
برای درزگیری ایزوگام بهتر است که به شرایط آب و هوایی توجه بسیار زیادی گردد زیرا در آب و هوای بارانی و مرطوب نمی توان عملیات درزگیری را به نحو احسن به پایان رساند زیرا آماده سازی برای رفع ترک همراه با مواد درزگیر می تواند.

کمی در زمان اختلال ایجاد کند و اگر درزگیری با تخصص کافی انجام نشود چسبندگی آنطور که باید مورد قبول واقع نمی گردد و یک گونه شکل بندی نادرست به دلیل روش ناصحیح ایجاد می شود.
توجه داشته باشید که ایزوگام کاری و ترمیم انواع ایزوگام را به شرکت رسمی ایزوگام کاری پردیسان در استان تهران و کرج و همچنین غرب تهران می توانید.

به سفارش دهید و با شماره تلفن های زیر با جناب آقای مهندس عبدالله زاده وارد مشورت شوید تا یک ایزوگام باکیفیت مکان شما را به طور کامل پوشش دهی نماید.

5/5 - (4 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *