ایزوگام قیرگونی آسفالت در گوهردشت

 

 

عایق کاری و جلوگیری از ورود نم به ساختمان ها یکی از کارهای ضروری و مهم میباشد و برای حل این مشکل راه های متعددی وجود دارد که یکی از مرسوم ترین های ایزوگام و قیرگونی میباشد. شرکت پردیسان خدمات خود را در اسرع وقت با بهترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت ها به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

ما در تمامی محله ها گوهردشت از جمله ؛ بلوار کاشفی ، بلوار عالی مقدم ، بلوار خان بابایی ، بلوار استقال شمالی ، کوی امامی ، بلوار شهرداری ، فاز یک گوهردشت ، فاز دو گوهردشت ، فاز سه گوهردشت و سایر محله ها را خدمات ارائه می‌کند.

شماره تماس

09128592911

09388274213

اجرای ایزوگام قیرگونی آسفالت در گوهردشت کرج توسط شرکت پردیسان انجام میگیرد.تمامی خدمات به صورت ضمانتی و تست شده انجام میگیرد.خدمات شرکت پردیسان در گوهردشت به شکل زیر میباشد.

۱-خدمات آسفالتکاری ؛ اجرای آسفالت با دستگاه های سبک و سنکین و با اجرای زیرسازی انجام میشود. اجرای آسفالت برای:

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در زمزم-قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکاری آسفالت کاری

*آسفالت کاری و محوطه سازی و جدول کشی

*آسفالت کوچه ها ، خیابان ها و پیاده رو ها

*اجرای آسفالت برای پشت بام ، جلو پارکینگ ، حیاط ها ، باع ها و …

*زیرسازی آسفالت ، برای اجرای آسفالت

۲-خدمات قیرگونی ؛ اجرای قیرگونی در گوهردشت برای تمامی سطوح قابل اجرا برای رفع نم محل مورد نظر،اجرای قیرگونی به شکل زیر میباشد:

*اجرای قیرگونی تک لایه

*اجرای قیرگونی دولایه

*قیرگونی سرویس ها ، پشت بام ها ، و دیوار ها و …

*فروش قیر و گونی به صورت عمده و تکی

۳-خدمات ایزوگام در گوهردشت کرج؛انجام کلیه فعالیت های عایق کاری با ضمانت و بیمه نامه کتبی، خدمات ایزوگام به شکل زیر میباشد:

*نصب انواع ایزوگام های درجه یک صادارتی دلیجان

*ترمیم و لکه گیری عایق های قدیمی

*فروش انواع ایزوگام های درجه یک دلیجان و سایر برند ها

اجرای عایق کاری از دهه پنجاه به بعد رونق زیاد داشتی و از آن زمان بیشتر عایق کاری ها به صورت قیرگونی بوده و با توجه به ورود عایق های پیش ساخته،رفته رفته ایزوگام جایگزین قیرگونی شده است.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در سعدآباد - قیمت ایزوگام - نصب ایزوگام دلیجان - نمایندگی ایزوگام

شرکت پردیسان با ارایه خدمات بالا در گوهردشت با قیمت نصب ایزوگام مناسب و قیمت آسفالت کاری مناسب،نیاز های مشتریان را با بهترین کار ممکن انجام میدهد.کلیه خدمات با قیمت مناسب انجام میشود و با هزینه اجرای کمتر کیفیت کاری بالای را به مشتریان خود ارایه میکنند.جهت اطلاع از قیمت ها لطفا با شماره های 09128592911 و ۰۹۳۸۸۲۷۴۲۱۳ تماس بگیرید، تا کارشناس های شرکت به صورت رایگان در محل حضور یابند و مشاوره های لازم در خصوص،ایزوگام قیرگونی آسفالت در گوهردشت کرج را به شما ارایه کنند.

ایزوگام قیرگونی آسفالت در گوهردشت

 

5/5 - (7 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *