در عصر نوین حفظ و نگهداری اموال و دارایی ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. همه ی مردم در تلاشند تا از آنچه با سختی به دست آورده اند، محافظت کنند و تا پایان عمر مفید آن کالا یا خدمات بهترین استفاده را از آن داشته باشند. خانه و ساختمان یکی از مهم ترین سرمایه ها و دارایی های آدمی است که حفاظت از آن نیازمند شناخت دقیق از عایق های رطوبتی است. در این مقاله می خواهیم ایزوگام شرق مشهد را معرفی کنیم.

ایزوگام شرق مشهد از قیمت تا کیفیت

 

همان طور که گفتیم، دغدغه ی محافظت از ساختمان به عنوان مهم ترین و ارزشمندترین دارایی انسان، موجب شده که صنعت عایق کاری رونق بیشتری داشته باشد. امروزه به نسبت گذشته افراد بیشتر به فکر عایق کاری منازل خود هستند. برند ایزوگام شرق مشهد با بیش از بیست سال سابقه ی تولید و صادرات بهترین عایق های رطوبتی یکی از مطرح ترین برندها در این راستا است.

کیفیت این محصول بسیار عالی است. تمامی استانداردهای لازم برای یک عایق رطوبتی مرغوب در کارخانه ایزوگام شرق مشهد رعایت می شود. رول های ایزوگام با استاندارد و در ده متر در انواع مختلف آماده و روانه ی بازار می کند.

ایزوگام دارای تنوع محصولات بسیار زیادی است. ایزوگام شرق مشهد تامین کننده انواع ایزوگام می باشد. این برند محصولات خود را به کشورهای مختلف جهان صادر می کند. قابل ذکر است که محصولات با کیفیت و تجربه ی تولید بیست ساله موجب محبوبیت و موفقیت این برند است.

در خصوص کیفیت ایزوگام شرق مشهد باید گفت که این ایزوگام دارای تاییدیه های مختلف اداره ی استاندارد است. تمامی استاندارد های لازم را در این زمینه کسب کرده است. مشتریان و متقاضیان ایزوگام کاری شاید با برندهای مطرح ایزوگام آشنا نباشند، اما با توجه به ویژگی های این محصول می توانند انتخاب راحت تری داشته باشند.

انتخاب نوع ایزوگام متناسب با ساختمان خیلی مهم است. معمولا مشتریان تجربه و دانش کافی در این زمینه را ندارند. لذا مراجعه به افراد با تجربه و متخصصین کارآمد شرکت پردیسان بسیار تاثیرگذار است. با استفاده از مشاورین این شرکت می توانید انتخابی آسوده و مطمئن داشته باشید.

 

ایزوگام شرق مشهد از کارخانه تا مشتری

 

کارخانه ایزوگام شرق مشهد در پانزده کیلومتری جاده کلات واقع شده است. این کارخانه هم اکنون یکی از بزرگ ترین قطب های تولید کننده ایزوگام و سایر عایق های رطوبتی است.

سال تاسیس کارخانه به بیست سال پیش و حدود سال های 1369 بر می گردد. این کارخانه در شهرهای مختلف ایران واحد تولیدی دارد. نظر به میزان اهمیت تولیدات داخلی و استفاده از آنها، کارخانه ایزوگام شرق مشهد میزان تولیدات خود را بسیار بالا برده است.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در کیانمهر | 09128592911

هر واحد تولیدی برای گسترش صنایع خود چشم انداز و برنامه ریزی های مدونی دارد. ایزوگام شرق مشهد نیز از این قاعده مستثنی نیست. رشد و توسعه ی این کارخانه همواره چشم گیر بوده است. رسالت کارخانه تولید مرغوب ترین و بهترین عایق های رطوبتی است. شیوه نامه های استاندارد کالا در این تولید محصولات عایق کاری و محافظت از ساختمان رعایت شده است.

رضایت مندی مشتریان و مشتری مداری منحصر به فرد کارخانه ایزوگام شرق مشهد همواره زبان زد خاص و عام بوده و محصول ارائه شده دارای تضمین کیفیت و قیمت می باشد.

کیفیت ایزوگام شرق مشهد از نوع مرغوب و درجه یک بوده و استانداردهای لازم را دارا می باشد. این محصول از تست های کششی و مقاومتی سربلند بیرون آمده است. در بازار محصول را به عنوان کالایی با عمر مفید طولانی شناخته اند.

ایزوگام دارای کاربردهای زیادی است. این عایق در تمامی فضاهای داخلی و بیرونی یک ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد و اهمیت کیفیت تولید آن به خاطر هزینه های آن است. در ادامه ی این مقاله می خواهیم در مورد قیمت این محصول منحصر به فرد نکاتی را شرح دهیم.

 

قیمت گذاری

 

معمولا قیمت ایزوگام شرق مشهد بر اساس نوع ایزوگام و کاربرد آن ارائه می گردد. لیست قیمت ارائه شده توسط شرکت پردیسان با قیمت های درب کارخانه مطابقت دارد. برای استفاده از محصولات و لیست قیمت آنها کافی است با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

در مورد قیمت ایزوگام شرق مشهد باید یادآور شویم که قیمت ایزوگام های فویل دار و بدون فویل این برند با هم متفاوت است. هم چنین قیمت ایزوگام های پلیمری و دمیده ی آن نیز با هم فرق دارد. این نکته در مورد قیمت ایزوگام تک لایه و دو لایه نیز صادق بوده و ایزوگام های مختلف قیمت های مختلفی را در لیست قیمت به خود اختصاص داده است.

ایزوگام تزئینی نیز تفاوت بسیار زیاد و فاحشی با سایر ایزوگام ها از نظر قیمت دارد. ایزوگام تزئینی قابل استفاده برای تمامم فضاهای ساختمان نیست. تنها برای استفاده در نمای ساختمان یا استخر و … به کار می رود. قیمت ایزوگام شرق مشهد در مورد ایزوگام تزئینی تفاوت زیادی دارد.

قیمت گذاری رول های ایزوگام پس از تست کیفیت و درجه بندی انجام می شود. واحد قیمت گذاری با توجه به ویژگی ها و مشخصه های ایزوگام آن را قیمت گذاری می کند. این ویژگی ها عبارت از: وزن، نوع، مقاومت و مواد به کار رفته در ساختار آنها است.

اگر علاقمند به دریافت لیست قیمت هستید کافی است با شماره های 09128592911 و 09388274213 در تماس باشید. لیست کامل قیمت ها توسط آنها در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در باغ آذری | 09128592911

 

 

ایزوگام شرق مشهد

نمایندگی و فروش

 

شرکت پردیسان مفتخر است به اطلاع کلیه مشتریان خود برساند که نمایندگی ایزوگام شرق مشهد را دارا می باشد. لذا تمامی قیمت های ارائه شده توسط کارشناسان این شرکت با قیمت های درب کارخانه برابری می کند.

برای فروش ایزوگام شرق مشهد، خریدار ابتدا باید نیاز خود را با کارشناسان شرکت مطرح کند. پس از اعلام نیاز و بررسی و بازرسی محل مورد نظر، قیمت توسط کارشناسان فروش اعلام می گردد.

مشتریان ما همواره از پاسخ گویی به موقع کارشناسان فروش ایزوگام شرق مشهد احساس رضایتمندی داشته اند. کارشناسان پاسخ گو به تمامی سوالات از قیمت تا کیفیت و نوع محصول جواب می دهند. بنا بر این نگران هیچ چیز نباشید.

از آنجایی که ما نمایندگی ایزوگام شرق مشهد را دارا می باشیم، برای استفاده از خدمات پس از فروش نیز مشکلی نداریم. خدمات پس از فروش ما شامل بازدیدهای نیز هست.

یکی از مواردی که در مورد نصب ایزوگام نادیده گرفته می شود، اصول نصب صحیح است. یک نصاب حرفه ای ابتدا قبل از آغاز عملیات مربوط به ایزوگام کاری، فضای مورد نظر خود را تمیز کرده و گرد و خاک روبی می کند. هم چنین تمامی وسایل نوک تیز را از فضا دور می کند و فضا را برای یک عایق کاری خوب و بی عیب و نقص آماده می نماید.

نکته بسیار مهم دیگر این است که نصابان حرفه ای ما پس از اجرای پروژه ی عایق کاری، از طرف نمایندگی ایزوگام شرق مشهد، به شما تضمین و بیمه نامه کیفیت ارائه می کنند. این بیمه نامه تضمین می کند که اگر بازدیدهای سالیانه به موقع صورت گیرد و شرایط مندرج در بیمه نامه رعایت شود، ایزوگام دارای عمر مفیدی حدود 15 سال است.

شرکت پردیسان نماینده رسمی ایزوگام شرق مشهد است. این شرکت در پروژه های خود همواره از این برند استفاده کرده و به دنبال رضایت و آرامش خاطر مشتری است.

تمامی مشتریان می توانند با برقراری تماس به موقع با ایزوگام کاران ما، نسبت به عایق کاری منازل خود اقدام کنند.

 

ویژگی های ایزوگام درجه یک را شناسایی کنید

اگر می خواهید در زمینه ایزوگام و شناسایی ویژگی های خاص و منحصر به فرد آن مهارت های ویژه ای را کسب نمایید. ما شما را همراهی خواهیم کرد. ایزوگام بایستی در یک بستر علمی و پژوهشی مورد بررسی کارشناسان قرار گیرد. شرکت پردیسان در خصوص انواع ایزوگام و ویژگی های آنها اطلاعات خوبی را در اختیار شما قرار خواهد داد. 

5/5 - (4 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *