ایزوگام روی کرسی چینی نوعی محصول عایق نم و رطوبت است. که برای عایق کردن دیوارها، سقف ها و کف ها استفاده می شود. این محصول از جنس فوم پلی‌اتیلن با چگالی بالا تولید می شود. و به دلیل خواص عایق حرارتی و صوتی بسیار خوب خود، در ساختمان های مسکونی و تجاری بسیار پرکاربرد است.

علاوه بر این، این محصول دارای خواص ضد آب و ضد رطوبت نیز است. به همین دلیل، از آن به عنوان چسبانده‌شده به دیوارهای سروپلاست، در سروپلاست‌های رطوبت‌زده و در مناطق با آب و هوای مرطوب استفاده می شود. ایزوگام روی کرسی چینی از روش های نرمال و معمول در ساختمان سازی است. 


علاوه بر این، نصب این نوع عایق بسیار ساده است و باعث کاهش هزینه‌های گرمایش و سرمایش در مناطق سرد و گرم شده و صدا را نيز جذب مي‌کند. همچنین، این محصول به عنوان یک عایق حرارتی و صوتی در ساختمان های صنعتی نیز استفاده می شود. به همین دلیل عایق کاری کرسی چینی را شرکت پردیسان به شما پیشنهاد می کند. 

در کل، ایزوگام یک راه حل عالی برای کاهش هزینه‌های گرمایش و سرمایش در مناطق سرد و گرم است. و همچنین بهبود کیفیت صوت در داخل ساختمان را فراهم می کند.

ایزوگام روی کرسی چینی

به منظور آشنایی شما مخاطبین عزیز با چگونگی اجرای ایزوگام روی کرسی چینی در ابتدا لازم است، که شما را با کرسی چینی، نحوه ایزولاسیون و دلایل انجام آن آشنا سازیم.

به طور معمول کرسی چینی را برای واحد هایی از ساختمان ها که در طبقه همکف اختلاف ارتفاع آن ها با کف خیابان کم است اجرا می کنند. توجه داشته باشید که برای ساخت کرسی چینی از آجر فشاری با ضخامت ۲۰ سانتی متر استفاده می کنند. و اغلب در قسمت زیر دیوار های جدا کننده و دور تا دور بنا ها آن را اجرا می‌ نمایند.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در طالقانی - قیمت ایزوگام - نصب ایزوگام دلیجان - نمایندگی ایزوگام

با این حال دیوار کرسی چینی دارای عرضی بزرگ‌ تر از عرض دیوار روی خود بوده که ارتفاع متغیری نیز دارد. که در نهایت این دیوار در روی فونداسیون برای دیوار های داخلی و خارجی بسته به شرایط موجود اجرا می شود.

حال با تفاسیر گفته شده تنها با چیدن چند ردیف آجر بر روى پى ساختمان می‌ توان اختلاف ارتفاع بین سطح داخلی ساختمان و خیابان را فراهم نمود. به طور کلى کرسی چینی ‌دیوارى است که بین دیوار اصلی و پى قرار دارد. به طور حتم دیگر با مفهوم کرسی چینی آشنا شده و نوبت به نحوه ایزوگام کاری آن رسیده است.

ایزوگام کرسی چینی سازه ها مانند دیگر سطوح باید از انواع عایق های رطوبتی مرغوب و درجه یک انتخاب شود، چرا که این سطح به علت شست و شوی پیاپی و رطوبت بالایی که دارد، به طور حتم باید از ایزوگامی با کیفیت برای عدم نفوذ نم و نشتی در آن استفاده کرد.

قیمت ایزوگام کرسی چینی

در این قسمت از مطلب ما قصد داریم تا شما را با مناسب ترین قیمت ایزوگام کرسی چینی آشنا کنیم. هزینه های پرداختی بابت ایزوگام کاری برای هر شخصی دارای اهمیت بسیاری می باشد. از آنجایی که در قسمت قبلی نیز گفته شد نوع و کیفیت ایزوگام کرسی چینی دارای نقش تعیین کننده ای در عایق کاری ساختمان شما می باشد.

بنابراین برای ایزولاسیون این قسمت از بنای خود لازم است که حتما به یک نمایندگی مجاز و رسمی برای تهیه ایزوگام اقدام نمایید. صرفا قیمت عایق مد نظر شما نبوده و سعی کنید. که ایزوگام معروف و شناخته شده ای را برای این سطح از ساختمان تان خریداری نمایید.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در بریانک - قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکار آسفالت کاری

شرکت پر طرفدار پردیسان گستر با توجه به سابقه کاری طولانی مدت خود در این زمینه دارای بهترین ایزوگام ها با قیمتی مقرون به صرفه برای عایق کاری کرسی چینی ساختمان شما می باشد، شما می توانید برای خرید ایزوگام مورد پسند خود با کارشناسان ما در قسمت فروش تماس گرفته تا شما را به طور کامل راهنمایی و مشاوره دهند.

قیرگونی روی کرسی چینی

برای عایق کاری کرسی چینی شما می توانید از قیرگونی استفاده کنید، البته امروزه برخی افراد به ایزوگام کرسی چینی روی آورده اند. ولی با توجه به قدمت این عایق در مقایسه با ایزوگام کرسی چینی، دوام و ماندگاری بالاتری دارد. روند اجرای عملیات قیرگونی روی کرسی چینی و یا چگونگی ایزولاسیون با قیر به این صورت است. ابتدا گونی درجه یک بنگال را به اندازه ی عرض مورد نیاز برش داده و سپس قیر پالایشگاهی مرغوب را توسط شعله گرم می کنیم. سپس بر روی سطح مورد نظر ریخته تا عملیات قیرگونی انجام گیرد.

عایق کاری کرسی چینی به وسیله قیرگونی، کنترل همگن و یکدست شدن قیر پخش شده بر روی سطح مربوطه از مهم ترین بخش های کنترلی این ایزولاسیون به حساب می‌ آیند. مجموعه ما از جمله بهترین مراکز ارائه دهنده ی خدمات قیرگونی است. که عملیات مربوطه را به بهترین شکل ممکن با استفاده از مجرب ترین افراد قیرکار اجرا می کند.

5/5 - (11 امتیاز)

2 دیدگاه

  • سلام
    آیا برای اجرای ایزوگام کرسی چینی باید از ایزوگام درجه یک استفاده کنیم یا نه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *