ایزوگام در مارلیک

 

ایزوگام در مارلیک

 

نمایندگی معتبر ایزوگام اجرای رسمی انواع ایزوگام را در منطقه مارلیک کرج برعهده دارد و شما با قیمت مناسب می توانید بهترین ایزوگام را از این شرکت خریداری نموده و با ضمانت نامه و بیمه نامه آن انتظار بالایی از این گونه عایق حفاظتی داشته باشید.

قابل توجه است که بدانید نمایندگی ایزوگام در کرج ارزان ترین و مناسب ترین قیمت را برای ایزوگام های خود در نظر دارد و شما برای ترمیم و لکه گیری ایزوگام نیز می توانید بر روی این شرکت و ایزوگام کاران ماهر آن حساب نمایید.

نمایندگی ایزوگام در مارلیک

ایزوگام و قیرگونی از جمله عایق های بسیار با دوام می باشند که شما با توجه به دوام کششی و همچنین انعطاف پذیری و دوام این پوشش در برابر سرما و گرما می توانید پایداری بی نظیر آن را در طی ۱۰ تا ۱۵ سال به راحتی متوجه شوید باید بدانید ضخامت و وزن سبک ایزوگام از جمله شاخص‌های اصلی یک ایزوگام مرغوب میباشد.

همچنین ایزوگام هایی که مرغوب هستند اما هیچ گونه بوی نامطبوعی ندارند و به راحتی در اختیار مردم قرار می گیرند ایزوگام در مقابل بارش و بارندگی کیفیت بسیار بالایی دارد و می‌تواند یک عایق باورنکردنی محسوب شود بهتر است در هنگام خرید ایزوگام از نمایندگی معتبر پردیسان به نشان استاندارد بر روی ایزوگام دقت کافی و بالا داشته باشید.

و همچنین بدانید که شما در هر منطقه با هرگونه اقلیم آب و هوایی زندگی می کنید باید متناسب با آن آب و هوا ایزوگام خود را تهیه نمایید و برای این کار می توانید با جناب آقای مهندس عبدالله زاده که کارشناس فروش این نمایندگی می باشند وارد مشورت شوید .

هیچ گونه شکستگی نباید در پاشنه ایزوگام وجود داشته باشد تا ایزوگام شما بتواند صحت و سلامت خود را ثابت نماید ظرافت و دقتی که نصاب در حین نصب ایزوگام به کار می‌برد باعث کیفیت ایزوگام در طول آن مدت می‌شود همچنین بهتر است که شما همشهریان عزیز برای انواع سرویس های بهداشتی از نوع ایزوگام دولایه پودری استفاده نمایید.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در شکوفه جنوبی-قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکاری

زیرا این نوع ایزوگام امتحان خود را پس داده و به راحتی می تواند کیفیت را به مشتری نشان دهد شما عزیزان برای مشاوره رایگان و همچنین بازدید از محل میتوانید با این شرکت در ارتباط باشید:

09128592911

09388274213

نصب ایزوگام در مارلیک

همانطور که می دانید تاریخ تولید و انقضا از جمله شاخصه های  اصلی یک ایزوگام با کیفیت می باشد که باید به آن توجه بسیاری داشته باشید.

ایزوگام در مارلیک
ایزوگام در مارلیک

شما همشهریان گرامی برای پارکینگ های طبقاتی و همچنین لوله های آب گاز و نفت می توانید از ایزوگام استفاده نمایید.

همچنین برای استخرهای ایزوگام یک عایق بسیار عالی محسوب می‌شود که این گونه موارد از جمله موارد کاربرد ایزوگام میباشد ایزوگام ها با مزیت ها و ویژگی های مختلفی که دارند از جمله قیمت مناسب آن بسیار مورد استفاده عموم قرار می گیرند که البته ممکن است شما ایزوگام بدون روکش آن را بیشتر شناخته باشید.

و ایزوگام کاران در این شرکت برای روکش ایزوگام بدون روکش عموماً از یک لایه سیمان استفاده می‌کنند و برای پشت بام ها از یک لایه دوم تری برای پایه کولر نیز استفاده می‌شود تا سطح مورد نظر از هرگونه ترک خوردگی و درد در امان باشد و همچنین برای زیرسازی ایزوگام دقت نظر بالایی باید صورت پذیرد تا کاملاً تمیز شده باشد و گرد و غباری در آن وجود نداشته باشد زیرا این گونه می توان یک سطح  یکنواختی را در انتهای کار مشاهده نمود.

برای محاسبه هزینه ایزوگام در پشت بام ابتدا قیمت ایزوگام خریداری شده را بدست می آوریم و سپس قیمتی که تفاهم کرده اید برای نصب ایزوگام را با قیمت خام ایزوگام جمع میکنیم و سپس حاصل را به متراژ کل استفاده شده ایزوگام را ضرب میکنیم و قیمت دقیق را برایتان مشخص میشود.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در جابری - قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکاری آسفالت کاری

قیمت خام ایزوگام + قیمت نصب ایزوگام × متراژ استفاده شده=حاصل به دست امده هزینه ایزوگام
با توجه به این که برای نصب ایزوگام متراژ پشت بام حساب نمیشود و میزان استفاده شده ایزوگام محاسبه میشود و برای هر ۱۰۰ متر مربع ۲۵ درصد بیشتر استفاده میشود.

ترمیم ایزوگام در مارلیک

برای لکه گیری و عیب یابی برای ۲۰ متر مربع ۱۰۰۰۰۰۰ تومان میباشد.
و برای متراژ های بالای ۳۰ متر ، به صورت متری محاسبه میشود.
فیمت ایزوگام مستقیم به کیفیت ایزوگام ارتباط دارد و ایزوگام درجه یک دولایه فولدار با قیمت میانگین ۲۵۰۰۰۰ تومان تا ۳۲۰۰۰۰تومان میباشد.
قیمت روز انواع ایزوگام ها
ایزوگام بام گستر کد ۱۱۷ قیمت روز ۲۹۵۰۰۰ تومان
ایزوگام جنت دلیجان قیمت روز ۲۵۵۰۰۰ تومان
ایزوگام ستاره طلایی قیمت روز ۲۷۰۰۰۰ تومان
ایزوگام متین دلیجان قیمت روز ۲۶۰۰۰۰ تومان
ایزوگام پشم شیشه ایران قیمت روز ۳۲۰۰۰۰ تومان
ایزوگام دژکام گستر دلیجان قیمت روز ۲۵۰۰۰۰ تومان
لازم به ذکر است که قیمت های ارایه شده با نوسان های قیمتی مواجع است و بدای اطلاع دقیق قیمت روز انواع ایزوگام با شرکت پردیسان تماس بگیرید.

09128592911

09388274213

برای ایزوگام کاری بر روی سطوح مختلف از جمله سیمان، موزائیک و دیوار میتوانید از شرکت پردیسان تهران بخواهید این کار را با قمیت مناسب و کیفیت عالی برای شما به اتمام برسانند.
همچنین در نظر داشته باشید که شرکت پردیسان برای رفع انواع عیب ایزوگام و ایرادات ان صلاحدید هایی را نیز در نظر دارد که به آن توجه زیادی می گردد.
بهترین کار ترمیم و بازسازی ایزوگام در بین طول استفاده از ایزوگام می باشد.
بهترین ها را از باتجربه ترین های این شرکت معتبر با قیمت مناسب بخواهید تا کیفیت را به راحتی احساس کنید.
هدف نمایندگی پردیسان در کرج کسب رضایت شما عزیزان می باشد.

5/5 - (7 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *