پشت بام خانه‌ها در تبریز نیازمند عایق کاری است و ما عایق کاران حرفه ای و کارآمدی را به شما معرفی خواهیم کرد اگر این مقاله را تا انتها مطالعه کنید، از تمامی جزئیات ایزوگام با نصب در تبریز مطلع خواهید شد.

شرایط ایزوگام با نصب در تبریز چگونه است؟

برای عایق کاری پشت بام ها یکی از عایق های خوب و مود تایید همه ی مردم ایزوگام است. حال آن که شما نمی توانید فقط رول های ایزوگام را خریداری کرده و در انبارهای خود قرار دهید بدون آنکه نصب صورت گیرد، اصلا و ابدا درست و اصولی نیست. چرا که هر رول ایزوگام پس از تولید باید حداکثر تا شش ماه بعد مصرف شود. بنا بر این در پی کشف هزینه ایزوگام با نصب در تبریز باشید.

آیا باید فکری به حال پشت بام کرد یا نه؟ این واقعاً دقیقاً به چه مشکلی و سن و تاریخچه سقف بستگی دارد. اگر فقط یک نشت کوچک یا یک وصله آسیب دیده دارید ، ممکن است یک سقف مجدد کامل لازم نباشد – و با محصولات مدرن امروزی ، چنین تعمیرات جزئی از دسترس اکثر صاحبان خانه است. این روزها ، حتی تعمیرات پچ سخت و بادوام هستند و حداقل ، مدتی برای شما می خرند در حالی که فکر می کنید چه کاری انجام دهید.

حتی اگر کل سطح آن ایزوگام با نصب در تبریز نیاز داشته باشد ، برخی از محصولات گسترده ایزوگام به راحتی قابل استفاده هستند و به عنوان یک راه حل طولانی مدت طراحی شده اند. به عنوان مثال ، محدوده شهری تبریز را می توان تقریباً روی هر سطح سقف مسطح رنگ آمیزی کرد و سیستم اکریپول 15 آن چنان بادوام است که به مدت 15 سال تضمین می شود.

پس چه زمانی به ایزوگام جدیدی نیاز دارید؟ خوب ، اگر بخواهید خصوصیات عایق بندی سقف مسطح خود را بهبود ببخشید ، ممکن است بخواهید دوباره سقف سازی کنید. افزودن عایق بیشتر از اتاق زیر در برابر تراکم محافظت می کند و ممکن است قبوض گرمایشی شما را کاهش دهد و در طولانی مدت هزینه خود را پرداخت کند. قیمت ایزوگام با نصب در تبریز را از ما بخواهید.

اگر می خواهید استفاده از سقف تخت خود را تغییر دهید ، شاید با تبدیل آن به یک بالکن یا روف گاردن ، یک سقف جدید می تواند ساختار موجود را به اندازه کافی مقاوم کند تا بتواند وزن مهمانان خود را در کباب بعدی پشت بام خود نگه دارد. برای آگاهی از شرایط ایزوگام با نصب در تبریز با ما تماس بگیرید.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در کرج

 

ایزوگام با نصب در تبریز

اگر مجبور باشید هر بار که باران می بارد یک سطل را دقیقاً در همان نقطه قرار دهید ، می خواهید بدانید که نشت شما از کجا ناشی می شود. یافتن منبع نشت سقف مسطح هنگامی که واقعاً در آنجا هستید دشوار است ، بنابراین نکته خوب این است که کار کارآگاهی خود را در داخل خانه انجام دهید. با اندازه گیری نوار ، فاصله قطره در سقف تا نزدیکترین دیوار را اندازه بگیرید.

سپس ، وقتی روی سقف هستید ، همان فاصله را اندازه بگیرید. این باید مستقیماً شما را به سمت ریشه مشکل سوق دهد. و برای برآورد هزینه ایزوگام با نصب در تبریز باید به سراغ یک تیم حرفه ای بروید و از آنها کمک بگیرید.

کشف خرابی ایزوگام با نصب در تبریز

اگر مشکوک هستید که سقف تخت شما دارای مشکل عایق کاری است ، باید خودتان را به بالای سقف برسانید. اما باید به دنبال چه چیزی باشید؟ برای موفقیت در بازرسی سقف تخت این نکات را دنبال کنید:

  1. ایمن باشید

 

قبل از هرگونه بازرسی از سقف مسطح خود ، اطمینان حاصل کنید که انجام این کار کاملاً ایمن است و اگر کلاً مطمئن نیستید ، یک متخصص را صدا کنید. ما به شما یک تیم حرفه ای و با سابقه را پیشنهاد می کنیم. که می تواند بازرسی سقف شما را به عهده گیرد.

اگر می خواهید از نردبان استفاده کنید ، مطمئن شوید که از ایمنی خوبی برخوردار است و در صورت تردید در وضعیت آن ، روی سقف خود قدم نزنید. اگر در حال حاضر سقف مسطح شما دارای پوشش ضد لغزش نیست ، به یاد داشته باشید که ممکن است بسیار لغزنده باشد و ممکن است مجبور شوید از تخته های موقت استفاده کنید.

 

  1. زمان آن را به درستی

 

سعی کنید بعد از مدتی باران ، بازرسی سقف تخت خود را انجام دهید. این به شما کمک می کند تا هر منطقه ای از حوضچه ها (حوضچه های بزرگ) را ردیابی کنید و هر گونه مسئله تخلیه را برجسته کنید. بهتر است بعد از آن هزینه ایزوگام با نصب در تبریز را نیز برآورد کنید.

  1. آبچکان را بررسی کنید

 

گاهی اوقات آنچه به نظر می رسد نشتی در یک سقف مسطح باشد ، در واقع مشکلات مربوط به ناودان است. به همین دلیل است که شما باید آنجا را بررسی کنید که فاضلاب و زهکش های شما عاری از آلودگی و آوار باشد.

 

  1. بدانید که باید به دنبال چه موضوعاتی باشید

 

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در شهید مدنی | 09128592911

هنگامی که ناودان ها را بررسی کردید ، وقت آن است که به سطح پشت بام صاف خود نگاه کنید. مواردی که باید مورد توجه قرار گیرد شامل تاول (حباب در غشا) ، حوضچه ، ترک یا شکاف است. این موارد را کارشناسان ایزوگام با نصب در تبریز بهتر شناسایی می کنند.

ممکن است متوجه شوید که این پوشش ترک خورده و الگویی را تشکیل داده است که شبیه پوست تمساح است. ‘تمساح’ نامیده می شود ، این یک بیماری شایع است که در اثر قرار گرفتن در معرض آفتاب و رطوبت بیش از حد ایجاد می شود. در صورت عدم درمان می تواند به مرور زمان منجر به انشعاب شود.

چیزی را روی سقف تخت خود لکه دار کرده اید و نمی دانید چیست؟ ما می توانیم به شما کمک کنیم برخی از نقاط معمول را شناسایی کنید و به شما نکاتی درمورد اینکه چه کاری انجام دهید را ارائه دهیم. کافی است با ما تماس بگیرید اگر در این زمینه نیازمند کمک یا حمایت هستید با شماره های 09128592911 و  09388274213 تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنید.

برخی از موارد خرابی

تاول زدن

متوجه حباب هوا در سقف مسطح خود شده اید؟ تاول نامیده می شود ، هنگامی اتفاق می افتد که جیب های کوچک هوا یا رطوبت در زیر غشا گیر می کنند. تاول ها می توانند در آفتاب منبسط شوند ، گرما هوای داخل را گرم می کند و این غشا را بیشتر کش می دهد. اما علیرغم ظاهر آنها ، در واقع بهتر است تاول ها را هنوز سالم نگه دارید.

اگر اتفاقاً پاپ شد ، مواد شکسته را برش دهید و سپس یک اصلاح پچ یا یک بسته پچ چسب اعمال کنید ، مطمئن شوید که منطقه آسیب دیده به خوبی پوشانده شده است. در هر مرحله برای آگاهی از قیمت ایزوگام با نصب در تبریز می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

حوض زدن

اگر گودال به مدت 48 ساعت یا بیشتر روی یک سقف صاف بایستد به عنوان برکه شناخته می شود. این یک مشکل معمول در سقف های مسطح است. این ممکن است مشکلی نداشته باشد ، اما با گذشت زمان می تواند باعث ایجاد فشار بر غشا عایق  شود و منجر به از بین رفتن آن شود و رطوبت مخوف را وارد کند. برای جلوگیری از این موضوع ، ناودانها را تمیز نگه دارید تا آب به سرعت تخلیه شود.

لذا استفاده از ایزوگام با نصب در تبریز توصیه می شود.

5/5 - (23 امتیاز)

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!