شرکت پردیسان ارائه دهنده خدمات به صورت ماشین آلات و دستی با بهترین کیفیت آسفالت در نارمک-هزینه آسفالت کاری-قیمت آسفالت درنارمک می باشد

آسفالت چیست؟
آسفالت (Asphalt)ماده ای ترکیبی است که از مخلوط کردن شن.ماسه.قیرساخته میشود.یابه طور کلی مخلوطی است از مصالح سنگی با دانه بندیپیوسته و یک ماده چسباننده که معمولا قیراست.آسفالت با توجه به کاربرد آن به صورت های گوناگونساخته میشود وبه صورت کلی به سه دسته آسفالت گرم,سردوحفاظتی تقسیم می شود.آسفالت در نارمک-هزینه آسفالت کاری-قیمت آسفالت درنارمک
زیر سازی و اجرای صحیح عملیات آسفالت توسط اکیپ دستی و ماشین آلات اتوماتیک راه سازی با تضمین و مهمتر از آن نظارت صحیح بر اجراءآن میباشد. که بر عهده کارشناسان با سابقه شرکت پردیسان می باشد
انواع آسفالت
آسفالت با تجه به نحوه کاربرد و اختلاط به سه دسته آسفالت گرم,سردوحفاظتی تقسیم می شود.
1.آسفالت گرم
2.آسفالت سرد
3.آسفالت حفاظتی
آسفالت گرم
آسفالت گرم به آن دسته از آسفالت ها گفته می شود که به صورت گرما با قیر ترکیب میشوندوبه صورت گرم نیز در سطح پخش شده و متراکم میگردند.آشناترین نوع آسفالت همان آسفالت گرم یا بتن آسفالتی گرم است.مصالح سنگی معمولابیش از 90%مخلوط آسفالت را تشکیل میدهند ازاین رو مصالح سنگی تاثیر بسزایی در کیفیت آسفالت حاصله دارد.
انواع مخلوط های آُسفالت گرم وبتن آسفالتی مصرفی در قشر های روسازی راه به شرح زیر است .این نوع از آسفالت به چند قسمت تقسیم میشود:
1.آسفالت رویه
2.آسفالت آستر
3.اساس قیری
4.ماسه آسفالت
قشر رویه(cortex roceduralP)یاتوپکا(Topka)
آسفالت رویه آخرین آسفالتی است که در تماس مستقیم با بارهای وارده از ترافیک و عوامل جوی محیط قرار میگیردولذابایدطوری طرح و اجرا شودکه در مقابل اثرات سوء آّب یخبندان و تغییرات دما از پایایی ومقاومت لازم برخوردار باشد.
قشر آُستر(Lining crust)
قشرآستر بین رویه و قشرهای آسفالتی زیر آن ویا بین رویه وقشر اساس قرار میگیرد .گاهی اوقات در شرایط ترافیک خیلی سنگین از جمله در بنادر واسکله ها مشروط بر آنکه بافت سطحی آن مشکلی ایجاد نکند از دانه بندیهای تیپ قشر آسترکه درمقابل تغییر شکل ناشی از بارهای خیلی سنگین حساسیت کمتری دارد برای قشر رویه استفده میشود.
اساس قیری(Bitumen base)
اساس قیری می تواند به عنوان اولین قشر روسازی آسفالتی مستقیما روی بستر روسازی آماده شده راه و یا روی قشر اساس سکسته قرار گیرد.از اساس قیری با دانه بندی باز به عنوان یک لایه زهکش به منظورتسریع در تخلیه آبهای نفوذی به سیستم روسازی که نوع مشابه آن درنقش لایه جاذب تنش و به منظور جلوگیری از بازگشت ترکها در به سازیها با حداکثر اندازه سنگدانه های 5/37تا 75میلیمتر متشکل از مصالح 100% شکسته است.استفاده می کنند.
آسفالت ماکادام نفوذی
آسفالت ماکادام نفوذی از مصالح سنگی شکسته درشت دانه تشکیل شده که در هم قفل گردیده وفضای خالی بین آنها با قیر تحت فشار و مصالح سنگی توسط پر شده است.
آسفالت حفاظتی
آسفالت حفاظتی همان ترکیب سنگ های خرد شده با قیر است که در این نوع از آُسفالت اندازه سنگ ها بسیار کوچک تر است و هدف از ساخت این آسفالت حفاظت از محدوده مورد نظر است.
انواع آسفالت های حفاظتی به شرح زیر است:
*آسفالت حفاظتی از نوع یک لایه single surface treatment
*آسفالت حفاظتی از نوع چند لایهMultiple Surface
*آسفالت حفاظتی سرد پیش اندود Pre mix coated macadam
*نوع پریمکتPrime coat
*نوع تک کتTack Coat
نوع سیل کت ها al CoatsSe
*حفاظتی نوع ردمیکسRoad Mix
آسفالت سرد
آسفالت سرد (Cold Mix)به مخلوطی از مصالح سنگی و قیر مخلوط ویا امولسیون قیر گفته میشودکه مواد اولیه آن در دمای محیط مخلوط شوند.در برخی آسفالت سرد ممکن است قیر بر حسب ضرورت گرم شود.اما سایر مصالح بدون گرم شدن با قیر مخلوط میشوند
یکی دیگر از خدمات شرکت پردیسان در منطقه نارمک تعمیر آسفالت است.که این شرکت با 20 سال سابقه در زمینه آسفالت کاری که بایستی توسط کارشناسان خبره و متخصص آسفالت کاری انجام شودکاربرد اصلی آسفالت بیشتر برای ایجاد پوشش روی جاده ها است ولی برای محوطه های شهری مانند پارکینگ.پارک درزگیری پشت بام ها البته برای محوطه های شهری هم کارایی دارد و به اهالی محترم نارمک یک مژده داریم که اگر برای جلوی درب,یا پارکینگ ویا برای درزگیری پشت بام منزلتان نیاز دارید شرکت پردیسان می تواند این خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه کند
آسفالت هزاران سال است که کاربرد های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد که از مهم ترین کاربرد های آسفالت می توان به مرمت جاده ها وخیابان هااشاره کرد البته در فضای شهری هم برای برخی مکان ها استفاده میشود.یکی دیگر از کاربرد های آسفالت کاری تولید محصولات قیری ضد آب مانند پوشش بام و یا درزگیری پشت بام است.شرکت پردیسان باسابقه 20 ساله در ارائه خدمات آسفالت. قیمت آسفالت وهزینه آسفالت کاری را به صورت کاملا رقابتی برای شما مشتریان عزیز نارمک ارائه می کند.
قیمت آسفالت و آسفالت کاری به صورت متر مربع محاسبه میگردد البته این عوامل دیگری نظیر تعداد نیروی کار وماشین آلات مورد ساتفاده نیز در هزینه آسفالت کاری موثر است.یکی دیگر ازعوامل موثر تاثیر گذار درقیمت آسفالت . نوع آسفالت است.
برای دریافت نمایندگی ,مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت کاری در(نارمک) با شماره های تلفن زیر09128592911و09388274213تماس بگیرید . همکاران ما در شرکت پردیسان آماده آسفالت در نارمک-هزینه آسفالت کاری-قیمت آسفالت درنارمک به شما مشتریان عزیز می باشند

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در تقی آباد | 09128592911
به این مقاله امتیاز بدهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *